Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Daug variklių variantų
- Didelė standartinė įranga
TRŪKUMAI
- Prasta salono medžiagų kokybė
- Mažas salonas
- Neįdomus išorės ir salono dizainas
- Netradicinis bagažinės dangtis yra nepraktiškas
Šalia sėkmės susilaukusio Nissan Juke, taip pat į šias gretas prisijungusių Renault Captur ir Peugeot 2008 modelių pristatomas ir Ford minikrosoveris - Ford EcoSport. Šis automobilis gaminamas ant Ford Fiesta bazės ir su ja dalijasi puikiu 1,0 litro Ecoboost varikliu. EcoSport turi gerai pažįstamą Ford dizaino stilių, kuriame figūruoja trapecijos formos kėbulo dalys ir linijos. Visgi, automobilio itin gražiu ar išskirtiniu nepavadinsi. Vaizdo negerina ir atsarginis ratas, kuris 80-ųjų stiliumi montuojamas ant bagažinės durelių. Viduje Ecoboost turi lygiai tokią pačią panelę kaip minėtas Fiesta automobilis, tai irgi nesuteikia išskirtinumo, kuris yra toks reikalingas šių mažų ir jaunatviškų krosoverių rinkoje. Interjero kokybė irgi labai ribota. Šio automobilio privalumai yra kiti – kaip įprasta daugeliui Ford automobilių, EcoSport pasižymi puikiomis valdymo savybėmis, itin gerai subalansuotu vairo mechanizmu. Minusas – automobilis buvo įvertintas tik 4 žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose. EcoSport yra nedidelis automobilis, tad ir erdvės čia nėra daug – atsisėsti ant galinių sėdynių yra nelabai patogu, o priėjimas prie bagažo skyriaus yra išties keblus. Bagažinės durys atsidaro į šoną, o tam reikia nemažai erdvės už automobilio. EcoSport Europoje yra siūlomas su vienu iš trijų skirtingų variklių – 1,5 litro darbinio tūrio 90 AG dyzeliniu, 1,5 litro 110 AG benzininiu ir vieno litro darbinio tūrio benzininiu EcoBoost turinčiu 125 AG.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2013-03-07
Ženeva: „Ford“ plečia modelių pasirinkimo ribas JAV koncernas pristato visiškai naują „Tourneo“ gamą ir Europai pritaikytą mažylį visureigį. Šiemet rinkoje pasirodys jau anksčiau viešai pristatyta atnaujinta „Fiesta“ bei naujos kartos miesto visureigis „Kuga“. „Ford“ taip pat skelbia, kad iki 2015 metų Europos rinkoje debiutuos 15 naujų globalių koncerno modelių.
„Tai pati agresyviausia naujų modelių įvedimo programa Europoje per visą „Ford“ istoriją. Maža to, mes didiname investicijas pačiomis sudėtingiausiomis ekonominėmis sąlygomis“, – pripažino „Ford“ vykdantysis viceprezidentas Europai, Artimiesiems Rytams ir Afrikai Stephenas Odellas. Naujos kartos „Tourneo Courier“ atspindi universalaus šeimos ir darbo poreikiams pritaikyto automobilio koncepciją, kurią „Ford“ realizavo nepamiršdamas išskirtinių savo naujosios modelių gamos atributų – originalaus dizaino, naujausių saugumo technologijų ir komunikacijos sistemos SYNC. Stilingas penkių vietų vienatūris rinkoje pasirodys 2014 metais ir iš karto išsiskirs erdviausiu klasėje salonu bei tokio tipo automobiliams nebūdingomis saugumo sistemomis. Septynvietis „Grand Tourneo Connect“ Ženevoje pirmą kartą demonstruojamas Europos publikai. Dar didesnis jo brolis – „Tourneo Custom“ – gali pasigirti devyniomis vietomis ir dviejų skirtingų ilgių kėbulais. Šių metų pabaigoje Europos „Ford“ atstovybėse pasirodys pirmieji kompaktiniai miesto visureigiai „EcoSport“, kurie pirmiausia debiutavo Pietų Amerikos ir Indijos rinkose. Veržlus ir simpatiškas „EcoSport“ pakliūva į rinką, kurioje panašių modelių paklausa šiemet turėtų didėti apie 30 proc. „Ford“ prognozuoja, kad 2016 metais 1 iš dešimties Europoje parduodamų „Ford“ modelių bus miesto visureigis. Tam tikslui koncernas stiprina pajėgas – Europos rinkoje turėtų būti parduodamas ir naujos kartos „Ford Edge“ – didesnis ir prabangesnis SUV‘as, populiarus Amerikoje. „EcoSport“ Europoje bus siūlomas su trimis skirtingais varikliais – 1,5 litro darbinio tūrio 90 AG dyzeliniu, 1,5 litro 110 AG benzininiu ir vieno litro darbinio tūrio benzininiu „EcoBoost“, generuojančiu 125 AG – geriausiu pasaulyje varikliu 2012 metais. „Ford“ taip pat praneša spartinsiantis balsu valdomos komunikacijos sistemos SYNC diegimą į Europos rinkai skirtus modelius. Pernai sistema debiutavo kompaktiniame vienatūryje B-MAX, šiemet ji bus diegiama į atnaujintą „Fiesta“ ir naujos kartos „Kuga“ modelius. SYNC taip pat bus diegiama į „Transit Connect“, „Tourneo Connect“ ir naująjį „Transit“. Ženevos parodoje tik du iš 21 eksponuojamo modelio neturi tokios sistemos. Koncernas taip pat pradėjo diegti SYNC integruotą pagalbos kelyje sistemą „Emergency Assistance“, taip gerokai aplenkdamas Europos Sąjungoje tebesitęsiantį unifikuotos pagalbos kelyje sistemos diegimo procesą. Beje, „EcoSport“ bus vienas pirmųjų Europos rinkai skirtų modelių, kuriuose bus įdiegtas „SYNC AppLink“ įskiepis, leidžiantis balsu valdyti išmaniuosiuose telefonuose esančias programėles. „Ford“ yra pirmasis automobilių koncernas, kuris siūlo visiems norintiems dalyvauti kuriant panašias programėles. Kvietimas galioja ir Lietuvos programėlių kūrėjams. Ženevos paroda aiškiai rodo, kokia svarbi „Ford“ yra variklių „EcoBoost“ šeima. Nenuostabu, nes 1 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ ne tik išrinktas geriausiu varikliu pasaulyje – jis pamažu įgauna kultinio agregato statusą ir yra geriausias koncerno gebėjimų variklių kūrimo srityje ambasadorius. Šiuo metu galingąjį mažylį jau galima užsisakyti ne tik „Focus“, bet ir B-MAX, „Fiesta“, C-MAX, „Grand C-MAX“ modeliuose. Manoma, kad ketvirtadalyje minėtų modelių bus montuojami būtent vieno litro varikliai. „EcoBoost“ koncepcija nėra nauja, tačiau „Ford“ pavyko itin sėkmingai suderinti tiesioginį degalų įpurškimą, turbinas ir kintamų fazių vožtuvų sistemos darbą taip, kad „EcoBoost“ generuoja kur kas daugiau galios, tačiau sunaudoja apie 20 proc. mažiau degalų nei įprasti varikliai. Šiuo metu „EcoBoost“ šeimą sudaro trijų cilindrų litro ir keturių cilindrų 1,6 ir 2 litrų darbinio tūrio varikliai. Iki 2015 metų „Ford“ planuoja 35 proc. padidinti „EcoBoost“ šeimos variklių gamybą. Koncernas taip pat prognozuoja, kad per penkerius metus daugiau nei 50 proc. „Ford“ variklių bus su turbinomis. |
Ford EcoSport TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis