2017-03-06 |
Carina E 1997
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvarus, ekonomiškas
mažai vietos salone, smulkūs gedimai
|
Turėjau Carina E universalą, pats automobilis buvo gana patvarus, niekada rimčiau nepavedė, labai tylus benzininis variklis. Tačiau salone vietos nėra daug, mėgsta nulūžti vis kokia salono detalė. Taip pat automobilis šiai dienai jau atgyvenęs. Pats buvau susidėjęs dujas, variklis "draugavo", trauka palyginus nebloga. Pats pravažinėjau 450000km, kas dieną po 400km važiuodavau darbo reikalais. Bet po to pradėjo lysti visi galai ir teko atsisveikinti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rimantas Ališauskas | 2015-06-25 |
TOYOTA Carina E 2.0 TD GL 1997/09
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, maži eksploatacijos kaštai, kokybė, geros garso kolonėlės, daug vietos tiek keleiviams, tiek kroviniams.
Garso izoliacija, mažoka variklio galia
|
TOYOTA Carina E 2.0 TD GL 1997/09 turėjome 8 metus. Iš patirties galima pasakyti, kad šis automobilis yra tikrai tvirtas ir patikimas, atsparus korozijai. Patogus tiek ilgesnėse kelionėse tiek ir mieste. Šiek tiek erzina triukšmas, bet labiau pasigarsinus muziką, tai nekelia jokio didelio diskomforto, nes susikalbėti tikrai įmanoma automobilyje :D Beje originalios garso kolonėlės atkuria tikrai labai gerą ir kaip tokių metų auto tikrai kokybišką garsą. Geros ir tikrai kokybiškos salono dalys, niekas nebarška. Elektronikos tokiame automobilyje yra minimaliai, bet tai galbūt ir gerai, nes nėra kam sugesti. Auto tikrai nėra pats gražiausias, ypač iš priekio, bet tai skonio reikalas. Man asmeniškai kaip tokių metų auto yra tikrai gražus. Daug vietos salone (lengvai telpa vairuotojas ir 4 keleiviai, o ypač daug vietos keleiviams gale), didelė bagažinė, o atvertus sėdynes vietos kroviniams tikrai nepritrūks. Apibendrintai galima pasakyti, kad ši mašina tinka tiems kas nori tikrai patikimos, kokybiškos, vagių nemėgstamos, mažai nuvertėjančios, gana ekonomiškos transporto priemonės. Variklis patikimas. Per 8 metus nieko nereikėjo tvarkyti. 2 litrų 61 Kw (82 AG) dyzeliniam varikliui šiek tiek trūksta galios. Kartais norint ką nors aplenkti tenka jungti žemesnė pavarą. Šis auto tinka ramesnį vairavimo būdą mėgstantiems vairuotojams. Maksimaliai su šiuo auto yra tekę pasiekti ~150 km/h (daugiau "nebetraukė"), bet važiuoti tokiu greičiu yra tikrai nesmagu (didelis garsas, aukštos apsukos, didelis kuro suvartojimas, bet važiavimas gana stabilus). Optimaliausias greitis kaip ir daugumai dyzelių yra apie 80-100 km/h. Eksploatacijos kaštai tikrai žemi. Kaip visiems auto reikėjo keisti filtrus, tepalus, kitus skysčius, stabdžių kaladėles, diržus, akumuliatorių, padangas. Daugiau nieko. Na ir žinoma reikėjo įsipilti kuro :D Nuvertėjimas, manyčiau, gana nedidelis, nes per 8 metus auto nuvertėjo apie pusę pirkimo vertės (11 tūkst. Lt -> 5 tūkst. Lt). Pavyzdžiui, koks Renault tokių metų per 8 metus būtų tikriausiai nuvertėjęs daug labiau. Svarbiausia, kad auto tiek iš techninės pusės, tiek iš išvaizdos lygiai toks pat kaip ir prieš 8 metus. Automobilio pirkimas yra loterija, bet dėl TOYOTA Carina šansai, kad išlošite ir nesigailėsite yra daug didesni nei perkant kitą panašaus amžiaus auto. Jei auto buvo prižiūrėtas ir "nenudrožtas" (tai padaryti šiam auto yra tikrai sudėtinga :D ), tai jūs tikrai įsigysite patikimą automobilį, kurį tinkamai prižiūrėdami dar galėsite ilgai ir laimingai naudoti, o galbūt ateityje perleisite ir kažkam kitam :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vilius | 2013-03-11 |
Toyota Carina E 2.0 D XL Važinėju apie 8 metus ir dar NIEKAS nesugedo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, patikimumas, išliekamoji vertė, pigus išlaikymas
komfortas,sedynės, interjėro detalės negražios
|
Važinėju su 1993-09 carina, kai pirkau, rida buvo 140tūkst su viršum, dabar rida 389tūkst, ir tai geriausias automobilis kurį turejau. Aišku komforto čia nerasi, kadangi automobilis iš praeito 20-mečio. Nieko nekeičiau, nes nereikėjo, tik tepalus ir visą ką reikia keisti reguliariai, prasta garso izoliacija, garsiakalbiai šūdas, plastmasės užknisa, nepatinka jas liest, žalias interjėro apšvietimas negražus, žodžiu išvaizda gera tik iš išorės, o salonas baisus. BET VISTIEK PATS GERIAUSIAS AUTOMOBILIS.
Ruosiuos pirkti Avensis:) Patikimiausias variklis savo metuose, as vairuoju 2.0 DXL Nieko nereikia keisti, nes niekas negenda Jei nori patikimo auto, imk Carina nedvejodamas.
Jei nori prabangos, imk Lexus'a, juos gamina Toyota kompanija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Carina E 1.8 benzinas/dujos | 2012-06-05 |
Geriausias variklis 1.6, kiti problematiški
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpumas (tiek universalo, tiek hečbeko), kokybiškas salonas ir sėdynės, maloniai važiuoja trasoje, puikiai laikanti pakaba, gana patikimas automobilis, kuris visiškai atperka savo kainą
neretai pasitaiko bėdų su liambda zondu, purkštukais, jei buvo daužta - greitai įsimeta rūdys, mieste nėra labai patogi (bent jau universalai), garso izoliacija geresnė nei tokių metų Hondų, tačiau tikrai ne per geriausia
|
Nusipirkau prieš 2 metus 1996 metų Carina E universalą 1.8 benzinas-dujos. Pataikiau ant prasto variklio, tačiau gelbėja tai, kad geros dujos pastatytos todėl praktiškai tik jomis ir važinėju.
Privalumai: gana patogios sėdynės, gale labai daug vietos drąsiai trise galima sėdėt, bagažinė irgi pakankamai talpi. Jei nedaužta, visai neblogai laikosi nuo rūdžių, jei mušta - staigiai pradeda rūdys imt. Tiesa, saviškei arkas vos nusipirkęs tepiau bituku prieš žiemą. Mieste nėra labai patogi ir manevringa, tačiau tolimesnėms kelionėms super. Važiuoji ar 100 ar 150-160 - vienodai lygiai ir gražiai plaukia. Panelės išdėstymas mygtukų visai patogus, bet trūksta puodeliams kokio laikiklio, be to peleninė baisiai durnai padaryta, dėl ko daug kas pradegina su cigaretėm pavarų svirties apmušalą (pats nerūkau tai apsiėjau be šitos bėdos). Pagr. diržo keitimas gana pigus: pats diržas apie 60-80lt + keitimas priklausomai nuo serviso svyruos nuo 100 iki 200. Detalių kainos šiaip vidutiniškos: ne golfas, bet ir ne mersas. Kogero pati stipriausia šios mašinos vieta - pakaba. Važinėju du metus, o vienintelis dalykas ką keičiau - kairės pusės stabilizatoriaus traukė, už kurią sumokėjau 32lt. Beje, važinėju 95% laiko Vilniuj, kur keliai tikrai ne vokiški, tad darbo pakabai sočiai. Visiškas "respectas" šitai mašinai už pakabą. Jei ir reikės kažką remontuot pakaboj, įdėkit kokybišką detalę - bus rami galva ilgam.
Trūkumai: kaip jau minėjau, nupirkau gana durnai, todėl pakliuvau ant prasto variklio 1.8. Dirbant ant benzo labai daug ryja pas mane kuro ir po šiai dienai taip ir nepavyko išsiaiškinti problemos nei pačiam, nei jokiam servise tad spjoviau ir važinėju toliau tik dujomis. Būtent 1.8 varikliams dažnai pareina purkštukai, o jų rasti kad ir šrote - LABAI problematiška. Tuo tarpu visokiose Tanagrose ir pan. kainuoja nesvietiškai - 600-800lt už vienetą. Saviškei keičiau tris purkštukus, tai pritaikiau nuo Toyota Corollos 1.6 - dirba ok ir kainavo tik po 50lt už vienetą šrote! Tinka ir nuo Carinos 1.6 berods tik ne visi tą žino ir vargsta ieškodami "deficitinių" 1.8. Kita dažnai pasitaikanti tiek 1.6 tiek 1.8 varikliams jų bėda - liambda zondas. Carinoms jis netinka universalus, o naujas originalus kaštuoja nepigiai - 700~ lt, todėl prieš perkant šį mašiniuką rekomenduoju patikrinti emisijų lygį servise, iškart bus aišku ar reikės investuot į zondą ar ne po pirkimo. Kas čia dar... Dar nepatinka man, kad pas Carinas labai kvailoj vietoj įstatytas kuro filtras, praktiškai po oro kolektorium ir ten gerai pasiknist reikia (ypač jei pastatytos dujos ir viršuj stovi reduktorius), kad jį pakeist. Taip pat labai atidžiai įvertinkit prieš pirkdami ar pavarų dėžė tvarkinga. Jei perkant nebus mago, labai atsargiai nuiminėkit panelės plastmasę, po kuria jis statosi, "mėgsta" nulūžinėt tvirtinimo taškai. Taip pat mėgstantiems "nustatinėt ridą" pagal vairuotojo sėdynės susidėvėjimą - nieko nepešit. Mano praėjus 293 500km (o gal ir daugiau, kaip aš patikrinsiu ar nebuvo atsukta?), o vairuotojo sėdynė idealios buklės. Galima atsidarius kapotą pagal išmetimo kolektoriaus apsaugą bandyt įvertinti - jei "atitarnavus kapitaliai" mašina, dažniausiai jau būna gerokai apimta korozijos ta apsauga ir "prikepus", o mažai praėjusių praktiškai kaip nauja ar vos vos dulkėm apsinešus.
Taip pat rekomenduoju pasiimti su savimi magnetuką ir "prasieit" palei durų, slenksčių apačias, pažiūrėt trauką, nes jei buvo tvarkyta, dažyta - garantuotai prarūdis vėl, daužtos jos visai neatsparios rūdims. Dar būtinai patikrinkit pakabą, ypač gale, nes nepriklausoma pakaba tikrai nepigiai kainuoja jei gale kas pareina ir amortizatoriai pas ją kainuoja ne centus, tiesa, laiko tikrai gerai kaip jau viršuj rašiau, pats kol kas problemų neturėjau. 1.8 - problematiški
1.6 - patikimi
Trauka labai panaši ir 1.6 ir 1.8 ir 2.0, tad geriau imt 1.6 (2.0 beje jau ryja daugiau)
Bent 1.6 ir 1.8 turėtų būti maždaug tokios sąnaudos mieste (remiuosi pažįstamų ir savo atsiliepimais): benzo 7-8L, trasoj 6; dujų (jei įstatytos): mieste 9-10, trasoj 7-8.5 (pasikrovus 9,5-10)
Pirkau prieš du metus už 5200lt, dabar manau parduočiau už 4500lt~, bet jei būtų tvarkingesnis variklis tai ir brangiau. Nuvažiavau per tą laiką 23 tūkst.km. remontui ir "einamiesiems" išleidau iki ~700 litų per tą laiką (keičiau tepalus, stabilizatoriaus traukę, oro filtrą, skriejiką, paskirstymo dangtelį, žvaklaidžius, žvakes, pagrindinį diržą, 3 purkštukus).
Šiaip tvarkingą Cariną (rekomenduočiau 1.6 variklį), galima dabar paimti už 4000lt drąsiai, na gal universalai kiek labiau vertinami tai brangesni. Bet šiaip už tokius pinigus ji atitarnaus su kaupu, svarbu neskubėt su pirkimu, išsirinkt gražiai dirbantį, stebėt, kad apsukos nešokinėtų, nes tai gali reikšt du dalykus - arba laisvos eigos vožtuvas užsikišęs (geriausiu atveju) arba nebėr kompresijos ir išmest tokį variklį, neapsimoka kapitalkės daryt, kainuos vos ne pusę mašinos kainos.
Jei netolygiai dirba variklis, šokinėja apsukos - geriau nepirkti (leiskite bent minutę padirbėti varikliui ir tada klausykite, o ne iškart nes galite apsigauti).
Jei daužta - įsitikinkite, kad tikrai gausite reikiamų dalių, čia nėra golfas ir šrotuose nesimėto krūvos reikiamų detalių
Pavarų dėžės remontas gana brangus, tad įsitikinkite, kad lengvai ir be jokių pašalinių garsų jungiasi bėgiai, nepatingėkit palįsti po mašina ir pažiūrėt ar nėra siūlių ant pavarų dėžės - tai ženklas, kad ji buvo remontuota ir gali ilgai nelaikyti.
Jei yra galimybė - patikrinkite emisijas servise, nes jei bus sugędęs liambda zondas - teks pakloti ~600-700lt (150lt kainuoja prastas variantas laikantis vos pusmetį).
Šiaip automobilis turi daugiau privalumų nei trūkūmų, jei jį prižiūrėsite, galėsite drąsiai važinėti ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienį. Detalių kainos nėra "golfinės", bet tikrai ne brangios ir šios mašinos eksploatacija įkandama ir studentui.
Sėkmės!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Dom | 2011-08-05 |
1995m. tai nebe vienas geriausių, patvariausių automobilių
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvarus galima leistis į ilgą kelionę tikrai nepaves. Taupus, ekonomiškas
IZOLIACIJA
|
automobilis pirktas 2003m. dabar jau 2011 nuvazuota su juo 200 000km jokių problemų nebuvo ir nėra. Rūdys nepuola išvis kiti tokio amžiaus jau puvėsiai. Variklis tyliai dirba net nesigirdi dujos idetos nuo 2005m. 1.6 Važuoja puikiausiai 2003m. auto pirktas 15 000
2011m. auto verte 5000
kuro ima 100km trasoje 8l benzo 10l dujų Pirkit drąsiai SUPER auto
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2010-11-01 |
Toyota Carina E 2,0 D (1993 m.)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, ekonomiškas
Prasta garso izoliacija
|
Tai tikrai patikimas automobilis. Su juo važiuoju apie 4-is metus. Rimtų gedimų nebuvo.Iš trūkumų galima paminėti tikrai prastą garso izoliaciją, bet jau pripratau. Salonas erdvus, visos medžiagos kokybiškos. Važiuoklė vidutinio minkštumo, važiuoja stabiliai. Automobilis nėra žemas, tinkamas važiuoti ir į gamtą. Variklis 2,0 D be turbinos tik 51 kW smagiam važiavimui silpnas, kuro naudoja iki 7 l mieste. Už miesto važiuojant iki 110 km/h užtenka 6,2 l. Žiemą ir prie -20 C kuriasi puikiai. Ekslpoatacijos išlaidos nedidelės, nuvertėjimas irgi nedidelis. Jeigu reikalingas senas patikimas automobilis, tai yra geras variantas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Muko | 2010-09-16 |
Geras
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Viskas
stabdziai
|
Tai vienas is patvariausiu ir patikimiausiu kazkada sukurtu automobiliu... 2ltr dyzel
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Carina geras auto | 2010-05-09 |
Toyota Carina e dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patvarūs kėbulas ir mechanika, erdvus, ekonomiškas dyzelis
Prastoka garso izoliacija, silpnokas 55kw dyzeliukas
|
Ketverius metus važinėjau su 2l dyzeliu. Automobilis iš tiesų patikimas, patvarus, talpus, pakankamai patogus. Kėbulas praktiškai nerūdyja, na truputį aplink arkas, bet ko norėt iš tokio amžiaus. Išvaizda - nekelianti didesnių emocijų, salonas - tiesiog patogus. Vietos ant galinės sėdynės galėtų pavydėt ne vienas panašios klasės auto - tiek į plotį, tiek kojom. Bagažinė taip pat talpi. Per 63t km praktiškai vienas gedimas - generatoriaus. Pradžioj sudegė, vėliau teko keist guolį. Visa kita einamieji dalykai - tepalai, filtrai, kaladėlės, stabilizatoriaus traukės. Silpnokas pečiukas, prastoka garso izoliacija - ypač pajunti važiuojant per balas, o prie didesnio greičio radijas ir ūžimas bando vienas kitą perrėkti. Įkiri smulkmena - įvairių, svarbių ir nesvarbių lempučių perdegimas, nekontaktavimas. Išmetimo vamzdis rūdyjo tik per siųles, prie bakelių. Dyzelis 55kw silpnokas, bet patikimas ir ekonomiškas - trasoje 5-5,5 , Vilniuje 7-7,5 , žiemą apie 8. Akivaizdžiai trūksta galios lenkiant. Gedimų neturėjau nors rida 360t. Tinka ilgom kelionėm ramiai važiuojant. Dėl dalių brangumo ypatingai skųstis negaliu. Galiniai amortizatoriai po 260lt, kaladėlių, traukių kainos taip pat nesikandžiojo. Tiesa, priekinių kaladėlių atitraukiančių spyruoklėlų komplektas tikrai auksinis. NEPAMESKIT KEISDAMI. Nuvertėjimas - ką čia bepasakysi, Toyota kainą laiko. Atkreipkit dėmesį į variklio karterį, žiūrėkit ar neaptekėjęs, nesurūdijęs, jo kaina nuo 300 Vilniuje. Nerekomenduočiau pradedančiajam, ar moteriai - sunkoka jausti gabaritus. Nebijokit dyzelių su 300t rida - geriau 300t tikri, negu 190t atsukti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
egidijus | 2010-05-05 |
tayota carina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
labai patvari ,talpi,gan patogi masina visur kokybe
garso izoliacija,interjeras galetu buti grazesnis
|
kebulas labai patvarus gan graziai atrodantys ,gal galetu priekine lepo buti grazesnes.salonas kokybiskas tik rankenos dureliu dizainas pasenes,visur jauciama kokybe,gale pilnai telpa 3 suauge zmones ir pilnai galima vaziuoti ilgesne kelione,vaziuokle irgi patvari padaryta kaip sau kokybiska,
tik va garso izoliacija nuo variklio ir ratu arku bloga.nes viskas girdisi. Variklis patikimas ekonomiskas kas liecia 1.6 leaburn tai biski silpnas tokiai masinai bet 1,8 tai pilnomoi gana ,nes dvieju litru trauka gal tik biski geresne bet jau kuro sanaudos daug didesnes Automobilis patavrus labai net jie nebuvo dauztas smarkiai,tai priziurymas laikis ir laikis tik gali nusibosti. patikrinti masina nuo korozijo,kebula ir dugna,varikli ypac dizelini.IR PIRKTI SU PILNA KOMPLEKTACIJA.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
babajanas | 2009-11-08 |
Toyoya Carina E
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Sia Toyota pirkau su originalia 114k rida, idealios bukles. Remontuoti teko tikrai nemazai, kas bjauriausia, kad gedimai lysdavo vienas po kito todel buvo baisu su ja kur toliau vaziuoti, kad nesubyretu :( Detales nera brangios bet bent jau Klaipedoje tikrai buvo problematiska ju rasti (variklio purkstuku). Tiesa per 5 metus nei karto neteko remontuoti vaziuokles!! Nekeiciau nei vienos traukes, sarnyro ir t.t.
Siaip masina labai labai ekonomiska: mieste 7,0 - 7,5 litro vazinejant normaliu rezimu!! Trasoje 6 - 6.5 ltr. Rekordas buvo 5,8 :)
Pagrindiniai minusai:
Labai bloga garso izoliacija: prie 120 salone neimanoma susikalbeti.
Masina gana kietoka, salonas labai nuobodus, sedynes nepatogios ilgoms kelionems. Bagazine tikrai mazoka kaip tokio tipo masinai (hecbekas). Gale vietos irgi neperdaugiausiai.
Taigi vienintelis pliusas - ekonomiskumas! Trauka salyginai nebloga su tokiomis kuro sanaudomis ir tokiu varikliu. 1.6i 16v Per 5 eksplotacijos metus keiciau 3 purkstukus, 2 kartus remontavau vairo kolonele. Taip pat keistas vairo stiprintuvo siurblys, kolektoriaus tarpine, zvakes + einamasis remontas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |