Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Dalinė hibridinė sistema
TRŪKUMAI
- Atgyvenęs interjero dizainas
- Mažas variklių pasirinkimas
"Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais"
Perskaitę pavadinimą tikėjotės kitokio automobilio? Ne jūs vieni apgauti ir ne vien Ford apgaudinėja. Ištiesų automobilių gamintojai primirštus bet skambius vardus prikelia naujam gyvenimui tik šįkart jie įgauna naujas formas. Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais. Naujoji Puma mus pasitinka naujo stiliaus Ford dizainu, kurio filosofiją būtų galima apibrėžti taip – mažiau egzotiškų linijų ir daugiau atletiško paprastumo. Panašią filosofiją kiek anksčiau sėkmingai pritaikė Jaguar, Volvo ir Mazda kompanijos. Todėl naujoji Puma atrodo nors ir paprastai, bet tikrai patraukliai, it nedidukas Porsche Macan. Nedidelis minusas nebent tas, kad paskutinių metų Ford tapo itin panašūs vienas į kitą, todėl tarkim Puma labai lengva supainioti su Ford Fiesta. Automobilio interjeras skirtingai nei išorės dizainas naujų Ford madų nepristato. Iš esmės tai toks pats interjeras kokį turi Focus ir Fiesta modeliai ir nors dėl skonio nesiginčijama, tačiau manome kad prietaisų panelės stilius stipriai atsilieka nuo tendencijų. Kaip pavyzdį paminėsime puikų pastarųjų metų Mazda stilių. Jau anksčiau Ford paskelbė, kad nuo šiol kiekvienas naujas gamintojo automobilis turės bent dalį elektrinių sprendimų ir Puma ne išimtis. „Ford EcoBoost“ hibridinė sistema, kurią sudaro 11,5 kW galios starteris-generatorius ir 48 voltų akumuliatorius, padeda „Pumai“ apsirūpinti papildoma galia. Automobilis taip pat turi įvairių išmanių pagalbos vairuotojui asistentų: prisitaikančioji greičio valdymo sistema (Adaptive Cruise Control) su „Stop&Go“ funkcija, kelio ženklų ir eismo juostų atpažinimo technologijos ir būsimų pavojų kelyje informacinė sistema (New Local Hazard Information). Pastaroji gali perspėti apie bet kokią kelyje laukiančią kliūtį ar pavojingą situaciją (pvz. automobilio gedimas, gyvūnų ar pėsčiųjų judėjimas kelyje ir kt.), dar prieš joms tampant matomoms vairuotojui. Tokias galimybes automobiliui suteikia palydovinio ryšio technologijos, į automobilį iš „duomenų debesies“ perduodančios pagalbos tarnybų ir kitų transporto priemonių turimus vairavimo sąlygų duomenis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Puma | 2022-07-28 |
Gražus automobilis ir silpnas variklis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Praktiškas, ekonomiškas, patogus automobilis
Nors žinojau, kad Puma turės 3 cilindrų variklį, bet nebuvau pasiruošęs tokiam galios tūkumui ir žinoma neketinau keisti savo vairavimo stiliaus, tačiau teko.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,4
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Iškeičiau savo 2016 metų Focus į štai šį nepaprastai gražų automobilį. Būkite nusiteikę, kad litro variklis bus tikrai silpnas. Buvau įpratęs į įkalne važiuoti ketvirta penkta pavara, tačiau dabar kartais tenka įjungti ir trečią, nes baisiai mažas sukimo momentas verčia tai daryti. Iki šios turėjau automobilius su 4 cilindrų varikliais ir niekada nemaniau, kad 3 cilindrų motoras taip pakeis vairavimo stilių. Eco režimas greitkelyje yra geras tol kol priekyje pamatysite nedidelę kalvą, o tada turėsite perjungti pavarą. Automobilis kiek geresnis sportiniu režimu ir tai pirmas dalykas kurį įjungiu kai įlipu į automobilį, taip pat išjungiu automatinį start/stop sistemą. Bagažinė yra didžiulė ir turi dėžę po bagažinės grindimis, jei jums reikia nemažai vietos bagažinėje – Puma gali tikti jums. Ford interjeras yra stebėtinai gerai surinktas palyginti su kitais šios klasės konkurentais, nėra jokių priekiaštų dėl medžiagų kokybės. Sėdynės turi masažo funkciją, tačiau manau kad ji gana stipriai blaško dėmesį naudojam labiau keleivių pusėje. Kuro ekonomija yra puiki, jei vairuojate konservatyviai. Vidutiniškai sunaudoju 5 L šimtui kai važiuoju užmiesčio keliu ir greitkeliu. Tačiau mieste geriau kaip 8,4 neišspaudžiu. Taip pa nespauskite automobilio posūkiuose, nes kėbulo pasvirimas didelis. Be to venkite išvažiuoti į didesnę sniego pusnį, tai tikrai prastas žiemos automobilis. Galbūt dėl padangų, tačiau kiekvieną kartą sildžiame kelyje posūkiuose jaučiuosi neužtikrintai. Vienintelis dalykas ką remontavau - yra galinės pakabos remontas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Ford Puma TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis