Markės
570 iš 1723
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Įsimenantis dizainas
  • Galiniai varomieji ratai
  • Įdomios Cosworth ir visų varomųjų ratų versijos
TRŪKUMAI
  • Buvo neitin pigiai išlaikomas automobilis
  • Galiniai varomieji ratai
  • Patikimumas buvo mažesnis nei vidutinis
"Su Sierra dizainu Ford pataikė labai taikliai – net ir gamybos pabaigoje 1993 metais facelift Sierra atrodė visai neprastai kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai tokie kaip Opel Ascona ar VW Passat atrodė beviltiškai pasenę"
Kogero nėra nei vieno automobilisto, kuris nežinotų Ford Sierra pavadinimo net jei to automobilio niekada gyvo nėra matęs. Tai išties legendinis automobilis. Pirmiausia jis žinomas kaip nepaprastai populiarus daugeliui prieinamas automobilis ir antra - jis žinomas dėl legendinės Cosworth versijos. Cosworth buvo kogero pirmas itin galingas, lengvai tiuninguojamas ir nebrangus automobilis Europos rinkoje. Ford Sierra pasirodęs 1982 metais pakeitė pasenusį labai ilgai net 20 metų gamintą ir penkias kartas turėjusį Ford Cortina modelį. Naujokas pasižymėjo aptakiu kėbulo dizainu – jo oro pasipriešinimo koeficientas siekė puikų rodiklį 0,34 kuomet Cortina turėjo itin prastą 0,45. Tuo metu futuristinė Ford Sierra buvo priimtina ne kiekvienam pirkėjui. Tačiau su šiuo dizainu Ford pataikė labai taikliai – net ir gamybos pabaigoje 1993 metais facelift Sierra atrodė visai neprastai kai tuo tarpu pagrindiniai konkurentai tokie kaip Opel Ascona ar VW Passat atrodė beviltiškai pasenę. Salone automobilis buvo labiau įprastas, nors ir čia Ford pristatė šį tą naujo – pavyzdžiui prietaisų skydelio centrinę konsolę pasukto link vairuotojo panašiai kaip tai darė BMW kompanija. Ryškiausi Sierra pokyčiai įvyko 1987 metais kuomet buvo pristatytas 4 durų sedanas. Tuo metu Sierra jau nebebuvo labai išsiskirianti tarp kitų konkurentų, tačiau ir toliau buvo puikiai parduodama. Pagrindinėje D.Britanijos rinkoje ji buvo antras perkamiausias automobilis 1983, 1988 ir 1989 metais, o gamybos pabaigoje 1992 metais Sierra vis dar buvo penktas geriausiai parduodamas automobilis. Bet mes Sierra labiausiai atsimename ne dėl pardavimo skaičių, o dėl magiško žodžių derinio „Ford Sierra RS Cosworth“. Ši versija buvo pristatyta 1986 metais kaip trijų durų hečbekas, turintis 2 litrų DOHC turbo variklį, kurio galia buvo stulbinama - 204 AG (150 kW). Kad suprasti kiek tai buvo daug galima palyginti - tuo metu gamintas BMW M3 turėjo 195 AG. Sekančiais 1987 metais buvo pristatyta galingiausia „Sierra RS500“ versija turinti 225 AG (165 kW) galią. Po šio automobilio variklio dangčiu – didesnė turbina ir intercooleris, o vietoje standartiškai gaminamų keturių kuro purkštukų RS500 buvo gaminamas su aštuoniais. Standartinėje versijoje keturi iš aštuonių purkštukų buvo neveikiantys, bet sportinėse versijose visi aštuoni leisdavo išspausti neįtikėtiną 550 AG (410 kW) galią. Ir tai kasdienai skirtas 80-ųjų Fordas!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Europos metų automobilio rinkimuose Sierra užėmė į priekį praleidęs tik Audi 100 modelį

Buvo gaminama V6 versija su itin mažu darbiniu tūriu kaip V varikliui – vos 2.0 L

Pietų Afrikos rinkoje buvo išleista unikali XR8 Sierra versija dėl homologacijos A ralio grupėje. Šiame automobilyje buvo sumontuotas monstriškas 5.0 litrų variklis pasiskolintas iš Ford Mustang. Šis automobilis turėjo 209 AG (154 kW) galią, o didžiausias greitis siekė 225 km/h. „XR8“ lengvai atpažįstamas nes turi keturias aušinimo groteles tarp priekinių žibintų. Buvo pagaminta vos 250 tokių Sierra modelių:


1980-ųjų pabaigoje ir 1990-ųjų pradžioje „Cosworth“ lenktyninės Sierra versijos buvo labai sėkmingos Europos ir viso pasaulio “Touring Car” lenktynėse, o 1987 metais Ford komanda iškovoti gamintojo titulą “World Touring Car Championship” serijoje:


Ford Sierra buvo naudojamas ir B grupės ralio varžybose kur kovojo su tikrais to meto autosporto monstrais tokiais kaip Audi Quattro, Peugeot 205 Turbo ir Lancia Delta S4. Žinoma, tik galiniais ratais varoma Sierra negalėjo varžytis ant žvyrkelio, tačiau labai neblogai važiavo asfaltine danga. 1988 metais Didier Auriolis laimėjo savo pirmąjį WRC čempionato etapą Korsikoje būtent su Sierra. Vėliau buvo pristatyta visais ratais varoma „4x4 Sapphire“ versija, kuriai nors ir nepavyko laimėti WRC pasaulio čempionato, tačiau tapo itin populiari įvairiuose pasaulio raliuose. Sierra 1993 metais pakeitė Ford Escort Cosworth.


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscortEscort   
  FocusFocusFocusFocus
   FusionFusion  
  Vidutiniai SierraMondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli ScorpioScorpio    
   Taurus 
  Kupė ProbeProbeCougar   
  MustangMustangMustang
  Puma   
  Kabrioletai    Thunderbird   
   Street Ka   
  Mini krosoveriai     EcoSport
    Puma
  Krosoveriai    Edge Edge
   KugaKugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex  
    Mustang Mach-E
  Visureigiai    ExplorerExplorer
  Dideli visureigiai   Excursion   
   ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX  
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy  
  Windstar   
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt