Mantas | 2015-11-14 |
e11 compact
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valodomumas, patikimumas, smagus vairavimas mieste, pigi eksploatacija.
prasta garso izoliacija.
|
Automobilis nepasižymi prabanga, kiekviena interjero detalė labiau grubi ir skirta ilgaamžiškumui, nei komfortui ir prabangai. Garso izoliacija labai prasta, bėgiai labai trumpi ir ilgose kelionėse didesniu greičiu atsibosta ūžesys dėl didelių apsukų, o ir kuro sąnaudos žvėriškos. Važiuojant 70-80km/h sąnaudos 4,5-5l, 90-100-110km/h sąnaudos 6-7l, 120-140km/h sąnaudos apie 8-9l ir taip toliau... Tačiau mieste automobilis fantastiškas. kuro sąnaudos iki 6l net vairuojant "chuliganiškai" gazas dugnas-stabdis... Automobilis turi mažai galios tačiau didelis sukimo momentas atperka galios trūkumą (ganėtinai gerai bėgėjasi nuo žemų apsukų) Automobilis pagamintas taip kad bet kokiu atveju pasiektu kelionės tikslą ir tai jaučiasi tik įsėdus. Variklis negalingas, tačiau neužmušamas, turbūt skirtas ne vienam milijonui kilometrų. Variklis nelepus tepalui ar kurui. Visi agregatai aplink varikli (purkštukai, siurblys...) taip pat nelekia jokiu problemų. (Asmeniškai aš nuvažiavau 120000 per penkis metus ir neturėjau jokių problemų) Eksploatacijos kaštai kad ir kaip bebūtų keista, gerokai mažesni nei audi bmw, o pakeitus dalį apie ja gali pamiršt. Teko keisti galinius amortizatorius 1vnt 20e (visos kainos bus apytiksliai iš litu paverstos i eurus). Vieną šarnyrą 10e, generatorius ir generatoriaus diržas 60e, stabilizatoriaus traukių antgaliai 2vnt 10e (deja bet tenka keist kiekvienais metais) galinės ir priekinės stabdžių kaladėlės (priekinės ir galinės) apie 30e daugiau jei ir teko keist tai gal kažką smulkaus todėl nebe pamenu. Šio modelio Toyotos nelabai galima vadinti automobiliu, labiau tiktu vadinti tanku. Variklis nemirtingas, pakaba labai patvari, interjeras patvarus tačiau nekomfortiškas, Automobilį pirkau už 4700lt 2011metu viduryje. Tikrinti taip pat kaip ir bet koki kita automobilį, nieko labai ypatingo nėra.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aš | 2015-07-21 |
Toyota corolla hečbekas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greitai įsibegėja, manevringa, patogi mieste, nedidelės kuro sąnaudos
Dabar norėčiau 4 durų, daugiau nieko. Lietuvškos žiemos gali pakenkti kėbului, gerai būtų išsmaluoti dugną
|
Vairuoju šį automobilį jau trečius metus. Neturiu didelių nusiskundimų. Bėda tik, kad kasdieną tekdavo vazinėti itin prastais keliais, todėl kartą per metus reikėdavo patvarkyti važiuolę. Bet daugiau jokių gedimų. Puikiai traukia, jokių gedimų. Mašinos tikrai nedidelės kuro sąnaudos, netgi mieste, stovint kamsčiuose.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
BUZL | 2014-12-08 |
Toyota Corolla 1.9 tdi 51 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas,patikimas,man asmeniskai visai grazus dizainas
Triuksmingas variklis,visiskai netraukia,sankabos darbas
|
Na ziurint pagal kaina as saviskia pirkau uz 3000lt tai tikrai labai gera masina. Pavazinejau metus ir pardaviau uz 4000lt :)
Ir toliau zmogus vazineja ir turbut dziaugiasi. Variklis visiskai netraukia,bet pakankamai ekonomiska apie 6l mieste. Salonas nieko grazaus bet ir nieko baisaus - neutralus. Vaziuokle variklis patikimi. Is esmes tokia pasenusia technika sunku girt,bet kaip uz tokius pinigus tokiu metu - tikrai padori masina. Triuksmingas,silpnas bet ekonomiskas ir patikimas. Sunku pasakyti,man nenuvertejo :) Ka galima patart perkanciam 14 metu auto ????
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Toyota | 2013-03-29 |
Corolla - garantuotas patikimumas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimumas, vertė
didelės kuro sąnaudos
|
Corolla 1,6 benzinas 6 pavaros 2000m. Eksploatuojama 6 metai, per metus nuvažiuojama apie 20.000km. Tai automobilis tiems, kuriems tiesiog reikalinga transporto priemonė. Išorės dizainas: jis patinka arba ne, trečias variantas nekreipti į jį dėmesio. Interjeras: kokybiškas, paprastas ir minimalistinis. Nėra nieko, ko nereikia. Nors automobiliui 13 metų, salonas viduje atrodo šviežiau ir geriau nei kai kurių apynaujių mašinų. Taigi atsparus laikui ir dėvėjimuisi.
1,6 varikliukas tikrai sportiškas ir pakankamai dinamiškas, pavaros trumpos ir tiksliai persijungia. 6 pavara leidžia taupyti užmiestyje (vienam važiuojant 90-120 6 pavara pgl. borto kompą galima tilpti į 5,7-6,3 l/100km), tačiau mieste ryja apie 9 litrus. Variklio privalumas: paskirstymo diržas grandinė, trūkumas valgo tepalus (tai šių Toyotų variklių tipinė bėda). Per 6 metus susidurta su keturiais gedimais, kurie "sunervino" ir buvo netikėti: 1. sugedo vairuotojo durelių lango el. pakelėjas (šrote apie 130 Lt) (rusiškuose autoportaluose šis gedimas įvardijamas kaip chroniškas šitiems modeliams); 2. nutrūko bagažinės trosas (reikėjo restauruoti); 3. panaudojus rankinį stabdį, kvailiojo galinis suportas, ratas kaisdavo ir svilo (kažkaip prispausdavo kaladėlę, prie disko - teko remontuoti (kainavo apie 80 litų); 4. sugedo generatorius (reikėjo perrinkinėti). Visa kita einamasis remontas (tepalai, filtrai, stabdžiai, stabilizatoriai, įvorės). Eksploatacinis remontas atliekamas taip: mašina baigiantis TA vežama į regitrą, jei iš pirmo karto nepraeina, tada tvarkoma, kas reikalinga, servise. Nors šis E11 modelis jau seniena, bet nusprendus pirkti abejoti neverta.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Toyotinas | 2011-11-09 |
Patinka
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, ekonomiskumas, tylumas, konfortiskumas savo klaseje
Komplektacijos skurdumas, "pilkumas"
|
Gana "pilkas" automobiliukas, neatkreipiantis i save demesio. Nepasizymi "vavarotu" gausa ir ipatingu istaigingumu.
Vairuoju 1999 metu sedana su 1,6 senesnio tipo varikliu. Mano masiniukas turi tik viena privaluma - veikiancias sildomas sedynes, kas tokiu metu masinai retas dalykas.
Kaip bebutu keista, sis "japoniukas" tylus ir gana dinamiskas lyginant su mano valdiska VW Jetta 2009 metu gamybos su "galinguoju" 1,9 dyzeliu! Kadangi esu smulkaus kuno sudejimo zmogus, tai sedynes man gana patogios ir nepavargstu net ilgose kelionese. Labiausiai patinka masinos patvarumas ir ekonomiskumas. Net kasdien malantis duobetomis Vilniaus gatvemis nuo TA iki TA reikejo pakeist tik stabilizatoriaus traukeles - 60LT. Nezinau kaip del rudziu, bet saviskei padariau "Dinitrolio" antikorozija, ir jokiu bedu su "grauzikais" neturiu. Atkreipiant demesi i tai, kad masina tikrai ne sportine ir jau 4 metus vaziuoja dujomis, tai variklis tikrai stebuklingas - jokiu gedimu pravaziavus 100000 km (jokiu islaidu neskaitant tepalu ir dirzu keitimus). Dabar odometras rodo apie 250000 km, Masiniukas rieda tiesiog puikiai, trauka neikiek nesumazejus nuo isigijimo, manau tarnaus dar daug metu. Jeigu neieskant daug skambiu zodziu, tai lyginant su "vokietukais" eksploatacija nieko nekainuoja. Labiausiai patinka jausmas - vaziuoji ir zinai, kad pasieksi keliones tiksla - nereiks kviesti traliuko, kad nuveztu iki serviso. Per 100000 km investavau gal 500 LT. Kuris GOLF vairuotojas galetu pasigirti tokiais skaiciais??? Pirkit sedana arba universala ir su senesniu varikliu (iki 2000 metu). Ziurekit, kad butu kuo daugiau navarotu, elektronikos nebijokit - pas japonus ji nemirtinga.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Puopis | 2011-01-25 |
Ypatingai patvarus auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas,paprastas
Mazai komforto,mazai privalumu.Didokos kuro sanaudos
|
Eksplotuoju Corolla 98m,universala,1.6 ltr.mototru.Pirkau pries 4.5 metu,rida rode 67000(nuo kiek atsukta neaisku :) ) dabar rodo 185000.Automobilis labiau skirtas vazinetis mieste,uzmiestyje ar vaziuojat autostrada erzina auksti variklio sukiai.Iki 100 km/h galima kenteti,bet greiciau tai...Del triuksmingumo salone dariau garso izoliacija-pagerejo,bet toli iki idealo.Vietos priekyje pakankamai,bet gale sedint uz manes(ugis 188cm)zmonems riesta. Variklis 1.6 doch,kuro sanaudos Vilniuje mieste benzinu 10 vasara,12 ziema,uzmiestyje kazkas apie 7.5 vaziuojant 100km/h.Del kuro sanaudu benzinu pries metus idetos tiesiogines dujos,tai dabar dujomis misriai vasara 10,ziema 11-12 ltr.Del tokiu dideliu sanaudu bandziau ieskoti slieku,bet ,kad ir pats gamintojas mieste deklaruoja 9.8 ltr.
Idejus dujas ,po 5 tukst kilometru sudege liamda zondas.Originalus su pakeitimu 500 Lt.,perkant universalu japoniska-270 lt+30 min.darbas duobeje.Daugiau jokiu problemu su varikliu nebuvo.
Variklio trauka pasijaucia tik virs 3000 apsisukimu,iki tol gana tupokas.Siaip kaip ir nera ko tiketis is tokios kubaturos variklio :) Eksplotacija pigi.Per visa eksplotavima autoservise remontui lankiausi 3 kartus-
1.nusipirkus masina pakeisti visi dirzeliai,vienas sailentblokas,atreguliuotos lempos.
2.po 100000km. pakeista granata,2 priekines traukes,priekiniai stabdziu diskai
3.pries 4 men,pakeisti galiniai amortizatoriai,dar reikia pakeisti priekinius amortizatoriusir galines spyruokles,nes susedo automobilis
Tarnauja labai gerai,nes masina eksplotuojant yra nesaugoma,veziojami dideli svoriai(su siuo auto pasistaciau nama,galines sedynes metus buvo isimtos)
Detales nera brangios,viskas buvo keiciama originaliomis detalemis.
Pirkau automobili uz 10000lt,dabar gal vertas kokiu 4000. Paziureti varikli ar nemeta dumo,nes kitiems buna,kad ryja tepalus.Pirkti,tik su oro kondicionieriumi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
corolla savininkas | 2011-01-11 |
Nesužavėjo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kolkas negenda, patikima, minkšta pakaba.
Prastas matomumas, nepatogi vairuotojo darbo vieta,susirūpinimą kelia tas VVT-i variklis.
|
2000 m.,16 VVT-i, rida 145000,4 durų hečbekas,auto atrodo lygiai,kaip nuotraukoje viršuje,išorinis grožis-skonio reikalas.Mašina pirkta prieš pusmetį,nuvažiavus apie 7000km.jokių gedimų nepasitaikė,nes pardavėjas garantavo idealią būklę.Už idealią būklę atitinkamai ir sumokėta- 13 000lt.Tai tikrai labai nepatogi mašina ilgesnėm kelionėm,neergonomiškas vidus,nėra vietos nei telefonui,nei akiniams pasidėti,labai prastas matomumas pro langus,o ypač žemesnio ūgio vairuotojui tai kaip tanke jautiesi.Labai žemas automobilis,tai vyresnio amžiaus ar aukštesniems žmonėms įlipimas-išlipimas kelia šiokių tokių nepatogumų.Dar nepatogumų sukelia ventiliatoriai,esantys panelės viduryje,neišeina tinkamai nukreipti,vasarą kondicionierius kažkaip pučia tiesiai į alkūnę,ko pasekoje nepraeinantis sąnario skausmas,o žiemą, juos ir užsukus,vis vien pučia šaltą orą.Dar didžiulis nepatogumas,kad bagažinė atsidaro tik su užvedimo raktu ir niekaip kitaip,nėra jokios rankenėles nei iš vidaus,nei iš lauko pusės.Taigi visumoje tai labai nepatogi mašina,nesuteikianti vairuotojui jokio komforto.Bet pakaba minkšta,puikiai sugeria kelio nelygumus ir duobeles,bet važiuojant per didesnę duobę ar provėžom,tuoj kliūva išmetimo bakelis. Variklis traukia tikrai smagiai,bet kuro sąnaudų norėjosi iš japono mažesnių, 8-10l. Ir nemaloni staigmena nuvažiavus apie 7000km ir patikrinus tepalo lygį,matuoklė vos vos jį siekė,t.y. suvalgė apie 2litrus tepalo, pasigilinus internete paaiškėjo,jog VVT-i iki 2002m tai tiesiog nevykusi variklio konstrukcija, ir tepalo sąnaudos gali siekti net iki 1l 1000km.,tą patį pasakė ir servise,kad nieko čia nepadarysi, lieka tik nepamiršt tepalo įsipilti. Teko tik tepalą ir filtrus keisti,kurių kaina iki 30lt. Vasarą už mašiną mokėta 13000lt, +dujų įranga 2100lt, tai lyginant su interneto kainomis dabar galima būtų tikėtis parduoti geriausiu atveju už 10-11,bet mašina puikios būklės,ir pirkta bent 5 metams važinėti, belieka tikėtis,kad greitu laiku tepalo dar daugiau ryti nepradės. Apie toyotą buvau geresnės nuomonės ir daugiau tikėjausi,todėl nuvylė ir nepatarčiau pirkti,yra tikrai geresnių ir patogesnių ir patikimų automobilių, ir kaina pakankamai didelė.Tai jei vistiek norite tokios toyotos,patarčiau pirkti senesnį variantą iki variklio atnaujinimo iki 2000m. ir tada tikrai neskaudės galvos dėl eksploatacijos išlaidų, ir kaina žemesnė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Linas | 2010-11-16 |
Corolla hečbekas, sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas
Komfortas
|
Teko nudrožti du Corolla 97-01 automobilius. Abu mechaniniai benzinai. Pirmoji auto buvo 1997 m hečbekas su 1,3 varikliu, antroji 2001 sedanas su 1,6. Su pirmąja pravaziuota 140 000, su antrąja 180 000 km.
Taigi pradesiu nuo išorės. Pirmoji ( su varlės akimis ) iš priekio atrodo tragiškai, iš galo pakankamai neblogai. Po priekio perdarymo išvaizda pasikeitė tikrai į gera pusę. Skardos labai plonos ir linke vibruoti, ypac girdisi dureliu ir galiniu skardų vibracija. Kas liečia sedana, jau kur kas geriau. Per tiek kilometrų rūdžių nepasirodė, isskyrus slenksčius ties priekiniais ratais ( vienareikšmiškai rekomenduočiau purvasaugius). Iš kėbulo "nedadielkų" paminėčiau gumas aplink prikines faras ( nesilaiko ir pastoviai išlenda).
Salonas. Tarp šios klasės auto truputį ankštokas, bet kentėti galima. Plastmasės pusė velnio ir tikrai nebarška, kaip daugimoje "Golf" klasės auto ( iki Golf IV dar toli, bet su FIAT plastiku nėr ka lyginti). Šiaip viskas salone tenkino išskyrus du dalykus. Sėdynės neatlako jokios kritikos ir kelionė, trunkanti daugiau nei tris valandas yra varginanti. Praktiškai neįmanoma surasti patogios padėties. Ilgesnė kelionė varginanti gaunasi ir dėl antro nemenko minuso- garso izoliacija. Jos praktiškai nėra, o pabandžius sumontuoti normalius garsiakalbius, nes gamykliniai sudėti pigiausi, kokie įmanoma, įsitikinau, kad ir faktiškai garso izoliacijos nerasta. Taigi jei sugalvosit dėti, nors šiek tiek normalesnę aparatūrą, teks žaisti su durų skardom, arba klausyti muzika kartu su blėkos barškesiu.
Jei paimtume taip daugumos lazdavojamus Golfus, Atrečias ar Toledus, iki jų Corollai dar toloka. Todėl Corolla tinkama tik miestui, arba nedideliais atstumais ir vaziuojant ne didesniu nei 130 greičiu ( vejo garsas pasidaro labai didžiulis, o ir stabilumas prie tokio greičio ne kaži kas). Mieste šios abi problemos atkrenta, plius dar pakaba nelygiose Vilniaus gatvese fantastiškai sugeria nelygumus ir aplamai su ja važinėjant mieste vien pliusai. Abu varikliai labai skirtingi. Net sunku patikėti, kad tarp jų toks skirtumas. 1,3 yra totaliai bukas, o 1,6 tiesiog idealus, ypač jei važinėji vienas. Sąnaudos abiejų identiškos- Vilniuje 9-10 litrų, trasoje 6,5-7 ltr. Problemų ir gedimų nei su vienu, nei su kitu jokių, bet 1,3 tikrai nerekomenduočiau. Eksplotacija tikrai nebrangi, nes iki tokios ridos praktiškai niekas negenda. Abiem po kartą buvo pakeisti salono ventiliatoriai, galinės stabilizatoriaus traukutės,po vieną pirmąjai galinio valytuvo varikliukas, antrąjai radiatorius. Stabdžių diskų, kaladėlių ir kitų eksplotavimo medžiagu neminėsiu. Taigi automobilis žiauriai patikimas ir kam reikia tiesiog automobilio miestui, neryjančio pinigų, nuvažiavimui iš taško A į tašką B ir nieko daugiau iš jo nesitikint-idealus pasirinkimas. Pirkti su iki 150 000 rida. Po 200 000 prasideda nemenkos išlaidos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
senas auto vartotojas | 2010-09-29 |
Patvari mašina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, ypač sėdint priekyje, patogios sėdynės, nevargina tolimose kelionėse, nebloga garso izoliacija
Žema, kaip universalui per minkšta galinė pakaba, nevykusi stogo konstrukcija (jei nėra
|
Auto 1999 m. universalas. Patogi ir minkšta važiuoti. Mašina ne lakstymui. Dideliu greičiu posūkiuose labai pasvyra. Į galines spyruokles įkišau gumas, tai tapo stabilesnė. Kėbulo kokybė nebloga. Visą laiką eksploatuota Lietuvoje, 3 kart daužyta. Daužytos vietos, kad ir po remonto, vis tiek po kiek laiko rūdyja. 1,6 l, 110 AG, kuras - benzinas/dujos (daugiataškis įpurškimas). Nereiklus, tik apie 300k km pradėjo ryti tepalus, ypatingai, kai apsukos viršija 4000 aps/min. Matyt pasėdo tepaliniai žiedai. Pamatavau kompresiją - visuose cilindruose po 12 atm. Su dujom variklis dirba minkštai, o perėjus ant benzo - tampa žvėriuku. Bet tada ir benziną mėgsta: jei viršiji 120km/h tai sąnaudos būna apie 8 l/100 km, o dujų apie 11 l. Jei važioji ramiai, 5-a pavara ir variklio apsukos apie 2500, tai dujų valgo apie 8 l/100 km. Amortizatoriai dujiniai, tiek galiniai tiek priekiniai kaina panaši apie 200 lt už vnt. Sankabos diskas, diskatorius, išminimo guolis, keisti pavarų dėžės 3-os pavaros krumpliaračiai ir sinchronizatorius ir plius darbas ir visas malonumas 1200 Lt. Ar tai brangu, spręskite patys. Po remonto nuvažiuota apie 40k km, praeita techninė apžiūra iš pirmo karto. Tai šį tą reiškia apie dalių kokybę. Kaip visi auto. Variklį lengva patikrinti 3 bėgiu iš vietos lygioje vietoje. Pradėjus važiuoti, mašina pradeda vibruoti ("kratytis"), ir jei vibracija tolygi, reiškia kompresija cilindruose yra vienoda ir variklis dar pakankamai turi resursų. Tai galioja ir Hondoms, nes jų turėjau ne vieną ir taip ekprontu rinkausi, ir iki šiol dėl variklių neapsirikau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Corolla | 2010-03-12 |
Pilkas ir patikimas miesto arkliukas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, paprasta konstrukcija, pigus kasko draudimas, nedideles kuro sanaudos, patogi vairuotojo vieta ir prietaisai
Galiniams keleiviams mazai vietos, 1.3 variklis uzmiestyje nera labai patogu, pilkas niurokas interjeras
|
Aprasomas automobilis yra 1998 metu Corolla Hetchbekas su 1.3 varikliu ir automatine pavaru deze.
Pagrindine priezastis, del ko ji verta pirkti, yra kokybe ir dar karta kokybe. Tai tikrai yra automobilis is tu, apie kuriuos sakoma "tik tepalus ir kaladeles keiciau". Svarbu neuzsirauti ant dauzto, skedusio ar kitokio prikelto lavono ir viskas bus tvarkoj.
Salonas yra kompaktiskas, priekyje vietos pakankamai, gale maziau. Galiniai keleiviai keliais siekia priekines sedynes. Bagazine pakankamai erdvi, galine sedyne atsilenkia 1/3-2/3 principu. Eksploatuojant, stebina paprastumas ir kokybe, net lemputes pasikeisti yra 10 kartu paprasciau nei kitose auto, viskas labai apgalvota.
1.3 DOHC variklis, turintis 86ag, leidzia dinamiskai judeti mieste. Nors jis dirba poroje su automatine transmisija, dinamikos miestui uztenka. Startuojant suoliais nuo sviesoforo iki sviesoforo, masina tikrai nenusileis dinamikoje nei 1.6, nei 2.0 variklius turintiems srauto kolegoms. Nes iki 60-70 km/h ji sauna kaip maza patranka, matyt sekmingai apskaicuoti dezes perdavimo skaiciai. Po 70 km/h tampa zymiai vangesne ir ramesne, neteikia iliuzijos sportiskam vaziavimui.Autostradoje galima judeti patogiai 130-140 greiciu. Greiciau gali, bet labai nenori. Nuo 140 iki 170 (toks bent pas mane buvo maksimumas, o jos spidometras pasizymi itin maza paklaida) begejasi labai letai, todel reikia labai galvoti pries lenkimus, stebeti galiniam veidrodelyje greiciau vaziuojancius kolegas. Zodziu, uzmiestyje su ja geriau nebandyt lakstyt ir vaziuot tolygiai. 1.3 DOHC (2 paskirstymo velenai), 16 voztuvu. 86 ag. Tepalo nevalgo, kompensatoriai neklaksi, nors prabegus siai dienai 240.000. Uzsivede visada, net ir prie -30. Kuro sanaudos 8.5-9 ziema ir 7-8 vasara. Nepamirskim, kalba eina apie automata. Niekas nebyra, per 2 metus keisti tik stabdziu diskai, kurie mushe dar perkant. Detaliu yra originaliu, yra ir neoriginaliu. Rekomenduociau keisti originaliom, nes gedimai pasitaiko ypac retai, bet jei pasitaiko, geriau nepagailet trupucio pinigu ir sudet kokybiskas dalis. Nuvertejimas minimalus, kaina laikosi labai gerai. Del variklio kubaturos ir nepopuliarumo tarp vagiu, KASKO metams tik 500 litu, manau reikia dar paieskoti ar rasi pigiau. Pirkdami patikrinkit, ar zvaklaidziai geri ir nesutrupeje. Daugiau viskas kaip ir kituose auto ,tie patys dalykai ziurimi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |