Markės
620 iš 1912
Ford Sierra, 1982 - 1993
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 14
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įsimenantis dizainas
  • Galiniai varomieji ratai
  • Įdomios Cosworth ir visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Buvo neitin pigiai išlaikomas automobilis
  • Galiniai varomieji ratai
  • Patikimumas buvo mažesnis nei vidutinis
"Su Sierra dizainu Ford pataikė labai taikliai – net ir gamybos pabaigoje 1993 metais facelift Sierra atrodė visai neprastai kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai tokie kaip Opel Ascona ar VW Passat atrodė beviltiškai pasenę"
Kogero nėra nei vieno automobilisto, kuris nežinotų Ford Sierra pavadinimo net jei to automobilio niekada gyvo nėra matęs. Tai išties legendinis automobilis. Pirmiausia jis žinomas kaip nepaprastai populiarus daugeliui prieinamas automobilis ir antra - jis žinomas dėl legendinės Cosworth versijos. Cosworth buvo kogero pirmas itin galingas, lengvai tiuninguojamas ir nebrangus automobilis Europos rinkoje. Ford Sierra pasirodęs 1982 metais pakeitė pasenusį labai ilgai net 20 metų gamintą ir penkias kartas turėjusį Ford Cortina modelį. Naujokas pasižymėjo aptakiu kėbulo dizainu – jo oro pasipriešinimo koeficientas siekė puikų rodiklį 0,34 kuomet Cortina turėjo itin prastą 0,45. Tuo metu futuristinė Ford Sierra buvo priimtina ne kiekvienam pirkėjui. Tačiau su šiuo dizainu Ford pataikė labai taikliai – net ir gamybos pabaigoje 1993 metais facelift Sierra atrodė visai neprastai kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai tokie kaip Opel Ascona ar VW Passat atrodė beviltiškai pasenę. Salone automobilis buvo labiau įprastas, nors ir čia Ford pristatė šį tą naujo – pavyzdžiui prietaisų skydelio centrinę konsolę pasukto link vairuotojo panašiai kaip tai darė BMW kompanija. Ryškiausi Sierra pokyčiai įvyko 1987 metais kuomet buvo pristatytas 4 durų sedanas. Tuo metu Sierra jau nebebuvo labai išsiskirianti tarp kitų konkurentų, tačiau ir toliau buvo puikiai parduodama. Pagrindinėje D.Britanijos rinkoje ji buvo antras perkamiausias automobilis 1983, 1988 ir 1989 metais, o gamybos pabaigoje 1992 metais Sierra vis dar buvo penktas geriausiai parduodamas automobilis. Bet mes Sierra labiausiai atsimename ne dėl pardavimo skaičių, o dėl magiško žodžių derinio „Ford Sierra RS Cosworth“. Ši versija buvo pristatyta 1986 metais kaip trijų durų hečbekas, turintis 2 litrų DOHC turbo variklį, kurio galia buvo stulbinama - 204 AG (150 kW). Kad suprasti kiek tai buvo daug galima palyginti - tuo metu gamintas BMW M3 turėjo 195 AG. Sekančiais 1987 metais buvo pristatyta galingiausia „Sierra RS500“ versija turinti 225 AG (165 kW) galią. Po šio automobilio variklio dangčiu – didesnė turbina ir intercooleris, o vietoje standartiškai gaminamų keturių kuro purkštukų RS500 buvo gaminamas su aštuoniais. Standartinėje versijoje keturi iš aštuonių purkštukų buvo neveikiantys, bet sportinėse versijose visi aštuoni leisdavo išspausti neįtikėtiną 550 AG (410 kW) galią. Ir tai kasdienai skirtas 80-ųjų Fordas!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Europos metų automobilio rinkimuose Sierra užėmė į priekį praleidęs tik Audi 100 modelį

Buvo gaminama V6 versija su itin mažu darbiniu tūriu kaip V varikliui – vos 2.0 L

Pietų Afrikos rinkoje buvo išleista unikali XR8 Sierra versija dėl homologacijos A ralio grupėje. Šiame automobilyje buvo sumontuotas monstriškas 5.0 litrų variklis pasiskolintas iš Ford Mustang. Šis automobilis turėjo 209 AG (154 kW) galią, o didžiausias greitis siekė 225 km/h. „XR8“ lengvai atpažįstamas nes turi keturias aušinimo groteles tarp priekinių žibintų. Buvo pagaminta vos 250 tokių Sierra modelių:


1980-ųjų pabaigoje ir 1990-ųjų pradžioje „Cosworth“ lenktyninės Sierra versijos buvo labai sėkmingos Europos ir viso pasaulio “Touring Car” lenktynėse, o 1987 metais Ford komanda iškovoti gamintojo titulą “World Touring Car Championship” serijoje:


Ford Sierra buvo naudojamas ir B grupės ralio varžybose kur kovojo su tikrais to meto autosporto monstrais tokiais kaip Audi Quattro, Peugeot 205 Turbo ir Lancia Delta S4. Žinoma, tik galiniais ratais varoma Sierra negalėjo varžytis ant žvyrkelio, tačiau labai neblogai važiavo asfaltine danga. 1988 metais Didier Auriolis laimėjo savo pirmąjį WRC čempionato etapą Korsikoje būtent su Sierra. Vėliau buvo pristatyta visais ratais varoma „4x4 Sapphire“ versija, kuriai nors ir nepavyko laimėti WRC pasaulio čempionato, tačiau tapo itin populiari įvairiuose pasaulio raliuose. Sierra 1993 metais pakeitė Ford Escort Cosworth.


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 14
marius | 2023-12-12
geras ir idomus fordas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
idomus dizainas, galas varomas
rudys
idomus auto, galas varomas nieko labai ypatingo, tik kaip ir visad rudys! jei kolekcionuoji ar siaip idomu pirk! tik ziurek kebula
Pilnas atsiliepimas...
Bobis Dikas | 2011-03-30
Ford Sierra Mk1 1.8 1.8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ka galiu pagirti iskart tai vaziuokle,labai tvirta vaziuokle kaimo keliais visa laika vazinejau ir nesubirejo.Variklis geras,pasikeiciau zvakes i Bosch tai buvo puikiai,visada uzsivezdavo,su starteriu problemu nebuvo jokiu.Vaziuodavo paligynus pries ziguli minksciau.Kuro sanaudos nedideles mieste iki 8-9 litru,o plente jau 6-7 imdavo,jei tapiai vaziuoji tai dar maziau ima. Galiniai varomi ratai. Tepalai,filtrai,dirzeliai ne del to,kad buvo blogi ar seni,bet del atnaujinimo,valytuvo varikliuka,nes buvo visai mires.
Pilnas atsiliepimas...
AaA | 2010-12-17
2.0 doch hecbek 2.0 DOCH
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi, paprasta masina. Pasidraskymui pats tas. Varikliai maziau nei 2 litru traukos atzvilgiu nieko verti. Daug ima kuro, bet vaziuot nevaziuoja. Jei imti, tai 2.8, 2.9 efi. Ris benzino daug, bet ; bent bus tolkas is to. As nekalbu apie 2.0 cosworth, nes paprastam lietuviui tai neikandama. 2 doch irgi nieko gero, nors 2 velenai, bet 8 voztuvai tik, todel ir kw 88 tik. Seip uzskaitau sita masina. Visa pakaba, nes detales mazai kainuoja. Daugiau nieko.
Pilnas atsiliepimas...
gedas | 2010-01-26
Ford Sierra 2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus patvarus modelis tik deja rudija variklis su dvugubu korbu nemėksta duju (bent taip buvo pas mane) palyginti pigus išlaikimas tik kiek didokos kuro sanaudos kaip tokiam silpnam varikliui Stabdžių kaladėlės amortizatoriai šarnyrai sankaba taip pat virintas rėmas
Pilnas atsiliepimas...
J.B. | 2009-12-07
Ford Sierra 2.0 DOCH
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis paprastas,bet is esmes puikus,tvirtas,patikimas,svarbu tik ji priziureti ir viska tvarkyti,kai ateina laikas. Einamieji dalykai,plius galiniai amortizatoriai,salenblokai,galvos tarpine,pavaru dezes dalis,termostata,kelias smulkes dalis.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2008-09-05
Ford-Sierra 1.8i 1.8i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Niekam nepatariu pirkti su varikliu 1,8i. Viena bėda, kad subyra stūmokliai, nors važinėju tikrai nedraskant mašinos ir leistinais greičiais. Kita bėda su dujų įstatymu - niekur, bent jau Klaipėdoje, neįmanoma rasti maišytumo, todėl dujas įstatė įvedant vamzdelius tiesiai į oro filtrą. Dėl to dujomis važiuoja nelabai stabiliai, ypač mieste, kai variklio apsukos nedidelės. Trasoje, virš 80 km/val jau daugmaž normaliai. Šiaip gan komfortiškas ir talpus automobilis. Ir nelabai "ėdrus". Kuro sąnaudos nurodau dujimis. Remonto darbai nelabai skausmingi, neskaitant stūmoklio keitimo :)) Tris kartus buvo sutrūkęs stūmoklis, du kartus keičiasu perrenkant visą variklį, trečią kartą keičiau visą variklį. Kiti keitimai einamieji - įvairios gumos, ypač priekinėje pakaboje, šarnyrai, vairo įvorė. stūmoklius
Pilnas atsiliepimas...
saulius | 2008-06-03
ford sierra 1989 ; ; ; ; ; 2.0 16 V DOCH karbiurator
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai minksta nors nėra vairo stiprintuvo valdoma labai lengvai tik isibėgėja letokai neiskarto tik starteri neskaitant smulkaus remonto pries einant technikini ; ir tik nusipirkęs isidėjau itališka dujų iranga
Pilnas atsiliepimas...
vidmantas | 2007-05-27
ford siera 2,0 DOCH
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kai susitvarkiau važiuoja gerai, remontas nėra pats brangiausias(išskyrus galvutę) variklio galvute, starteri, dešinės pusės priekinio rato šarnyra
Pilnas atsiliepimas...
audrius | 2007-05-09
Ford Sierra 2,0i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
iki 19 savo gimimo metu praktiskai negedo.Rudyti pradejo tik siemet.Variklis nemirtingas.Traukia l.gerai. dirzelius,stabdziu kaladeles,guolius.
Pilnas atsiliepimas...
Leon | 2007-04-15
Sierra 1.6 CL 1.6 korbiuratorius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras ir patikimas varijantas taupiems. Gedimai reti ir neskausmingi finansiškai. Pakankamai konfortabili. Rūdys pradėjo reikštis tik 17-18tais gyvenimo metais. Neskaitant dirželių, tepalų, žvakių su laidais ir filtrų, tai vandens pompą, važ. šarnyrą, duslintuvą, st. kaladėles ir st. diskus, galinius st. cilindrus. Jau 3 ratų guolius iš 4.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt