Ignas | 2024-06-09 |
Toyota Camry 2004 2.4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, ilgaamžiškumas, kokybė, ekonomiškumas.
Garso izoliacija, medžiagų kokybė, atsparumas korozijai, dalių prieinamumas ir pasirinkimas.
|
Toyota Camry eksploatavau penkis metus ir su liūdesiu pardaviau Kazachstano Respublikos piliečiams. Tai buvo itin patikimas, ilgaamžis, kokybiškas automobilis, kuris niekada nepavedė, tačiau atsiradus korozijai, buvo nuspręsta jį parduoti. Neabejoju, kad Kazachstano Respublikoje jį susitvarkę, su šiuo automobiliu važiuos dar ilgai. Tai toks automobilis, kuriame investuota išimtinai į techninę kokybę, ilgaamžiškumą, o ne į blizgučius, dizainą ar kokį tais mandrumą. Automobilis kuro vartoja 11-12 benzino, 13-15 dujų / 100 km. Iš pirmo žvilgsnio atrodo daug, tačiau reikia įvertinti, kad tai senas, didelis automobilis, turintis 4 bėgių automatinę greičių dėžę ir 2.4 kubatūros variklį, todėl laikau, kad jis yra ekonomiškas. Važiavimas su šiuo automobiliu orientuotas visiškai į komfortą, jokio sportiškumo nėra ir nereikia tikėtis, tačiau dėl ilgos ir plačios ratų bazės, nepriklausomos McPherson'o pakabos, yra stabilus. Nors automobilį vertinu 100 procentų teigiamai, tačiau reikia apžvelgti ir trūkumus. Pagrindiniai trūkumai lyginant su vokiškais konkurentais tai yra vidutinė garso izoliacija, medžiagų kokybė, komplektacijos lygis, taip pat atsparumas korozijai. Kita galima bėda ilgainiui, tai atsarginių dalių prieinamumas ir pasirinkimas. Dauguma dalių galima užsakyti japoniškų automobilių dalimis prekiaujančiose bendrovėse, tačiau dalių gali tekti palaukti. Situacija taiso tai, kad automobilis 80 procentų į servisą važiuoja techniniams aptarnavimams, kaip minėta, specifiniai gedimai itin reti. Automobilį eksploatavau 5 metus ir galima teigti pareikalavo mažai išlaidų, veikė visada ir su gedimais susiduriama itin retai. Nuvertėjimas nedidelis, nes automobilis dėl savo amžiaus jau nėra brangus, tačiau kadangi automobilis yra mėgstamas rytų šalių pirkėjų, kainos išsilaiko 2000-3000 ribose. Varikliai - 2.4 su grandine arba 3.0 su diržu. Tik benzininiai. Apžvalgose rekomenduojama rinktis 2.4 variklį. Tokį variklį turėjau ir aš, niekada nepavedė ir jokių problemų neturėjau. Abu varikliai gerai veikia su dujomis. Apžvalgose taip pat nurodoma, kad didelio skirtumo tarp 2.4 ir 3.0 ekonomiškumo atžvilgiu nėra.
Transmisija - 5 bėgių mechaninė arba 4 bėgių automatinė. Abi dėžės patikimos ir ilgaamžės. Nors automatas yra 4 bėgių, tačiau bėgiai yra ilgi ir diskomforto važiuojant didesniu greičiu nėra.
Važiuoklė ir elektronika - nesusidūriau su problemomis. Važiuoklėje tik einamieji dalykai, su elektronika neturėjau nė vienos bėdos per visus metus.
Kėbulas - atkreipti dėmesį į dugną, durų apačių kantus, galima korozija priekinio stiklo viršuje.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
romas | 2010-05-23 |
super automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
didelis komfortas ir pigi eksplotacija,labai patikimas
didoka kaina
|
automobilis stebina konfortu ir tuo paciu savo paprastumu,nerasite nieko imantraus,bet tik pavazinejes supranti,kad buvo investuota i automobilio kokybe o ne i blizgucius ka daro kiti gamintojai.Po dvieju eksplotacijos metu buvo parduotas draugui,kuris gyvena Murmanske.Ten eksplotuojamas ir dabar isviso 5-metai .man vazinejant jokio remonto iskirus tepalus,eksplotuojant sibire po 2-metu buvo pakeisti galiniai amartizatoriai del veziojamo didelio svorio bagazineje,atsiliepimai labai geri,prie salcio 45 laipsniu automatas veikia puikiausiai,kuro sanaudos irgi stebina,vidurkis 10lt. eksplotacija tikrai pigi,kadangi variklis su grandine,nereika keisti jokiu dirzu ir itempeju,vaziuokle labai stipri ir paprasta vazinejant sibiro keliais islaike puikiausiai jaigu pasiseks nusipirkti su nedideliu pravazevimu,tikrai ilgai dziaugsites
Pilnas atsiliepimas...
|
|