2022-06-25 |
Apžvalga.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis geras.
Atsarginis ratas iš apačios sumontuotas, rudyja.
|
Įsigijau 2006 metų dyzelinį modelį (85kw). Kuro valgo pagal elgseną prie vairo. Pats mieste įtelpu į 7-8, žmona kai prie vairo: gazas, dugnas, gal ir visus 10 valgo, bet dar auklėju.. Jaučiasi automobilio svoris bet varikliui apšilus atsiranda komfortas. Porankiai salone galėtų būti truputį aukšteliau sumontuoti, nors jeigu laikai ranką ant pavarų svirties - visai patogus jausmas su porankiu ant alkūnės. Gana aukšta pakaba, tai ir sėdi aukštai, smagu važiuoti, daug langų - puikus matomumas, erdvės suvokimas. Vairas vidutinio sunkumo, pakankamai legvas vairuoti ir turi svorio skirto jausti automobilį. Yra terpė tarp priekinių sėdynių, tad galima vešti itin ilgus daiktus arba žmonai lengvai nueiti pas vaikus man nesustojus. Pas mane odinis salonas - mažas moralinis nusidėvėjimas. Sėdynės išimamos, kas labai sutaupo salono vietos. Rekomenduočiau šeimoms 4+ asmenys. Pats labai džiaugiuosi pirkiniu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Giedrius | 2016-07-28 |
Toyota Previa
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, talpus, patogus, patikimas
manevringumas, sunku parkuotis parduotuvių aikštelėse.
|
Sveiki. Pagaliau nusipirkau ir aš Toyota PREVIA. Pirmas įspūdis geras. Mašina važiuoja minkštai, vietos užtenka viskam. Didelis patogumas - šoninės durys ( pagrinde vaikams išlipti, įlipti ), galiu būti ramus, kad šone stovinčio automobilio durelės bus nenubrozdintos. Neaišku kaip tos durys funkcionuos per žiemą...?
Pastebėjimas - prastoka garso izoliacija. Prie sėdynių porankiai - nepasakyčiau, kad patogus dalykas kelionėje.
Silpna salono vieta tai sėdynės - labai greitai susidėvi palyginus
Apie variklį nieko blogo neturiu ką pasakyti, taupus ekonomiškas ir tiek, nors girdėjau pletkų, kad gan lepus yra. Galios galėtų būti ir daugiau, bet man užtenka. Ne tas auto, kad lakstyti. Pirmas dalykas kas nepatiko variklyje, tai tepalo įpilimo vieta. Sunkiai tepalus supilti reiktų, priėjimas - sudėtingas.
Nuvažiavau dar nedaug, gal tik porą tkst. km., bet kompas rodo degalų vidurkį 6,6 l/100km. Važiuoju daugiau mieste 70%. Apie eksploataciją galiu pasakyti kol kas nedaug. Teko keisti tik galinio tilto sailenblokus - palikau 120e (sakyčiau gal daugokai).
Nuvertėjimas - nedidelis.
Rekomenduoju šį auto ir jums.
Sėkmės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aukse | 2015-01-23 |
TOYOTA Previa 2004
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, talpumas, kokybe
mieste bet kur nepriparkuosi :)
|
Turime 2004 metu Previa, vazinejame antrus metus, kol kas tik teigiami atsiliepimai. Mieste valgo apie 8 dyzelio, uzmiestyje telpam i 6.5. Bet nelakstom. Vairuoti be galo smagu ir komfortiska, didelis automobilis, bet tikrai dinamiskas, manevringas. SUPER musu seimai. Kelionems nepamainoma.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arnoldas | 2013-10-12 |
Geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Praktiškumas,talpumas
Kietas apdailos plastikas
|
Turiu 2003 metų. Pirkau labai gero stovio su 170000 km tikra rida,pravažiavau dar 30000 km. Esu patenkintas automobiliu. Labai talpus,sėdynes galima išimti ar dėlioti pagal pageidavimą. Didelis privalumas slankiojančios šoninės durys,pas mane jos dar su pritraukėjais. Turėjau ne vieną miniveną,bet šitą laikau geriausiu pagal praktiškumą,patikimumą,išlaikymą ir kuro kaštus. Variklis dyzelinis D4D. Svarbiausia,reikia nepražiopsoti ir pasikeisti "šaibas" po purkštukais. Jos anksčiau ar vėliau pradega ir suodžiai patenka į variklio tepalą. Tepalas tada sutirštėja ir nebėra tepimo. Gali "užgnybti" variklis.
Kuro sąnaudos labai normalios,tenkina.
Traukos užtenka. Pirkdamas prieš 3,5 metų mokėjau 30000 Lt,dabar manau kainuotų apie 20000 Lt. Nors ji morališkai man gal ir atsibodo,bet už tokią sumą praktiškesnio automobilio nepaimsi. Todėl dar nepardavinėsiu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Felix | 2013-03-17 |
Vienas geriausių 2000 - 2005 metų vienaturių didesnei šeimai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas
Kaina
|
Į vieną vietą sudėti geriausi vienatūrių sprendimai: 2+3+2 sėdynių išdėstymas (būna 2+3+3 variantas), slankiojančios galinės durys, net su visomis sėdynėmis dar yra vietos bagažui. Bendrai gerai subalansuota savo paskirčiai didelė šeimos mašina. Aišku už tai reikia ir papildomai sumokėti - Previa viena iš brangiausių lyginant su analogiskais kitų markių automobiliais 2,0 l D4D užtenka ramiam važiavimui, bet ne daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jurate | 2012-08-31 |
Puikus automobilis seimai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus automobilis seimai
Nepastebeta
|
Neseniai nusipirkome 2002 metu 11 men. Previa. Kadangi esu vairuotoja moteris, tai apie variklius ir kitus vyru kompetencijoje esancius automobiliu mazgus ,nerasysiu :) Parasysiu tik tiek, kad esu labai maloniai nustebusi, nepaprastai lengvu tokios nemazos masinos valdymu ir tai, kad labai silpnai girdisi dyzelinio variklio garsas. Salono komplektacija leidzia neisblaskyti ir nebekreipti didelio demesio i gale sedincius vaikus, nes jie turi ka veikti- automobilyje yra imontuotas televizorius ir DVD leistuvas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Dalgis | 2012-04-27 |
Vertas demesio minivenas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai talpus, stabilus, slankiojancios durys
Didokos kuro sanaudos, nepamaisytu liuksine komplektacija
|
2002 metu auto su D-4D dyzeliniu varikliu.Standartine komplektacija, kuri turi ir klimatronika, visus el, langus, sildomus veidrodelius. 7 vietu. Lengvai issiima sedynes, o kadangi antra eile is atskiru 3-ju sedyniu, labai lengva jas atskirai issegt ir iskelt. Isemus dvi galines sedynes, gauname nerealiai didele bagazine. Kaip tokios klases automobiliu labai stabili vaziuokle ir mazas pasvyrimas posukiuose. Sakyciau valdymas pilnai prognozuojamas. Labai patogu slankiojancios galines durys. Veikia visi mygtukai, niekas anksciau laiko nenuluze ar uzsikirte. Variklis pakankamai elastingas. Trauka islieka net pakrautam ir lipanciam i ikalne - 5 pavara dar begejasi. Svaime aisku, priklauso nuo ikalnes statumo.
Realiai, tai butu ideliausias variantas, jei Toyota nebutu pagailejus 2.2 D-4D varikliuko su 6 pavarom. Dar nuvertejimo negaliu vertint. Kastai - standartiniai. Teko pakeisti priekiniu stabdziu cilindriuko gumas - 28Lt. Atlikta savo rankom per 1h. Keiciant dirzeli pakeiciama ir ausinimo sistemos pompa, bei itempejai. Suma apie 600Lt uz medziagas, apie 250 Lt darbas. Buvo prisineses EGR voztuvas, masinai dingo trauka. Jo isvalymas truko 1h, ir jokiu papildomu medziagu. Vel puikiai vaziuoja. Is nuogirdu ir paciam patyrus, ismeginti automobili visais vaziavimo rezimais, jei nera traukos, bus kaltas EGR ar oro srauto matuokle, del ko bus galima musti kaina.O tie dalykai nedaug tekainuoja. Gerai apziureti turbina, kuri labai giliai uzkista...Jei auto netraukia ir pilasi dumai - turbinos nebera.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|