Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
pirmasis ir greičiausiai būsiantį tokiu pačiu sėkmingu modeliu. Panašių laužytų linijų kaip pirmtako tik šįkart dar ir su dvispalviu kėbulu, C-HR stipriai išsiskiria iš kitų Toyota modelių. Automobilio priekinė dalis buvo adaptuota iš simpatiškojo Toyota Prius modelio, o galinė išsiskiria agresyvumu ir itin aukšta langų linija. Įdomu tai, kad naujasis modelis nėra didesnis už savo pirmtaką - palyginus su juo, naujas C-HR tapo 30 mm trumpesnis ir 35 mm platesnis. Toyota turėdama plačią modelių gamą elgiasi išmintingai – skirtingiems modeliams palieka skirtingas savybes, todėl kiekvienas modelis turi stipriai išreikštus privalumus. Tarkim C-HR išliko kompaktiškas nes yra talpesnis Toyota Corolla Cross, o Toyota Prius netapo visureigiu, nes tai miesto automobilis, kuriam nereikia padidinto pravažumo. Kai kurie kiti gamintojai, dažniausiai iš Prancūzijos elgiasi priešingai ir skirtingus modelius suvienodina. Mes manome prancūzai eina neteisingu keliu, taigi bus įdomu stebėti ar pasiteisins jų sprendimas. Nors Toyota kompanija sąmoningai atsilieka modelių elektrifikacijos kelyje teigdami, kad tai nebūtinai vienintelis teisingas kelias, tačiau hibridinių sistemų srityje jie yra kogero patys geriausi. Dabar Toyota C-HR modelį galima rinktis iš 1,8 arba 2,0 L darbinio tūrio variantų, kurių kiekvienas yra suderintas su penktos kartos Toyota hibridine sistema. Mažesnės galios automobilio sisteminė galia siekia 138 AG (+18 AG), o CO2 emisija – 111 g/km. 2.0 L versija išvysto 194 AG galią (+14 AG), tačiau išmeta tiek pat CO2. Pastarasis galimas ne tik su priekinių, bet ir su visų „AWD-i“ varančiųjų ratų pavara, kuri turi papildomą elektros variklį galinėje ašyje, užtikrinsiantį tiek geresnį sukibimą, tiek ir dar efektyvesnę dinamiką. Ekonomiškumas teigiama turi siekti vos 4,1 l/100 km. Šis skaičius atrodo realistiškas, be to verta prisiminti, kad tai yra vidutinis rodiklis. Toyota iš tikrųjų skaičiuoja, kad automobilio efektyvumas lyginant su pirmtaku labiau padidės būtent miesto sąlygomis. Be to, tai yra hibridinis automobilis, kurio jums niekada nereikės prijungti prie elektros tinklo. Ir tai dar ne viskas, kadangi nuo šiol C-HR galimas ir su iš tinklo įkraunama PHEV hibridine pavara, kuri vien tik elektra leidžia nuvažiuoti iki 66 kilometrų, o sistemos galia siekia net 223 AG ir iki 100 km/h įsibėgėjama per 7,4 sekundes. Galima drąsiai teigti, kad C-HR geriausiai tinka mieste, kur dėl palyginti kompaktiškų matmenų ir maloniai jautraus vairo mechanizmo lengva manevruoti eisme. Pakabos darbas neblogas kaip ir tikėjomės iš TNGA platformos automobilių - kartais ji kiek per standi, bet pakankamai neblogai prisitaikanti prie miesto nelygumų ir duobių, be to gerai laikosi kelio. Skirtumas tarp šio C-HR ir pirmtako yra tas, kad pakaba gerai veikia ir tada kai išvažiuojate iš miesto bei važiuojate greitesniais užmiesčio keliais. Senasis modelis čia jautėsi neitin patogiai dažnai naudodamas per aukštus variklio sūkius. Penktos kartos hibridinė sistema veikia tyliai ir komfortiškai – tai labai svarbu, nes Toyota teigia, kad daugiau nei 70 procentų trumpų kelionių automobilis važiuos tik elektriniu režimu. C-HR bagažinė yra nemaža – 364 litrų. Viduje Toyota nenukrypo nuo sėkmės formulės, kurios susilaukė su pirmuoju C-HR – čia randame visiškai skaitmeninį prietaisų skydelį ir didžiulį 12,3 colio ekraną, kuriame išvedama informacinė ir pramogų sistema. Tiesa bazinės komplektacijos C-HR turi aštuonių colių ekraną. Nepaisant panašių gabaritų, dėka naujos kartos hibridinės sistemos, gale sėdintiems suteikta daugiau erdvės. Nors pokyčiai nėra radikalūs, tačiau 1,80 cm ūgio keleiviai jausis pakankamai patogiai, kad galėtų pasimėgauti kelione link pajūrio. Vietos čia yra daugiau nei rasite daugelyje mažų visureigių, tokių kaip Fiat 600, Jeep Avenger ar Peugeot 2008. Tiesa vieno dalyko Toyota inžinieriams nepavyko iki galo išspręsti – gale sėdintys vis dar jausis klaustrofobiškai ir atskirti nuo išorinio pasaulio.
Kalbant apie Toyota markės automobilius dažniausiai gaunasi pasakojimas be emocijų - puikios techninės savybės, neprastas patikimumas, protinga kaina ir t.t. Taip ir yra, tačiau yra vienas kitas Toyota automobilis, kuris skirtas ne tiek praktiškam kiek emociniam pirkimui – būtent toks ir yra Toyota C-HR modelis. Japonijos autogigantas pristato antros kartos C-HR tokį patį spalvingą kaip ir SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Modifikacijų sąrašas tuščias.
Toyota C-HR TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis