Markės
1115 iš 1918
Mercedes-Benz E klasė, (W211) 2002 - 2009
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 37
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 73% Ne 27%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Elegantiškas išorės dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Komplektuojamas ir su visais varomais ratais
TRŪKUMAI
  • Prastos mechaninės pavarų dėžės
  • Kiek per minkštas posūkiuose
  • Interjero kokybė neatitinka klasės standarto
"E-klasė gali būti komplektuojama ir su visų varomųjų ratų pavara 4MATIC"
Mercedes-Benz W211 yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Naujoji E-klasė nepristatė jokių radikalių permainų – tai evoliucinis modelis. Automobilio priekis buvo papuoštas 4 žibintais kaip ir praeitoje kartoje, galiniai žibintai tapo didesni, o automobilio siluetas šiek tiek aerodinamiškesnis. Interjere tokios pačios tendencijos – stilius išliko panašus su kiek glotnesnėm linijom. E-klasė gali būti komplektuojama ir su visų varomųjų ratų pavara 4MATIC. Automobilis nebėra toks nepajudinamai patikimas kaip ankstesni modeliai. Visgi ir šis Mercedes tapo populiariausiu Mercedes gamoje ir tai nenuostabu, nes automobilis įkūnija tai ko ir tikimasi iš Vokiečių gamintojų – kokybiškai surinktas, saugus, puikiai suprojektuotas ir suderintas, gerai įrengtas automobilis su į prabangą orientuotais sprendimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Dar prieš šios kartos E klasės pristatymą Šiaurės Amerikoje, automobilis nusifilmavo filme Men in Black II:



Galingiausios versijos buvo šios:


E 55 AMG


E 63 AMG
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 37
Justas | 2013-03-09
MB E240 2005m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, itin patogus, tiesiog mersas
neradau
Mersas ir afrikoje mersas, labai patogus, isvaizdus ir tikrai patikimas automobilis. 2.6l benzininis variklis puikus, kuro sanaudos tikrai savo vietoje, priklausomai kaip vaziuosi. Vietos viduje pakanka visiems, bagazineje vietos tiek kad ir pamesk ka nors gali. Vaziuokle minksta, patogi, vaziuojant prastu keliu gal kiek kietoka, bet apie barskejima ne kalbos. Vidaus apdaila kokybiska, nebarska, netraska jokios platikines dalys. Su varikliu neturejau jokiu problemu per 4 metus, 2.6l motoras vidutiniskai tvarkingai vaziuojant 11l naujoda, taciau mieste pasivazinejus skubant ar piko metu sanaudos kyla ir iki 15l. Gal kiek variklio garsas per daug elektroninis, truksta burzgimo, bet cia ir ne sportine masina, tad tikrai vaizdo negadina. Automobilis brangus, brangus remontas, nuverteja nesmarkiai. kaip visada, viska gerai patikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
aivis | 2012-10-30
apie Mersedes
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas ok (taip ysivaizduoju)
ar gali svajone turet minusu
svajone svajone nuo 10000-25000
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2012-04-22
Mercedes-Benz E270 CDI (2003 m.)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neabejotinai prabanga išsiskirianti išvaizda, mersiškas komfortas, saugumas, motorai pakankamai patikimi, +- ekonomiški.
Mėgsta parudyti (ypač jei jau senai Lietuvoje), kvailas parktronikų išdėstymas.
Pradėti ko gero reikėtų nuo kainos. Savo W211 pirkau maždaug prieš pusmetį (2011 m. vasara). Mokėjau už jį 28 tūkstančius litų, tai - sidabrinis, 2003-02 gamybos, E270 CDI Avantgarde išpildymo mersas. Komplektacija gana kukli - automatas, juoda oda, žalsvas medis, stoglangis, bet jos man +- užtenka. Vienintelis dalykas, kurio tikrai trūko šią žiemą, tai šildomos sėdynės. Vasara su kondicionieriumi važiuojant ventiliuojamų sėdynių tikrai nereikėjo, bet štai šildomos žiema yra neabejotinai geras dalykas, bet ką jau padarysi, Ispanijoje nesninga, tai niekas ten tokių opcijų ir neužsisako. Tiesa šaunu, kad ten taip pat nėra ir žvarbių žiemų, tai ant kėbulo nei rūdelės. Iš dalies net ir gerai, kad maniškis yra pusplikis. Mersai šioje kartoje padarė nemenką galvos skausmą jų savininkams, tai - parktronikai. Skirtingai nei BMW E60, mersai paliko senesnėms vokiečių mašinų kartoms būdingas parktronikų juosteles ant bamperių viršaus, o ne kaip BMW integravo jas į bamperio vidų. Kaune tenka pakankamai dažnai matyti šios kartos mersus su išluptais parktronikais. Jų kaina tikrai nejuokinga, o drausti šį žvėriuką kasko irgi gerai kerta per kišenę, taip, kad būkit atsargūs rinkdamiesi modelius su parktronikais. Kitas elementas - veidrodėliai su posūkiais taip pat mėgstamas narkomanų žaisliukas (žinoma ne taip, kaip parktronikai). Tiesa dėl kitų komponentų galite būti pakankamai ramūs, nes bamperius nurinkti nuo jo yra ne taip lengva, kaip kokiam E39 (BMW), o ir nėra jie itin paklausūs. Triukšmingasis penkiacilindris E270 CDI? Prisipažinsiu, garsas išorėje šalia šio automobilio nėra itin malonus. Šio dyzelio skleidžiami garsai tikrai nėra simfonija, bet salone ši bėda +- išspręsta. Izoliacija pakankamai gera, todėl salono viduje jo pernelyg nesigirdi ir galima paprasčiausiai mėgautis puikios akustikos muzika, o kad šalia sustojęs žmogelis su kabrioletu dėl tų garsų keiksis, tai jau jo problemos. Visgi E320 neabejotinai yra malonesnis variantas ir dėl traukos, ir dėl garsų, bet kainuoja jis taip pat daugiau už E270, o ir kuro mėgsta gerti daugiau. Kam trauka nėra labai aktuali, galima rinktis ir E220. Galios kaip pas Passat/A6 1.9. dyzeliuką (apie 120 AG), kas yra tikrai pakankamai normaliam važinėjimui. Visi motorai yra geri, jei tik tenkina jūsų poreikius, todėl rinkitės būtent pagal juos. Daug apie eksplotaciją pasakyti negaliu, nes vienintelis dalykas, kurį reikėjo pasikeisti buvo du sarnyrai po 80 litų. Tai premium segmento automobilis ir eksplotacija aišku mėgsta įkąsti į piniginę, bet atitinkamai ir malonumo juo važiuojant suteikia. Tiesa, jei mėgstate didelio litražo automobilius ir galvojate apie E500, apsižiūrėkite ar pas jį yra airmatic'as. Airmatic yra orinė važiuoklė, būdinga S klasės mersams. Kadangi jos eksplotacija yra labai brangi, didžioji dalis E klasės mersų jos neturi. Jei nesumeluosiu ją buvo galima užsisakyti kaip papildomą opciją tik patiems prabangiausiems variantams t.y. E400-E500. Kad susidarytumėte vaizdą kas tai per daiktas, vieno sakinio turėtų užtekti: vieno airmatic amortizatoriaus kaina 800 litų, bet jei apie šiuos variantus (E400-E500) negalvojate, dėl to sukti galvos visiškai nereikėtų, nes panašių kainų paprastoje važiuoklėje tikrai nėra. Kadangi nauja E klasės karta buvo pradėta gaminti 2002-aisiais, o kolegų vokiečių Audi ir BMW naujesnės kartos atsirado tik 2004-ais, šį mersą įsigyti galima kur kas pigiau (~6000 lt.), bet savo savybėmis jis jiems tikrai nenusileidžia, net jei 2 metai ir atrodytų pakankamai ilgas laiko tarpas, bet mersas yra mersas. Dažniausiai vienu žingsniu priekyje jau nuo neatmenamų laikų (oro pagalvės, saugos diržai, safety cage yra tik keletas Mercedes-Benz išradimų, be kurių šiuolaikinė mašina yra tiesiog nebeįsivaizduojama). Jei televizorius, navigacija, telefonas, mp3 jungtys, langų užuolaidėlės ir panašūs dalykai jums nėra būtini automobilyje, pakankamai normalų šios kartos mersą jau galima įsigyti už ~24 tūkstančius, kas yra pakankamai viliojanti kaina turint omenyje, kad kišenėje neturint 30 tūkstančių dairytis į naujesnės kartos A6/BMW 5 nėra ko. Daug kas sako saugotis buvusių taksi (praktiškai visada E200 arba E220, dažniausiai turintys gelsvą kavos putų spalvą, bet būna ir juodų/sidabrinių), tačiau aš taip kategoriškai teigti nedrįsčiau. Vokietijoje taksi yra ne kaip Lietuvoje (90-ųjų passat ir bulkos), todėl ir prižiūrimi jie yra atitinkamai (autorizuotose servizuose). Aišku yra kita kalba, kai sėdynės yra patapusios stalais (lygios nuo nusidėvėjimo) ir ant tokių sėdynių jau nebebūna patogu sėdėti, o ir salonas atrodo tragiškai, bet jei salonas gyvas, galios pakanka, tikrinkite motorą ir pirkite.
Pilnas atsiliepimas...
Bronius | 2010-08-05
MB w211 3.2 CDI 150kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, didelis komfortas
Turi nemazai gamykliniu bugu,kitaip sakant silpnu vietu,kuris kainuoja sutaisyti nemazai
Automobilis sis yra gerokai atpiges,koki labiau pavaryta minetu varikliu galima rasti jau ir uz 9500k euru kokia :) Visi yra daug bege,rasti su maza rida 2003 metu,yra jau sunku..Nuo ridos ir prasideda visi bajariai su situ modeliu.Labiausia reiketu bijoti siu problemu,cia rasysiu kas man islindo ji turint 1 metus laiko...Sugedo generatoriaus sankabuke-300lt+rolikas+guolis,dirzas,sumoje 400lt...vaziuokle dauguma po 70 lt aina visoki sarnyriukai,tik apatinis sarnyras 350lt,taciau jis restauruojasi uz 60-80lt....vnz uz minetas bedas servise palikau su pvm 1240lt....toliau sugedo ir daugeliui genda variklio ir kondicionieriaus ventiliatorius-valdymo blokas,kuriu autopliuso dalyse galite neieskoti,nes nerasite,kas per defecitas...kaina deveto 200-300lt ,bet niekur neina rasti...Mb centre 2500lt su visu ventiliatoriumi,tai yra valdymo blokas.Vienoje vietoje Vilniuje taiso uz 500lt ,kitoje uz 1100lt,arba parveza is Lenkijos per stebukla uz 800-1200lt...Toliau aina SBC stabdziai MB centre 5000LT , siaip rinkoje ,srotuose nuo 2k litu,arba ten kazkaip pakeicia mb centras uz dyka,susimoki tik uz darba apie 600lt,kadangi merso gamykla siam bugui yra davusi 10 metu garantija,taciau automobilis turi buti ne is JAV ir Rida nesukinta ar tikra.Kas liecia kita,gan viskas yra patvaru. Variklis didesniu problemu nekelia,bet siulau pirkti tik 3.2 CDI ,nes tai geriausias variklis is ju gamos.2.2cdi yra ryskiai per silpnas siai masinai ,kuro vartoja taip pat ne 5 ar 6 litrus,o trauku tikrai negausite,nebent esate pencininkas-teko vaziuoti su juo...2.7 CDI yra tiesiog per triuksmingas ausiai,labai karkia-rekia tiesiog 5 cilindrai ,kaip skerdziami :D ir traukos prastos lyginant su 3.2 cdi 3.2 CDI traukia geriausia,garsas variklio jau geras lyginant su 2.7 cdi,ir yra gan ekonomiskas,vaziuojant 100km/h ,su R-18 ratais/245 plotis vartoja apie 6.4, o vidutiniskai paima apie 7.5-8 litro,taciau turite galinga zveruka. Apie kaip kuriuos kastus jau minejau,tenka keisti tepala,kurio reikia 8 litru i 3.2 CDI , tepalo filtro -30lt ,oro filtras-50lt...Priekines kaladeles neblogos apie 150lt...Metinis Kasko 1600lt kokia :) Ziurike i bendra stovi ,ir kiek jis mazdaug galetu buti beges :) Kad bus ir beges nemazai,bukle bus gana nebloga,kadangi mersa damusti optine prasme sunku,bet su laiku viska reikes pradeti keisti ,o kiseneje vazinejant su juo reikia tureti netiketumam apie 2k litu :) Pazistamui ilgai ieskojom w211 i,taciau lyg radom nebloga,juoda, 2.2 cdi ,mazai lyg beges,bet jau turi bedu su elektronika,nenori kazko spynele rakto pritraukti,siaip grazus,bet kaip minejau,trauku nelabai yra pas 2.2cdi.Sumokejom uz ji 9k euru.
Pilnas atsiliepimas...
Ramunas | 2009-12-03
Kodel sis automobilis kainuoja pigiau nei jo konkurentai?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, patogus automobilis
Patikumas, pigus interjeras
E klases mersas vienas patraukliausiu tarp visu Mercedes gaminiu. Apie si automobili vyrauja labai skirtingi atsiliepima- vieni ji ziauriai peikia uz gedimus, kiti giria uz ilgaamziskuma ir komforta. Aisku automobilis turi bedu - streikuoja elektronika, automobilio kompas. Turejau bedu su pavaru deze (kurios niekur neisnyko ir vis dar yra), prietaisu skydelio apsvietimu, ausinimu ir t.t. Mersui reiktu rimtai susimastyti apie siuos dalykus, nes kadaise garsejes kaip labai patikimas automobilis, MB dabar igauna visai kitoki ivaizdi. Esu vazinejes su ivairiausiais mersais ir buvau iki siol istikimas siai markei, taciau naujieji modeliai patikimumu prilygti negali. Dabar jau nezinau ar sekanti pirksiu MB markes automobili. Greiciausiai, kad ne. Be to is E klases galima buvo tiketis daugiau komforto - automobilio salonas ne toks tylus kaip pas Audi A6, pats interjeras kokybe nespindi - paneles plastikas naudojamas ne auksciausios kokybes, skydelio apsvietimas visdar skurdziai baltas, toks koks yra jau gal 20 metu. Tiesa sedynes yra patogios. Variklis 2.7 turbodyzelis turi 177 AG. Kiek mazoka is tokio litrazo, taciau traukos uztenka. Ekonomiskumas tikrai geras, trasoje suvartoja 7 litrus. Zodziu, variklis automobilio stiprioji puse. Perkant panaudota sutaupomi pinigai, taciau bukit pasiruose isleisti tuos pacius pinigus ir dar daugiau ant remonto.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2009-10-31
MB E w211 320 CDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis komfortas ,Galingas variklis
Valdymas (Handling)
Tai automobilis ,kuris yra tiesiog smagus...Nevaziaves kitokiu ,tik E320 cdi ,automatas...Raso puslapiuose jog isibeja jis iki 100km/h per 7.7 sec , taciau mano greitejasi per 7.2 sec :) Automatas yra tiesiog puikus. Yra S ir C rezimai.Vidus tikrai lenkia tokius konkurentus kaip Audi A6 ir Bmw E60 ,daugiau komforto.Isore yra tiesiog solidi,paliekanti brangios masinos ispudi.Kuro sanaudos priklauso kaip vaziuosi..Manau ramesnio vaziavimo zmones turetu tilpti i 8-9 litrus. Variklis yra tikras gigantas 6 cilindru.Tokiai masinai manau pats geriausias variantas.Toliau kas liecia kitus variantus kaip 2.7 cdi ,nemanau ,kad toki vertetu pirkti, manau reikia griebti jauti uz ragu. Automobilio kaina vis dar islieka nemaza ,jeigu kalbant konkreciai apie w211 3.2 cdi. Kaina sokineja tarp 11-12 tukstanciu euru.Savaime suprantama ,kad 2.2 ir 2.7 cdi variantai yra pigesni.Dar pagalvojus jog tai yra mersas ,tai del patikimumo daug klausimu nekyla. Visi yra atsukti ,su rida tikra problema.Tikek tik vienu atveju,jeigu yra serviso knyga,daryti servisai.Jeigu nera tokiu dalyku ir rida nevirsija 200k km ,tai reiskias atsuktas.Sita masina siuo metu ir tokiu varikliu turi ir yra begusi 300k km -400km tukstanciu.Taciau jeigu vazineta ant tiesiu ir rida 400k km ,tai nereiktu isigasti,kadangi ju varikliai gali begti ir visa milijona,svarbu nebutu kebulas labai nudevetas :)
Pilnas atsiliepimas...
Patyres | 2009-03-05
Tik ne pensininkams, nes jis samgus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Be komentarų
Elektronika kai senka baterija, o jos yra dvi!
Mercedes ir Afrikoje Mercedes, po 211 kėbulo techninių problemų pašalinimo visi nuo 2003 superiniai, taip gal kaina ir nemaža, bet vertė išlieka ilgam. Tik ne 2,7CDI traktorius su 5 cilindrais, jo vibracija primena 123 su 2.0L dyzel '80 g-bos, kadangi brangus yra 6 cilindru (bet kaip jis murkia :-) ), tai visai nieko ir 2,2 CDI benzinas kol kas atgyvena nes kainu skirtumas naudoto neegzistuoja. Benzinas kol kas atgyvena nes kainų skirtumas naudoto otto ir dyzel neegzistuoja, o CDI vartoja 40-60% mažiau kuro. Maži kaštai aptarnavime. Nuvertejimas tik per krize, bet pinga viskas absoliučiai SAUGOKITES TAXI nes jie pigesni ir su 500 000 Km rida !!! Ypatingai Prancūzija, ISPANIJA ir be abejo Švedija. Prieš pirkdami kreipkitės i MB atstovą ir pasitikrinkite km pagal VIN Nr.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt