Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Tai automobilis "įsukęs" japoniškų (kaip istorija parodė, kad apskritai visų) automobilių kultūrą. Ši kultūra apima beveik visas automobilizmo sritis - žiedinių lenktynių, drago, drifto, automobilių tiuningo, perdarymo, kolekcionavimo, automobilių gatvių kultūrą. Žinoma, daugybė automobilių prie to prisidėjo, tačiau A80 Supra tapo ikona. Šios kartos Supra tapo apvalainas, “raumeningas” ir turėjo du naujus variklius: atmosferinį 220 AG (160 kW)/5800 rpm galios ir 280 Nm/4800 rpm sukimo momento ir dviejų turbinų 280 AG (209 kW) galios ir 431 Nm sukimo momento. Amerikos ir Europos versija turėjo dar daugiau galios - 320 AG (240 kW)/5600 rpm ir 427 Nm/4000 rpm. Turbo variantas galėjo pasiekti 100 km per valandą greitį per įspūdingas 4.6 sekundės, o 1/4 mylios įveikti per 13.1 sekundės. Europos versijos taip pat turėjo oro gaudytuvą ant variklio gaubto. Oro pasipriešinimo koeficientas yra 0.31 atmosferiniams ir 0.32 turbo modeliams. MKIV Supros dviejų nuoseklių turbinų sistema yra pažangesnė nei dviejų lygiagrečių. Pirmoji turbina įsijungia labai anksti, todėl galia stiprai didėja jau nuo 1800 rpm. Artėdama prie 3500 RPM dalis išmetimo yra paduodama į antrą turbiną, nors ji kol kas dar neveikia. Tačiau artėjant prie 4000 RPM įsijungia antra turbina. Priešingai lygiagrečiam būdui, nuoseklios turbinos aprūpina galią tiek prie žemų RPM, tiek prie aukštų RPM. Turbo modelis turėjo beveik idealų svorio pasiskirstymą - priekiniai ratai turėjo 53 % svorio, o galiniai 47 % svorio. Automobilis turėjo taip pat Formulės 1 technologijų įkvėptus stabdžius su ABS sistema. Ši unikali sistemą leido Supra Turbo sustabdyti nuo 110 km/h iki - 0 per 45 m. Tai pats geriausias serijinio automobilio rezultatas 1997 metais pasaulyje. Šį rekordą galiausiai 2004 metais sumušė (per 0.91 m) Porsche Carrera GT superautomobilis. Supra automobilis tapo kone kultiniu tarp galios ir slydimo „drifto“ varžybų entuziastų. Ne veltui jį galima pamatyti gausiuose video žaidimuose, kino filmuose, muzikos videoklipuose ir pramoginėse laidose.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Porsche Carrera GT superautomobilis. Supra automobilis tapo kone kultiniu tarp galios ir slydimo „drifto“ varžybų entuziastų. Ne veltui jį galima pamatyti gausiuose video žaidimuose, kino filmuose, muzikos videoklipuose ir pramoginėse laidose.
Tai automobilis "įsukęs" japoniškų (kaip istorija parodė, kad apskritai visų) automobilių kultūrą. Ši kultūra apima beveik visas automobilizmo sritis - žiedinių lenktynių, drago, drifto, automobilių tiuningo, perdarymo, kolekcionavimo, automobilių gatvių kultūrą. Žinoma, daugybė automobilių prie to prisidėjo, tačiau A80 Supra tapo ikona. Šios kartos Supra tapo apvalainas, “raumeningas” ir turėjo du naujus variklius: atmosferinį 220 AG (160 kW)/5800 rpm galios ir 280 Nm/4800 rpm sukimo momento ir dviejų turbinų 280 AG (209 kW) galios ir 431 Nm sukimo momento. Amerikos ir Europos versija turėjo dar daugiau galios - 320 AG (240 kW)/5600 rpm ir 427 Nm/4000 rpm. Turbo variantas galėjo pasiekti 100 km per valandą greitį per įspūdingas 4.6 sekundės, o 1/4 mylios įveikti per 13.1 sekundės. Europos versijos taip pat turėjo oro gaudytuvą ant variklio gaubto. Oro pasipriešinimo koeficientas yra 0.31 atmosferiniams ir 0.32 turbo modeliams. MKIV Supros dviejų nuoseklių turbinų sistema yra pažangesnė nei dviejų lygiagrečių. Pirmoji turbina įsijungia labai anksti, todėl galia stiprai didėja jau nuo 1800 rpm. Artėdama prie 3500 RPM dalis išmetimo yra paduodama į antrą turbiną, nors ji kol kas dar neveikia. Tačiau artėjant prie 4000 RPM įsijungia antra turbina. Priešingai lygiagrečiam būdui, nuoseklios turbinos aprūpina galią tiek prie žemų RPM, tiek prie aukštų RPM. Turbo modelis turėjo beveik idealų svorio pasiskirstymą - priekiniai ratai turėjo 53 % svorio, o galiniai 47 % svorio. Automobilis turėjo taip pat Formulės 1 technologijų įkvėptus stabdžius su ABS sistema. Ši unikali sistemą leido Supra Turbo sustabdyti nuo 110 km/h iki - 0 per 45 m. Tai pats geriausias serijinio automobilio rezultatas 1997 metais pasaulyje. Šį rekordą galiausiai 2004 metais sumušė (per 0.91 m) SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Automobilis turėjo Formulės 1 technologijų įkvėptus stabdžius su ABS sistema. Ši tuo metu unikali sistemą leido Supra Turbo sustabdyti nuo 110 km/h iki - 0 per 45 m. Tai pats geriausias serijinio automobilio rezultatas 1997 metais pasaulyje. Šį rekordą galiausiai 2004 metais sumušė (per 0.91 m) Porsche Carrera GT superautomobilis.
Toyota Supra yra sunkesnė už daugelį kitų to laikmečio geriausių japoniškų sportinių automobilių: sunkesnė už Nissan 300ZX Turbo, už spartietišką Mazda RX-7 ar aliumininio kėbulo Honda NSX, bet sveria mažiau nei 4WD Mitsubishi 3000GT VR4.
Supra automobilis tapo kone kultiniu tarp galios ir slydimo „drifto“ varžybų entuziastų. Ne veltui jį galima pamatyti gausiuose video žaidimuose (Gran Turismo, Forza Motorsport, Need for Speed, ar Midnight Club), kino filmuose (pagrindinis automobilio vaidmuo pirmoje The Fast and the Furious dalyje), muzikos videoklipuose ir pramoginėse laidose.
Automobilis tapo ikona, o variklio kodas 2JZ kogero žinomiausiu pasaulyje, po to kai įsiamžino kultinio filmo Fast & Furious pirmoje dalyje:
Filmui Supra gavo “Bomex” kėbulo apdailą, oranžinę spalvą, didelį galinį APR spoilerį ir 19 colių “Racing Hart M5” ratlankius. Be šio automobilio filmo kūrėjau naudojo dar septynias Toyota Supra, kurias minėjome. Po filmo Craig Lieberman’o Toyota Supra atsidūrė Olandijoje vieno kolekcionieriaus rankose ir išliko lygiai tokia pati kaip rodoma filme. Pas šį patį žmogų atsidūrė dar viena Supra iš tų septynių, vienos Supros likęs tik kėbulas ir jis yra automuziejuje JAV. Dar viena Supra 2021 metais buvo parduota “Barrett-Jackson” aukcione už 550.000 JAV dolerių ir tai yra pati brangiausia kada nors parduota Toyota Supra.
Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:
Toyota Supra yra sunkesnė už daugelį kitų to laikmečio geriausių japoniškų sportinių automobilių: sunkesnė už Nissan 300ZX Turbo, už spartietišką Mazda RX-7 ar aliumininio kėbulo Honda NSX, bet sveria mažiau nei 4WD Mitsubishi 3000GT VR4.
Supra automobilis tapo kone kultiniu tarp galios ir slydimo „drifto“ varžybų entuziastų. Ne veltui jį galima pamatyti gausiuose video žaidimuose (Gran Turismo, Forza Motorsport, Need for Speed, ar Midnight Club), kino filmuose (pagrindinis automobilio vaidmuo pirmoje The Fast and the Furious dalyje), muzikos videoklipuose ir pramoginėse laidose.
Automobilis tapo ikona, o variklio kodas 2JZ kogero žinomiausiu pasaulyje, po to kai įsiamžino kultinio filmo Fast & Furious pirmoje dalyje:
Būtent šis automobilis filmo eigoje prikeltas iš pelenų, buvo pagrindinis filmo herojus įsiminęs visiems net ir tiems, kas nesidomi automobiliais. Pagrindinį “Hero 1” Toyota Supra automobilį išnuomavo filmo patarėjas automobilių klausimais Craig Lieberman. Gamykliškai automobilis buvo baltos spalvos, vėliau perdažytas geltonai, turėjo saugos lankus, puikią “Clarion” audio sistemą, po kapotu dvi turbinos pakeistos į vieną didelę, taip pat turėjo įvairius kitus variklio, įpurškimo, įsiurbimo ir išmetimo sistemų patobulinimus kas suteikė 650 AG galią. Tobulai modifikuotas automobilis dalyvavo autoparodose, daug kartų buvo aprašomas žurnaluose apie automobilius.
Filmui Supra gavo “Bomex” kėbulo apdailą, oranžinę spalvą, didelį galinį APR spoilerį ir 19 colių “Racing Hart M5” ratlankius. Be šio automobilio filmo kūrėjau naudojo dar septynias Toyota Supra, kurias minėjome. Po filmo Craig Lieberman’o Toyota Supra atsidūrė Olandijoje vieno kolekcionieriaus rankose ir išliko lygiai tokia pati kaip rodoma filme. Pas šį patį žmogų atsidūrė dar viena Supra iš tų septynių, vienos Supros likęs tik kėbulas ir jis yra automuziejuje JAV. Dar viena Supra 2021 metais buvo parduota “Barrett-Jackson” aukcione už 550.000 JAV dolerių ir tai yra pati brangiausia kada nors parduota Toyota Supra.
Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:
|
Toyota Supra TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis