Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Nesmagios CVT pavarų dėžės
- Pigios medžiagos interjere
"Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą"
Toyota Prius yra hibridinis benzinu-elektra varomas vidutinės klasės automobilis. Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje. Prius turi Toyota „Hybrid Synergy Drive“ technologiją, kuri leidžia ilgai naudotis elektriniu varikliu be poreikio persijungti į kuru varomą sistemą. Pagal Jungtinių Valstijų Aplinkosaugos Agentūrą 2008 metais Prius tapo ekonomiškiausiu automobiliu parduodamu JAV, o Jungtinės Karalystės Transporto Departamento vertinimu Prius buvo trečias mažiausiai į orą CO2 išmetanti automobilis Jungtinėje Karalystėje. Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą. Be kita ko tai ir Europos 2005 metų automobilis. Prius savo dydžiu stovi tarp Corolla ir Camry, o jo aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26. Tarp kitų pliusų reikia paminėti komfortišką elgesį kelyje, gerą manevringumą, didelę vidaus erdvę ir bagažo skyrių. Be abejo didžiausias pliusas – mažos degalų sanaudos. Trūkumai – mažoka galia, ne itin gerai kūną palaikančios sėdynės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Šį automobilį vairavo Holivudo žvaigždė Helen Hunt:
2017-07-20 |
2007 Toyota prius |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kuro sanaudos
Kaina
|
Kuro tipas: Benzinas / Elektra |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu Tojota prius ir galiu pasakyti pirkciau dar karta. As kaip moteris matai milziniska pliusa, gale turi isofix (vaikiska kedute patogu fiksuoti) turi keyless (atrakinima, uzrakinima ir uzvedima automobilio be rakto) zinant kad pas moteris rankineje puse gyvenimo tikras malonumas kad nereik knistisir ieskoti o jei dar vaika vedi ir tases laikai tai isvis. Niekada automatu neziurejau, taciau db turint vaika ir lakstant po miesta tai super reikalas. Dar vienas pliusas ir be jo geriau Prius nepirkti tai galine kamera. Per galini langa tikrai matomumas nekoks kai pvz mazda 323. Dar nemoksoms prius turi automatini prisiparkavjma kas yra pliusas tamsiu metu kai sunku ka iziuret (nors irman asmeniskai jo nereik ir jo nenaudoju nes uztrunka laiko viska nustatyti), puiki laisvu ranku iranga. Kitas bendras dziaugsmas -kuro sanaudos. Vasaros metu mieste 5 ltr. Uzmiesti, autostradoje 4,8 ltr. Ziema daugiau, vidurkis apie 6,2 ltr, uzmiesti apie 5,2 ltr. Zodziu su lipnu baku vasara galiu nuvaziuoti apie 1000 km. Masina erdvi, bagazine talpi, salone nemazai skyriuku. O dabar minusai: vairas reguliuojasi minimaliai, nerodo kuro likucio (kiek km galiu nuvaziuot), autopiloto rankenele sukasi kartu su vairu ir kartais kliuna uz uzkojos, balsu valdymo sistema sudetinga ir nenaudinga, praktiskai neimanoma susisneketi (gali prasyti muzikos o tau ijungs kondicionieriu), didelis dar minusas kad reik saugotis pesciuju, kadangi ant mazu apsuku, nuokalnese ir tt ji vaziuoja tyliai pestieji negirdi ir buna eina zmogus viduri kiemo turi selinti is paskos arba signalizuoti (bet bus sokas zmogui). Dar galetu buti geresne garso izoliacija. Na ir greitis, tikrai nebus kad paspaudus pedala staigiai soks, visgi variklis 1,5 :). Minusiuka dar duociau del kainos, tikrai nera mazos. Del gedimu vargo neturejom (manau cia laimes reikalas). Sumom sumaru, musu seima automobiliu dziaugiasi ir svajoja pirkti kita toki tik jaunesni :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 14)
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis