Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Smagus kelyje
- Puikus dizainas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Interjeras neitin patrauklus
- Nepatogi bagažinė
2008 metais dienos šviesą išvydo naujoji Fiesta, kuri savo platforma dalijasi su Mazda 2 automobiliu. Ford tikėjosi, kad naujas automobilis taps tikru pasauliniu modeliu, todėl Fiesta buvo parduodama įvairiose pasaulio šalyse. Naujas modelis išliko panašių matmenų kaip senasis, tačiau lengvesnis, tvirtesnis, o dizainas neturi nieko bendra su senuoju modeliu. Fiesta naudoja naują Ford propaguojamą “Kinetic” stiliaus dizainą, kurį adaptavo beveik visi Ford modeliai. Variklių gama varijuoja nuo 1.25 iki 1.6 Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing). Daugelis žurnalų sekančių naujų modelių pasirodymą Ford Fiesta įvardino kaip naują klasės lyderį ir labai puikiai sukonstruotą automobilį. Kogero tai yra tiesa, nes ne veltui Fiesta 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2009 metais buvo pagaminta 3.500.000-oji Fiesta nuo jos gamybos pradžios praėjus 33 metams. Tokiu būdu Fiesta tapo antru pačiu populiariausiu automobiliu Britanijos istorijoje po Ford Escort. Šios kartos Fiesta tapo geriausiai parduodamu automobiliu Britanijoje tiek 2009, tiek 2010 metais.
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų:
Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
- Žurnalas „Car Magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Britain's What Car?“ automobilį išrinko metų automobiliu;
- Žurnalas „Auto Express magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu ir geriausiu savo klasės automobiliu;
- „Top Gear“ laidoje automobilis buvo išrinktas „Mažiausiai nuobodžiu saugančiu gamtą automobiliu“;
- 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
- 2011 metais automobilis buvo išrinktas vienu iš penkių draugiškiausių gamtai automobilių kur rungėsi tai pat ir su hibridiniais automobiliais Nissan Leaf ir Chevrolet Volt (pagal žurnalą „Green Car Journal“).
2013-04-30
„Ford“ pademonstravo veikiančią variklių ratuose koncepciją Toks automobilis turi vieną neabejotiną praktinį pranašumą – jėgainės ratuose leidžia sutaupyti vietos automobilio kėbule, todėl ateityje būtų galima gaminti dviviečio automobilio dydžio automobilius, kuriuose patogiai tilptų keturi žmonės. Be to, „eWheelDrive“ vairavimo sistema leidžia sukurti automobilius, kurie galėtų judėti šonu – tai ypač patogu statant automobilį ribotos erdvės stovėjimo aikštelėse.
„Tai yra įkvepiantis projektas, atveriantis daug nulinės taršos automobilių plėtojimo galimybių. Nauji erdvės panaudojimo būdai, neregėtas manevringumas – mums dar reikia suvokti, kuo tai gali virsti. Suprantama, kad tuo pačiu dar reikės išspręsti ir naujas problemas, su kuriomis susiduriame diegiant naujas technologijas“, - pažymėjo „Ford“ tyrimų ir inžinerijos padalinio Europoje direktorius Pimas van der Jagtas. „Fiesta“ koncepcinio automobilio ratuose montuojami ne tik elektros varikliai, bet ir stabdžių, aušinimo bei pagalbinės sistemos – viskas viename bloke. „Ši integruota jėgainė leidžia mums iš naujo įvertinti miesto automobilio koncepciją be tam tikrų apribojimų. Projektas gali pastūmėti visiškai naujo tipo automobilių platformos plėtotę“, - sakė „Schaeffler“ vyriausiasis technikos specialistas Peteris Gutzmeris. „Schaeffler“ yra pirmaujantis Vokietijos automobilių komponentų gamintojas ir tiekėjas. Šiame projekte, prie kurio prisijungė ir „Ford“, bendrovė tiria ateities automobilių plėtros kryptis. Elektros varikliai ratuose daugelio industrijos ekspertų yra vertinama kaip potenciali ateities technologija, didinanti miesto automobilių galimybes išgyventi itin tankiai gyvenamose riboto ploto erdvėse. Manoma, kad iki 2050 metų miestuose gyvenančių žmonių skaičius pasaulyje padidės nuo 3,4 iki 6,4 milijardo, o automobilių skaičius iki to laiko padidės keturis kartus. „Mes susiduriame su iššūkiais, kuriuos neišvengiamai teks spręsti. Todėl pirmiausia reikia išsirinkti kelius, kuriais ketiname eiti. „eWheelDrive“ yra projektas, kuris leidžia jau šiandien pajusti ateitį siūlančią pasirinkimo laisvę, o ne suvaržymus“, - kalbėjo „Ford“ globalių tendencijų ir ateities prognozių vadovė Sheryl Connelly. „Ford“ kartu su „Shaeffler“, „Continental“, Acheno RWTH ir Regensburgo taikomųjų mokslų universitetu ketina plėtoti projektą MEHREN ir jo rėmuose sukurti dar 2 automobilius iki 2015 metų. Projekte siekiama padidinti automobilių su varikliais ratuose integralumą, tobulinti jų dinamiką, stabdymą, stabilumą ir vairavimo kokybę. |
Ford Fiesta TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis