Markės
1655 iš 1837
Toyota Camry (XV50) 2011 - 2017
Toyota Camry, (XV50) 2011 - 2017
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.46% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)Viso įvertinimų: 5
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Didelis salonas
  • Tylus ir itin komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Viduje Camry pasitinka su šviežesniu, bei gerokai kokybiškesniu interjeru, kuris yra nemažas žingsnis į priekį lyginant su praėjusia karta"
Naujoji Toyota Camry yra jau septintos kartos atstovas, kuris išlaikė visus šiai šeimai būdingus bruožus bei pridėjo keletą naujų. Automobilio išorė didelių naujovių nepateikia – tai paprastas, daugeliui priimtinas, tačiau neišsiskiriantis dizainas, kurį vertina šio modelio gerbėjai. Viduje Camry pasitinka su šviežesniu, bei gerokai kokybiškesniu interjeru, kuris yra nemažas žingsnis į priekį lyginant su praėjusia karta. Čia keleiviai pagirs erdvę, patogias sėdynes, gerą garso izoliaciją, o vairuotojas paminės ir puikiai išdėstytus valdymo įrankius bei gerą matomumą visomis kryptimis. Kelyje Camry yra kiek aštresnis ir dinamiškesnis nei praėjusios kartos atstovas – tai pasiekta dėka mažesnio automobilio svorio ir geriau suderintos pakabos, nors varikliai išliko tie patys. Tačiau yra ir trūkumų - tai elektrinis vairo stiprintuvas, kuris suteikia per mažai informacijos ir šiek tiek izoliuoja vairuotoją nuo aplinkos. Automobilis parduodamas su dviem varikliais – baziniu 2.5 litro keturių cilindrų 175 AG motoru, bei 3.5 litro V6 varikliu išvystančiu 268 AG galią. Abu varikliai komplektuojami su šešių pavarų automatinėmis pavarų dėžėmis ir varo priekinius ratus. Taip pat buvo gaminama ir hibridinė Camry versija.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
2021-08-10
Mylimas Camry
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salono erdvė, patikimumas, kaina, dinamika, valdymas, degalų sąnaudos, pakaba, patogumas, matmenys, bagažinė
Smulkmė
Minusai: prasta dažų kokybė, įbrėžimai atsiranda pakankamai greitai ir neaišku aišku dėl ko. Nepatiko mėlynai baltas skydelio apšvietimas bei žalias mygtukų apšvietimas ir centrinėje konsolėje. Vėliau facelifte apšvietimas buvo pakeistas. Sėdynės atlenkiamos, bet ertmė nedidelė ir negalima kaip reikiant to išnaudoti. Oda gera, tačiau ją labai lengva subraižyti iš kniedžių, panašu kad yra neatspari. Pliusai: komfortas, dinamika, salono ir bagažinės dydis, patikimumas, patogumas, matomumas, galinio vaizdo kamera yra labai gera, elektroninės sistemos, sėdynių reguliavimas, automobilio išvaizda, garso izoliacija, sklandus važiavimas bet kokiu keliu. Pirmus 3 metus automobilį prižiūrėjau Toyota servise, paskui bet kur. Buvo pastrigusi relė, po 3 metų pakeičiau vieną parkavimo jutiklį, žinoma po to kai baigėsi garantija :) Po 4 metų žinoma keičiau akumuliatorių. Panašu viskas... per 6 metus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-18
camry 2016
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas automobili ir nebrangus remontas
nėra sėdynių ir veidrodėlių atminties
Toyota Camry vairuoju jau beveik du metus, pravažiavau 55 tūkst. kilometrų. Paprastas automobilis už protingą kainą, nors šiandien kaina yra per daug užkelta, normali kaina buvo iki 2014 m., modelio - 18500 eur " už elegance plus". Pliusų nevardinsiu, nes jų nėra tiek jau daug, paprastas automobilis tinkamas komfortiškai važinėti, dideliais ir mažais atstumais, nors aš iki šiol neradau tinkamos sėdynių pozicijos savo 180 cm ūgiui, dešinė koja pavargsta nuvažaiavus maždaug 600-700 km, žinoma, autopilotas šiek tiek gelbėja. Apie minusus: vairo padėtis, keičiasi per mažai, išsitraukia tik apie 5-7 cm, galėtu daugiau išsitraukti, tada būtų galima atsitraukti sėdynę atgal, taip sedėti būtų paatogiau. Salono apšvietimas: reguliuojamas tik prietaisų skydelis, pseudo-android nuo jo galva šiek apsisuka, bet ganėtinai ryškus. Lietaus jutiklis kažkoks nesusipratimas, kad ir dėjo didžiausia liūtis, o valytuvai vistiek lėtai valo, atrodo laukia kol atsitrenksi kur nors. Klimato kontrolė dirba maždaug normaliai, nors kažkaip į kojas pučia per karštą orą, o sumažinti niekaip nepavyksta. Nėra sėdynių ir veidrodžių atminties - didelis minusas. Įjungus atbulinį nenusileidžia veidrodžiai, kas yra labai nepatogu. Prastai valo dešinys valytuvas, keičiau nauju, bet vistiek tas pats. Panašu, kad prastai prispaudžia. Žiemą labai didelė problema. Šviesos - ksenonai, šiek tiek pakėliau, dabar geriau šviečia. Nors skūstis per daug negaliu. Salono garso izoliacija vidutiniška. Girdėti ir variklio darbas ir šiek tiek vėjo švilpimas, bet kentėti galima. Pats salonas man asmeniškai nėra labai patogus, dėl jau minėtų priežąsčių, taip pat ir nėra nelabai išvaizdus, bet ganėtinai kokybiškai surinktas, o čia jau pliusas. Vietos irgi galima sakyti nei daug nei mažai. Priekį vidutinio dydžio žmonėms sedėti gana patogu, bet jau gale kojų neištiesi. Greičių dėžės darbas: nesuprantu ką gamintojai galvojo, kai kūrė ją, paprastai turėtų būti gazas iki dugno ir lekia, bet čia paspaudi ir lauki kokia 5 sekundes, kol sugalvos ir pradės judėti, arba nepradės. Variklis atrodo pakankamai galingas ir ekonomiškas. Tokio variklio per akis tokiai mašinai, jei ne greičių dėžė, tai tikrai smagiai važiuotų. Labai nebrangus remontas, nors ir pats automobilis beveik negenda. Tai gal atsveria visus minusus. Apskritai aš neradau šioje mašinoje kažko tokio labai gero ir originalaus, kad maloniai nustebintų, "Toyota" visus savo trūkumus maskuoja patikimumu, bet tai veda ne į gerą. Kaip ir minėjau, paprastas ir niekuo ypatingas automobilis skirtas važinėti dideliems atstumams. Galite ramiai pirkti - pravažiuokite kokius 150-200 tūkstančius kilometrų ir keiskite į kitą automobilį, tai yra visa paslaptis, tada važinėsite šios markės automobiliu be problemų. Mieliau pirkčiau vokišką automobilį dėl gerų technologijų, komforto, ergonomikos, bet jų kaina yra per didelė mano pajamoms. Sėkmės kiekvienam kelyje
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-04
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai sugeria duobes ant kelio stovi puikiai
Kad negamina europos rinkai
Mano automobilis Toyota Camry 2013 metu tikrai yra nuostabus vaziuoja, be priekaistu komfortiskas. Turiu sumontaves dujas ir vazineju jau 2 metus kuro sanaudos mieste iki 12 litru uz miesto 8-9 litrai duju labai ekonomiskas auto. Tai tankas ant ratu super auto, nera kam gesti Svarbiausia, kad nebutu smarkiai dausta
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-04
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai smagus važiuoti. Gražus interjeras. Patogus valdymas. Greičių dėžė puikiai dirba. Talpus, erdvus. Tyliai važiuoja. Įdomus dizainas.
Neekonomiškas.
Puikus automobilis. 2014 m., 2,5 B, 133 kw. Labai smagus važiuoti. Gražus interjeras. Patogus valdymas. Greičių dėžė puikiai dirba. Talpus, erdvus. Tyliai važiuoja. Įdomus dizainas. Tai ,,retas" automobilis Lietuvos keliuose. Nuvertėjimas kaip teigiama nedidelis. Kasko draudimas nepigus. Važinėju 1 mėnesį daugiau nieko vertinti negaliu.
Pilnas atsiliepimas...
Toyota | 2014-08-09
tobula
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, garso ilzoliacija, komfortas, sanaudos, patikimumas
juoda spalva :D
Camry SE. 2,5 benzinas/dujos. amerikonas. Tik pliusai. trauka zveriska, tolygi. salonas nuostabus, vaziuokle irgi nesiskundziu. gera garso iloziacija, patogios sedynes, komfortiska mokesciai vezant is Amerikos didoki, bet tech apziuros gavimas, posukiai ant sparnu arba veidrodeliu, gale priesrukine lempa ir pns.
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPrius
  Vidutiniai  CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt