Markės
615 iš 1917
Ford Puma, 2019 - dabar
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Dalinė hibridinė sistema
TRŪKUMAI
  • Atgyvenęs interjero dizainas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais"
Perskaitę pavadinimą tikėjotės kitokio automobilio? Ne jūs vieni apgauti ir ne vien Ford apgaudinėja. Ištiesų automobilių gamintojai primirštus bet skambius vardus prikelia naujam gyvenimui tik šįkart jie įgauna naujas formas. Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais. Naujoji Puma mus pasitinka naujo stiliaus Ford dizainu, kurio filosofiją būtų galima apibrėžti taip – mažiau egzotiškų linijų ir daugiau atletiško paprastumo. Panašią filosofiją kiek anksčiau sėkmingai pritaikė Jaguar, Volvo ir Mazda kompanijos. Todėl naujoji Puma atrodo nors ir paprastai, bet tikrai patraukliai, it nedidukas Porsche Macan. Nedidelis minusas nebent tas, kad paskutinių metų Ford tapo itin panašūs vienas į kitą, todėl tarkim Puma labai lengva supainioti su Ford Fiesta. Automobilio interjeras skirtingai nei išorės dizainas naujų Ford madų nepristato. Iš esmės tai toks pats interjeras kokį turi Focus ir Fiesta modeliai ir nors dėl skonio nesiginčijama, tačiau manome kad prietaisų panelės stilius stipriai atsilieka nuo tendencijų. Kaip pavyzdį paminėsime puikų pastarųjų metų Mazda stilių. Jau anksčiau Ford paskelbė, kad nuo šiol kiekvienas naujas gamintojo automobilis turės bent dalį elektrinių sprendimų ir Puma ne išimtis. „Ford EcoBoost“ hibridinė sistema, kurią sudaro 11,5 kW galios starteris-generatorius ir 48 voltų akumuliatorius, padeda „Pumai“ apsirūpinti papildoma galia. Automobilis taip pat turi įvairių išmanių pagalbos vairuotojui asistentų: prisitaikančioji greičio valdymo sistema (Adaptive Cruise Control) su „Stop&Go“ funkcija, kelio ženklų ir eismo juostų atpažinimo technologijos ir būsimų pavojų kelyje informacinė sistema (New Local Hazard Information). Pastaroji gali perspėti apie bet kokią kelyje laukiančią kliūtį ar pavojingą situaciją (pvz. automobilio gedimas, gyvūnų ar pėsčiųjų judėjimas kelyje ir kt.), dar prieš joms tampant matomoms vairuotojui. Tokias galimybes automobiliui suteikia palydovinio ryšio technologijos, į automobilį iš „duomenų debesies“ perduodančios pagalbos tarnybų ir kitų transporto priemonių turimus vairavimo sąlygų duomenis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Puma | 2022-07-28
Gražus automobilis ir silpnas variklis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Praktiškas, ekonomiškas, patogus automobilis
  • Ekonomiškas
  • Interjero medžiagos
  • Talpi bagažinė
  • Ergonomiškas salonas
  • Gražus dizainas
Nors žinojau, kad Puma turės 3 cilindrų variklį, bet nebuvau pasiruošęs tokiam galios tūkumui ir žinoma neketinau keisti savo vairavimo stiliaus, tačiau teko.
  • Silpnas variklis
  • Nestabilus kelyje
  • Prastas pravažumas
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,4
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Iškeičiau savo 2016 metų Focus į štai šį nepaprastai gražų automobilį. Būkite nusiteikę, kad litro variklis bus tikrai silpnas. Buvau įpratęs į įkalne važiuoti ketvirta penkta pavara, tačiau dabar kartais tenka įjungti ir trečią, nes baisiai mažas sukimo momentas verčia tai daryti. Iki šios turėjau automobilius su 4 cilindrų varikliais ir niekada nemaniau, kad 3 cilindrų motoras taip pakeis vairavimo stilių. Eco režimas greitkelyje yra geras tol kol priekyje pamatysite nedidelę kalvą, o tada turėsite perjungti pavarą. Automobilis kiek geresnis sportiniu režimu ir tai pirmas dalykas kurį įjungiu kai įlipu į automobilį, taip pat išjungiu automatinį start/stop sistemą. Bagažinė yra didžiulė ir turi dėžę po bagažinės grindimis, jei jums reikia nemažai vietos bagažinėje – Puma gali tikti jums. Ford interjeras yra stebėtinai gerai surinktas palyginti su kitais šios klasės konkurentais, nėra jokių priekiaštų dėl medžiagų kokybės. Sėdynės turi masažo funkciją, tačiau manau kad ji gana stipriai blaško dėmesį naudojam labiau keleivių pusėje. Kuro ekonomija yra puiki, jei vairuojate konservatyviai. Vidutiniškai sunaudoju 5 L šimtui kai važiuoju užmiesčio keliu ir greitkeliu. Tačiau mieste geriau kaip 8,4 neišspaudžiu. Taip pa nespauskite automobilio posūkiuose, nes kėbulo pasvirimas didelis. Be to venkite išvažiuoti į didesnę sniego pusnį, tai tikrai prastas žiemos automobilis. Galbūt dėl padangų, tačiau kiekvieną kartą sildžiame kelyje posūkiuose jaučiuosi neužtikrintai. Vienintelis dalykas ką remontavau - yra galinės pakabos remontas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt