Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Galingas, bet ekonomiškas V6 variklis
- Patogi kabina su naujovišku antros eilės sėdynių valdymu
- Manevringas
TRŪKUMAI
- Mažiau erdvės salone ir bagažinėje nei turi konkurentai
- Praktiškumu labiau panašus į lengvajį automobilį ne visureigį
Patalpino: Eugenijus | 2021-11-21 |
Šeimyninė jachta |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Salono erdvė, degalų sąnaudos, valdymo savybės, išvaizda, bagažinės talpa, dinamika
Pakaba
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis šeimai – šios Toyotos interjero erdvė tikrai didesnė nei Murano, kurį turėjau anksčiau. Apdailos medžiagos, nors ir nebrangios, tačiau viskas įrengta tvarkingai ir kokybiškai, nėra jokių pašalinių garsų. Nesakau, kad Murano pasižymėjo didele prabanga, bet šiaip buvo geriau įrengtas. Vizualiai Toyota atrodo gražiai ir solidžiai. Sėdynės didelės, plačios, lyg sėdėtum ant sofos. Triukšmo lygiu nebuvau sužavėtas, todėl salone padariau papildomą triukšmo izoliaciją. Murano šiuo atžvilgiu atrodė geriau. Važiuojant jaučiamas automobilio svoris ir stabilumas. Mažu greičiu negirdite nei ratų, nei variklio triukšmo - kaip laive. Automatinė pavarų dėžė švelniai muša pavaras, nors ir šiek tiek lėtoka. Variklis galingas, solidžiai burzgia, bet iš esmės nėra noro greitai važiuoti šiuo automobilu. Murano man pasirodė smagesnis. Tikriausiai įpročio reikalas. Pakaba labai patiko dėl minkštumo - plauki kaip jachtoje. Vienas dalykas visgi mane nuliūdino - tai nedidelis vairo mušimas važiuojant žvyru – jausmas kaip važiuotum per skalbimo lentą. Pastudijavau forumus - paaiškėjo, kad tai yra įprasta bėda visems Highlander, net naujame Toyota Camry. Nuo pirkimo nuvažiavau tik 3000 km, tai apžvalga yra labai subjektyvi. Dabar apie skaudesnius dalykus. Degalų sąnaudos – pripildžiau pilną baką nuvažiavau 500 km. Po to pakartoju šią procedūrą ir apskaičiuoju tikrąjį suvartojimą. Užmiesty su plastikine aerodinamine stogo bagažine - 10,5 litro. Užmiesty be bagažinės - 8,9 litro. Vidutinis greitis greitkeliu yra 110/120 km/h. Jei keliukas su daugiau posūkių ir pastabdymų - 9,6 litro. Borto kompiuteris nenuvylė – rodė labai tiksliai. Šiaip jau neblogi rezultatai manau. Audio kokybė nekokia, originali navigacija irgi, bet šiaip automobilis yra labai atpalaiduojantis, trijų zonų klimato konktrolė puiki. Tokie pirmieji įspūdžiai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Toyota Highlander TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis