Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Klasikinis puikiai surinktas interjeras
- Visi varomieji ratai
- Gan nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
- Galios trūkumas prie aukštų apsukų
- Ankštos galinės sėdynės
2004 metų pabaigoje buvo pristatytas atnaujintas A4 gaminamas ant tos pačios B6 (PL46) platformos su sedano, universalo ir kabrioleto kėbulais. Buvo atnaujinta tiek pati platforma, tiek pakaba, tiek varikliai. Buvo pristatyti inovatyvūs FSI varikliai su 2.0 L TFSI ir 3.2 L V6 FSI darbiniu tūriu ir atitinkamai galia - 200 ir 255 AG (147 ir 188 kW). Šie varikliai turi keturis vožtuvus cilindrui, nes ankstesnis 5 vožtuvų projektas buvo nesuderinamas su FSI įpurškimo sistema. Kaip ir anksčiau multitronic pavarų dėžė yra derinama su priekinių varomųjų ratų sistema, o 6 greičių tiptronic su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema. Nors automobilis ir nėra toks greitas ar puikiai valdomas kaip 3 serijos BMW, tačiau Audi gali pasigirti gera standartine įranga, manevringumu, komfortišku elgesiu kelyje, galingais varikliais ir aišku "Quattro" sistema. Neigiamų komentarų yra nedaug – vietos trūkumas ant galinės sėdynės ir vadinamas turbo variklių turbolagas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-05-30 |
Avant 2.0 96kw LPG/Petrol, 2007 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortiškas, kokybiškos salono medžiagos, rūdims atsparus kėbulas
Prastas dinamikos/ekonomijos santykis; nepatogus išdėstymas variklio skyriuje
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas / Dujos
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, Auto buvo pirktas tiesiai iš Vokietijos su 174k. rida. Norėjau daikto be "perekupų" staigmenų ir iš esmės tai gavau. Turint galvoje automobilio amžių, salonas tikrai kokybiškas, malonios liesti medžiagos, aliuminio intarpai. Komplekatcija nėra kažkuo ypatinga. Kas nepatinka, kad temperatūra regiliuojasi mygtukais, o ne sukamu ratuku. Gale vietos ne per daugiausiai. Jei prieky atsisės aukšti žmonės, erdvės lieka mažoka. Avant bagažinė nėra super įspūdinga, bet ratas, vežimėlis su dviratuku bei kt. šlamšu tarpuose puikiai telpa. Važiuoja komfortiškai, link minkštesnės pusės, negaliu skųstis ir garso izoliacija. Gana trumpi bėgiai, tad tenka daugiau dirbti ranka. Rašo, jog 0-100 km/h pasiekia per 10s, bet realybėje jaučiasi kitaip. Nors ir tai šis skaičius nėra įspūdingas. Norint aplenkti bei įlįsti tenka sukti variklį aukštesniais sūkiais. Turint galvoje sąnaudas (sk. žemiau), gaunama dinamika turbūt yra labiausiai nuviliantis dalykas automobilyje. Kėbulas turi gerą atsparumą rūdims. Keistokai atrodo variklio skyriaus viršutinė dalis- nuo išorės dengia tik grotelės, tad prikrenta visokiausių lapų bei šapų ant akumuliatoriaus, kitų dalių. Kai kurie perka šias plastmases iš b6 ir deda į b7. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas: Per trejus metus pravažiuota ~40k km. Pirmais metais teko keisti tarpinę, kuri kainavo centus ir didžiąją dalį sudarė darbas- tepalas varvėjo ant kolektoriaus, todėl stovint vietoj jausdavosi nemalonus kvapas. Per likusį laiką buvo sugedęs galinio valytuvo varikliukas: Denso iš eBay už 120Eur, o keičiausi pats- nieko sudėtingo sekant youtube video. Tada sugedo pečiuko varikliukas, kuris reguliuoja, kur nukreipiamas oro srautas: detalė 150Eur+darbas 60Eur. Skeptiškai žiūrėjau į vokiškas važiuokles, bet maloniai nustebino, nes pirmąkart teko remontuoti po 30k km, nors važinėju ne pačiais geriausiais Vilniaus keliais, o ir parkuotis tenka laipiojant per "bardiūrus". Toliau ėjo einamieji reikalai- kaladės, tepalai, filtrai, žvakės. Nepatogus priėjimas variklio skyriuj, pvz keičiant akumuliatorių, kuris yra prie pat lango. Taip norint pasikeisti oro filtrą, reikia nuiminėti oro paėmimo žarnas, naudoti trekšlę, atsuktuvą, kai japoniškuose teturėdavau atlenkti kelis fiksatorius... Eksploatacija: Kalbant apie variklį, tai reikia žiūrėti dvi sąnaudas- degalų ir tepalo. Mieste valgo 12-14 dujų, priklausomai nuo metų laiko bei agresyvumo. Mano koja link sunkesnės pusės, bet beveik visada telpu į 12 su šiek tiek viršaus, nebent dideli šalčiai ir tenka sėdėti kamščiuose. Mažiausias sąnaudas esu turėjęs važiuodamas benzinu greitkeliu 120km/h su kruizo kontrole. Tuomet degino 8l. Mažesnio skaičiaus nesu matęs. Žinoma, slenkant 80km/h situacija turėtų būti geresnė, bet ar daugelis taip daro? Tepalą reikia sekti nuolat. Pilasi 4.2l ir jei važiuojama didesniais greičiais bei apsukom užmiesty- supilu virš 3l iki kito keitimo. Slankojant tik mieste geriau. Kiek skaičiau, tai čia normalu... Gerai tai, kad variklis labai paprastas, be jokių įmantrybių, tad kiek išleidi paprastiems dalykamas, žinai, jog neišleisi jokiems sudėtinegiems, nes kur nieko nėra, nėra ir kam sugesti, tiesa? Sudėjus dujas tenka sekti ir žvakių keitimo intervalą. Dabar įsuktos įmantresnės iridžio po 10 Eur/vnt , tad tikiuosi laikys tuos deklaruojamus 30k km. Smagu tai, jog variklio darbo nesklandumai išsisprendžia pakeitus tokį paprastą dalyką...Persėdus nuo dyzelio buvo sunku patikėti. Tarp kitko, jos keičiasi lengvai ir greitai bei galima tai pasidaryti pačiam. Apskritai, detalių kainos nėra didelės. Galite pasilyginti internete. Nuvertėjimas: mokėjau daugiau Vokietijoj nei kad būčiau pirkęs Lietuvoj (?!?!) panašios komplektacijos modelį. Ir žinojau, kad vien kirtus LT sieną aš už jį negausiu tokių pinigų ,kuriuos sukišau net nepradėjęs važiuoti. Ir čia bendra tendencija- palyginkite mobile.de kainas ir kainas Lietuvoj. Atmetus šitai, lietuviai mėgsta Audi, tad tolimesnis kritimas santykinai menkas. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti bei gal geriau rinktis autorizuotą pardavėją ar ieškotis tiesiai iš užsienio. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis