Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Didelis variklių pasirinkimas
- Erdvus salonas
- Patikimas ir kokybiškas
TRŪKUMAI
- Blankus išorės ir vidaus dizainas
- Neintuityvi infosistema
"Interjeras susilaukia didesnių pagyrų – priekinė panelė yra originalios formos, naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos"
1994 metais Toyota pristačiusi RAV4 modelį atrado kompaktiškų visureigių rinką. Šiandien šiam modeliui dėl vietos po saule tenka kovoti su itin stipriais konkurentais iš Honda, Volkswagen ar Audi kompanijų. Šis RAV4 modelis yra dar didesnis nei pirmtakas - 30 mm platesnis, 205 mm ilgesnis, 100 mm ilgesnis tarpuašis ir turi kogero patį erdviausią interjerą klasėje. Paskutiniu metu pastebima Toyota kompanijos tendencija kurti automobilius su agresyvesniu, dinamiškesniu dizainu. Tai pastebima ir naujajame RAV4. Tiesa, ar tai sėkmingai pavyko įgyvendinti sunku pasakyti. Žinoma, yra keletas įdomesnių detalių – tokių kaip chromo juostelė pereinanti nuo radiatoriaus grotelių į priekinius žibintus ar skulptūriškos šoninės linijos pratęsiančios galinių žibintų liniją. Tačiau automobilį ypač jo galinę dalį sunku pavadinti sportišku ar tiesiog simpatišku. Interjeras susilaukia didesnių pagyrų – priekinė panelė yra originalios formos, naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos. Kaip trūkumą galima įvardinti kai kuriuos senamadiškus mygtukus, bei pigiai šviečiantį prietaisų skydelį. RAV4 pasižymi įspūdinga interjero erdve, ypač tai jaučiama keleiviams sėdintiems ant galinių sėdynių – čia vietos nepritrūks nei pečiams, nei kojoms visiems trims suaugusiems keleiviams. Bagažo skyrius padidėjo 51 litru iki 547 litrų, tačiau automobilis neturi atsarginio rato. Kelyje visureigis pademonstruoja gana kietą pakabą važiuojant per nežymius nelygumus, tačiau posūkiuose yra linkęs į gana nemažus posvyrius. Vairo mechanizmas taip pat yra gana vangus. RAV4 komplektuojamas su dviem dyzeliniais ir vienu benzininiu varikliu. Mažesnis 122 AG 2.0 litrų dyzelinis variklis yra komplektuojamas tik su priekinių varomųjų ratų sistema ir mechanine pavarų dėže. Jis suteikia puikią ekonomiją ir vos 127 g/km CO2 emisiją. 149 AG 2.0 litrų benzininis variklis komplektuojamas tik su CVT pavarų dėže ir visais keturiais varomaisiais ratais. 148 AG 2.2 litrų dyzelinis motoras pasižymi gera ekonomija, išskiria 149 g/km CO2 ir suteikia padorų 340 Nm sukimo momentą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
Toyota RAV4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis