Markės
1112 iš 1912
Mercedes-Benz E klasė, (W211) 2002 - 2009
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 37
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Elegantiškas išorės dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Komplektuojamas ir su visais varomais ratais
TRŪKUMAI
  • Prastos mechaninės pavarų dėžės
  • Kiek per minkštas posūkiuose
  • Interjero kokybė neatitinka klasės standarto
"E-klasė gali būti komplektuojama ir su visų varomųjų ratų pavara 4MATIC"
Mercedes-Benz W211 yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Naujoji E-klasė nepristatė jokių radikalių permainų – tai evoliucinis modelis. Automobilio priekis buvo papuoštas 4 žibintais kaip ir praeitoje kartoje, galiniai žibintai tapo didesni, o automobilio siluetas šiek tiek aerodinamiškesnis. Interjere tokios pačios tendencijos – stilius išliko panašus su kiek glotnesnėm linijom. E-klasė gali būti komplektuojama ir su visų varomųjų ratų pavara 4MATIC. Automobilis nebėra toks nepajudinamai patikimas kaip ankstesni modeliai. Visgi ir šis Mercedes tapo populiariausiu Mercedes gamoje ir tai nenuostabu, nes automobilis įkūnija tai ko ir tikimasi iš Vokiečių gamintojų – kokybiškai surinktas, saugus, puikiai suprojektuotas ir suderintas, gerai įrengtas automobilis su į prabangą orientuotais sprendimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Dar prieš šios kartos E klasės pristatymą Šiaurės Amerikoje, automobilis nusifilmavo filme Men in Black II:



Galingiausios versijos buvo šios:


E 55 AMG


E 63 AMG
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 37
2017-04-12
Geriausias sprendimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, trauka, aparaturos kokybe, patikimumas, susisukimas, sbc blokas.
Jei myli masina, nelabai tokiu yra, o saunaudos kaip kiti tikrai nesakysiu, jei perki su tokiu varikliu, nereikia tiketis kad vaziuosi kaip su 1.9.
Reikalaujanti priežiuros masina, ka moki ta turi, pirkau su servizo knygute, viskas buvo tvarkoma salone, pries perkant susake visus defektus, iskart jos susitvarkiau gal uz 400eur, metai laiko daugiau jokio gedimo nebuvo, variklis dirba pasaka, komfortiska masina labai. Kas skundzias, kad nieko verta, arba nera net tureja ir tik nepykanta isleje, arba nusiperka is paskutiniu centu suplysusi buvusi taxa perdazyta, kuris vos ne milijona nubeges ir tikisi, kad turi kaip is salono nauja masina, kuri nesuges, tikrai rekomenduoju, bet butinai reikia pasistenkt pasitikrint masina ir nusipirkt priziureta. Beje pacio variklis 3.2, buvau pries didesniu variklius, bet mazesnio gyvenime nebepirkciau. Pries metus pirkau, tai kainos visiskai dar nepasikeite, visa kita kas butina pradzioj susitvarkiau, metai laiko nebuvau niekur kises nagu daugiau. Labai gerai ir objektyviai ivertini masina, butinai pasitikrinti pagal vin kilometraza ir ar neturi kitu uzslieptu incidentu, nuvesti i serviza patikrinti, ir nepirkti betko jei neturi tiek pinigu tvarkingam, nes tvarkimas pareikalaus dar tiek pat po to.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-22
W211, 2007 m, E320 CDI, Avantgard, sport paketas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, smagus vairuoti, komfortiškas, gerai laikosi ant kelio
dideliu minusu neturi, JEI: tai nebuvo taxi automobilis. Kiek mokėsi, tiek gausi
Pirkau brangiai, Vokietijoje. su serviso antspaudais. Po paskutinio aptarnavimo buvoprabėgę gal 8-10 mėnesių. Parvažiuojant sąnaudos buvo apie 7,5 l/100 km. Parvažiavęs pakeičiau visus tepalus, filtrus, gal viena šarnyrą. Technikinę praėjau be problemų. Kaune elektronikas patikrino elektrinę dalį,purkštukus, jo teigimu, spidometras nebuvo atsuktas. Pasaka? gal :) nesvarbu. Automobilis komfortiškas, valdymas - puikus, stabiliai stovi ant kelio. su 18'' ratais Avantgard komplektacija - mano nuomone per kieta, 17'' ratai daugiau maziau yra gerai :) su 16'' ratais automobilis tampa gerokai minkštesnis, bet stangrumas neprapuola. Pravažinėjau 3 metus, bet kas kartą sėsdamas už vairo vis jaučiu malonumą. Puikus pagreitėjimas (norint staigiai aplenkti fūrą), efektyvus stabdymas, žodžiu viskas, ko reikia trumpai ar ilgai kelionei. Automobilis kartas nuo karto genda, bet gyvenime dar negirdėjau, kad būtų automobilis, kuris negestų. per 3 metus nuvaziavau apie 60000 km, tai per ta laika pakeiciau priekinius amortizatorius (kaina Elegance - 50 EUR / vnt, man - 100 EUR / vnt) priekinius stabdžių diskus (100 EUR/vnt) stabdžių kaladėles, variklio pagalves 3 vnt., aušinimo sistemos siurblį (apie 100 EUR) vairo kolonėlę restauravau... Dar keli šarnyrai, kelios traukės... Visas remontas - tik priekiui. Jei viską laiku keisti ir prižiūrėti, gal nebūtų kažkurių išlaidų...Jei norisi pigesnių išlaidų remontui - Elegance variantas važiuoklės kainas mažina dvigubai. nusamdyti kontorą, kur atitinkami žmonės patikrintų norimą automobilų, kad po to nebūtų siurprizų. kaina paslaugos yra nedidelė, bet po to nereikes stebėtis, kad automobilis neturi saugos pagalvių, kad lipdytas iš kelių ir pan. Nepirkite pigių automobilių. Jei mobile de kaina yra 10000 EUR, o LT parduodamas uz 5000 EUR, kazkas jam yra ne taip. Bus arba buvęs taxi prabeges 1.3 mio kilometrų, arba lipdytas. Pigiai nusipirkus jis taps juodąja skyle, i kurią kišite pinigus. Kaip auksčiau minėjau, kiek moki, ta gauni. Kad netektų tada sakyti - š, o ne mašina. Gerų daiktų pigiai NIEKAS neparduoda. Kaip kažkurie komentatoriai minėjo, tipo nieko gero. Manau, kad arba jie iš esmės nusistatę prieš šita automobilį (nes tokiems dažniausiai tik BMW yra geras automobilis), arba pigiai nupirko užmuštą auto, labai dėl to džiaugėsi, o kai pradėjo byrėti, tada labai nusiminė...
Pilnas atsiliepimas...
Tonis | 2017-01-25
Prastesnio mersedeso nesu turėjas gyvenime.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus vairuoti ilgose kelionėse,labai ekonomiškas,minkštas,gera trauka.
Geriau net nepradėsiu.Bet jo pliusai atperka minusus. Šitą auto reikia pirkti širdimi,o ne galva.
Prieš 30 minučiųpagaliau pardaviau savo W211 2,2 CDI 2004 metų. Auto pirkau prieš 2 metus už 4000eu.Šiandiena man jis stovėjo apie 10 000eu.Automobilis man buvo kaip projektas. Kas savaitę nauji gedimai. Jau jis man paranoją varė. Varikli ir greičių dėžę vis dar galima vadinti MERCEDES. Per du metus jokių prolemų.Trauka tobula,begius mėtė nedaužydamas. Detalių kainos prasilenkia su protu.Ką mokėdavome litais db kainuoja eurais. Pirkau 50/50 naujos,devėtos. Šrotuose kainos didelės.Perikupai aiškina,kad - ČIA ORGINALAS, duodami tau ištrupėjusi halogeną už 30eu kuris Eolte kainuoja 32 kitaiskas. Apsurdiškos kainos. Tikrinti kilometražą.Dauguma jų yra taxave ir atsukti nuo 900000km arba 500000km iki 200000km.
Pilnas atsiliepimas...
Kasparas | 2016-12-27
Kasparas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sąnaudos , komfortas, minkštumas, pojūtis sėdint
Nėra puodelio laikiklio priekyje, kaina.
Šaunus automobilis, tikrai rekomenduočiau. Viduje viskas savo vietose ir super. Patį didžiausią minusą dėčiau jam dėl puodelio laikiklio priekyje nebuvimo. O prie viso kito neturiu prie ko prikibti.
Pilnas atsiliepimas...
ASPATS | 2016-12-19
lupata
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nerasta
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dyyydesnio gaidzio nesu turejes.kietas,odinis salonas dar kietesnis,i tolima kelione net nemastykit nes subine paliks kai lenta,jauciasi net kelio ibrezimai,ryja belekaip nesvarbu koks motoras,vaziuojant kai pensininkas i 7 itilpsit,variklis dirba kaip zile,gazo pedalas irgi jauciu nuo zilo,detaliu kainos komines.komforto nulis,lyginant su ackariku lenkia visom prasmem ackarikas kai meiles laivas.krc.vaziuoji su w211 ir adatos i sikna bado kad tik neuzsidektu kokios klaidos ant skydelio nes tada net galvos nebepasikasysi nes rankos gali nutirpti.vienu zodziu net kura gaila pilti i toki kibira nes jis nebeveza kaip mersas ,likes tik zenkliukas ir tas pats kinietiska plasmase.
Pilnas atsiliepimas...
Erlandas Medingis | 2016-07-26
MB E 270 CDI - 2002
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Konfortas, ekonomija, surinkimo kokybė, erdvus, talpus
Nėra
Sveiki visi, Pirkau automobilį gan stipriai nuvažinėtą. Pirma registracija Vokietija. Problemos buvo: spjaudantys kurą purkštukai (5x100euro), sugedęs generatoriaus diržo įtempėjas(115euro), mirus turbo visiškai ir mechaninė ir elektrinė dalis(800euro) nes ir tepalą reikėjo keisti po turbo remonto su filtru. Į galą einantis škyvas (500euro). Po kurio laiko ir pagrindinio kompo pusė platos nukepė - elektronikas perlitavo už (450euro) berods +daviklis alkuninio veleno. Bet čia man pakliuvo 1 iš 100 atvejis alkūninio veleno daviklis nukepė ir per laiką užtrumpino patį kompą. Kiek žinau 2.2 CDI kompai nelaiko. Trūko pavarų dėžėj tepalo, tepalą keičiau kartu su filtru (160euro). Pakaitinimo relė žvakių (80euro). Teko daug pinigėlių neplanuotų sukišti į automobilį, bet kantrybė atlaikė ir biudžeto pakako. Užtad dabar žinau, kap turi važiuoti tvarkingas Mercedes. Mano E klasės MB 2002 m 2.7 - 130kW. Sučipavus gavau 156kW. Komplektacija viena pilniausių. Mano nuomonė jeigu pirkt mersą tai tik pilną. Nes konforto jis siūlo tikrai labai daug ir juo džiaugtis tikras malonumas kai tenka sukti didelius kilometrus. Pats važinėju daug, kartais per savaitę 3 - 4K km. Mano auto yra nubėgęs 310K km. Automobilis gyvas ir drąsiai prasuks tiek pat. Eksploatuoju šį automobilį jau pusantrų metų ir galiu pasakyti, kad automobilis fantastiškas. Galios ir kuro santykis labai geras. Kantrus, patvarus, patikimas, puikiai surinktas. Lekiant net žvyrkeliu važiuoji konfortiškai. Niekas netraška ir nebarška. Autobanams kurtas - važiuojant 160-190 km/h diskonfortas nejuntamas. Apibendrinus esu automobiliu patenkintas :-) Premium klasės auto patvirtino visus mano lūkesčius. Variklis geras, problemos tik su purkštukais būna. Aš pirkau su kurą spjaudančiais - juos surestauravau ir problema pamiršta. Man 130kW buvo per mažai tai sukėliau iki 156kW ir nepasigailėjau. Trauka nuostabi. variklis 5 cilindrų jo garsas archajiškas. Bet važiuojant salone nesuprasi dyzelis ar benzas. Šiaip tai važiuoklė labai gera jau 40k km sulaksčiau tai tik dvi traukeles pakeičiau po 20euro. Ir spyruokle viena lūžo galinė, šrote 20 euro. Šiaip tai tik dabar tepalus ir filtrus keičiu ir tiek. Man pakliuvo remontas tik variklio skyriūje na nenuostabu nes lavoną pirkau :-) Detalės brangios - siūlau nepirkti pigių. Realiai kartą sutvarkęs gedimus gerom detalėm problemas pamirši. Nuvertėjimas nežymus, jeigu išlaikytas mercedes tai kaina laikosi labai stabiliai. už savo lavona sumokėjau 4600euro. Perkant siūlau pilną patikrą Silber Auto.įpač jeigu airmatic yra. nepagailėti eurų už patikrą, nes rimtesni gedimai baudžia žiauriai ir negailėstingai ir dažniausiai tik originaliom detalėm. Atlikti pilną patikrą specializuotame servise, geriausia būtų SilberAuto. Atkreipti dėmesį į vairo ir vairuotojo sėdynės stovį tai dažniausiai išduoda ridą. Pačios ridos nebijoti tinkamai prižiūrimas greičiau nusibos nei numirs. Pirkti tik su pilniausia komplektaciją tikrai nepasigailėsit.
Pilnas atsiliepimas...
Antonis | 2016-05-24
Pirkit tik facelift.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas,prabanda,garso izoliacija,kuro sąnaudos
pagrinde el dalis,rudys,aliuminė važiuoklė,guoliai....
Labai norėjau w211. Nusipirkau bedą. Ne vienas turiu,keli draugai turi 2,7 ir irgi 2,2 varikliais. Varikliai išties geri.2,2 net stebinančiai gerai traukia ir laiko. Mažos kuro sanaudos,o kaip tokio dydžio auto tai tikras laimėjimas. Pirkite tik facelift modelį,nes w211 iki facelift tikras vargas. Pastovios el problemos,skydelio apsvietimas pavarges,galinė stop led juosta,pas kitus numeriu apsvietimas vis nueina,nes kazkokiu budu ten patenka vanduo. Vaziuokles aliumines detales. O past ziauriausias momentas,kad aptarnaujami guoliai kas 5000km.Per du mentus jau 3 kartus keiciau,nes nuvaziuoju daug km. Turėjau prieš tai clk 2000 facelift.Tai patikimumu clk laimi prieš šį auto. Esu nusivyles savo pirkiniu.Auto turi 300000km. 2,2cdi. Variklis išties puikus. Detalės,kad ir šrotuose perdėtai brangios. Senas auto,o detalių kainos tai..... Šrotuose konstatuoja,kad čia orginalios detalės,todėl kaipkada jos brangesnes nei Silber auto... Pirkite tik facelift.Jame jau pašalinti senojo modelio trūkumai. Ir tikėkitės,kad papuls geras,nes nudėvėto remontas brangus.
Pilnas atsiliepimas...
Pavairuoju | 2015-08-19
Patvarumas jau ne merso
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, vidaus apdaila, variklis.
patvarumas, nors mažiau, bet dar parudija.
Važinėju 5 metus. Pliusai: komfortiškas, gera garso aparatūra, vairuoti smagus, gera garso izoliacija, variklis 3.2, 150 kw, gera trauka, universalas talpus, gali miegoti, atlenkus sedynes gaunasi lygu, patiesus čiužinį iki 2m. ūgio bus labai patogu. Minusai: jų gausu.., mažiau rūdija nei 210, bet rūdija, atkreipti dėmesį į galines arkas. Yra keisti sprendimai, kurie daro šį mersedsą nepatikimu, esant orinei važiuoklėje į kompresorių šlangutė oro paėmimui, kažkodėl storio kaip dviračio kamera, nuo karščio, šalčio ir dulkių ji suskeldėja, kompresorius gauna dulkių ir sugenda... Sprendimas pasikeisti į storą ir patikimą žarnelę kartu su filtriuku. Jei to nespėjote ir kompresorius dirbdavo ir oro nepripūsdavo, kol galiausiai sudegė, jį pakeitus ar restauravus būtinai pakeisti rėlę, nes nuo ilgo veikimo prikepa kontaktai ir įdėjus naują kompresorių neatjungia, nespeėjo suveikti vožtuvas ir man sprogo pagalvė. Toliau prarudyja greičių dėžės aušinimo vamzdeliai, padaryti nesamoningai, ant apsaugos kur laikosi vanduo, jie ten mirksta ir rudija, kol galiausiai prakiūra... pakeitimas nesmagus, nes eina į radiatorių, prie kurio prirudija. Ir šiaip vis užsidegantis skydelis su įvairiais pranešimais, neduos nuobodžiauti ir teks skambinti į servisus, kur susirasit naujų draugų ir juos lankysit reguliariai. variklis 3,2 dyzelis, neblogas, gera trauka. Mieste ( Kaunas) apie 10, bet per kamščius žiemą būna ir 12-13 l. Autostradoje apie 7,2. Kartais rašo mažiau, bet jaučiu pudrina kaip ir daugumos kompai. netikėkite kaip sako, kad 3,2 variklis 6 l. valgo. Gali taip padaryti, bet jei nuresetini autostradoje ir važiuoji kaip pensininkas. tepalų jam reikia apie 7.2 l., Šiaip variklis stiprioji pusė. Nevaryti taisyti važiuoklės į silberauto, ten jie su savo kainų politiką neatsilieka nuo mūsų išrinktųjų. Šarnyrą keičia su visa šakę, nors kitur pakeičia be problemų, neimant jokios šakės. Aišku, kartais esant elektros bėdoms, tenka kreiptis į juos, bet ir tai siūlyčiau Autokurtą. Nuvertėja... ir tai gal parodo, kad deja jau mersai nėra patikima mašina.. o gaila.. nors komfortas dar išlikęs. Aišku tikrinti. Išlaikymas nepigus, bet važiavimas malonus Atkreipti dėmesį, kad SBS bloko iki facelift skaičiai būtu 005.. ar 008.., tik ne 004... , tai vienas brangiausių remontų su greičių dėže. Orinė pakaba komfortiška, aišku eksploatacija brangesnė, bet neprakiūra visos pagalvės iškarto. Šiaip nuo 2004 m. nežinau nei vieno modelio labai patikimo.
Pilnas atsiliepimas...
andrius | 2015-07-06
mercedes-benz E220
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nelabai turi ju
gan daug is patirties
nėra labai geras auto, turi labai daug minusu iš mechanines dalies. varikliai nėra labai patvarus, grandine variklio galia ir dažniausiai ji pareina nepravažiavus nei 100000km, bėdos su tepalo siurbliu, dažnai pareina dviguba turbina, ir remontai variklio gan nemažai kainuoja, traukos turi gan nedaug. Žiūrėti kad būtų mažiausiai 3l dyzelis
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2013-04-12
Mersedesas iš didžiosios raidės
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, komfortas, eksploatacijos kaina
Airmatic remonto kainos
Mercedes-Benz E klasė, tai - tikra vokiška legenda. Kone visų laikų populiariausias vokiškas prabangus vidurinės klasės automobilis, daugelio žmonių geidžiamas jau daugiau negu pusę amžiaus. Tas taikinys ant automobilio kapoto, lydintis bet kokių oru ir bet kur yra kažkas magiško. Legendos apie milijonus iki šiol sukančius 123 ar 124 jau senai egzistuoja ir kiekvienam, bent truputį girdėjusiam apie Mercedes-Benz, tikrai yra girdėtos (ech, ar kitokių dar gali būti?), tačiau ko verta 21-ojo amžiaus E klasė? Šio keturakio pirmtakas (210) į 21-ąjį amžių įšoko gana sunkiai, nes tiek išorės, tiek salono dizainas buvo ganėtinai pasenę. Pensininkas, katafalkas, grabovežis, kvadratas, tai - tik kelios 210-ojo (senesniojo) mersedeso pravardės. Nenuostabu, kad po dviejų metų buvo išleistas naujasis 211 modelis. Ar E klasė patobulėjo? Dar ir kaip! Automobilis įgavo be galo daug elegancijos. Pūstos, ryškiai raudonos sedano galinės lempos yra tarsi vyšnia ant gardaus gimtadienio torto. Priekis taip pat tapo kur kas sportiškesnis už savo pirmtaką, o salonas - nepalyginamai prabangesnis, malonesnis. Kiekviena detale kaip ir pridera prabangiam automobiliui yra atidirbta iki smulkmenų. Negana to, kad medžio apdailos šiame mersedese atrodo itin prabangiai ir elegantiškai, tačiau vokiečiams to pasirodė per mažai. Apačioje jų jie įmontavo nedideles chromo juosteles, kurios medžio apdailas padaro tiesiog fenomenaliomis. Tokios mini detalės didelės praktinės naudos važiuojant gal ir neduos, bet kai žinai, kad kiekviena detalė yra sukurta itin kruopščiai ir kokybiškai, važiuoti mašina norisi kuo dažniau. :) Nekokybiškoms medžiagoms Mersedese paprasčiausiai ne vieta. Prie viso to, E klasė gavo to meto vidurinės klasės automobiliams nebūdingas naujoves: šonines langų oro pagalves, 4 zonų klimato kontrolę, oro kondicionierius jau buvo standartinėje komplektacijoje. Nenuostabu, kad tai vienas saugiausių to meto automobilių, išgelbėjęs begalę gyvybių. Mersedesas nėra BMW, tai nėra mašina skirta lakstyti bepročiams laisvo oro direktoriams. Mersedesas skirtas norintiems mėgautis komfortišku važiavimu, o jei reikia - ir pademonstruoti raumenis nuspaudus gazą, kurių jis tikrai turi, tačiau bent jau maniškis elegance komplektacijos E320 dinamikos savybėmis tikrai nusileidžia konkurentui BMW 5. Nenuostabu, kadangi elegance turi komfortinę važiuoklę, kuri nors ir nėra tokia dinamiška, tačiau važiuoja be galo maloniai. Norintiems daugiau dinamikos reikėtų rinktis avantgarde variantą, nes jo važiuoklė kur kas standesnė, žemesnė ir labiau pritaikyta sportavimui, tačiau nuo to neabejotinai nukenčia komfortas, o ir salonas tampa labiau sportiškas negu prabangus (avantgarde turi tamsiai žalią/smėlinį medį, kuris tokio prabangos įvaizdžio kaip šviesus elegance medis deja, bet jau nebepalieka). Geriausias variantas yra airmatic, kurio pagalba galima keisti Sport 1/Sport 2 ir Comfort rėžimus, tačiau tai kur kas daugiau investicijų į priežiūrą reikalaujantis variantas. Vieno amortizatoriaus restauracija kainuoja 1300 litų, o dar yra galinė pagalvė. Darant kapitalinį važiuoklės remontą restauruotomis dalimis ganėtinai nesunkiai gali susidaryti dešimties tūkstančių litų suma. Perkant naujas dalis iš Silberio gausis ir kokie dvidešimt tūkstančių. Ar tai ne per didelė suma maždaug 30-40 tūkstančių vertam automobiliui už šiek tiek minkštesnę važiuoklę ir kelias nustatymo (pvz. aukščio) galimybes, spręskite patys. Žinoma tikimybė, kad vienu metu suges keturi amortizatoriai ir pagalvė beveik lygi nuliui (amortizatoriai laiko 100-150 tūkstančių kilometrų), tačiau kur garantas, kad vos išvažiavęs iš Silberio palikęs pusę mėnesinės algos nepataikysi į duobę ir neteks grįžti palikti antrąją jos dalį? Airmatic važiuoklė tikrai nėra skirta paprastiems mirtingiesiems. Taip pat galima pagirti galines sėdynes, kurios turi labai geras ir aukštas atramas galvai (nepalyginamai patogesnės už BMW ar Audi). Joms esant pakeltoms galinis matomumas toli gražu nėra geriausias, todėl, kaip ir 210, 211 turi mygtuką prietaisų skydelyje, kurį paspaudus jos nuvirsta žemyn. Patogu ir praktiška. Būtina paminėti ir solidžią anti korozinę dangą. Naujieji 211 jau tikrai nebėra tokie rūdžių maišai kaip 210. Neabejotinai geriausias variantas yra dyzelinis E320. Tai vienas labiausiai pripažintų Mersedesų motorų, vertas tik geriausių žodžių. Turėdamas per 200 arklio galių jis nesunkiai telpa į 10 litrų mieste ir 6 litrus užmiestyje. Tai tikrai puikūs skaičiai gerokai daugiau negu pusantros tonos sveriančiam limuzinui (neapsiverčia liežuvis vadinti jo lengvuoju automobiliu). E400 nors ir turi daugiau galios, bet jau stipriai kerta per kišenę, nes daug dalių jame yra dvigubai daugiau (pvz. turbinos, filtrai). Dujų mėgėjams puikus variantas yra E500, kurie itin dažnai būna atgabenti iš kokios Floridos su visais įmanomais privalumais (visi iki vieno turi Airmatic). Grįžtant prie dyzelių, iš bėdos galima rinktis ir E270, bet jis tikrai nėra toks malonus kaip E320 dėl traktoriaus garso ir prastesnių galios savybių. Silpnesnių motorų manau net neverta žiūrėti. E200 ir E220 skirti tik taksistams. Jeigu jau nusprendei pirkti Mersedesą - griebk jautį už ragų. Eksploatacija niekuo neišsiskirianti iš kitų tokių metų vidurinės klasės prabangių automobilių (kol nekalbame apie airmatic). Jeigu ruošiatės pirkti iki facelift variantą, tai tikrinkite SBC bloką. Šie Mersedesai buvo atšaukiami dėl šio bloko defekto. Nežinau kaip dabar, bet ankščiau brokuotus keisdavo nemokamai (reikėdavo sumokėti tik už darbą). Jeigu to dabar nebedaro, tai būkite atsargūs, nes naujo kaina tūkstantinė. Kaip atskirti, kuris brokuotas, o kuris ne? Tikrinkite jų kodą. Jeigu kodas prasideda A004, vadinasi tai senas, brokuotas variantas, jeigu A005, vadinasi tai naujasis, sutvarkytas SBC blokas. Na, o dėl nuvertėjimo, tai 211 kainos smuko, nes turtingesnių šalių gyventojai jau persėda į naujausiąjį 212, pradėtą gaminti 2009-ais. Beje, yra įdomus dalykas su 211 ir 212. Kai šalia pravažiuoja vienas ir kitas, iš šono atrodo, kad 211 yra kur kas ilgesnis nors taip ištikrųjų ir nėra. Šiokia tokia optinė apgaulė. Jeigu turi pinigų normaliam E320 ir 10 litrų dyzelio nėra per daug, tai neabejotinai vienas geriausių pasirinkimų.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt