Markės
1734 iš 1912
Toyota Corolla, (E110) 1997 - 2002
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.98% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 12
12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1995 metais Corolla buvo atnaujinta - gavo naujus išsiskiriančio dizaino priekinius ir galinius žibintus, nors interjeras liko tas pats. Buvo gaminamas sportiškas WRC modelis su šešių greičių pavarų dėže. Tai buvo bazinis automobilis Toyota lenktyniniams automobiliams dalyvaujantiems WRC čempionate. Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja. Corolla automobilis vizualiai yra patrauklus, nors ir paprastas, mechaniškai patikimas ir ekonomiškas. Jį galima eksploatuoti šimtus tūkstančių kilometrų - tai tipiškas ištvermingas Toyota. Nusiskundimai susiję su ankštu interjeru, ypač ant galinių sėdynių ir silpnais varikliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja.


Patalpino: Linas | 2010-11-16
Corolla hečbekas, sedanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patikimumas
Komfortas
Bendras automobilio aprašas
Teko nudrožti du Corolla 97-01 automobilius. Abu mechaniniai benzinai. Pirmoji auto buvo 1997 m hečbekas su 1,3 varikliu, antroji 2001 sedanas su 1,6. Su pirmąja pravaziuota 140 000, su antrąja 180 000 km. Taigi pradesiu nuo išorės. Pirmoji ( su varlės akimis ) iš priekio atrodo tragiškai, iš galo pakankamai neblogai. Po priekio perdarymo išvaizda pasikeitė tikrai į gera pusę. Skardos labai plonos ir linke vibruoti, ypac girdisi dureliu ir galiniu skardų vibracija. Kas liečia sedana, jau kur kas geriau. Per tiek kilometrų rūdžių nepasirodė, isskyrus slenksčius ties priekiniais ratais ( vienareikšmiškai rekomenduočiau purvasaugius). Iš kėbulo "nedadielkų" paminėčiau gumas aplink prikines faras ( nesilaiko ir pastoviai išlenda). Salonas. Tarp šios klasės auto truputį ankštokas, bet kentėti galima. Plastmasės pusė velnio ir tikrai nebarška, kaip daugimoje "Golf" klasės auto ( iki Golf IV dar toli, bet su FIAT plastiku nėr ka lyginti). Šiaip viskas salone tenkino išskyrus du dalykus. Sėdynės neatlako jokios kritikos ir kelionė, trunkanti daugiau nei tris valandas yra varginanti. Praktiškai neįmanoma surasti patogios padėties. Ilgesnė kelionė varginanti gaunasi ir dėl antro nemenko minuso- garso izoliacija. Jos praktiškai nėra, o pabandžius sumontuoti normalius garsiakalbius, nes gamykliniai sudėti pigiausi, kokie įmanoma, įsitikinau, kad ir faktiškai garso izoliacijos nerasta. Taigi jei sugalvosit dėti, nors šiek tiek normalesnę aparatūrą, teks žaisti su durų skardom, arba klausyti muzika kartu su blėkos barškesiu. Jei paimtume taip daugumos lazdavojamus Golfus, Atrečias ar Toledus, iki jų Corollai dar toloka. Todėl Corolla tinkama tik miestui, arba nedideliais atstumais ir vaziuojant ne didesniu nei 130 greičiu ( vejo garsas pasidaro labai didžiulis, o ir stabilumas prie tokio greičio ne kaži kas). Mieste šios abi problemos atkrenta, plius dar pakaba nelygiose Vilniaus gatvese fantastiškai sugeria nelygumus ir aplamai su ja važinėjant mieste vien pliusai.
Variklis
Abu varikliai labai skirtingi. Net sunku patikėti, kad tarp jų toks skirtumas. 1,3 yra totaliai bukas, o 1,6 tiesiog idealus, ypač jei važinėji vienas. Sąnaudos abiejų identiškos- Vilniuje 9-10 litrų, trasoje 6,5-7 ltr. Problemų ir gedimų nei su vienu, nei su kitu jokių, bet 1,3 tikrai nerekomenduočiau.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksplotacija tikrai nebrangi, nes iki tokios ridos praktiškai niekas negenda. Abiem po kartą buvo pakeisti salono ventiliatoriai, galinės stabilizatoriaus traukutės,po vieną pirmąjai galinio valytuvo varikliukas, antrąjai radiatorius. Stabdžių diskų, kaladėlių ir kitų eksplotavimo medžiagu neminėsiu. Taigi automobilis žiauriai patikimas ir kam reikia tiesiog automobilio miestui, neryjančio pinigų, nuvažiavimui iš taško A į tašką B ir nieko daugiau iš jo nesitikint-idealus pasirinkimas.
Patarimai perkančiajam
Pirkti su iki 150 000 rida. Po 200 000 prasideda nemenkos išlaidos.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado 
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma 
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt