Markės
1689 iš 1837
Toyota MR2 (W20) 1989 - 1999
Toyota MR2, (W20) 1989 - 1999
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Vienas iš įdomiausių kada nors Toyota gamintų automobilių. MR2 yra dviejų vietų su viduryje sumontuotu varikliu ir galiniais varomais ratais. Tai tikras mini superautomobilis. MR2 pakaba buvo suprojektuota kartu su Lotus inžinieriumi Roger Becker. Antros kartos MR2 tapo apvalesnis, ilgesnis, platesnis ir sunkesnis negu jo pirmtakas. MR2 buvo stebėtinai panašus į Ferrari modelius 348tb ir F355, todėl MR2 kartais buvo vadinamas kaip "baby Ferrari". Buvo netgi gaminama daug kėbulo detalių mėgdžiojančių Ferrari automobilius. Rezultatai kartais būdavo stulbinantys šių skirtingų automobilių panašumai. Galingiausias MR2 turbo variklis 3S-GTE parduodamas Japonijoje turėjo 242 AG (180 kW) galią ir sugebėjo įsibėgėti 0-100 km/h per 5.6 s. Toyota tikslas buvo, kad MR2 būtų valdomas kaip superautomoblis, tačiau MR2 buvo linkęs į per didelį galinės dalies slydimą posūkiuosi dėl ko nepatyrusiam vairuotojui buvo gan pavojinga jį vairuoti. Vėliau ši yda buvo koreguojama. Buvo išleista ribota serija TRD2000GT modelių kuri turėjo praplatintus sparnus, važiuoklę ir padidintą galią. Kai kurie iš šių automobilių buvo “užpumpuoti” iki 500AG! Automobilis buvo labai populiarus tarp sportiškų automobilių entuziastų. Buvo gaminamos stipriai modifikuotos MR2 versijos pavadinimu „Sard MC8-R“, kurios turėjo įspūdingą 4.0 litrų Toyota 1UZ-FE V8 variklį su 600 AG (450 kW) galia. Šie automobiliai dalyvavo GT1 kategorijos žiedinėse varžybose tokiose kaip 24 valandų Le Mano, 1000km Suzuka ar Japonijos Super GT varžybose kur varžėsi su tokiais superautomobiliais kaip Porsche 911 GT1. Labiausiai įsimenamos MR2 ypatybės – aštrumas, valdymo kokybė, patogios nors ir ankštos sėdynės. Trūkumai - automobiliai yra linkę rūdyti, per nuimama stogą dažnai laša vanduo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
MR2 buvo stebėtinai panašus į Ferrari modelius 348tb ir F355, todėl MR2 kartais buvo vadinamas kaip "vargšų Ferrari". Buvo gaminama daug kėbulo detalių specialiai mėgdžiojančių Ferrari automobilius:







Buvo gaminamos stipriai modifikuotos MR2 versijos pavadinimu „Sard MC8-R“, kurios turėjo įspūdingą 4.0 litrų Toyota 1UZ-FE V8 variklį su 600 AG (450 kW) galia. Šie automobiliai dalyvavo GT1 kategorijos žiedinėse varžybose tokiose kaip 24 valandų Le Mano, 1000km Suzuka ar Japonijos Super GT varžybose kur varžėsi su tokiais superautomobiliais kaip Porsche 911 GT1:



VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Saulius | 2009-04-06
Mazas ferrari :D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Egzotiskas automobilis, kuris dar ir labai patikimas. Saunus dizainas, jaukus interjeras ir variklio garsas uz nugaros :)
Silpnokas variklis. Automobilis nepraktiskas ir ji reikia priziureti. Ziema su juo geriau nevazineti!
Nori kazko isskirtinio, sportisko ir uz normalia kaina? Jei taip – siulau Toyota MR2. Tikras isskirtinis ir egzotiskas automobilis. Mane seniai buvo uzkabines sis modelis, o dabar su juo vazineju jau antrus metus. Automobilis nera naujas, bet vertas isliestu pinigu. Pirmiausia MR2 turi gale sumontuota varikli, galinius varomuosius ratus ir tik dvi vietas! Automobilio dizainas puikus, ypac su didesniai ratlankiais ir raudona spalva :) Pavaru deze labai tiksliai dirba, rankenos eiga labai trumpa. Automobilis labai gerai valdomas, vidutiniam vairuotojui automobilio sugebejimu tikrai pakaks. Jei lenktyniu trasoje vaziuotum ir spaustum iki galo, tai automobilis yra linkes i uzpakalio uzmetima. MR2 valdymas yra astrus, vairas gerai signalizuoja apie kelia, todel automobilis gerai „jauciamas“. Mano MR2 turi ABS, nors ne visuose jis yra. Viduje aisku daug vietos nerasi, taciau bagazui galima surasti – tarkim uz sedyniu, galineje automobilio dalyje arba priekiniame bagazo skyriuje. Zodziu dvieju zmoniu daiktus tikrai galima sukrauti, taciau reikia buti kompaktiskam :) Sedynes patogios, geros ilgesnese kelionese ir sportiskos, taciau keleivio sedyne neturi daug reguliavimo galimybiu kaip vairuotojo. Automobilis turi dideli stoglangi – geras dalykas.Vidus labai saunus – dizainas grazus, o plastikas tikrai labai kokybiskas turint omenyje kelintu metu gamybos automobilis yra. Prietaisu skydelis maloniai pasuktas i vairuotoja. Prietaisai po ranka ir isties logiski. Bendrai automobilyje labai sportiskas pojutis ir islipti is jo tikrai nesinori :) Variklis yra 2 litru su 156 arkliu galia. Geras variklis, patikimas, nesioziuoja, taciau kiek silpnokas. Ima apie 10 litru. Siaip jau daugoka. Kadangi tai Toyota, tai gedimu nereiktu laukti. Keiciau stabdziu kaladeles ir diskus. Gerai, kad variklis dirba puikiai, nes priejimas prie jo yra sunkus. Tarkim pakeisti variklio dirza reikia pakelti visa varikli. Sito reikalo kol kas nejudinau, nors tikrai reiketu. Jei nori automobilio ir i darba ir i soda, tai sis netiks
Pilnas atsiliepimas...
Vilius666 | 2008-07-22
Toyota mr2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Super masina. Pirma tokia turejau kad butu tik 2 vietos. Labai ekonomiska ir tinkanti kasdieniniams vazinejimams. Daliu kainos irgi nesikandzioja ir nera deficitas.Gera trauka ir manevringumas. Traukia visu akis ir demesi. Bent karta gyvenime verta tokia nusipirkti :) 2,0i 16v DOCH Keiciau stabdziu kaladeles priekines 100lt, galines irgi 30lt. Stabilizatoriaus trauke 50lt. Keiciau variklyje viska ka imanoma tai sukisau 2300lt. Bet dabar ramu:) Na zinoma tepalai ir t.t
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPrius
  Vidutiniai  CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt