Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Klasikinis puikiai surinktas interjeras
- Visi varomieji ratai
- Gan nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
- Galios trūkumas prie aukštų apsukų
- Ankštos galinės sėdynės
2004 metų pabaigoje buvo pristatytas atnaujintas A4 gaminamas ant tos pačios B6 (PL46) platformos su sedano, universalo ir kabrioleto kėbulais. Buvo atnaujinta tiek pati platforma, tiek pakaba, tiek varikliai. Buvo pristatyti inovatyvūs FSI varikliai su 2.0 L TFSI ir 3.2 L V6 FSI darbiniu tūriu ir atitinkamai galia - 200 ir 255 AG (147 ir 188 kW). Šie varikliai turi keturis vožtuvus cilindrui, nes ankstesnis 5 vožtuvų projektas buvo nesuderinamas su FSI įpurškimo sistema. Kaip ir anksčiau multitronic pavarų dėžė yra derinama su priekinių varomųjų ratų sistema, o 6 greičių tiptronic su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema. Nors automobilis ir nėra toks greitas ar puikiai valdomas kaip 3 serijos BMW, tačiau Audi gali pasigirti gera standartine įranga, manevringumu, komfortišku elgesiu kelyje, galingais varikliais ir aišku "Quattro" sistema. Neigiamų komentarų yra nedaug – vietos trūkumas ant galinės sėdynės ir vadinamas turbo variklių turbolagas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-05-16 |
Audi A4 2.0tdi avant |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Stabilus, tylus, net ir dabar neatrodo senas.
Galėtų stipriau jaustis trauka prie žemų sukių, erdvė gale sedintiems.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Audi A4 avant 2.0tdi 125kw s-line. 2007m. Pavyko nusipirkti su tikra 320 000km rida iš Vokietijos. Automobilis puikios buklės tiek mechaniškai tiek kėbulas. Diržų, vandens pompos, tepalų, filtrų keitimas, tepalo siurblio restauracija - 480Eur. Pavažinėjus pasigedau traukos. Chiptuning galios programavimas, egr atjungimas, dpf pašalinimas-išprogramavimas (150kw) - 180Eur. Kondicionieriaus pildymas - 25Eur. Per 20k km daugiau išlaidų neturėjau apart tepalų/filtrų keitimo. Automobilis po perprogramivo pasidarė daug gyvesnis, taip pat ir sanaudos per 0,5-1l sumažėjo. Pasigedau vietos gale. Nesu aukštas 183cm. Bet už manęs sėdinčiam žmogui jau nėra erdvu. Šiaip labai gerai stovi ant kelio. Važiuoklė s-line šiektiek standi, bet posukiuose automobilis prilipęs prie kelio. Salono medžiagos kokybiškos. Malonu sėdėti viduje, Garso izoliacija po japoniškų automobilių, atrodo, tikrai puiki. Nusipirkus patariu pasikeisti tepalio siurblio ašelę. Nes tai yra 2.0tdi pd variklių liga. Gali tekti restauruoti ir ašiavietę, bet tada važiuosite ramūs. Nes prasisukus ašelei siurblys nesukelia spaudimo. Automobilis apie tai nepraneša. Ir gali užkalti variklį, kas nėra pigus malonumas. Naudoju Liquidmoly tepalus, nusiskundimų neturiu. Keisti kas 15k km. Visa kitą priklauso nuo automobilio stovio. 300-350k km. tikrai nėra šių automobilių limitas. Tad patariu pasieškoti automobilio su pilna istorija. Nes Lietuvoje jos visos grįžta su ~220k km rida. (sukta). Mano atveju BRD variklio kodas. Siemens purkštukai. Tauta sako problematiški? Bet pirkau auto su aptarnavimais pas oficialų atstovą ir susisiekus buvo patvirtinta, jog prieš 40k km buvo pakeisti visi 4 purkštukai. Prieš 75k km buvo restauruota turbina. Prieš 100k km keistas smagratis ir sankaba. Tad tokia automobilio priežiūra tenkina mane ir manau bėdų ateityje nesukels. Jaučiasi solidumas, net uždarant duris malonus duslus garsas. Iš nusiskundimų pusės. Galėtų trauka prasidėti šiektiek anksčiau. Pradeda važiuoti nuo 2k apsukų. Garso sistema bose. Tikrai puikiai skamba. Recaro pripučiamos sėdynės. Tinkamai susireguliavus tikrai patogios ir prilaikančios. Kitą kartą rinkčiausi A6. Kainos skirtumas nėra didelis, o automobilis daug erdvesnis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Standartinio automobilio detalių kainos. Tai nėra apynaujis automobilis. Tad kainos nebesikandžioja. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis