Markės
1756 iš 1921
Toyota Hilux 2015 - dabar
Toyota Hilux, 2015 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.515% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)27% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%

2018-11-13 technologijos.lt

Mitas apie automobilių saugumą - ar didesni automobiliai yra saugesni?

Mitas apie automobilių saugumą - ar didesni automobiliai yra saugesni?
Jei norite išskirtinai saugaus automobilio, teks rinktis didelį visureigį, taip? Taip mano daugybė pasaulio vairuotojų, įsitikinusių, kad didesni automobiliai automatiškai yra saugesni. Juk saloną supa didelė metalo masė, o pats automobilis yra toks sunkus, kad prieš jį neatsilaikys mažesnės mašinos.
 
Apie automobilių saugumą galima galvoti įvairiai. Pirmos kartos „Lotus Elan“ niekaip neišlaikytų šiuolaikinių saugumo bandymų. Iš stiklo pluošto pagamintas kėbulas buvo sukurtas taip, kad būtų lengvas, o ne taip, kad būtų tvirtas. Šis automobilis neturi jokių saugumo zonų, jo rėmas yra tik automobilio centre esanti plieninė sija. „Lotus Elan“ dar turi visiškai beverčius bamperius, o durėlės yra tokios plonos ir silpnos, kad į jas atsitrenkęs dviratis padarytų rimtos žalos. Ar tai yra saugus automobilis? Čia jau jūsų požiūrio klausimas.
 
Minėto „Lotus Elan“ plotis - 1,42 m. Prie to pridėkite sportinę važiuoklę, už priekinės ašies sumontuotą variklį, žemą svorio centrą ir suprasite, kad tai - labai manevringas automobilis, greitai keičiantis savo važiavimo kryptį. Kelyje atsiradus kliūčiai „Elan“ jos išvengs kur kas lengviau nei daugelis šiuolaikinių visureigių ar net miesto automobilių.
 
Galbūt tai ir kiek ekstremalus pavyzdys, tačiau jis puikiai parodo, kad apie automobilių saugumą negalima galvoti tik iš vienos pusės. Gamintojai tai žino, todėl stengiasi ne tik sukurti kėbulą, kuris sugers smūgius ir apsaugos salone sėdinčius žmones, bet ir rūpinasi aktyviomis saugumo sistemomis, kurios sumažina avarijų tikimybę. Jei įvykis visgi yra neišvengiamas, tuomet, aišku, geriau būti ne „Lotus Elan“, o bet kokio šiuolaikinio automobilio keleiviu.
 
„Smart ForTwo“ saugumo bandymas:
 
 
Automobilio saugumą avarijų metu lemia konstrukcinės savybės. Saugos zonos automobiliuose yra sukurtos taip, kad paskirstytų smūgio jėgą per automobilio rėmą ir jį sulėtintų kiek įmanoma tolygiau. Elektromobiliai neturi variklio, todėl priekyje gali būti sukurta didelė saugos zona. Dėl šios priežasties „Tesla Model S“ yra vienas saugiausių automobilių rinkoje.
 
Tai kodėl žmonės mano, kad dideli automobiliai yra automatiškai saugesni už mažus? Viskas labai paprasta - jie įsivaizduoja, kad klausimas yra „didelis prieš mažą“. Tai yra, jie mano, kad atsitrenkę į mažesnį automobilį bus saugesni. Ir tai iš dalies yra tiesa, tačiau tikrai ne visada. Mažesnis automobilis gali turėti daugiau oro pagalvių, geresnes saugumo konstrukcijas. Dar daugiau - kelyje visada bus didesnių transporto priemonių, o šalia - medžių, sienų ir griovių.
 
„Toyota Hilux“ briedžio testas:
 
 
Tai patvirtina ir saugumo bandymai, kuriuose pastaruoju metu dominuoja „Mercedes-Benz A-Class“, „Lexus ES“, „Audi A6“, „Tesla“ modeliai, o visureigiai rikiuojasi žymiai žemiau. Taigi, automobilio saugumas priklauso nuo technologijų ir konstrukcijos, o ne nuo dydžio. Mažesni automobiliai turi kelis privalumus  saugumo atžvilgiu - jie dažnai yra saugesni pėstiesiems, jei yra manevringesni ir lengvesni. Todėl renkantis automobilį pagal saugumą reikėtų atkreipti dėmesį į visą paveikslą, o ne tik dydį.


technologijos.lt
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt