2023-06-12 |
2008 Prius
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ypač patvarus, labai ekonomiškas ir pigiai išlaikomas
Brangus nupirkti ir labai nepatogus ilgose kelionese
|
Priusą turiu jau 4 metai. Pravažiavau beveik 400k kilometrų pats asmeniškai naudoju mašiną darbui, o bendra rida jau siekia virš 600k. Tai tik galiu patvirtinti kad tai labai patvarus automobilis. Gedimų minimaliai, net nepasakyčiau kad kažkas buvo sugedę per tiek daug kilometrų, labiau teko keisti tiesiog natūraliai susidėvėjusias dalis važiuoklėje, inverterio vandens pompa keista ir kelis kartus paremontuota bateriją. Išlaidos labai minimalios. Variklis ir greičių dėžė be problemų. Taip pat įdėta dujų įranga. Sanaudos vasaros metu mieste maždaug 6-7litrai dujų, žiemą litras dasideda. Jei benzinu važiuojant užtenka 5l ar mieste ar užmiestyje valgo vienodai. Didžiausias minusas tai yra labai nepatogus salonas ypač priekinės sėdynės vargina jau po pusvalandžio važiavimo, vairavimo poziciją taip pat patogią sunku rasti nes vairas reguliuojasi tik aukštyn žemyn labai minimaliai, o pritraukti neįmanoma visai. Gale vietos kojoms labai daug net pilnai atstūmus atgal priekines sėdynes gale sėdintiems vistiek lieka daugubė vietos, tačiau galvai vietos nėra labai žemėjantis stogas, aš būdamas 180 ūgio niekaip netelpu gale reikia sėdėti susilenkus kd tilptų galva. Garso izoliacija labai prasta, teko darytis pačiam duris, bagažinę, ratų arkas. Važiuoklė yra standi, kas atrodytų turi reikšti gerą valdomumą, bet yra priešingai, mašina nestabili ypač provėžose arba pučiant šoniniam vėjui, valdomumas posūkiuose ar kelio vingiuose visiškai neinformatyvus iš vairo todėl važiuoklė nėra nei minkšta nei gerai stovinti ant kelio kažkoks nesusipratimas. Kėbulas kokybiškas nerūdyja jei nebuvo pažeistas. Kam reikia tiesiog ypač patvaraus, ilgaamžiško, labai pigiai eksplotuojamo automobilio puikus pasirinkimas. Komforto ar malonumo vairuoti čia nerasite, bet žinosite kad tikrai nepaves ir servisų klientas nebus. Jei pirksit tai būtinai žiūrėkit su aukšta komplektacija tokiais dalykais kaip galinė kamera, keyless sistema, JBL ir kt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
marius | 2023-05-06 |
toyota prius 2005m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas
rudys ir hibrido batarke.
|
labai puikus, ekonomiskas, tik kad specifinio dizaino. pigiai eksploatuojamas auto. Remontas nera brangus, nebent reik remontuot hibrido batarke. degalu sanaudas rasiau dujoms. tikrint kebula ir batarke
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-05-10 |
Puikus kainos ir kokybės santykis, Labai ekonomiškas ir patvarus!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusai ivardinti:
Minusai ivardinti:
|
Automobilį turiu jau virš 4 metų automobilis visada veikia ir niekada nepavedė aš ji imu net ten kur kiti neimtų važiuoju su juo net po miško keliukus ir panašiai nors turiu džipą, automobilio kuro sanaudos man tai juokingos 5l /100km. Nors aš automobiliu nevažiuoju lėtai tačiau kuro sanaudos tokios mažos, kad kartais tenka pamiršti jog čia aplamai pilasi kuras, mano automobilis benzas/elektra nedėjau dujų nes man to nereikėjo ir taip mažai kuro man valgo.
Kokias problemas turėjau per šiuos 4 metus?
- pagrindinė bėda yra ta jog automobilį labai mėgsta vagys, ne ne automobilį pati vagia, bet katalizatorių mano geriausias sprendimas buvo įsigijant katalizatoriaus apsauga
- probleminė išvaizda kuri kartais veda į neviltį
- Kita problema yra jog man automobilyje dažnai viskas nulužta, tačiau nekaltinu auto, nes tai ne su vienu auto man pasitaiko.
Trečias minusas tai garso izoliacija, visa kita tai ašaros o ne bedos. PUIKUS AUTO NORINTIEMS TAUPYTI IR BŪTI PRAKTIŠKIEMS
Pagrindinės einamos dalys, kaladėlės padangos, tepalai, filtai ir t.t baterijų dar nekeičiau tikiuosi ir nereikės. Nuvežkite automobilį į autorizuotą servisą jog iškratytų auto ir patikrintų baterijas, bei būtinai užsidėkite katalizatoriaus apsauga, nes be jos galite katalizatorių patys išsipjauti ir priduoti, bet tada problemų atsiranda su šia mašina begalės tiek check engine tiek traukos nebuvimai ir panašiai aišku kol naujas katalizatorius "keramikinis" tol viskas gerai max 2 metus, o paskui tiek bėdų buvo su svogerio prius..
automobilis tikrai vertas patikimo ir ekonomiško automobilio vardo!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-12-06 |
Fantastiška
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kuro ekonomija, pakankamai daug vietos, patikima.
Garso izoliacija.
|
Su Toyota prius 20 važiuoja jau 2 metus, pravažiavus 60000 km.vienintelis minusas tai garso izoliacija, daugiau minusų šiame automobilyje nėra. Kuro sąnaudos mieste dujomis 6.5ltr. 100 KM. baterijos celės keičiau 2 vnt. po 15 EUR. priekinis rato guolį 60 EUR. Puikus automobilis taksuoti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-12-11 |
Paprastas,bet neprastas...
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Neužmušama
Garso izoliacija
|
Pravažiavau 25000 km ir nuvarius į TA nepraėjau iš pirmo karto...nes nedegė numerio apšvietimo viena lemputė ir granatos guma buvo paplyšusi...????
Šiqip pretenzijų neturiu...
Mašina naudojama kasdien (taksi) ir nuvažiuojama tikrai nemaži atstumai...
Įsidėjau dujas-100 km/3,80-4,00 €urai...????
Gal dar trūksta atbulio apšvietimo..Bet problemą išspręndžiau...Įsidėjau LED'bar...????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-20 |
2007 Toyota prius
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kuro sanaudos
Kaina
|
Turiu Tojota prius ir galiu pasakyti pirkciau dar karta. As kaip moteris matai milziniska pliusa, gale turi isofix (vaikiska kedute patogu fiksuoti) turi keyless (atrakinima, uzrakinima ir uzvedima automobilio be rakto) zinant kad pas moteris rankineje puse gyvenimo tikras malonumas kad nereik knistisir ieskoti o jei dar vaika vedi ir tases laikai tai isvis. Niekada automatu neziurejau, taciau db turint vaika ir lakstant po miesta tai super reikalas. Dar vienas pliusas ir be jo geriau Prius nepirkti tai galine kamera. Per galini langa tikrai matomumas nekoks kai pvz mazda 323. Dar nemoksoms prius turi automatini prisiparkavjma kas yra pliusas tamsiu metu kai sunku ka iziuret (nors irman asmeniskai jo nereik ir jo nenaudoju nes uztrunka laiko viska nustatyti), puiki laisvu ranku iranga. Kitas bendras dziaugsmas -kuro sanaudos. Vasaros metu mieste 5 ltr. Uzmiesti, autostradoje 4,8 ltr. Ziema daugiau, vidurkis apie 6,2 ltr, uzmiesti apie 5,2 ltr. Zodziu su lipnu baku vasara galiu nuvaziuoti apie 1000 km. Masina erdvi, bagazine talpi, salone nemazai skyriuku. O dabar minusai: vairas reguliuojasi minimaliai, nerodo kuro likucio (kiek km galiu nuvaziuot), autopiloto rankenele sukasi kartu su vairu ir kartais kliuna uz uzkojos, balsu valdymo sistema sudetinga ir nenaudinga, praktiskai neimanoma susisneketi (gali prasyti muzikos o tau ijungs kondicionieriu), didelis dar minusas kad reik saugotis pesciuju, kadangi ant mazu apsuku, nuokalnese ir tt ji vaziuoja tyliai pestieji negirdi ir buna eina zmogus viduri kiemo turi selinti is paskos arba signalizuoti (bet bus sokas zmogui). Dar galetu buti geresne garso izoliacija. Na ir greitis, tikrai nebus kad paspaudus pedala staigiai soks, visgi variklis 1,5 :). Minusiuka dar duociau del kainos, tikrai nera mazos. Del gedimu vargo neturejom (manau cia laimes reikalas). Sumom sumaru, musu seima automobiliu dziaugiasi ir svajoja pirkti kita toki tik jaunesni :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-05-10 |
Toyota Prius 2007
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiškas, gražus, patikimas
minoriniai, man neaktualūs + galėtų būt šiek tiek aštresnis.
|
Automobilįį pirkau prieš beveik pusantrų metų, maždaug tada irgi rašiau atsiliepimą, taigi šis atsiliepimas yra rašomas pravažiavus 30 000 km Lietuvos keliais.
Visų pirma, tai tebemanau, kad mašina puiki, gal tik išskyrus, tai, kad vistik norėtųsi daugiau galios (tarkim, kad ir 1,8 variklio opcijos kas yra siūloma 3 kartos Priusuose), bet šitas noras yra grynai dėl smagumo.
Šiaip, per beveik pusantrų metų, mašinai niekas nesugedo. Toks įspūdis, kad viskas buvo kaip ir tada kai pirkau. Aišku, ilgiau paeksplotavus, kiek erzina variklio garsas smarkiau nuspaudus gazo pedalą, bet realiai minusas tik toks.
Reali šios mašinos ekonomija atsiskleidžia važiuojant "ramiai". Per šį laiką nemažai eksperimentavau su sąnaudom, tai mieste šiltuoju periodu gaunasi 5 l/100 km važiuojant ramiai ir 6l/100 km, jei yra reikalas paskubėt.
Dėl užmiesčio, tai dauguma kalba, kad neekonomiška. Na nežinau, jei greitis iki 100, tai geru oru aš išlipu iš 4,5 l/100 km. (70-80 km/h pastovvus greitis mano supratimu yra ekonomiškiausias variantas šiai mašinai). Aišku, magistrralėj prie 130 tokių sąnaudų tikėtis neverta, bet nežinau ką reikia daryt, kad pasiekt 7 l/100 km. Šiaip, realiai mišriu rėžimu, geru oru - 5, prastu oru, kai šalta ar labai vėsu ir drėgna - 5,5 - 5,7 l/100 km.
Mieste efektyvumas pasiekiamas staigiai įsibėgėjus ir pasiekus norimą greitį jį palaikant tik elektra (švelniai spaudžiai gazą). Tokiu būdu puikiai važiuoja ir prie 60 ir 65 km/h.
Plastikai vidui pigūs, bet surinkimas nėra prasčiausias. kasdien važinėjant gal vistik norėtųs odinio salono, nes pas mane toks veliūras nemalonus, bet iš principo šitiem dalykam daug dėmesio neskiriu. Realiai, mašina pakankamai ergonomiška, iki pilnos laimės trūksta detaliau reguliuojamo vairo, nes dabar tik aukštyn - žemyn. bet pats vairas labai patogus, viską galima nuo jo valdyt.
Principe, tai pas mane modelis plikas. Kai pirkau, man svarbiausia buvo techniniai mazgai, o tokie dalykai kaip komplektacija manęs nedomino. Iš pradžių gavojau įsigyt kinietišką galinio vaizdo kamerą, bet pripratau greitai ir parkuoju laisvai, man bent matomumas geras. Kur matomumo trūksta, tai priekį į šonus - statramsčiai užstoja. vigi pagrindinis minusas, kad norint staigiai pagreitėt yra juntamas lagas, paspaudus staigiai gazą praeina kokia sekundė kol mašina sureguoja - tą reikia turėt omeny. čia dėl CVT dėžės, bet ji realiai yra labai patikima, tad minusą atsveria pliusas.
Šiaip, superinė, praktiška mašina, su daug vietos, gera ekonomija, nebloga ergonomija (esu nuvažiavęs ir 650 km per dieną ir visai gyvas buvau), man patinkančia išvaizda. šiek tiek trūksta galios. Kaip ir minėjau, niekas sugedę nebuvo. Per 1,5 metų ir 30 000 ridos, tris kartus keičiau tepalus su visais filtrais (viskas kainavo apie 200 eur), bei dabar ką tik pasikeičiau stabdžių komplektus, nes visai suvažinėjau. Galas su suportų perrinkimu ir darbu - 150 eur, priekis - 110 eur.
pats pirkau už 5 500 prieš beveik pusantrų metų. pažiūrėjus skelbimus internete, tai kainos vidurkis kiek nukrito, bet už tikrai gerai išlaikytą Prius (kaip mano) gali tekt dabar paklot dar ir daugiau. draudimas 2016 metų pradžioj vertino 6000 eur, antrą kart nebedraudžiau, bet kai "derėjomis" su draudėjais, tai sakė kad turėtų būt mažiau, bet nežymiai. Kita vertus, man tai nerųpi, važiuosiu, kol užmušiu...
Pirkt faceliftintą, t.y. nuo 2006 metų gamybos, nes turi geresnes baterijas negu 2003-2005 gaminti. nepirkt pigiausio, pavargusio varianto. šiaip, Prius II geriau nei Prius III (na gal išskyrus tai, kad III gali rinktis su 1,8 l varikliu), nes rinktas Japonijoje, kai prius III - Kinijoj. Aišku, įsijunkit EV rėžimą, pažiūrėkit kaip važiuoja tik su elektra. Šiaip geras daiktas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
DK | 2016-11-04 |
#TOYOTA PRIUS 1.5 2005m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus išlaikymas. Patikimas. Negendantis. Įdomus.
Tragedija su garso izoliacija(Skardinė). Neekonomiškas (Man).
|
Nupirkau automobilį ieškodamas automato ir ekonomiško. Pasiskaitęs nemažai atsiliepimų, pasikonsultavęs su kolegomis, kurie turi, bet niekada nebandęs pats nusipirkau.
Rezultatas toks.
Automobilis parvarytas iš Prancūzijos, buvo lengvai muštas į vairuotojo pusę. AIRBAG ok. Keistas kapotas ir kar.pusės priekinis žibintas. Rida tikrai 168000 tūkst.
Nupirkęs pakeičiau tepalus ir visus filtrus. Per metus prie važiuoklės nekišau piršto, nes nereikėjo.
Bendrai apie tai ko tikėjaus ir ką gavau, nesu patenkintas, bet tuo pačiu ir esu(dviprasmiškas atsakymas).
Visa bendra jo kokybė yra pusėtina, tai yra DIDMIESČIO EKONOMIŠKAS AUTOMOBILIS. Dar kartą pasakysiu kitaip, su juo apsimoka sedėti KAMŠČIUOSE ir tada jis taps EKONOMIŠKAS, kitaip niekaip.
Taip, jis yra mažai gendantis (kas yra svarbu, renkantis tokį automobilį). Jo automatinė pavarų dėžė (kitokia), visomis prasmėmis. Jai nėra ko gesti, el.variklis, mitais apipiltas, jam nėra ko gesti, baterijos jos ilgaamžės, jeigu nebuvo OPERUOTOS ar dar kas nors su jomis daryta. Iš tų žmonių, kurių pirkau, jie pardavė virš 100+ Priusų ir tik keliems iš jų, buvo bėda su keliomis sekcijomis baterijų (taip jos išdalintos į sekcijas) jas pasikeitus (šrotuose pilna) vėl važiuosi ramiai.
Važiuoklė paprasta, surinkimo kokybė paprasta, detalės pigios ir tarnaujančios.
Vidaus kokybė, silpna, detalės pigios ir nemalonios liesti, nors VIETOS jame per akis, tik ne bagažinės turiu, ji maža, nors ir yra skyrius pakėlus dangą.
Garso izoliacija, nuoširdžiai sakau, skurdi, nes tai yra visapusiškas miesto automobilis. Nežinau kaip su naujuoju modeliu, gal patobulėjo(norėčiau tikėti).
Valdymas patogus, paprastas ir malonus, bet tuo pačiu, trūksta kokybės tame.
Taip jis turi ir gerų dalykų(kaip tarpais negirdimas variklio darbas, kuris visvien priverčia nustebti ir aplinkinius, nes važiuoji lyg nuo kalno riedėtum ant laisvos pavaros neužvestu varikliu), kad nejauti, kaip persimetinėja bėgiai (nes jų ten nėra).
Tai ne ELEKTRINIS, o Hybridinis variklis, jis savo eiga automatiškai krauna baterijas, stabdant, greitėjant ir pnš. ir savo ruožtu jas perjunginėja mažu greičiu į elek.rėžimą.
Tai nėra "kibiras" bet arti to, nors ir minkštas gana, tačiau man asmeniškai garso izoliacija gadiną viską.
Džiugina tai, kad net ir 2005m. jau buvo išrastas TOUCHSCREEN DISPLAY, tad šis dalykas tikrai kitoks, nes jame viskas reguliuojasi, tai yra ir klimato kontrole ir audio, bei kiti dalykai.
1.5 57kw. nežinau, bet jame galios nėra. Jis tikrai skirtas važinėti trumpiems atstumams ir tikrai ne greitkeliais/plentais/automagistralėmis.
Tarnauja jis puikiai, nes nėra kam ten gesti. Džiugi žinia, kad pašyla greitai variklis (manau tai įtaka elek.variklio).
Kuro sąnaudos manęs nedžiugina, nors skaičiau skaičius nerealius akims(4l/100km)?
Aš nežinau kaip reiktų važiuoti...
Kamščiuose gal, bet...
Pravažiavus nepilnai vienerius metus, keista buvo tik tepalai ir filtrai ,daugiau jam nieko nenutiko, prasukom nemažai jau virš 10tūkst. km.
Daugiau jam nieko nenutiko, apart to, kad perdegė lemputė gabaritinio apšvietimo.
Kaip ir sakiau, man asmeniškai jis nepatiko(Žmonai malonus). Suprantu ją.
Nesuprantu savęs tik šiuo atveju, manau ir dauguma vyrų nesuprastų, nors kaip sakau, jame ir yra tikrai pliusų savų. Visada išmėginkite daiktą prieš pirkimą, pagalvokite kaip naudosite jį, kur važiuosite ir ko tikrai Jums reikia.
Šis automobilis nėra blogas, bet jis yra savotiškas. Ji gali mėgti, arba tuo pačiu ir nemėgti. (Ypatingai manau nenaudinga čia info, net juokas paimė).
Pasitikrinkite dėl ridos, neklausykite mitų ir kitų nesamonių, kol pats nepabandėte, atsirinkite tinkamą informaciją.
Pasitikrinkite servise, nekainuoja daug, bet visgi žinote, ką perkate.
Jeigu gyvenate kamščių mieste, važiuojate aktyvaus srauto gatvėse, tada gerai, arba tai bus jūsų antras automobilis šeimoje. Moterys, jūs tikrai vertinsite jį skirtingai ir jis Jums PATIKS.
Sekmės!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gytis | 2016-03-25 |
Toyota Prius, 2005
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, taupumas
Dizainas
|
Automobiliu nuvažiavau tik 2000 km taigi kažkokių ligų dar neišlindo. Visumoje paliko gerą įspūdį. Kelyje pakaba standi bet ne per kieta, dinamika nebloga. Pirkau paprasčiausios komplektacijos (kondicionierius, elektriniai langai ir viskas), tikrinau Tokviloj nes bijojau, kad nebūtų kokių staigmenų su elektriniu varikliu ar didelių netikėtų išlaidų. Radau tik vieną nedidelę bėdą t.y. vandens pompa leido labai po truputį tai pasikeičiau ir važiuoju ramus. Dizainas automobilio neįpatingas bet viską atperka patogumas sėdėsenos, taip pat pat nemažai daiktadėžių, daug vietos salone ir gale sėdintiems bei bagažinėje. Šeip patenkintas, kaip auto už 4k eurų tai labai smagus. Važiavimas Priusu automatiškai priverčia laikytis saugaus eismo taisyklių, tuo labiau, kad mieste niekur nenuskubėsi... Automobilis neskirtas lenktynėms, bet ir nėra toks jau lėtapėdis. Paspaudus gazą reaguoja greitai ir tas 1.5 varikliukas plius elektrinis variktis neleidžia nusivilti. Aišku ten tie bmwistai ralistai tai jau parodys iš kur dūmai rūksta :D kol kas vandens pompa kainavo 70 eur ir viskas patikrinti autorizuotame autocentre tada viskas bus aišku
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Manu | 2016-02-12 |
Super mašina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
sąnaudos, važiavimo jausmas, technologijos, patikimumas
nėra variklio temperatūros daviklio, važiuoklė kietoka, bet šiaip realių minusų nematau
|
esu vairavęs, tiesa ne savo, bet BMW semiorą 2007 metų pirktą iš salono, taip pat naują pirktą X5 2011 metų, mazda 323f 2001 metų, mazda3 2011 metų ir daug kito, kas neverta paminėjimo ir galiu drąsiai teigt, kad Prius yra pats geriausias variantas. Aišku, jis neturi tos prabangos ir galios, kas yra pas BWW ar sportiškumo kas yra pas tą naujesnę minėtą mazdą, bet šita mašina turi stilių ir galią pakeist vairavimo įpročius. Variatorinė pavarų dėžė yra kažkas tokio tikrai puikaus + su gazo pedalu gali pasirinkt, kada važiuot elektra greičiui palaikyt, o kada reikia daugiau galios ir pasitelki į pagalbą benzino variklį.
kol kas nuvažiavau per mėnėsį tik 1000 km mišriu rėžimu. galiu pasakyt, kad hibridinės sistemos efektyvumas žiemą ir važiuojant trumpus atstumus nėra itin juntamas, nes pirmiausiai vidaus degimo varikliui būtina susšilt iki darbinės temperatūros kad hibridinė sistema imtų pilnai veikt. tai matyt vienintelis riebesnis minusas.
paprastas pavyzdys, važiavom su šeima iš Kauno Žaliakalnio į Birštoną, tai tiek Garliavą, tiek ir Prienus pavyko pervažiuot vien elektra, o bendras kelionės Kaunas - Birštonas - Kaunas sąnaudas kompas rodė 4,2, kuo galima tikėt nes Prius kompai nemeluoja anot kitų savininkų.
Mano Prius pirktas prieš mėnesį yra pačios paprasčiausios komwplektacijos. turi tik galinius parktronikus ir keyless go. Pirkau prabėgusį 96kkm ir pilnai šiais duomenim tikiu.
Šiaip tai tikrai geras variantas, nes gali pajaust važiavimo tiek elektromobiliu, tiek ir benzininiu auto privalumus.
Pirkau už juokingus 5500 eur, nors kirbėjo mintis pasiimt kreditą ir paimt metų-dviejų senumo Pirus plug-in, bet kai pas mane nėra nuosavo namo, tai šitas variantas atkrito, nes net ir esant galimybej pakraut netoli darbo - nesusiviliojau. 1.5 57 kw benzo motoras yra pakankamai aštrus, pridėjus 27 kw elektrinį gaunasi visai padorūs 84 kw,ko pilnai užtenka norint greičiau pajudėt iš vietos, bet savaime suprantama, kad šita mašina nėra sukurta lakstymui. dėl šito turiu mažai ką pasakyt, nes auto turiu labai trumpą laiką. tepalų keitimas kainuoja kiek brangiau nei įprasta, nes rekomandacija yra keist kas 10k + ir tepalas Priusui eina atskiras. Pakeičiau vos nupirkęs tepalus ir filtrus, ir autorizuotam servise sumokėjau septyniasdešimt kažkiek eurų. Kol kas tai viskas.
Kiek suprantu, tai šita mašina yra labiau nuvertėjus nei panašių metų Corolla Verso, nes dėvėtų kainos yra palyginti panašios, bet Prius naujas buvo kur kas brangesnis, tačiau nemanau, kad čia kažkokia esmė. nors sako, kad ir 200k šitai mašinai yra ne rida, visgi siūlyčiau gerai paieškot su mažesniu prabėgimu, nes bet kokiu atveju baterijų įkrovimo ciklai turi savo limitus. svarbu žiūrėt, kad nebūtų buvus taxi ar drožiama įmonės mašina. rūdys šituos modelius irgi mėgsta. taip pat žiūrėt, kad būtų originalūs ratai, nes jie yra specialūs, dėl to brangūs, o su kitokiais ekonomija gali krist.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |