Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Pagaliau tikrai gražus Prius
- Gera infosistema
- Pagalbinės sistemos yra gerai sukalibruotos ir intuityvios
- Ekonomiškas
TRŪKUMAI
- Maža bagažinė palyginus su konkurentais
- Maža erdvė galinių keleivių galvoms
- Triukšmingai įsijungia benzininis variklis
"Keista tai sakyti, bet naujasis modelis atrodo labai gerai ypač palyginus su pirmtaku, kuris buvo keistų formų nepilnavertis vienatūris arba palyginus su dar senesniais modeliais, kurie buvo tiesiog nuosaikūs gatvėse nepastebimi automobiliai"
Toyota Prius – automobilis kadaise nubrėžęs automobilių pramonės vystymo gaires ir toliau ketina išlaikyti praktiškų hibridinių automobilių lyderio pozicijas. Šiais laikais konkurencija šiame segmente yra didelė, tad įdomu ką į konkurentų pareiškimus atsakė Toyota kompanija. Naujasis modelis pristatomas su 1.8 ir 2.0 litrų benzininiais varikliais, kurių galia siekia 140 AG ir 200 AG atitinkamai. Yra gaminamos versijos ir su visais varomais ratais. Mums įdomiausias yra įkraunamas hibridinis modelis – šiame Prius modelyje pristatoma naujos kartos “Plug-in Hybrid” sistema su didesnės talpos baterija, pasiekianti geresnį našumą bei užtikrinanti itin žemas anglies dioksido emisijas. Šįkart penktos kartos hibridinė jėgainė yra nepalyginamai galingesnė – 2.0 litrų benzininis variklis pasiekia 152 AG (112 kW) galią, o naujasis elektrinis motoras – 163 AG (120 kW). Bendra hibridinės sistemos galia siekia net 223 AG (164 kW), o tai yra gerokai daugiau nei ankstesnės kartos modelio. Žinoma tikslas yra ne tik galia, bet ir efektyvumas užtikrinant galimybę daugelį kasdienių kelionių įveikti naudojant vien elektrinį važiavimo režimą. Į plug-in Toyota Prius modelį sumontuota 13,6 kWh talpos baterija leidžianti įveikti iki 69 kilometrų atstumą pagal WLTP standartą. Kitas akivaizdus naujojo Toyota Prius privalumas kaip nekeista yra jo dizainas. Keista tai sakyti, bet naujasis modelis atrodo labai gerai ypač palyginus su pirmtaku, kuris buvo keistų formų nepilnavertis vienatūris arba palyginus su dar senesniais modeliais, kurie buvo tiesiog nuosaikūs gatvėse nepastebimi automobiliai. Ir ištiesų kodėl praktiškas dažniausiai taksistų naudojamas hečbekas turėtų būti neišskirtinis toks kaip tarkim Hyundai Ioniq ar Honda Insight automobiliai? Savitu stiliumi išsiskiriančio naujojo Prius modelio siluetas dabar labiau primena kupė nei hečbeką. Santūrios paprastai Toyota kompanijai nebūdingos linijos formuoja elegantišką kėbulą, kuriame nėra nereikalingų apdailos detalių. Tai bus dar vienas išskirtinis Toyota Prius bruožas lyginant su konkurentais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
|
|||||
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis