Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus dizainas
- Tylus ir itin komfortiškas
- AMG versijos
TRŪKUMAI
- Itin brangus išlaikymas
"Bendrai – automobilis vėl tapo solidus, spinduliuojantis prabanga ir didybe"
Naujasis Mercedes-Benz W221 lyginant su savo pirmtaku tapo visais matmenimis didesnis, su ilgesne ratų baze ir erdvesniu vidumi. Automobilis tapo šiek tiek dinamiškesnių ir išraiškingesnių formų su itin į akis krentančiomis didelėmis ratų arkomis, dideliais lenktais priekiniais žibintais, galinė dalis panaši į E65 BMW 7 serijos. Interjere – visai naujas prietaisų skydelis, kuris reikia pastebėti vėlgi labai panašus į BMW 7 serijos su po ranka esančiu borto kompiuterio valdymo džoistiku. Centre – didžiulis navigacinis ekranas, žemiau – elegantiškos oro valdymo angos, kvadratinis analoginis laikrodis, dar žemiau - svirtelės panašaus stiliaus kokios naudojamas lėktuvuose. Greičio, apsukų rodmenys nors atrodo kaip analoginiai, ištikrųjų yra elektroniškai atvaizduojami, kurių vietoje gali būti rodomas naktinio matymo vaizdas. Vidus dvelkia prabangiu art deco stiliumi. Bendrai – automobilis vėl tapo solidus, spinduliuojantis prabanga ir didybe. S klasė kaip ir pridera turi begalę įvairios komforto, saugumo įrangos. Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija - šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm! Tai buvo pats galingiausias pasaulyje penkių vietų sedanas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija - šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm! Tai buvo galingiausias S-klasės modelis, taip pat tai pats galingiausias pasaulyje penkių vietų sedanas:
Automobilis pelnė begalę įvairių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
Ben Affleck
Lamar Odom
Tiger Woods
Automobilis pelnė begalę įvairių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
- Žurnalų „Bild am Sonntag“ ir „Drive“ apdovanojimai kaip geriausias metų prabangus automobilis (2006 metais).
- Žurnalų „Popular Mechanics“ ir „What Car?“ apdovanojimai už saugumą (2007 metais).
- Laidos „Top Gear“ apdovanojimas kaip geriausias metų limuzinas (2006 metais).
Ben Affleck
Lamar Odom
Tiger Woods
2011-03-01
„Mercedes-Benz S 63 AMG“ – limuzinas „kvadratu“! Prabangus, galingas ir komfortiškas. Tai - dažniausiai visų limuzinų gamintojų naudojami epitetai savo modeliams. Perželgus AMG patobulintą S klasės MB, visus šiuos epitetus reikėtų dar "padidinti". Bent jau kvadratu. Fudžita skalėje, pagal kurią matuojamas tornadų galingumas, F5 reiškia ypač stiprų susiformavusį vėją, siekiantį 400 km/h. F6 vadinamas „Dievo pirštu“ – po taip įvertinto praūžusio tornado dauguma automobilių lieka nenaudojamais.
Vertinant limuzinus pagal tokią skalę, „Mercedes-Benz S 63 AMG“ modeliui turbūt reikėtų suteikti F7 įvertinimą. Rankomis rinktas 5.5 litro darbinio tūrio dviejų turbinų V8 variklis, išvystantis net 536 AG ir 800 Nm leidžia 2120 kilogramų sveriančiam prabangaus metalo gabalui iki 100 km/h įsibėgėti vos per 4.5 sek. Greičiau nei BMW M3 (4.7 sek.) ar „Audi R8“ (šio įsibėgėjimas su 4.2 litro varikliu – 4.6 sek.)! Maksimaliu greičiu šis AMG kūrinys pasigirti negali – jis yra limituotas elektrinio ribotuvo ir siekia „vos“ 250 km/h. Galima neabejoti, kad atjungus ribotuvą S 63 lengvai pasiektų ir 300 km/h. Nors AMG deklaruojamomis degalų sąnaudomis patikėti sunku (apie 11 litrų mišriu režimu), jų skelbiama CO2 emisija atrodo panašesnė į realią: 247 g/km. Tai – vienas geriausių rezultatų tarp automobilių, kurie bėgėjasi iki 100 km/h per mažiau nei penkias sekundes. Limuzino pavarų dėžė, atrodo, yra vienintelis dalykas, kuris nestebina – tai 7 pavarų dviejų sankabų automatinė transmisija su trimis važiavimo režimais: sportiniu, mechaniniu ir ekonomišku. Žinoma, S klasės „Mercedes-Benz“ niekad neprilygs sportiniam automobiliui stabilumo posūkiuose srityje, tačiau jo charakteristikos trasoje – pagirtinos. Neprasti ir stabdžiai – jų diskai yra vos 17 milimetrų mažesni už naudojamus „Bugatti Veyron“. Susidomėjusiems šiuo modeliu vertėtų perskaičiuoti savo lėšas – jeigu „paprastas“ S klasės MB automobilis kainuoja nuo 250 tūkst. litų, tai S 63 AMG – bent jau dvigubai daugiau. Nei daug, nei mažai. |
Mercedes-Benz S klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis