Artūras | 2025-01-06 |
Toyota Corolla 1.8, sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažas kuro suvartojimas
Nuvilia, kad per brangus paprastas automobilis
|
Automobilis paprastas, neblogos išvaizdos, salone nors ir yra daugiau privalumų, kaip galinė kamera ir pan, nuvilia interjero detalės, pigesnė plastmasė nei senesniuose modeliuose, kai kurie mygtukai tie patys nuo 2000 metų modelių.
Bagažinė atrodytų ilga, tačiau dėl to, kad žemas dangtis, sunku ką nors daugiau nei lagaminą įdėti. Vietos automobilyj mažai.
Automobilis gan žemas, vis kur užsikabina automobilio apačia.
Užmiestyje važiuoti nemalonu. mašina nėra greta
Mažai gauni pagal kainą. Automobilis labiau tinka moterims arba tiesiog vienam po miestą važinėti.
Tvarkyta baterija, važuoklė perdažytas sparnas, nes turėjo rūdžių.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ima | 2024-03-17 |
Toyota Corolla 2020 Active
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Lengvai valdomas, dėl didelių šoninių veidrodėlių gerai jaučiasi gabaritai, naujo automobilio aptarnavimai sąlyginai nebrangūs. Kas metus arba kas 15000km ~200eur.
Variklis per silpnas, trūksta dinamikos, variklis dirba aukštomis apsukomis, didelės kuro sąnaudos, mažai vietos salone ir bagažinėje,nestabilus kelyje važiuojant 100km/h ir greičiau.
|
Pravažinėjau su Toyota Corolla sedanu, 1.6l benzinas, 97kW (2020m) su mechanine dėže, daugiau nei 63000km. Patiko dideli šoniniai veidrodėliai ir eismo stebėjimo sistemos veikimais, ypač važiuojant su autopilotu. Minusai tie, kad reikia labai gerai įsivertinti automobilio galimybes išeiti į lenkimą, nes apsukos kyla labai greitai, o traukos nėra ir ne kartą yra tekę sugrįžti atgal, kad išvengti avarinės situacijos. Taip gaunasi dėl labai mažo variklio sukimo momento (159NM prie 5400rpm). Mieste važinėjant kuro sąnaudos didelės, ~10l/100km, bet žiemą lipa ir dar daugiau. Važiuojant vien užmiestyje, ~90km/h greičiu, kuro sąnaudos ~5,9-6,0l/100km. Salone vietos mažai kaip tokio dydžio mašinai. Garso izoliacija prasta. Automobilis užmiestyje, važiuojant 100km/h ir greičiau plaukioja po kelią ir pastoviai jį reikia gaudyti. Naujo Corolla automobilio privalomi aptarnavimai sąlyginai nebrangūs ~200eur. Laikas nuo laiko išlįsdavo problemų su USB jungtimis (dinginėja kontaktas ir sudegino porą flešiukų) ir padangų slėgio davikliais, kurie nei iš šio nei iš to ima ir "atsiriša" arba "neprisiriša" pakeitus ratus ir Toyota centras skėsčiodavo rankomis ir niekuom negalėdavo pagelbėti. Už tuos pačius pinigus geriau rinktis kito gamintojo automobilį pvz. Škoda Octavia (1.5TSI 110kW, benzinas, mechaninė dėžė), kuris ženkliai komfortabilesnis, ženkliai talpesnis, stabilesnis, nepalyginamai dinamiškesnis ir ekonomiškesnis (10proc. mieste ir ~20proc. užmiestyje).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2023-03-18 |
Sedanas,1.8 hibridas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas,ekonomiska,labai patikima.Toyota hibridine tchnologija tobulina nuo 1997m.Gal jau ismoko gamint.Hibridai labai laiko kaina.
Naujo kaina su geresne komplektacija-virs 30keur,vazinetu-virs 20keur.Daug masinu pustustem komplektacijom.
|
Pirmas ispudis kaip ir geras,taciau yra visa eile BET.Visu pirma,tai yra pakankamai maza masina.Gal islipus is xc90 taip yra?:)Nors ugis apie 172-175,kazkaip sunkokai isitaisyt patogiai.Vairas keistai zemai.Dinamika?Pakankama.Jei jums tai svarbu,tai cia ne ta masina.Praktiniam patogiam vaziavimui-tikrai uztenka.Asmeniskai matau du pliusus.Pirmas-dizainas,antras-kuro sanaudos.Nesunkiai 4,8 vidurkis.Pagrinde uzmiesciai,dalinai-provincijos miesteliai.Vasara gal bus maziau.Sildomas vairas,sedynes,tonuoti stiklai-tai kaip privaloma.Visa kita jau yra sudeta.Buna ir su parkavimu ir projekcija ant stiklo.Matomai kazkam to reikia:)Is kart padaryta antikorozija su garso izoliacija,tai pakenciamai tas klausimas. Apynauje masina-40tkm. Tik hibridas,nors turbut atsiras ir oponentu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-02-01 |
Toyota touring Sport, arba universalas kuris mane nustebino.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aukščiau jau išvardinau :)
Garso izoliacija neprasta, tačiau važiuojant prastesniu keliu girdimas padangų keliamas triukšmas.
|
Pradėsiu nuo to, kad niekada nebuvau Toyotos fanas.
Apskritai man arčiau širdies prancūziškų automobilių filosofija: komfortas svarbiausia! Buvau ilgametis Citroen XM ir Renault GrandEspace savininkas.
Taigi, kuo mane papirko Toyota Corolla Touring Sport su 1.2 litro benzininiu varikliu ir automatine pavarų dėže, kad net tapau jos savininku?
Privalumai:
1. Adaptyvinė kruizo kontrolė, visose komplektacijose (už tai papildomai mokėti nereikia). Jei priekyje važiuojantis automobilis mažina greitį, taviškis automatiškai daro tą patį. Jei priekyje važiuojantis automobilis sustoja, taviškis irgi. Ir greitėja taip pat.
Mano nuomone, tai vienas geriausių pastarojo meto išradimų, palengvinantis ilgas keliones.
2. Geras matomumas iš vairuotojo pozicijos. Tai, vėlgi mano nuomone, gan svarbi, tačiau daugelio gamintojų pamiršta savybė. Pvz. Toyota Auris dalį vaizdo užstojo šoninis veidrodėlis, o pvz. Hyundai i30 priekiniai statramsčiai tokie stori ir tokiu keistu kampu pakrypę, kad pėstįjį einantį per perėją pamatai tik paskutinę akimirką. Corolloje tai jau išspręsta - veidrodėlis atstumtas nuo lango, statramstis nestoras, vaizdo neužstoja. Beje, geras matomumas ir gale, vaikams tai patinka.
3. Patogios sėdynės. Yra kur pasidėti patogiai tiek kairę, tiek dešinę ranką. Stumdomas ranktūris taip pat labai gerai - mieste jis nereikalingas, tad gali nustumti, o ilgose kelionėse išsitraukti.
4. Važiuoklė. Kad girsiu Toyotos važiuoklę - tikrai nesitikėjau. Ji pakankamai minkšta, sugeria net didelius smūgius komfortiškai. Ir tuo pačiu labai gerai laiko kelią. T.y. automobilis gerai subalansuotas, neturi nei understeer'o, nei oversteer'o. Klauso ir važiuoja ten, kur tu nori. Važiuoklė tiek priekyje, tiek gale nepriklausoma. Kėbulas taip pat labai standus, ir tai jaučiasi. Reklaminiuose bukletuose rašo, kad lyginant su Auris, jis standesnis 40 procentų. Panašu, kad šį kartą reklaminis bukletas nemelavo.
Beje, turėkite omenyje, kad skirtinguose kėbuluose, važiuoklė sureguliuota ne vienodai. Hetčbekas - kiečiausias, sedanas, teoriškai, minkščiausias, o universalas per vidurį.
5. Galinė vaizdo kamera. Ji - standartinėje komplektacijoje. Ekrano ir kameros rezoliucija kaip iš kokių 2010, bet, funkciją atlieka.
6. Šildomas vairas ir sėdynės. Džiaugiuosi, kiekvieną kartą žiemą sėsdamas už vairo.
7. Automatas. Nežinau, ką Toyota ir Aisin inžinieriai padarė su CVT pavarų dėže, nes anksčiau CVT negalėjau pakęsti, tačiau naujojoje Corolla TS ji veikia visiškai sklandžiai ir švelniai. Pvz., Auris'e ir Yaris’e jos gan pobjauriai veikė - paspaudus akceleratorių, kildavo daug triukšmo, o efekto mažai. Tai va, dabartinė veikia taip, kad neturiu jokių priekaištų.
Kai kurie video blogeriai teigia, kad CVT labiausiai tinka komplektuoti su mažais turbininiais varikliais. Toyota Corolla tai patvirtina.
8. Nesigirdi variklio triukšmo ir jokių vibracijų salone.
9. Android auto. Tai yra pliusas iš minuso :) Toyotos gimtasis multimedijos interface’as toks baisus, kad atrodo lyg būtų kurtas 1994 (pasiskolino iš Norton arba Volkov Commander’io). Tai android auto pakeičia jį. Ir savaime suprantama kiti Android Auto pranašumai - spotify, didelis Gmaps arba Waze navigacijos ekranas, su visais trafikais, kamščiais ir greičio kameromis.
10. Automatinis avarinis stabdymas. Automobilis lazeriu ir vaizdo kameros pagalba fiksuoja aplinką ir jei pėstysis arba dviratininkas netyčia kerta trajektoriją, arba priešais esanti mašina staigiai stabdo, automobilis signalizuoja apie netikėtą kliūtį, sustiprina stabdžių veikimą, o galiausiai ir pats pradeda stabdyti.
Kitos mintys ir pastebėjimai:
Taip, 1.2 variklis mažas, bet dinamikos pakanka. Su automatine pavarų dėže iki 100 km/h įsibėgėja per 10,3 sekundės. Not great, not terrible. Mieste užtenka per akis, o užmiestyje… na norėtųsi daugiau galios, bet aplenkti pavyksta. Tiesa, pilnu ekipažu suaugusiųjų, dinamika krenta.
Realios kuro sanaudos. Užmiestyje, jei neviršijamas leistinas greitis, apie 4,7-4.9 litrai 100-ui km (toks gavosi kelionėje iki Talino ir atgal). Mieste vasarą apie 7-8 litrus 100-ui km. Žiemą mieste - litru didesnė. Tiesa, kol sušyla variklis, sanaudos būna gan didelės, tarkim jei važiuojama tik kelias minutes, jos tikrai nedžiugins.
Patinka, kaip veikia start-stop sistema. Variklis gesinamas tik tokiu atveju, jei sustojus bus papildomai smarkiau nuspaustas stabdžio pedalas. T.y., sistema variklio prie sankryžos neužgesins, jei pats to nenorėsi.
Universalo bagažinė talpi. Keturių asmenų šeimai keliavimui po Europą tokio dydžio užtenka. Riebus pliusas už tai, kad nulenkus galines sėdynes, telpa MTB 29er dviratis (nenuėmus ratų).
Bagažinės dangtis dvigubas: iš vienos pusės - veliūras, iš kitos - plastikas, murziniems dalykams vežioti.
Audio aparatūra vidutiniška. Ne pati blogiausia, bet upgreido norisi.
Šildomi valytuvai. Šio privalumo naudos nesupratau.
Reflektoriniai Led žibintai Active komplektacijoje. Vidutiniški, paraboliniai LED’ai brangesnėse komplektacijose šviečia geriau.
Aktyvi linijų palaikymo sistema. Ji stengiasi pati automobilį išlaikyti savo juostoje, bet pvz., lyjant, sningant arba prieblandoje, prasčiau pažymėtuose Lietuvos keliuose dažniausiai neveikia.
1. Jei variklio ar vėjo triukšmo beveik nesigirdi, tai padangų triukšmas nuo ratų arkų, deja, girdisi. Jei pirksite padangas, ieškokite, kad jų triukšmo indeksas neviršytų 69 db. Apie dygliuotas padangas net nerašau. Neištversit :D
2. Multimedija. Interfeisas turbūt atkeliavo iš 1994 metų, pasiskolinus dizainą iš Norton arba Volkov komanderio. Ekrano LCD pagamintas turbūt 2010, bet reikia džiaugtis, kad ne 2000-aisiais :D Bet gerai, kad jau yra Android Auto, ir galima nenaudoti Toyotos interfeiso.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-06-02 |
Toyota corolla 2019 S sedans 1.6l
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpi, patikima kaip ir visos Toyotos
Ankštoka
|
Super. Vietos nors ir nedaug, bet ji yra patikima ekonomiška. Pirktas 2019m. sedanas 1.6l benzininis Rekomenduoju pirkti, tikrai nepasigailėsit, Tikrai atiduoti pinigai už šią mašina nebus išleisti veltui.
3
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-15 |
Nieko gero
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Neradau
Daug
|
Esu Toyotos fanas, bet šis modelis nuvylė. Vairavau nuomuotą su 50 km. rida.
Garso izoliacija tragiška, aišku iš 1.6 l dinamikos nėr ko norėt, sport režimu variklis žviegia ir tiek. Nustebau, kad raktelis, o ne start stop sistema, automatinė dėžė šiaipsau., plastikai kieti, vairo plastikai girgžda.
Prinalumai- adaptyvinė greičio kontrolė, juostų palaikymo sistema per dayg kišasi.
Gale vietos mažai. Na dizainas neblogas(išorės). Vidus gal ir nieko bűtų, bet tas klasikinis Toyotos tapsnoklis...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-05-10 |
Toyota corolla H ybrid touring sports universalas 1.8l
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Laabai praktiškas, ekonomiškas, dailus.
Kietokas plastikas, ne visi gali sau leisti sau tokią mašiną.
|
Pirkta 2019 kovą už 23k Eur universalas Hibridas, pilkos spalvos ir galius pasakyti, kad tai idealus automobilis. Daug elektronikos prietaisų ir vietos. Pakankamai daug vietos vaikams nors jau nebeturiu miniveno chrysler grand voyager ir nissan qashqai +2 , bet vis tiek vietos daug. Tai lyg mažasis minivenas su labai minivenas. REKOMENDUOJU
Pirkti galingesnį nei 1.8l motorą ir jeigu norite taupesnio, tylesnio ir erdvesnio auto? Rekomenduoju pirkti Universalą su hibridiniu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|