2021-01-28 |
Toyota Aygo 2008 1.4 diesel automatic
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, manevringas, pigus, ekonomiškas.
Ankštas, triukšmingas.
|
Pirkau dukrai kaip pirmą automobilį iš Vokietijos kai ji išsilaikė teises. 2 metus vairavo ir net nežliumbė. Per du metus jokio rimto remonto nebuvo. Tik starteris 200 Eurų, važiuoklė 300 ir vožtuvai 200 Eur. 1.4 dyzeliukas traukia vos vos ir garso izoliacijos norėtusi geresnės. Nedaug yra ką papasakoti, automobilis geras, patikimas nereikia didelių investicijų, tinka miestui ir kaip pirmam auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-12-16 |
Aygo 2008m. 1.0 Labai patikimas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, ekonomiškas
Komforto prie didesnių greičių trūksta.
|
Pirktas su 90.000km rida, dabar jau virš 200.000km. Žiemą labai greitai pašyla - 5min arba 3km. Visada degino tepalą - tarp keitimų tenka 1-2 litrus papildyti.
Labai nepatogu priekinių žibintų lemputes pakeisti - vaikiškos rankos tik telpa.
Per 5 metus niekas nesugedo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2016-01-16 |
Aygo, 1.0 l, automatas, benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
- Ekonomiškas, nebrangus, dinamiškas, ergonomiškas
- garso izoliacija, jaučias viso miesto duobės, užmiestyje prie 100-110 km/h tenka aktyviau dirbti vairu, nes auta lengvas
|
- žymiai geresni nei koks Smartas;
- mažas, bet viduje stulbinamai talpus;
- vietos tiek kiek jos tereikia ( argi dažnai tenka vežiot sofas?)
- gale labai komfortabiliai gali sėdėti 2 žmonės ( vietos daugiau nei Opel Astra hečbeke ar VW Bora)
- bagažinėj telpa 2-3 pirkinių maišai, ar didelis kelioninis lagaminas
- galinės sėdinės nusilenkia ir gali vežt skalbykle :D
- labai dinamiškas;
- gerai veikia kondicionavimas;
- tokie patys yra Citroen C1 ir Peugeot 101 auto, todėl dalių pasirinkimas yra. -Trijų cilindrų 1.0 l benzininis variklis eina kaip bitė! Kai nuspaudi iki galo greičio pedalą dūzgia kai sportinė.
-Iš vietos pajuda labai staigiai, greitai įsibegėja
- Smagi automatinė ( yra ir pusiau automatinės dėžės funkcija) greičių dėžė, kai spaudi iki dugno įsijungia "sportinis" režimas ir automobilis labai greitai 2-3 bėgiu iki 90 -110 km/h įsibegėja
- kuro sanaudos tikrai patenkinamos;
- tiesa varikliai šiek tiek vienkartiniai, sudėtingas jų remontas, pigiau šrotinį įsidėt.
- auto gamintas, kad būtų pigus,o pigus daiktas ir nuvertėja greit,
- nors pačios dalys galėtų būti pigesnės ( šrote pavyko rast variklį už 250 Eur nes generatoriaus tvirtinimo ausis nulaužta buvo, o šiaip kaina apie 600 Eur variklio devėto).
Jei nori pigaus, dinamiško ir paprasto automobilio tada šis tinka ir pirkit su 4 durim!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
AYGO | 2015-08-31 |
puikus miesto automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
taupus, pigus eksloatuoti, lengva parkuotis
garso izoliacija
|
Automobilis ekonominės klasės, minimalistinio stiliaus. Pakankamai talpus kad susėstų 4 žmonės ir dar tilps keletas nedidelių ar vienas didelis lagaminas. Miesto sąlygomis superinis variantas: parkuotis paprasta, prie sankryžos ir su BMW galima palengtyniauti. Žiemos metu labai greitai sušylantis variklis, todėl žiemos metu užkūrus variklį, nusivalysi sniegą ir sėsi į jau pradėjusį šilti automobilį. Max šildymo padėties tikrai neprireiks, nebent megsti pirtį. Vasaros metu kondicionierius atvėsins iki malonios vėsos. Kelyje laikosi puikiai. Važiuojant 100 km/h girdisi vėjas, garso izoliacija galėtų būti ir geresnė. Audio sistema pakankama, galima pajungti muziką iš telefono per gamykliškai įmontuotą AUX jungtį. Automotinės šviesos, niekada neteks galvoti ar įsijungiai šviesas. Naktį salono apšvietimas privers nusišypsoti. Kadangi automobilis nedidelis, lengvai pasiekiami visi mygtukai ir reguliatoriai. Pakankamai eiklus miesto sąlygomis. Girdimas variklio gaudimas greičio ruože tarp 105-110 km/h, kuris neturi įtakos automobilio eksploatacijai. Pigiau nebent dviračio priežiūra. Taip tai biudžetinis automobilis, kainuoja nedaug naujas, todėl ir nuvertėja atitinkamai. Rinktis automobilį turintį ekslpoatacijos istoriją (kaip ir bet kurį kitą).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vitas | 2009-10-09 |
Nu itin paprastutis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
5 durys, uztektinai galingas variklis, nebloga pakaba, pakankamai erdvus salonas.
Taupoma visur kur imanoma. Nemalonus interjeras, labai maza bagazine, nera garso izoliacijos, labai nepatogus kai kurie valdymo irankiai. Nemaloniai ir labai garsiai dirba variklis.
|
Toyota Aygo automobiliukas istiesu nedidelis, taciau turi 5 duris. Automobilio dizainas nors ir pabandytas padaryti israiskingas, taciau siandieninese gatvese jis paskesta ir neturi kazkokio ipatingo sarmo. Sakyciau standartiskas mazas automobiliukas. Isedus iskarto pasijaucia, kad automobilyje taupyta ant visko. Dureliu paneles nedidukes ir nedengia viso karkaso, prietaisu skydelis minimalus, medziagos aisku tik pacios prasciausios kokybes, valytuvas vienas. Tai naturalu. I akis krenta du vienas salia kito - greicio ir apsuku ciferblatai, kurie nors ziurisi labai lengvai, taciau yra labai paprasti ir kiek krenta i akis ju pigumas. Centrineje konsoleje labai originalus salono peciuko valdymo irankiai - jokiame kitame automobilyje neteko matyti. Tokie prilipdyti prie centrines konsoles is abieju pusiu, beje jais naudotis labai nepatogu, nes niekada nezinai kokia padeti esi ijunges. Visi kiti valdymo mygtukai paprasti ir pigus. O bluetooth valdymo mygtukai kazkodel itaisyti stoge prie priekinio stiklo ir yra labai neiprastoje ir nepatogioje vietoje. Sedynes nedideles, vietos uztenka, jos yra ir gale pakankamai kaip tokiam mazam automobiliui. Taciau bagazine labai labai maza, o ir atsidaro tik galinis stiklas, todel bagazines slenkstis labai aukstas, o anga i skyriu labai siaura. Uzvedus motora iskarto pastebimas baisiai garsus variklio darbas, garso izoliacija tikrai prasta arba tiksliau jos visai nera. Pliusas - kaip automobilis laikosi kelio. Vaziuoja Aygo gana stabiliai, patikimai, per kelio nelygumus nesokineja. Vairas kiek nejautrus ir "sunkus", tai nepatiks moterims, taciau patiks vaziuojant uzmiestyje. Bendrai - tai paprastas, kogero patikimas miesto automobilis, taciau malonumo su juo vaziuoti nera. Varikliukas 1 litro benzininis su 3 cilindrais, todel naturalu, kad dirba gana garsiai ir labai netolygiai. Sustojus prie sankryzos atrodo, kad automobilis megina uzgesti. Taciau kaip nekeista varikliukas gana eiklus, tik paspaudus akseleratoriu jis iskarto soktelna, nors spaudziant labiau greitejimas yra vangus. Mieste variklio tikrai uzteks.Begiu perjungimo svirtis labai ilga, tikslumas tokios klases automobiliui normalus. Tiesiog yra malonesniu mini automobiliu
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|