Yaroslavas | 2024-01-25 |
Šiek tiek apie Yarika
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažas, ekonomiškas
Prasta garso izoliacija, dėl senatvės ne itin patikimas.
|
Turėjau šį mašiniuką keturis metus. Pirkau geros techninės ir vizualinės būklės, su tikriausiai tikra 200k rida. Automobilis puikiai sutvertas sukinėtis didmiesčio gatvėmis, bei miegamųjų rajonų kiemuose. Pakaba pakankamai minkšta, todėl rajoniniame vingiuotame kelyje į posūkius važiuojant reiks pasirinkti tinkamą greitį. Automobilis pakankamai ekonomiškas, vasarą mieste kuro suvartoja nuo 5.9l iki 7l (priklauso nuo reliefo ir kojos sunkumo), trasoje važiuojant 90km/h vartoja apie 5.2l, autostradoje gali suvalgyti ir visus 7l 100km. Žiemos metu mieste kuro ima apie 7.5-8l. Garso izoliacijos praktiškai nėra, didesniu greičiu važiuojant vargina, bet automobilis ir nebuvo kurtas trasai. Variklis 1.3 benzas 63kw. Gyvas ir dinamiškas, kol neprasideda bėdos su trauka. Servise minėjo, kad netolygiai traukai įtakos turi užsikimšęs katalizatorius. Jei prijungus diagnostika, meta lambdos klaidą, tai galimas dalykas, kad lambda metą klaidą dėl užsikišusio katalizatoriaus. Kadangi neapsimokėjo statyti naujo katalizatoriaus, važinėjau toliau taip. Sakoma, kad Toyota yra patikimumo etalonas, bet matomai su amžiumi tas patikimumas prastėja. Remontai: keistas sankabos diskas, starteris, visi keturi amortizatoriai, priekiniai stabilizatoriai bei vairo traukės antgaliai, išmetimo kolektoriaus tarpinė, variklio dangtelio tarpinė, galinių ratų guoliai, kas metus atlikinėta stabdžių profilaktika, tepalai buvo keičiami kas 10k km. (5w30), žvakės kas 30k km. Iš esmės šis modelis turi problemų su centriniu užraktu (ne visos spinelės atsirakina ir užsirakina), taip pat su langų pakelėjų varikliukais, bagažinės užraktai taip pat būna užsikerta, galiniai būgnai gali užstrigti, užrūdija priekiniai stabdžių cilindriukai, todėl stabdžių profilaktika yra būtina. Modeliai iki facelifto neturėjo problemų su rūdim, facelift kebulo apdorojimas buvo prastesnis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-07-17 |
Geras automobilis miesto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Daugiau pliusu
Mažai minusu
|
Ekonomiškesnes mašinos nesu turejas ir šiaip masina skirta šeimininkui tarnauti, o ne akvirksciai kas liečia gedimus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-11-09 |
Patikimas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, ekonomiškas, manevringas, nedideli gabaritai.
Garso izoliacija, gamyklinė audio aparatūra
|
Turiu šį automobilį 2 metus, per tą laiką pravažiuota 45000km. 1999 m. gamybos, 1.3 63kw. benzinas. Automobilis nors ir senas, bet kantrus. Buvo pirktas su sankabos defektu, tai apart sankabos keitimo (270€ su darbu), per tiek kilometrų buvo keistos tik stabilizatoriai (50€ su darbu) ir galiniai amortizatoriai (40€). Dalys nėra brangios, remontuojamas paprastai. Variklis kantrus, mašina pralėkus jau apie 260k km. tepalo dar nedegina. Tepalus keičiu kas 10k km., nes auto pagrinde eksplotuojamas mieste. Variklį suka grandinė ir ji tarnauja apie 300k km. P1 kėbulas iki facelift yra neblogai apdorotas, todėl ne taip greit pūna kaip facelift ir naujesnis yaris kuris buvo gaminamas iki 2012 m.
Automobilis nėra itin komfortiškas, garso izoliacija prastesnė nei europos gamintojų. Salonas plastikinis, tačiau tvirtai surinkas ir praktiškai nebarškantis. Spidometras elektroninis ir įkomponuotas taip, kad mama ar mergina sedėdama keleivio vietoje nematytu kokiu greičiu važiuoji. Sedynės patogios, bet trūksta šoninio prilaikymo. 1.3 varikliukas traukia gerai ir yra ekonomiškas: Vilniaus mieste ~6.5 l. 100km., užmiestyje važiuojant 90km/h naudoja 5.2 l. 100 km. Ekonomija baigiasi spaudžiant 130-140km/h, tokiu atveju gali suvartoti ir 7 l. 100km. Automobilis manevringas, Vilniaus miesto daugiabučių kiemuose apsisukti nėra jokių problemų. Važiuojant didesniu greičiu, ant kelio stovi neblogai. Kadangi yra pakankamai aukšta, galima be problemų užlipti ant vidutinio aukščio bordiūrų. Tai tikrai neblogas miesto mašiniukas. Automobilio kaina per kelis metus pakilo. Anksčiau neblogą egzempliorių buvo galima rast už 1200-1500€, dabar su geru kėbulu automobilio kaina prasideda nuo 1700€. Perkant reikia gerai apžiūrėti kėbulą, taip pat patikrinti trauką (jei nenoriai renka greitį, gali būti bėdų su VVT vožtuvu), o visa kitai kaip ir kitoms auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-10-29 |
Puiku miesto automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, pigi eksplotacija, ekonomiškas
Maža bagažinė
|
Puikus miesto automobilis. 2003 m., turiu jau ilgiau nei 10 metų. Per tą laiką didelių problemų nebuvo, keistos tik einamos detalės. Ties 130000 km teko keisti sankabą - pilnas keitimas sankabos komplekto su darbu ir detalėmis kainavo nepilnai 200 Eur, kas nėra daug. Važiuoklė laiko puikiai, kėbulas tvirtas, rūdžių nesimato. Variklis 1l benzinas, gana ekonomiškas. Važinėjant tik mieste sanaudos nesiekia 5l/100 km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tadas | 2016-12-09 |
Toyota YARIS
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
gera trauka, patikimas
nera minusu
|
Smagus auto. Manevringas, gerai traukia. teko paremontuoti kai nusipirkau, bet sutvarkiau ir jau beveik metus vazineju be problemu. Buvo ilgokai pastovejusi garaze nenaudojama. Teko keisti prarudyjusi karteri, ausinimo ventiliatoriu, generatorius buvo suskiles teko naujan pirkti. Ismetimo sistema sake buvo gerai sukirmyjusi, nemazai pavirino. Patikrinti generatoriu, variklio grandines
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Algis | 2015-08-02 |
Puikus miesto automobilis.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, valdomumas, ekonomija.
Garso izoliacijos trūkumas, su mažais ratais ne toks stabilus.
|
Puikus miesto automobilis, mažas, manevringas, ekonomiškas ir patogus parkuoti. Rinkomės yarį, nes jis pasirodė priimtiniausias vidaus išpildymu, patogiu valdymu ir surinkimo kokybe. Dar galima paminėti, kad tai visai žavus automobilis. Nereikia pamiršti, kad tai ne limuzino klasė ir didesnis triukšmas nei įprastai neturėtų trukdyti. Pagrindinis automobilio pliusas tai didelis patikimumas, pirmos kartos yaris tikrai yra patikimas automobilis, elektronikos nėra daug, bet jos pilnai pakanka. Varikliukas tikrai nesukels problemų, o važiuokle turbūt nesiskundžia nei viena Toyota. Geras valdomumas, šviesos naktį gerai šviečia, kondicionierius šaldo, ko daugiau trūksta? :)
Prieš pirkdami yarį, apžiūrėjome ne vieną yarį, yarį verso tiek su dyzeliniu varikliu, tiek su benzininiu. Tad išbandžius visus variklius pasirinktas 1.3 benzininis variklis, kurį pagamino Yamaha. Kas nepatiko dyzelyje, tai tikrai didelis garsas ir vibracija, daugeliui dyzelinių variklių reikia keisti galvos tarpinę, po kažkurio laiko. Benzininis variantas su 1.3 darbinio tūrio varikliu, yra optimaliausias variantas, manevringas mieste, užtenka užmiestyje, pavelka kondicionierių ir padoriai rieda penkiese. Kuro sąnaudos neviršija 7ltr tiek žiemą tiek vasarą mieste. Variklis varomas grandine, tepalo pilasi 3 litrai. Tad aptarnauti šį mažylį tikrai nebrangu. Eksploatacijos kaštai tikrai nėra dideli, važiuoklė nesukelia didelių lūkesčių, variklis irgi. Norint, kad ilgiau tarnautų reikia laiku keisti visus filtrus, pakeisti žvakes, ko dažni net nedaro. Ką teko atlikti tai tik einamieji dalykai kaladėlės, filtrai, tepalai. Kas liečia kainą, sunku pasakyti, bet panašu, kad Toyotos patikimumas daro savo ir tikrai mažiau nuvertėja mažiau. Be to manau, kad ateityje benzininiai variantai kainuos brangiau, nes jų yra gerokai mažiau nei dyzelių ir vieno litro benzinų, nes dyzelis ateityje sukels nemažai problemų, o litrinis bus užvaikytas. Visų pirma reikia rasti gerai prižiūrėtą variantą, nes ir Toyotos ima gesti jei jų neprižiūri. Beabejo prieš perkant reikia, patikrinti stiklų datas, kėbulo būklę, nes po rimtų padažymų ima lysti rūdys. Pats iš savęs, kėbulas tikrai atsparus korozijai. Būtina pasikelti ant keltuvo, dyzeliui atlikti diagnostiką. Ir svarbiausia neskubėti pirkti!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Pranas | 2015-08-01 |
d4-d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas, ekonomiškas, puikus kainos ir kokybės derinys
plonos kėbulo skardos
|
Dar niekada neturėjau tokio automobilio, kurio visai nereikia remontuoti. Šį Yari pirkau parvarytą iš Prancuzijos, kurio rida buvo apie 95 000 km, dabar 151 000 km ir eidamas tech. apžiurą esu įsitikinęs, kad praeisiu iš pirmo karto. Reikia nusiimti kepurę prieš japonų konstruktorius, kurie sukonstravo tokį aparatą. Žinoma tai miesto automobilis ir nieko daugiau iš jo nereikia tikėtis, bet nevargina ir ilgose kelionėse. Šis modelis turėjo labai didelį pasisiekimą Europoje ir tik pasirodęs tapo 2000 metų geriausiu automobiliu. D4-d dyzeliukas su turbina yra patikimas, stovi grandinė ir jokių papildomų aptarnavimų išskyrus tepalų keitimą daryti nereikia. Turiu 5 metus ir negaliu prisiminti ką remontavau, nes jo remontuoti nereikia. Tiesa vieną kartą buvo užsidegusi check engine lemputė, tai nuvažiavus pas meistrus nustatė, kad nesuveikė pakaitinimo žvakė ir rekomendavo pasikeisti, nes automobilis nenaujas, bet panaikinus klaidą važinėju iki šiol ir pakaitinimo žvakių nesikeičiu, nes klaida nebeišlenda ir laukiu kito karto. Trumpai tariant jeigu norite patikimo, taupaus, saugaus miesto automobilio rekomenduoju šį. Šio automobilio silpna vieta tai plonos kėbulo skardos, kurios nerudija, bet labai lengvai pažeidžiamos stuktelėjus kito automobilio durelėmis. Pas mane ant šonų ne vienas įlenkimas, tai išgelbėti galėtu durelių apsauginiai moldingai, kurių nėra.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Raimondas | 2013-03-22 |
Yaris 2004 1,4 D-4D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai patogi vairuotojo sėdėsena, ekonomiškas, patikimas, mažas nuvertėjimas.
Brangus nusipirkti, palyginus su tos klasės konkurentais
|
Tai geras, šiuolaikinis ne tik miesto automobilis, kuriuo malonu važiuoti, nes vairuotojo sėdėsena labai ergonomiška, sėdi aukštai ir susidaro įspūdis, kad vairuoji vienatūrį ar nedidoką visureigį. Labai pasisekęs spidometro rodymas per vidurį, kuris aptiškai padarytas taip, kad atrodo priekis automobilio nusitiesia tolyn. Variklis 1,4 D-4D. Vidutiniškai telpu iki 5 litrų dyzelino. Kurą pilu tik degalinėse, nes po vieno pabandymo įsipilti kuro iš Rusijos baigėsi tuo, kad reikėjo tą kurą išsiurbti, nes variklis pradėjo pulsuoti. Pakeitus kurą geru - bėdos baigėsi. Variklis geras, paskirstimo grandinė ir per 4 metus jokių bėdų neturėjau. Važinėju 4 metus, jokių remontų nedariau, tik keisk tepalus ir pilk gerą kurą. Prieš perkant padaryti variklio kompiuterinę diagnostiką, kur visi parametrai kaip ant delno.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2012-07-06 |
Yaris 2000m. 1.0L 5durų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kompaktiškas, manevringas, gerai atrodo, patikimas
Variklio triukšmas autostradoj, silpnokas variklis, kietoka pakaba
|
Tai buvo antras mano ir pirmas su žmona automobilis. Į Yarį persėdau iš sportinio Opel Vectra. Pirkom savo Yarį 2006 žiemą ir važinėjam iki šiol. Užtikrintai sakau, kad tai labai patikimas automibiliukas. Kėbulas puikiai ištveria Lietuviškas žiemas (jokių rūdžių), važiuoklė tik šiemet pareikalavo smulkaus remonto (stabilizatoriaus traukės sudilo),
variklis ištvermingas (reguliariai keiskit žvakes ir tepalus ir važiuosit be vargo),
salonas kokybiškas ir nebraškantis. Mašina nėra galinga,bet esu įsitikinės, kad miete tai privalumas, nes greitėja lėtai ir dėl to nėra rizikos kažkam į galą įlėkti :) Valdymas labai geras, posūkiuose stovi stabiliai, o vairo aštrumas irgi neblogas. Tie kas perka Yarį jį vetna ne dėl dinaminių savybių, bet dėl patikimumo. Patvarus, bet ne pats ekonomiškiausias variantas. Mūsų 1.0 lito varikliukas valgo daugiau benzino, nei kiti panašūs modeliai. Važiuojant 100 km/h - 5.2 l, 120 km/h - 6.2, 140km/h - 7.5. Nepatariu smaugti variklio ir lakstyti 140, nes tada pradeda labai valgyti tepalus. Priežasčių nežinau, bet norint sumažinti užpylimo intervalus teks pradėti pilti klampesnius tepalus (10w40) nors su sintetiniais Mobil aiškiai juntamas dinamikos ir kuro sanaudų skirtumas. Reguliairiai keičiu žvakes, tepalus ir tepalo filtrą, dėl to į servisą važiuoju retai. Rimčiausias darbas variklio skyriuje buvo tik generatoriaus gedimas. Dėl konstrukcinės klaidos važiuojant per balą didesniu greičiu generatorius gauna vandens ir jei jis karštas lengvai skyla. Teko keisti visą generatorių. Dar keitėm starterio bendiksą, bet čia jau natūralus nusidėvėjimas. Važinėjant mieste variklis nėra triukšmingas, dažnai jo net negirdžiu, bet autostradoj važiuojant 120 radijos ramiai nepaklausysi. Teks gerokai pagarsinti. O jeigu negaila kuro galima važiuoti 135 ir triukšmas žymiai sumažėja. Automobilio eksploatacija yra vidutinė. Kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės, bet jeigu vairoti su galva o ne su klynu ir tos sąnaudos susinormalizuoja. Detalės nėra pigios, bet ir nėra labai brangios. Iš kitos pusės labai retai jų reikia, tai čia tik išloši, nes susidedi geras detales ir toliau važiuoji ramus. Technikinę ėjau 2 kartu, abu kartus be problemų. Po žiemos būna, kad rankinis stabdis streikuoja, bet išvalius susikaupusį purvą iš būgnų ir paveržus viskas vėl tvarkoj. Pavarų perjungimas ir pas mane stringa, bet kai bandžiau servise tvarkyti, jie man paaiškino, kad bėda yra ne greičių dėžėj, o pačiam svirtelės mechanizme. Kažkokia plasmasė išsidėvi, nauja būna tik perkant visą komplektą kuris kainuoja apie 500 Lt. Sakė gudresni kažką nuo Golfo gali pritaikyti, bet strigimas nėra toks didelis, kad tam ryžčiausi.
Bagažinė nėra didelė, bet gryždami iš kaimo pakombinavę susikraunam ir bulves ir stiklainius. Užlenkus galines sėdynes viskas pasineičia. Gaunasi lygi plokštuma ir žiauriai daug vietos. Gyvendami Vilniuje kraustėmės 3 kartus. Viską susivežėm patys, net išardyta lova tilpo, po to kai priekinę sėdynę pareguliuoji. Talpumas labai geras. Beje penki normalaus sudėjimo žmonės lengvai telpa ir patogiai keliauja. Gale pakankamai vietos kojoms ir galvai.
Nuvertėjimas, mūsų atveju, yra didokas, bet čia dėl krizės. Pirkom 2006 metais už 15000 Lt, o dabar toks Yaris kainuoja apie 7300 Lt. Pats dažnai sakau, jei mūsų Yaris būtų su galingesniu varikliu tai būtų labai geras automobiliukas. Mieste visur telpa, kelyje stabiliai stovi ant kelio. Vasarą trūksta kondicionieriaus :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rolandas | 2010-03-30 |
Toyota Yaris 1.0 VVT-i
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas, praktiskas keliems zmonems ir labai patogus mieste, patikimas
silpnas variklis, maza bagazine
|
Labai praktiskas miesto automobilis - gerai valdomas, manevringas. Kiek per daug linkes i priekio slydima i posukio isore, taciau visumoje labai patogus mieste. Neblogas vaziuojant ir uzmiestyje. Viduje Yaris pakankamai nemazas - ant priekiniu sedyniu vietos uztenka, ant galiniu mazoka, gabazine irgi maza, taciau galines sedynes galima stumdyti pirmyn atgal ir reguliuoti kur tau reikia daugiau vietos - bagazineje ar ant galiniu sedyniu. Kokybe yra tikrai gera, kaip ir priklauso Toyota - kol kas nepavede nei variklis, nei pavaru deze ar elektronika. Pas mane yra stoglangis - visiskai sandarus, ko neturejau kai kuriuose ankstesniuose automobiliuose. Siaip esu patenkintas. Variklis silpnas, vaziuojant uzmiestyje to nepamirsi niekada, ypac reikia paplanuoti greiti jei arteja ikalne ir vaziuoji ne tuscia masina. Taciau pliusas, kad visgi Yaris yra ekonomiskas, vidutiniskai suvartoja 6.5 l/100km, o uzmiescio kelyje ir maziau. Ivertinus, kad automobilis ne naujas ir su benzininiu varikliu, tai visai neblogas rezultatas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |