Markės
1733 iš 1939
Toyota Avensis (T220) 1997 - 2003
Toyota Avensis, (T220) 1997 - 2003
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.74% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 28
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1997 metais Toyota pristatė Avensis vardą, kuris pakeitė ankstesnį Carina E modelį. Avensis turi keturių variklių pasirinkimą - 1.6, 1.8 ir 2.0 litrų benzininiai ir 2.0 litrų turbodyzelinis ir tris kėbulo tipus - sedaną, hečbeką ir universalą. Visi modeliai pasižymi puikia surinkimo kokybe, patikimumu, erdviu ir patogiu vidumi, dosnia įrangą bei patikimu elgesiu kelyje. Tačiau ko šis automobilis nesuteikia tai įpatingumo jausmo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 28
2018-10-22
Totyota Avensis, liftbak VVT-i 1,8 l benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, patikimas, retai gendantis
kaip ir visi auto jis senstav :(
2002 m. gamybos avensis, įsigijau 2008 m., spidometras rodė apie 70000 km. Puikus auto, važinėju su juo jau 10 m., nuvažiavau 98000 km ir neturiu kuo skųstis, patikimas, patogus, puikiai atitinkantis mano šeimos poreikius. Su šeima kas vasarą vykstame į keliones. Keliavome po Norvegiją, Švediją, Lenkiją, Vokietiją. Techninė dalis: per 10 m. praktiškai niekas neremontuota, vykdyta tik eksploatacine priežiūra, keisti tepalai, filtrai, stabžių kaladėlės. 2 kartųs keistas paskirstymo diržas - tik nusispirkus ir pravažiavus 60 tūkst. Prieš 2 metus keičiau generatoriaus guolį. Prieš metus atlikau kapitalinį stabdžių sistemos remontą keičiau stabdžių diskus, 1 stabdžių stumoklį, priekinių stabdžių žarneles, tuo pačiu pakeistas ir vairo traukės antgalis, atliktas ratų suvedimas, pakeistas dšinės pusės galinio rato stabilizavimo traukė + naujos kaladėlės. Visas remontas kainavo 510 Eur. (jei pats būčiau ieškojęs detalių, kaina būtų apie 50 eur mažesnė) Dėl rūdijimo, rudžių nėra, tačiau tik nusipirkęs auto investavau į antikorozinį padengimą, visų gamyklinių angų, bei pats garaže visą dugną ištepiau batuku. Dėl garso izoliacijos tai klausimas su kuo lyginsi, vis dėlto automobiliukas jau 16 m. ir kiek teko važinėti panaušaus amžiaus atomobilių triukšmingumas panašus, galiu konstatuoti, kad didžiausią triukšmą duoda padangos todėl jas perkant reikia visada žiūrėti į padangų priukšmingumą Rinktis atsargiai, stengtis kaip įmanoma išsamiau apžiūrėti, tikrinti servise ir nepasiduoti pardavėjų spaudimui ir NIEKADA, NIEKADA, netikėti pardavėjo žodžiais, "Tai puikus atomobilis"
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-17
Toyota avensis, 2l d4d 81 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, apsisukimo spindulys, paprasta ir greitai suprantama konstrukcija, traukos ir kuro sąnaudų santykis, prošvaisa.
Pūva, rūdyja, silpnesnė vieta smagratis, garso izoliacijos nerasta, nepatogios sėdynės, jautrūs stabdžių diskai (išsikreivoję stabdant muša per vairą).
Turiu šį automobilį maždaug 5 metus. Lietuvoje nuo 2005 metų, tad logiška kad puvėkas, atsižvelgiant i tai, kad praeita savininkė po laiko sužinojo apie dugno dengimą antikorozine medžiaga. Korozijos pažeistos 3 durelių apačios, abu slenksčiai, galinių arkų apačios ties slenksčiais, pradeda rudyti priekinio lango viršuje. Bet visa tai tik karo ir kovų randai. Visa tai atperka patikimumas, praktiškumas. Per 5 eksplotacijos metus keičiau visas kaladėles kelis kartus, galinio amortizatoriaus lėkštę (išpuvo), abs daviklį (mano kaltė), vieną variklio pagalvę, galinius guolius. Visa tai atsėjo iki 200 eu. Į tai neitraukiant tepaų ir filtrų. Smagratis ir diržai buvo keisti praeitos savininkės. Mano numinta apie 100 tūkst. km. Laukia diržų keitimas, kaina iki 200 eu, priklauso kas keičia, kur, kokios dalys ir kas keičiama. Daug bekelėje praminta, dugno nesu kabinęs, duobės ir borteliai negasdina. Garso izoliacijos nerasta. Kuro sąnaudos apie 7 ltr. žiema apie 8 ltr. Lėtai nevažinėjų, pavaikau kiekvieną dieną. Iki idealaus stovio reiktų investuoti 500 eu. Beje automobilis pirktas už 1300 eu, dabar mano galva vertė 1000 eu, tad nuvertėjimo nėra, nusipirkus tvarkingą automobilį kaina juntamai nekris. Patarimai perkant: patikrinti dugną, dureles, dėl rudžių. Pasiekus 100km/h pakankamai stipriai pastabdyti, dėl blogų ar kreivų stabdžių disku, jeigu nemuša per vaira tada viskas tvarkoje. Atkreipti dėmesį ar nemeta lauk 5 pavaros. Įsitikinti ar smagratis tvarkingas. Na o nusipirkus šį tetos ar dėdės bolidą nepagailėti pinigų tepalam, filtram, kokybiškam kurui.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2016-10-05
Neblogas Toyota automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, patikimas variklis, minkšta pakaba, santykinai nebrangus
Stabdžiai, sankaba, triukšmas, brangios detalės
Automobiliu nuvažiuota 100 000 km per 5 m (nuo 200 000 km 2011m iki 300 000 km 2016m). Visumoje automobilis patikimas, tačiau pareikalavo investicijų, nes prieš tai jį vairavęs savininkas jokių mazgų netvarkė ir nekeitė. Blogi dalykai. Nuvylė stabdžiai (gale būgnai), turbūt prasčiausi stabdžiai, su kuriais teko vairuoti, nevykusi ABS sistema, kuri įsijungia ne laiku arba neįsijungia kai reikia. Nekartą teko tvarkyti galinių stabdžių stūmoklius, iš kurių vieną kartą tiesiog išbėgo visas skystis ir likau visai be stabdžių (eismo metu). Visiem žinomas defektas - gamyklinė sankaba, ją reikia neišvengiamai keisti, nepasiekus 200 000. Prasta salono garso izoliacija ir triukšmingas dyzelinis variklis. Žiemą variklis ilgai šyla, o kol jis šaltas - labai didelės kuro sąnaudos, todėl jei atstumas iki 5 km, jis įveikiamas šaltu varikliu su labai daug sudeginto kuro (>10 l/100km). Kėbulo antikorozinė apsauga mūsų oro sąlygom netinkama. Nepatogios sėdinės ilgoms kelionėms. Sunkus vairo mechanizmas. Dažnai perdegančios lemputės (ir viduje ir išorėje). Prasta garso aparatūra, nuolatos atsilaisvinantis rankinis stabdys (dėl būgninių stabdžių). Geri dalykai. Pakankamai maloni ir konstrukciškai nesudėtinga pakaba. Gan kokybiškos apdailos medžiagos. Gera, galinga klimato kontrolės sistema, kurios nė karto neteko tvarkyti. Pirmos kartos Toyota D4D šeimos dyzelinis variklis (1CD-FTV). Puiki dinamika, gerai bėgėjasi, galia nė kiek nesumažėjusi, turboduobė mažai pastebima, lyginant su kitais tų metų automobiliais. Nė karto neteko taisyti šio variklio. Pasiekia gamintojo nurodyta 195 km/h greiti ir stabiliai juo važiuoja ilgą laiką, nebuvo pastebėta jokių įtarimą keliančių garsų ar parodymų. Vienintelė bėda, su kuria buvau susidūręs - purkštukų valdymo kompiuteris (Engine Drive Unit), kuris esant žemoms temperatūroms užgesindavo variklį, tačiau jį pakeitus (suprantamą į šrotinį, nes naujas neadekvačiai brangus) problema dingo. Negalima pilti nekokybiškų degalų, nes užmuš labai brangius purkštukus. Jei automobilį prižiūrėti ir laikų keisti būtinus dalykus, kaštai neišsiskirs iš kitų automobilių: nei pigu nei brangu. Detalės, suprantama, brangios, nes Toyota. Per 5 metus nuvertėjo 50%. Jei renkiesi dyzelinį variklį - tik D4D, senesnis TD visais atžvilgiais prastas. Stengtis surasti modelį su visais diskiniais stabdžiais. Jei nėra - būtinai tikrinti servise esamą situaciją. Pasiteirauti ar pakeista sankabą. Naudoti tik kokybišką kurą.
Pilnas atsiliepimas...
Rimantas | 2016-09-11
Toyota gera iki tol, kol pradeda gesti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiškas, erdvus, talpus.
Brangios originalios detalės, nuo 250.000 km prasideda problemos.
Automobilis naudotas (2006-2011)Automobilis pirktas daužtas. Smūgis buvo į galinę kairę pusę, tad automobilis daužtas, bet apgadintas stipriai nebuvo. Svarbiausios dalys liko sveikas, tas ir lėmė pirkimą. Įsigijus automobilį buvo atlikta apžiūra TOYOTA servise. Rado gedimų, apie kuriuos nė nežinojau. Tuomet pasikalbėjau su bendradarbiu, ir jis rekomendavo "garažinį" patikrinimą, nes servise randa gedimus, kurių patys nemoka sutvarkyti, tik pakeisti, o tai kainuoja daugiau, nei pats automobilis. Patikrinus automobilį jam buvo pakeisti tepalai, filtrai ir kitos smulkmenos, kasdieniniai keitimai, atlikta apžiūra ir nieko taisyti ar keisti nereikėjo. To automobilio trūkumas buvo tik vienas, elektra. Kas 6 mėnesius vis perdegdavo lemputė. Vieną kartą teko tvarkyti A/C sistemą. Metams bėgant pradėjo didėti, nestipriai, kuro sąnaudos. Tai buvo dėl daužtos mašinos deformacijos, laikui bėgant, deformacija didėjo. Vienintelis brangus remontas, buvo žvakės. Kadangi dyzelinas, po stiprios žiemos neatlaikė, ir pavasarį teko keisti žvakes. Vienos kaina tais laikais buvo 1700 LT. (Originalios) Tai buvo brangiausia investicija automobiliui. Pasisekė, automobilis buvo prižiūrėtas, tad tarnavo ilgai. Parduotas buvo todėl, kad užsimaniau atsinaujinti į naujesnės kartos Avensį. Variklis 2.0 D-4D 81 kW. Dirbo gerai, be trūkumų, vienintelis minusas, labai brangios žvakės (originalios), tačiau visos Toyota dalys yra brangios (originalios), tad nuostabos nėra. Problemų nebuvo. Trauka, variklis, sąnaudos, viskas OK. Nėra stiprus nuvertėjimas, nes Toyota. Patikimas automobilis, tačiau jeigu pradeda gesti, tai arba reikia paslėpti trūkumus ir parduoti, arba brangiai ir plačiai papurtyti piniginę. Automobilis naudotas 2006-2011 m. Kasdieninis eksplotavimas nėra brangus kaip Audi, Bmw ar kiti vokiečiai. Šiomis dienomis tų metų automobilis turi daug trūkumų. Kiekvienas automobilis, kuris nebuvo tinkamai prižiūrėtas, turės daug trukumų ir detalių gedimų. Sankaba, turbina, trūkumai nuo 250.000km prasideda ir išlaidos bus didelės, jeigu pardavėjas paslepė gedimus. Toyota detalės kainuoja brangiai, todėl geriau žiūrėti į alternatyvas kaip VW, Seat. Jų eksplotacija pigesnė, ir nuvertėję automobiliai yra.
Pilnas atsiliepimas...
Vitas | 2016-02-16
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkštai važiuoja, labai patikimas, ekonomiškas.
Didelių minusų neturi
Automobilį pirkau prieš 7 metus, parvarytas iš Belgijos, jei gerai atsimenu. Per visą laikotarpį nenuvylė nei kart, pirmaisiais metais išvis apart padangų kaladėlių ir tepalo bei filtrų nieko tvarkyti nereikėjo, vėliau buvo sugedęs starteris, bet gana nebrangiai sutaisytas ir iki šios dienos atlieka savo funkciją, daugiau rimtų gedimų nebuvo. Automobilis važiuoja labai komfortiškai, yra erdvus (erdviausias tokio dyžio sedanas, kokiame sėdėjau). Bagažinė tikrai nemaža. Garso izoliacija galėtų būti šiek tiek geresnė, bet kaip vidutinės klasės automobiliui normali. 1.8 81kw, kiek žinau patikimiausias tiek avensio tiek carinos variklis, nors ir kitų labai nepeikia. Patikimumas puikus, ekonomiškas, traukos galėtų būti daugiau, norint labiau paspausti tenka kelt apsukas aukštyn, nes prie žemų traukos nėra labai daug. Prieš pora metų įdėtos ketvirtos kartos dujos, draugauja gerai. Žiemą vidutinės sanaudos 10 litrų tikrai net su dujom labai ekonomiška. Per 7 metus kaina tikrai nukrito, bet atsižvelgiant į konkurentus Toyota nuvertėjimas kaip visada nėra labai didelis. Pagrindinės eksplotacinės išlaidos, kuras tepalas, filtrai, kas pora metų reikia keisti gale traukutes, tokia jau liga, tačiau kainuoja nebrangiai, nematau jokios problemos pasikeisti. Mašina jau nenauja, apžiūrėti rudžių situaciją, labiausiai rudija slensčiai, daugiau kaip ir nėra problematiškų vietų. Patikrinti kaip ir visas auto, rekomenduoju benziną nes varikliai patikimesni, didesnė tikimybė rasti nenuvaikytą.
Pilnas atsiliepimas...
Sierakauskas | 2015-12-28
2.0L Diesel, Universalo kėbulu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiškas, talpus, atsparus korozijai
kaip draugai sako "tetos mašina", neįspūdinga asmenybė
Turiu šį automobilį jau ketvirtus metus. Pirkau parvarytą iš Vokiečių automobilių aikštelėje Šiauliuose. Kai norėjau užkurti, nesikūrė, nes akumuliatorius buvo nusėdęs. Galimai pardavėjęs buvo įdėjęs seną akumuliatorių, nes klemos buvo uždėtos negrabiai. Privarius kitą automobilį ir sujungus laidus užsikūrė iškart, nors buvo šalta (gal -10). Įsėdau į mašiną, pajunginėjau jungtukus, pažiūrėjau ar viskas veikia, neįsijungė galinio lango valytuvas ir nerodė degalų kiekio prietaisų panelėje. Kaip vėliau paaiškėjo, galinis valytuvas nesandarus ir palijus pradeda pats įsijunginėti, todėl jo laidai buvo atjungti, o prietaisų skydelis sugedęs, bet tai nebuvo didelė problema, nes kompiuteris maždaug rodo likusį nuvažiuoti atstumą. Salonas atrodė paprastas, be navarotų, bet tuo metu į grožį nežiūrėjau, man reikėjo patikimos ir taupios mašinos. Ta mintimi išvažiavau jos išbandyt į šalia aikštelės esantį žvyrkelį. Pardavėjas sėdėjo šalia ir pudrino smegenis, kokia ji gera ir išlaikyta, o aš tuo metu spaudžiau per nelygų kelią ir įtempęs ausis klausiausi, ar kas nors bilda. Jokio bildesio negirdėjau, mašinos trauka ir vairavimas man patiko, stabdžiai pasirodė geri. Padvejojęs sutikau ją pirkti ir tą pačia dieną ją persirašiau. Per visus eksplotavimo metus neturėjau su ja jokių problemų, visad patikimai mane vežė, bet vis žvalgiausi į kitas mašinas, nes ši didelio vairavimo malonumo neteikė. Sunku pasakyti kodėl. Gal dėl to, kad atrodo ji kaip barsukas ar kad tai labai paprasta mašina, labai vidutinė, nei per minkšta, nei per kieta, nei per galinga, nei per silpna, toks vidurys, kuriuo kartais pasidžiaugi, kai pagalvoji, kaip jis gerai tarnauja, o kartais nesidžiaugi, nes ji pilka pelė tarp kitų. Variklis D4D, turi 81 kW, su turbina. Mėgta padūmyt jei ilgiau pavažinėji ramiai. Man traukos kaip ir trūksta, bet iš bėdos užsmaugus užtenka. Kuro ryja tikrai nedaug, tuo galima pasidžiaugt. Tepalų ryja labai minimaliai. Tik garsas didelis variklio, ypač kai šaltas. Labai girdisi lauke, viduje ne taip stipriai. Automobilį pirkau už 9000lt, keičiau akumuliatorių - 250lt, poto visus diržus, termostatą, granatos gumas, porą šarnyrų - 1200lt servize, stabdžių kaladėles ir diskus - 700lt servize, poto einami skysčiai ir degalai. Dabar automobilis kainuoja apie 1800 eurų, per keturis metus kaina nukrito trečdaliu. Manau tai normalus nuvertėjimas. Tikrinti kaip ir visus automobilius. Nors skaičiau, jog šiame modelyje smagratis silpnoji vieta ir pas mane, pasak vieno meistro, jis kalena (yra toks netolygus, vos girdimas tuk - tuk garsas varikliui dirbant) bet per 4 metus garsas nepasikeitė. Tai taip ir nežinau ar čia jis šneka.
Pilnas atsiliepimas...
T o y o t a | 2015-04-01
Neblogai visai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos, kaip vidutines klases auto, patikimumas
Purkstukai, uzlustancios pakaitinimo zvakes, sankaba
Sveiki, Si 2001m. 2.0 D4D avensi pirkau 2010m. su 218.000 km rida, parvaryta is Prancuzijos uz 3800 Eur. Labai panasu, kad rida tikra buvo, nes buvo ir saskaitu is serviso ir paskutiniu tech. apziuru lapai, o ten datos, rida ir kebulas nurodyti.Dauzta desine puse buvo, bet ne baisiai. Per 5 metus nuvaziavau beveik 80.000 km. Kelyje niekada nebuvau sugedes. Šiaip, noretusi, kad platesne butu. Vairuojasi maloniai, variklio galios normaliai. Startuojant is vietos mieste bukoka, paskui normaliai. Trasoje prie 2000 aps.min. labai neblogai, spaudi ir bega jinai. Ilgoje kelioneje vaziuojant nepavargsti. Kaip ir perkant kiekviena naudota automobili, viskas priklauso nuo jo stovio. Kas ir kaip pries tai vaziavo ir kaip priziurejo. Pirmus 2 metus neturejau jokiu rimtu gedimu. Pasikeiciau pagrindini dirza su visais guoliais, pompa ir t.t., atsiejo 750 Lt. Tiesa stabdziu priekiniu cilindriukai pastriginedavo po pirkimo, tai teko issiardyti, isvalyti, pakeisti riebuokslius stabdziu cilindriuku ir problema isspresta (45 Lt riebuoksliai, darbas mano ;) ). Po keleto metu atsirado problema su uzvedimu ziema. Akumas geras, starteris suka, bet uzkurdavau is trecio karto, kartais antro, priklausomai nuo minusines temperaturos uz lango :) Radau, kad pakaitinimo zvake viena negyva, apsidziaugiau rades problema, deja mano dideliam nusivylimui jinai luzo. Pasirodo situ avensiu daznai luzta, o priejimas atsiprasau "sudinas". Bet radau zmogu, kuris uz 150 Lt isluksteno. Siai dienai jau uz 100 Lt isoperuoja sena zvake. Zvakes po 45 Lt buvo. Po visu pakaitinimo zvakiu pakeitimo uzvedimas pagerejo, bet ne iki tiek, kaip turi kurtis tvarkingas auto. Tai dar viena ziema kankinau akuma ir starteri, ko pasekoje teko perrinkt ir starteri 200 Lt su isemimu ir pastatymu. Galiausiai motoristas vienas, is karto paziurejes del mano prasto uzsikurimo ziema nusiskundimu, pasake kad reikia keisti varines poverzles po purkstukais (irgi d4d varikliu daznai pasitaikantis gedimas). Nulupo nemazai 930 Lt, dar purkstuku antgalius kaip ir pakeite, nes jau perpyldavo dyzeli. Pastebedavau, kad juoda duma mesdavo, net ir nelabai stipriai akseleruojant ir tepalas variklyje kazkur dingdavo. Po remonto juodi dumai dingo ir ziema kuriasi is pirmo karto ir tepalo nevalgo. Tiesa, sako jog bijo sitie varikliai musu kaimynu dyzelino, tai pilkite siulyciau tik is degalines, nes purkstukai deveti vienetas nuo 300-450 Lt. Sankabos plaukiojancios sitam modeliui ir aktuali problema, bet as dar nesusiduriau per 5 metus su ja. Gal keista jau buvo :/ O daugiau nieko rimto nebuvo. Stabdziu diskai, kaladeles, amortizatoriai visi ir galinio stabilizatoriaus gumos 2 kartus keistos ( lenkiskos, tai turbut tokia ir kokybe :D ). Vidines granatu gumos praplyso po 50.000km mano vaziavimo (40 Lt, darbas 80 Lt) . Daugiau vaziuoklei per 5 metus nieko nedariau, nes paprasciausiai jinai nebilda. Reziume, tvirta, patikima vaziuokle. Teko su seimyna vaziuoti atostogu i Kroatija, tai be jokiu bajeriu suvazinejom, patikimai :) O siaip eksploatacines medziagos, filtrai, alyvos, tepalai, dirzeliai. Neseniai sutruko oro padavimo guma is oro filtro i turbina, tai originala nauja uz 50 Eur nupirkau, srote plesikai 40 paprase. Galinio stiklo valytuvo varikliukas durniuodavo, sustodavo ne toje padetyje. Issiardziau, isvaliau apkerpejusius kontaktus, sutepiau, paskeiciau angliukus po 2 Lt, dirba po siai dienai ;) Tai tiek per 5 metus. Tech. apziura pirma karta pravariau be jokiu problemu, dar po dvieju metu del dumingumo tik prikibo. Bet problema buvo kaip minejau anksciau purkstuku poverzlese. Tai va tiek apie si modeli. Detales Toyotu nera is pigiuju, jei reikia pirkti originala, nes nera analogo. Bet gelbsti anglai donorai :D Po penkeriu metu is 3800 Eur, jei gauciau 2300 Eur, tai manau visi pinigai :) Siaip eksploatacines medziagos eiliniams aptarnavimams nera brangios. Sekmes, jei isigysite, tikiuosi buvau naudingas ;) Patikrinti varikli perkant, kad rida didele nebutu ir zinoma neatsukta.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2014-05-26
Liuks ne masina!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Remontu beveik nerasta, komfortiskumas, stabilumas
Didesnis apsisukimo kampas, neekonomiska
Puiki masina, neekonomiskumas atsiperka beremonciu rezimu! Bagazine talpi, valdymas malonus, tik apsisukimo kampas kiek didokas, po VW jauciasi, bet tai netrukdo kaip ipranti. Begiai metosi lengvai, traukia puikiai, sankryzoje ne viena BMW esu palikes... Pas mane buvo universalas su 2l paprastu ne d4d varikliu. Jeigu teks kam remontuoti tai kainos daliu tikrai ne VW-geno, bet darbu kastai tie patys, o jeigu pakeitei dali tai ir pamirsti, ji jau nebeprimins apie save. Kebulas gerai nucinkuotas, nes mano kad ir pietu rinkai buvo ruosta(maziau cinkuota) - neatsirado nei rudeles, pries pardavima ziurejau dugna. Per visus 5 metus arba 130000km remonto darbai buvo: starteri perrinko, sailenblokas ir amortikus pakeiciau nes suvariau, radijatorius prapuvo bei darbai po avariju - daugiau nieko! Su pasatu vazinejau tai is serviso neislipo ir kas baisiausia pakeistos detales po kurio laiko vel duodavo zinot, o toyota avensis I niekada nepavede. Taip kad kas iekote masinos kuri kokiam miske nesustotu - toyotos pasirinkimas tikrai idealus. Kuro atzvilgiu ji tikrai ne golfas, bet vaziavimo neblogiau nei mersas. Variklis dirba puikiai, per salcius pagrybauja, bet dirba tvarkingai t.y. pradeda valgyti nemazai kuro 12-13l, o siaip tvarkingu rezimu mieste be 8l. neissisuksi, tiesiog sunkesne masina. Profilaktiskai vezdavau diagnostikai karta per metus - visada viskas buvo tvarkinga. Masina pirkau uz 8000lt, po 5 metu vaziavimo pardaviau uz 6000lt - kaip nuvertejimas? VW-o tikriausiai uz panasia kaina pirkto butu 2000lt pardavimo kaina. Dirzu keitimo kaina 1200lt, amortiku visu 4vnt 800lt, sailenbloko 150lt su dalim, radijatorius 200lt su darbu, starterio perrinkimas 70lt. viso 2420lt. manau kaip 130000km labai normalu. Nepirkite eksplotuotos LT nes bus suvaryta ir paskui vergsite jog reikia daug ka keisti, perkant butina normaliai patikrinti sankaba, nes tai ju vienintele liga, o jeigu jau sugedo tai meskite is Carinos E - tinka, tada gaunasi idealus varijantas nes tai pas jas negenda, o Avensio nezinia kokia idesi, gal vel su beda(meistrai buvo uzsimine jei kas nutiktu - man nenutiko). O apskritai avensis - idelus pasirinkimas uz tokius pinigus!
Pilnas atsiliepimas...
Benjaminas | 2014-05-17
Nesu labai sužavėtas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salonas, variklis
Kieta sankaba, ankšta vairuotojo vieta, rūdys
Universalas, 2D-4D, 81 kW. Pirmas mano japoniškas automobilis. Iki tol buvo rusiški :), vokiški, prancūziški ir vėl vokiški. Automobilio išvaizda blankoka, tai nėra gražuolė, o paprasčiausia pilka pelytė. Atvažiavusi į Lietuvą iš Austrijos. Todėl ir druskų ragavusi, ir rūdys jau pradeda lįsti (po metų eksploatacijos Lietuvoje). Rūdija užpakalinių durelių apačios, dar yra keletas dėmelių (tačiau jos buvo ir perkant). Spalva - tamsiai mėlyna, tokios niekam nerekomenduočiau, nes mašina pastoviai atrodo purvina ar apdulkėjusi. Salono medžiagos kokybiškos. Veliūras po 13 m eksploatacijos atrodo puikiai, plastmasės nesubraižytos, nebarška. Tik nupirkus, keičiau paskirstymo diržą, kartu ir vandens pompą ir t.t. - visas malonumas kainavo virš 1800 Lt. Tikrai nepigu, tačiau dabar 100 tūkst. galima važiuoti ramiai. Po kurio laiko prakiuro radiatorius - dar 300 su darbu ir aušinimo skysčiu. Važiuoklėje reikėjo keisti tik vieną sailentbloką - su pakeitimu 60 Lt., dabar reikia rato guolį keisti - 160 Lt. Kitos einamos detalės - filtrai, stabdžių kaladės, diskai - ne brangiau kaip kitiems automobiliams. Važiuoja mašinytė gana linksmai, po 74 kW Vectros, trauka žymiai geresnė. Lyginu su Vectra, nes tai buvo paskutinis turėtas automobilis. Kuro sąnaudos normalios, vidutiniškai apie 5,7-5,8 l (pagal borto kompo parodymus) Salono talpa - man, kaip 183 cm ūgio - vairuotojo vieta siauroka. Bagažinė taip pat mažesnė, negu pas universalą Vectrą. Nežinau ar pas visas, bet pas šią Toyotą kietas sankabos pedalas. Kaip šeimyniniam universalui - tai trūkumas. 81 kW galingumo tokiam automobiliui užtenka. Gana ekonomiškas, gana triukšmingas (kaip ir visi tokių metų dyzeliai). Alyvos nevalgo. Kas malonu, tai kad niekur nėra jokių alyvos prasisunkimų pro tarpines. Kai kurios detalės - paskirstymo diržas, vandens pompa, guoliai - brangios. Einamos detalės - filtrai, sailentblokai, stabdžių sistemos detalės - ne brangesnės, kaip kitų automobilių. Kainos Avensių aukštesnės, nei tų pačių metų Opelių, VW ar kt. Būtinai gerai apžiūrėkit, kad nebūtų pasislėpusių rūdelių (ypač galinių durelių apačios). Geriausia pirkti iš šiltų kraštų - Italijos, Prancūzijos
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2013-08-11
1998 m., TOYOTA AVENSIS, 2.0 TD, 66 kW, sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, minkšta pakaba, komfortas, nevagiamas
Bukas variklis, neinformatyvus vairas, prasti stabdžiai (gale būgnai), sąlyginai didelės degalų sąnaudos
Automobilis prieš atvykdamas į Lietuva buvo eksplotuojamas Belgijoje. Lietuvoje nuo 2007-11. Rida buvo 146000, tačiau be popierių. Rida Lietuvoje 2011-11, buvo 202000 km., taigi, vaziuojama nedaug, 14-15000 km., per metus. Per visą laiką jokių gedimų nebuvo. Automobilis labai ramaus charakterio. Motoras dyzelinui, alyvai nereiklus, tačiau priežiūros intervalų reikaltų laikytis. Variklis dirba tyliai. Pavarų dėžė 5 bėgių. Salonas veliūras. Auto skirtas žmogui, kuriam automobilis yra tiesiog nuvykti iš taško A į B, be emocijų. Šiai dienai automobilis morališkai pasenęs, nors jame yra ABS, 4 oro pagalvės, tačiau nėra oro kondicionieriaus, jau nekalbant apie klimą. Kitaip tariant pagamintas prieš 15 m. Variklis 4 cilindrų su turbina. 66 kW. Max Nm 203 prie 2200 rpm., max kW 66 prie 4000 rpm. Vmax - 180 km/h., 0-100 km/h - 12 sek., taigi tech. parametrai kuklūs. Prie 90 km/h, max pavara rodo 2200 rpm. Važiuojant iki 90 km/h sąnaudos 5.5-6 litro/ 100 km., vaiuojant greičiau variklis kriokia, ir sąnaudos kyla iki 8-9 litrų prie 14-16 greičio. Mieste (Rokiškis) sąnaudos 8-9 litrai. Turbina gana buka, lyginan su tokiu metų vw, tačiau patvari, be probelmų, jei pilami nurodyti tepalai , nurodyatis intervalais, netaupoma tam. Žiemą be problemų. Variklis tinkamas tik labai ramiam važiavimui, nemėgsta didelio greičio, didelių apsukų. 2007 pirktas už 15000, o 2013 kainuoja po 7000-9000 lt. Per 6 m., nuvertėjo 40 procentų. Po 1000 lt/ m. Ekslotacija pigi, nes nera kam gesti,- jei nupirtas bus ne lavonas, ir priežiūrimas tinkamai. Perkant 2013 dar nemaža galimybė rasti gyvą variantą , kas su tokių metų vw jau sunkiai tikėtina. Naujesnės versijos su 81 kW dyz., variklių nerekomenduotinos. Sankaba paprasta, ne plaukiojanti. Detalės pigios, nevagiamas, draudimai pigūs, policija stabdo nenoriai. Automobilis tinkamas mokytojui, dėstytojui, veterinarui, moterų ligų specialistui. Nepirkti variantų kainuojančių mažiau nei 7000 lt., miręs reikalas. Žiurėti, kad automobilis turėtų natūralaus nusidėvėjimo žymes (pvz., akmenukų nudaužyta variklio dangčio pradžia). Kaip alternatyvą galima žiūrėti TOYOTA CARINA E.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt