Jostis | 2024-02-14 |
Corolla Verso 2002, 2.0l 66kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ypač patikimas variklis, paprastas, nebrangus remontas, labai praktiškas salonas
Neegzistuojanti garso izoliacija, bukas variklis, morališkai pasenęs
|
Nusipirkau prieš 5 metus kaip darbinį arklį, po šiai dienai važinėju. Rida 420k km, variklis nerodo jokių nuovargio ženklų, per 5 metus nebuvo anei jokio check išmetę, nedūmina, purkštukai dar dirba, tik nėra labai ekonomiškas ir lėtai šyla. Vidutinės užmiestyje netoli 6l, mišriai 7-8l. Visos ligos senatvinės - prakiuro kuro bakas, radiatorius, kėbulas rūdyt pradėjo, bet dar nebaisiai. 2 TA praeiti, pirmą kart prisikabino nes buvo virintas traversas, tai su traverso keitimu prašiau, kad ir einamas dalis pakeistų. Kainavo apie 350eur su darbu. Po 2 metų teko beveik visą galinę važiuoklę keist - supuvusios stabdžių apsaugos, ant kurių rankinis laikosi, tai buvo būtina keist, vien šitie po 60eur kainavo, tuomet lūžus spyruoklė, amortizatoriai prie to pačio, stabdžių diskai, kaladėlės, tuo metu mažai važinėjau, tai ir supportus reikėjo restauruot, užkirmijo nuo stovėjimo. Gavosi apie 600eur, bet iki kito TA esu ramus. Viso esu gal apie 1500eur sudėjęs per 5 metus ir ~70k ridos. Šiaip stebina kokybė. Rida didžiulė, bet salonas nesuplyšęs, vairas nenusitrynęs, nieks nesulūžę, nenusitrynę, visa elektronika veikia, net kondicionierius šaldo, nors niekada nepildžiau. Salonas ypač praktiškas, daug šlamšto pervežta. Didžiausi nusiskundimai tai garso izoliacijos nebūvimas ir galios trūkumas, mieste iš vietos sūkimo momento užtenka, bet užmiestyje reikia gerai pagalvoti ar galima lenkti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-03-06 |
Toyota Corolla Verso VVTi 1.8 automatas 2002 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, komfortas.
Kuro sąnaudos
|
Turiu metus laiko. Labai patogus. Nepakartojama salono transformacija iš keleivinio į "krovininį". Vairuoti malonu, gera apžvalga, pakankamai manevringas, stabilus kelyje nežiūrint į paaukštintą kėbulą. Yra parkavimosi kamera. Pradedantiems vairuotojas-stebuklas. Kol kas jokių problemų neturėjau. Trūkumai šiam modeliui kaip automatine pavara - nėra automatinio traukos reguliavimo. Dar kuro sąnaudos didokos. Bet gal tai mano atveju, šiek tiek nesutampa su duotu aprašymu.
Nuvaryti į autorizuotą centrą patikrinimui. Išlaidos užtikrins ramų miegą :).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-03-06 |
Vienatūris tiesiai iš Japonijos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, talpus, patogus.
Salyginai neekonomiškas ( nors į deklaruojamas sanaudas įtilpti tikrai galima )
|
Automobilis tiems, kas vis dar vertina kokybę, kadangi tai vis dar japoniškas automoblis (naujesnė corolla verso gaminama Turkijoje). Važinėju su šiuo automobliu jau beveik 2 metai, ir tikrai galiu sakyti kad tai patikimas automobilis, kurio eksplotacija nebus brangi. Kadangi tai vienatūris, vietos viduje neturėtų pritrūkti, galinės sėdynės, kaip ir priekinės stumdosi ant bėgelių, taip padidnant kojų/bagažinės erdvę pagal poreikį. Sėdynės taipogi lengvai išsiima, tad galima pervežti ir didelius krovinius. Nusipirkęs automobilį nepatikrinau pakaitinimo žvakių, kurios pasirodo visos neveikė. Automobilis vedėsi be jų be problemų ir esant 15 laipsnių šalčiui, tačiau vėliau teko pasikeisti ;) Dar vienas dalykas, perkant tokį automobilį ( vienatūrio kėbule) galima nesunkiai rasti žymiai mažiau pravažiavusį ( tikrų, ne atsaktų km.) nei kad tarkim universalą.
Per beveik du metus ( pravažiavau apie 33 tūkst. km) buvo sugedę tik kuro siurblio scv vožtuvai ( šių variklių liga) Gal būtų užtekę pravalyti ultragarsu, tačiau susidėjau naujus originalius ir važinėjuosi ramiai ir be problemų. Daugiau bėdų šis variklis praktiškai ir neturi. Toliau vien tik ekplotaciniai dalykai - padangos, st. kaladėlės, amort. gumos, pakaitinimo žvakės. viskas ką reikėtų keisti ir kitiems automobiliams.
Nepirkti pigiausio varianto, labai gerai apžiūrėti kėbulą, ar visų detalių atspaviai sutampa, ar neišpuvęs dugnas visgi tai japonas, linkęs rūdyti. Važiuoklės tikrinti praktiškai neverta, ji ten nemirtinga, o ir esant bėdai gedimai nekainuos brangiai. Būtų neprošal dianostika, pasižiūrėti purkštukus, sankaba, smagratis, pavarų dėžė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-03-06 |
Toyota Corolla Verso 2009m. 2,2 dyzelis 100kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas,isliekamoji verte didele,nesudetinga vaziuokle nors vidutiniska pagal konforta,Ekonomiska (7 litrai vidutines sanaudos misriu rezimu.Talpi,standartiskai nera maza bagazine,bet sulankscius galines sedynes tampa milziniska :)
Prasta garso izoliacija,labai didelis apsisukimo spindulys,megstama vagiu tarpe del savo populiarumo,vidaus medziagu plastiko kokybe.
|
Pries pusmeti isigitas automobilis.Ieskotas nei trumpai nei ilgai-puse metu :) Pusmeti eksplotuojamas,bet siokia tokia patirtis visgi yra susidariusi.Buvo renkamasi is triju dyzeliniu variantu 2,0 dyzelio 85kw ,2,2 dyzelio su 100 kw ir 2,2 su 130 kw.Perskaicius daug uzsienio forumu ir pakalbejus su savininkais visu modeliu buvo padaryta isvada ieskoti butent 2,2 dyzelio su 100 kw varikliu.Visu pirma grandine ne dirzas (lyginant su 85kw varikliu) + 6 begiu deze kas nemazai aktualu vaziuojant uzmiestyje.Nupirktas auto is zmogaus ne ,,pyrikupo'' nes ilga laika ieskant susidare ispudis kad auto pas juos specialiai ruosiami pardavimui su 0 investiciju ir daug saldaus melo ziurint i akis.Su servizo knyga ir toyota duomenu baze rida sutapo tai pavyko nupirkti su ganetinai maza rida (140000) kas nemazai svarbu ir reta dyzeliniui auto tokiu metu.Nes pasitaikantis atvejis kad paprasciausiai serviso knygos padirbinejamos ir su toyotos duomenu bazemis skaiciai prasilenkia su logika.Tai nemazai svarbu renkantis auto ir butina patikriti pries perkant.Dazniausiai musu auto rinkoje kokia bebutu auto rida atsukama iki 180-250000 ribos ir nesvarbu tai 5 metu ar 15 metu auto :) Dazniausiai pasitaikantys gedimai butu kiek teko skaityti ir girdeti is siu auto savininku tai dpf filtru uzsikimsimas ir purkstuku gedimai kurie kainuoja nepigiai,reciau egr voztuvo gedimai.Tokius butu siu auto gedimu top'as.Auto pries perkant buvo nuodugniai patikrinas servise, ir is daugelio perziuretu modeliu.Visi kolkas susidare kastai tepalai,filtrai ir stabdziu kaladeliu keitimas.Dyzelio nesiulyciau pilti is bet kur,nes reikli kuro kokybei,pats renkuosi Neste pro diesel is Suomijos.
Nusidevejimas minimalus,isliekamoji verte begant metams minimali.Labai ispopuliarejes modelis todel ,,megstamas'' vagiu.Isigijus toki auto rekomenduociau nepagaileti pinigu rimtai signalizacijai ir kasko draudimui.
Butina pries perkant tikrini servise ir duomenu bazese del ridos nes serviso knygos daznai klastojamos.Silpnesnes vietos purkstukai ir dpf filtras,todel i tai atkreipti demesi tikrinant,kad isvengti nenumatytu dideliu papildomu islaidu.Vagiu ,,megstamas'' todel iskart prie auto sumos pridekit kasko draudima ir padoresne siganlizacija (bent 2 lygio) viskas +- dar 500e. Sutaupius,galima siuo pirkiniu dziaugtis neilgai...Sekmes ir netikekit saldziom pyrikupu pasakom,o viska nuodygniai tikrinikit.Auto tikrai verta savo pinigu ir neveltui uzsitarnaves patikimo automobilo varda!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|