Markės
1666 iš 1794
Toyota RAV4 (XA40) 2012 - 2018
Toyota RAV4, (XA40) 2012 - 2018
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 4
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Erdvus salonas
  • Patikimas ir kokybiškas
TRŪKUMAI
  • Blankus išorės ir vidaus dizainas
  • Neintuityvi infosistema
"Interjeras susilaukia didesnių pagyrų – priekinė panelė yra originalios formos, naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos"
1994 metais Toyota pristačiusi RAV4 modelį atrado kompaktiškų visureigių rinką. Šiandien šiam modeliui dėl vietos po saule tenka kovoti su itin stipriais konkurentais iš Honda, Volkswagen ar Audi kompanijų. Šis RAV4 modelis yra dar didesnis nei pirmtakas - 30 mm platesnis, 205 mm ilgesnis, 100 mm ilgesnis tarpuašis ir turi kogero patį erdviausią interjerą klasėje. Paskutiniu metu pastebima Toyota kompanijos tendencija kurti automobilius su agresyvesniu, dinamiškesniu dizainu. Tai pastebima ir naujajame RAV4. Tiesa, ar tai sėkmingai pavyko įgyvendinti sunku pasakyti. Žinoma, yra keletas įdomesnių detalių – tokių kaip chromo juostelė pereinanti nuo radiatoriaus grotelių į priekinius žibintus ar skulptūriškos šoninės linijos pratęsiančios galinių žibintų liniją. Tačiau automobilį ypač jo galinę dalį sunku pavadinti sportišku ar tiesiog simpatišku. Interjeras susilaukia didesnių pagyrų – priekinė panelė yra originalios formos, naudojamos pakankamai kokybiškos medžiagos. Kaip trūkumą galima įvardinti kai kuriuos senamadiškus mygtukus, bei pigiai šviečiantį prietaisų skydelį. RAV4 pasižymi įspūdinga interjero erdve, ypač tai jaučiama keleiviams sėdintiems ant galinių sėdynių – čia vietos nepritrūks nei pečiams, nei kojoms visiems trims suaugusiems keleiviams. Bagažo skyrius padidėjo 51 litru iki 547 litrų, tačiau automobilis neturi atsarginio rato. Kelyje visureigis pademonstruoja gana kietą pakabą važiuojant per nežymius nelygumus, tačiau posūkiuose yra linkęs į gana nemažus posvyrius. Vairo mechanizmas taip pat yra gana vangus. RAV4 komplektuojamas su dviem dyzeliniais ir vienu benzininiu varikliu. Mažesnis 122 AG 2.0 litrų dyzelinis variklis yra komplektuojamas tik su priekinių varomųjų ratų sistema ir mechanine pavarų dėže. Jis suteikia puikią ekonomiją ir vos 127 g/km CO2 emisiją. 149 AG 2.0 litrų benzininis variklis komplektuojamas tik su CVT pavarų dėže ir visais keturiais varomaisiais ratais. 148 AG 2.2 litrų dyzelinis motoras pasižymi gera ekonomija, išskiria 149 g/km CO2 ir suteikia padorų 340 Nm sukimo momentą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
2021-07-22
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, dinamika, patikimumas, pravažumas, saugumas, komfortas
Neaptikta
Iškart po auto pirkimo atlikau visišką (grindų, stogo, durų, bagažinės) garso izoliaciją, sumontavau padorią signalizaciją , užtamsinau galinius langus. Apskritai RAV4 labai reikalinga normali garso izoliacija. Tie kas pavažiuoja mano automobilyje iškart pajunta skirtumą lyginant su kitais RAV4 ar Avensis. Iki žiemos nusipirkau žieminių padangų komplektą Nokian HKPL 225/65R17 106T, ką tikrai rekomenduoju. Vasarine irgi Dunlop pakeičiau į Nokian HAKKA BLUE 225/65R17. Puikios vasarinės padangos, puikios savybės kelyje ypač šlapiu oru. Po ankstesnio 2004 metų RAV4 instinktyviai ieškojau tų pačių minusų, bet neradau. Nustebau, kaip gerai naujasis RAV4 įsibėgėja - greitai ir užtikrintai. Puikiai laikosi kelio, nesvyra kaip mano senas automobilis. Šio modelio valdymas yra panašus į įprasto lengvojo automobilio valdymą. Apskritai, nemįgstu lakstyti - greitkelyje laikau 120 km/h ar net mažiau, nemanau kad verta rizikuoti. Bet kartą nusprendžiau išspausti maksimumą – nors buvo stiprus priešpriešinis vėjas, o gal nenorėjau prievartauti automobilio – lengvai pasiekiau 160 km/h ir nelabai lengvai 170 km/h – man užtenka :) Po 3 metų eksploatavimo sumontavau originalų kablį su dviračių laikiklis - pirmą kartą kažkaip nejauku buvo, kai ant užpakalio kabėjo laikiklis su dviračiais. Bet viskas laikosi puikiai. Mano bičiulis, kuris juos vežiojasi ant stogo sakė, kad gale tikrai daug geriau. Jokių rimtesnių gedimų neturėjau, tik planiniai patikrinimai atsižvelgiant į ridą. Toyota RAV4 yra vienas iš tų automobilių, kuriems nereikia planuotis atskiro biudžeto remontams :) Prieš kiekvieną žiemą įkraunu akumuliatorių ir patikrinu viską kas man yra suprantama. Kadangi turi tris vaikus, tai mano RAV4 turėjo išbandymų - vežimėliai, rogutės, sniego motociklas, įvairiais kiti dalykai. Bagažinės gabaritai tikrai dideli.
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-17
Rav 4 2015 2d4d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazai gendantis
Kietokas
Siaip geras darbinis automobilis mazai reikalaujantis islaidu.
Pilnas atsiliepimas...
2020-08-15
Beveidis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Negenda
Silpna trauka, kuro sanaudos didokos
Pirkom nauja 2015m. 2 litrai, 150 arkliu, mechanine, luxury komplektacija. Dabar artejam link 70000. Negedo. Jei vazineti moteriai, gal ir ok, bet kur dingsta tie 150 arkliu nezino niekas. Lenkimas, meti 5 arba 4 begi is 6. Trauka yra sudas. Jei reikia patraukti pakrauta priekaba, isibegejant autostradon, issukis. Vidus lyg ir nieko, bet nieko ypatingo, monitorius primityvus. Awd be blokiruotes yra tikriausiai marketingo dalykas, nes sedus i zvyra, diferencialas leidzia prasisukti neuzspaustiems ratams, o tai reiskia, kad ieskai kastuvo. Kam tada tie 4 varomi? Zodziu, patikimas, silpnas, neypatingas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-26
Toyota RAV4 2,2 2017
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras salono šildymas, valdymas, stabili pakaba, puiki šviesa (LED), erdvi bagažinė, patogios sėdynės
Garso sistema, kai kurių mygtukų apšvietimo nėra, prasti (pagrindinių mėlsvų LED ) geltoni rūko žibintai, mažai skyrių dėti daiktams
2,2 l, automatas. važinėju kas dien, bet dar nesenei, todėl ant spidometro yra vos per 500 km. Tai mano pirmasis automobilis su autommatine pavaru dėže ir pirmastoks aukštas, todėl jausmai yra šiek tiek kitokie, palyginti su mano ankstesniais automobiliais (Škoda Octavia 1,8). Aš kolkas važinėju ekonominiu režimu, o tai neleidžia man pajusti visos variklio galios, bet dėl ​​tam tikrų priežasčių jaučiamas potencialas. Net po vangus startavimo ekonominiu rėžimu, po kurio laiko pasijunta staigus ir galingas greitėjimas. Aš jau iš kart atsiprašau "automobilių ekspertų" dėl savo terminų, ir kitų techninių parametrų, nes aš naudoju automobilį kaip paprastas vartotojas ir kaip pats suprantu. Toliau, garso izoliacija tikrai ne ledas, metalas "skamba", bet, nepaisant to, kažkokio didelio pragaro salone nejaučiu, palyginti su Skoda vos labiau girdimas variklio triukšmas, bet pakenčiamas. Valdymas yra labai geras, sako, kad pakaba yra kieta, bet aš sakyčiau - stabili. Staigiuose posūkiuose automobilis nečiuožia. Sėdynės gana patogios (bent iš pirmo žvilgsnio) sėdynes galima sureguliuoti, kaip paprastoj lengvojoj mašinoj, todėl matomumas gana gerasi, o veidrodžia, net gi labai geri. Nors ir mygtukai išmėtyti po visą panelę, nesukelia nepatogumų. Aš atsižvelgiu į tai, kad mes nesuprantame samurajų filosofijos. Dar viena problema yra garso sistema. Garsas yra šeip sau ar net blogesnis. Aš neesu toks geras garso ekspertas, bet Skodos fone - tai nusivylimas. Bet, lyginant su Skoda, tai kur kas geresnis yra salono šildymas, net ir dideliu šalčiu salonas sušyla per kelias minutes. Tada jau net gi savaime atšyla priekinis stiklas be jokio gramdymo ar papildomo šildymo. Galinė sėdynė yra labai erdvi. Bagažinė nėra tokia didelė kaip škodos, tačiau gana padori, didžiausio tūrio savo klasėje. Šiuo metu vidutinės sąnaudos yra 15 litrų. Ačiū už jūsų dėmesį.
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPrius
  Vidutiniai  CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  Sequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt