Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Atsparus rūdims kėbulas
- Modernus kokybiškas interjeras
- Ekonomiški varikliai ir nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
- Silpna pakaba
- Prastai valdomas
Audi 80/90 serija buvo atnaujinta 1992 metais ir tapo žinoma kaip Audi 80 B4. Buvo pristatytas ir universalo kėbulas, pailgėjo automobilio tarpuratis, montuojamas naujas kuro bakas, galinė ašis, sulankstomos galinės sėdynės. Išorėje pastebimos aiškesnės ratų arkos, nauji galiniai ir priekiniai buferiai, taip pat aukštesnės kokybės medžiagos interjere. Priekinės grotelės buvo sujungtos su variklio gaubtu ir įgavo Audi būdingą priekio išvaizdą - ši stilistika vėliau buvo naudojama daugelį metų. Pristačius B4, Audi aiškiai pradėjo taikyti į prabangių automobilių rinką, kurioje karaliavo Mercedes-Benz ir BMW automobiliai. Varikliai buvo tiek 4 cilindrų, tiek jau pažįstami 5 cilindrų, taip pat du nauji V6 varikliai su 2.6 L ir 2.8 L darbiniu tūriu. Pirmą kartą buvo pristatytas tiesioginio įpurškimo 1.9 L TDI turbodyzelis su 90 AG galia. Visos benzininės versijos galėjo būti užsakytos ir su "Quattro" nuolatine visų varomųjų ratų sistema.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: nenas | 2013-03-18 |
Audi 80 avant B4 2.0l(85kw) benzinas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pigios detales ir vis dar nesunku ju rasti.Kadangi tai universalas galima vezioti siokius tokius krovinius.
Silpnoka vaziuokle ir elektronika(nors elektronikos tikrai labai mazai).
|
Pagaminimo metai: 1994
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Turejau si automobili ir galiu pasakyti gana normalus,ta prasme ne superinis,bet kasdieniniam vazinejimui pats tas. Pas mane jis buvo baltos spalvos ir salonas sviesiai pilkas,tad del svaros,kad atrodytu normaliai reikia pasistengti,kadangi man patinka krapstinetis su automobiliais,tai as pats nelaikiau to problema,nors plauti kebula ir valyti salona reikejo daznai. Bet baltas kebulas isryskino ir trukumu,kurie buvo siame auto - gana ryskiai matosi ibrezimai ir smulkios rudeles,kuriu buvo aplink bagazines dangcio stikla(siose audinese beveik pirma vieta kur pasirodo rudys) ir ant stogo prie pat priekinio stiklo. Daugiau niekur. Pats vaziavimas didelio ispudzio nedaro,traukos mazoka,norint kelyje kaz ka aplenkti reikia tam jau ruostis is anksto..teko vaziuoti ir su audine 1.6l benzinu B4 sedanu - ten is vis jokios traukos,nesvarbu normaliai vaziuoji ar spaudi dugna,beveik jokios reakcijos :)) ir del kuro taupymo ne kaz ka sutaupysi,nes tais metais kai kure tas masinas i variklio kubatura ir galia ziurejo kitaip,nei dabar kur 1.4l variklis turi galia kaip tais laikais 1.8l ar 2.0l(cia ne apie audines). Su sia audine man vazinejant mieste ima 10l /100km neslepsiu paspaudziu gaza stipriau ir dazniau,nes man reikia,kad masina vaziuotu,o ne vilktusi, trasoje 120km greiciu vaziuojant reikia 8.5.l/100km. Vaziuokle jautriausia vieta siame automobilyje,bet detaliu pigumas ir gausumas labai negasdina.Tikrai gana pigiai remontuojasi,nors gana daznai. Nusipirkes keiciau daug ka: Traukes,salentblokus su sakemis(nes ankstesnis savininkas jas buvo privirines... :DD ),atraminius guolius, duslintuva,papuves buvo gerai,netgi sankaba.Elektronika irgi silpnoka,neveike kuro dacikas ir elektroninis laikrodis,pastoviai uzsidegdavo ABS lempute,nors stabdziu sistema tikrindavau ir tvarkydavau jei reikdavo.Net pati prietaisu skydeli buvau keites,ilgai netarnavo,islindo tie patys gedimai ant skydelio..Kainu nepamenu,senokai turejau si auto,bet tikrai nedideles,nes kitaip tikrai atsiminciau :)) Pats salonas gana paprastas ir pakankamai kokybiskai surinktas,mano audinej jokios plastmases negirgzdejo ir nebarskejo.Garso sistema sakyciau apgailetina,dejau papildomai,tai tada gerai buvo.Pacios sedynes gana kietos,ilgose kelionese sunkoka sedeti ilgai.Bagazine normalaus dydzio ir sulankscius galines sedynes vietos dar padaugeja. Bet jei tikites talpumo,teks nusivilt i Audi A4 tikrai tilps daugiau nors toje masinoje kitokie pliusai ir minusai. |
Variklis |
2.0l benzinas 85kw ne kazin koks stebuklas - traukia silpnai,nors kai kam gali atrodyti,kad trauka gera. Man jos truko..Ekonomija ne kazin kokia,nebent dujas isidejus.Su gera duju aparatura tikrai vaziuosit pigiai,be to sie varikliai nebijo duju,nes yra paprastos ir gana patikimos konstrukcijos. Nusipirkus ir pusmeti pavazinejus sustreikavo oro padavimo matuokle,tai bevaziuojant dingdavo trauka ir pradedavo dusti. Galvojau pradzioj,kad zvakes uzsipyle,nes buvo velyvas ruduo ir slapia,be to kaip tik per balas buvau pralekes..,bet nuvarius i serviza pasake beda. Be to sake,kad tai gana brangi detale ir nauja jau beveik neimanoma gauti reikia uzsakineti,o tada jau kaina tikrai didele,bet aisku lietuviai meistrai auksarankiai sugebejo pataisyti,tai problemos sios kaip ir nebuvo man daugiau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Audine pigi ir pigiai galima isigyti,nuvertejimo didelio jau daugiau manau nebus,nes nera kur,nebent jau sugedusi visai ir netaisyta. O nusipirkus taisyti tikrai teks,bet kainos detaliu tikrai nedideles,tad bedos nebus. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkit jei jau dairotes i si modeli.Pakankamai geras auto,pigiai remontuojasi(o remontuoti tikrai teks,nes nieks tokios audines neparduos jei bus ja susitvarkes ;) yypatingai retu atveju parduodamos tvarkingos sios masinos ),bet dekit duju iranga,tada bus tikrai ekonomiskiau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi 80 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis