Markės
584 iš 1918
Ford Focus, 1998 - 2005
543Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 43
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.

Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.


1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
Vidas Vidas
Domiuosi auto ir moterim ;)
kaunas
Parašė atsiliepimų: 5
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Lankytojo
reitingas
3.5

Atsiliepimai įvertinti 161 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Linas B | 2009-02-07
Automobilis, kuris mane nustebino geraja prasme
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patogus, praktiskas automobilis, nebrangus islaikyti ir nelabai brangiai iperkamas. Idomus interjeras ir patraukli isore. Labai puikiai valdomas ir apskritai malonus vaziuoti.
Silpnokas 1.4 variklis, kai kurie prietaisai isdestyti truputi kitaip nei iprastuose tikruose vokiskuose automobiliuose.
Bendras automobilio aprašas
Trumpai turejau Ford Focus 1999 metu 2 duru su 1.4 varikliu. Pirkau beveik nauja ir is pazistamo, todel stovis automobilio buvo tiesiog puikus. Pasirinkau si automobili nes norejau apynaujo, iperkamo, praktisko, patikimo automobilio. Manau toki ir nusipirkau, nes kokio nors VW Golf tokiu paciu metu nebuciau ipirkes, o Opel Astra del tam tikru priezasciu nenorejau. Focus issiskiria idomiu dizainu, taciau nera kazkoks neiprastas, visas toks sportiskas, taciau kartu ir praktiskas – viduje tikrai pakankamai vietos, nors as esu nemazas. Bagazine manau tokios klases automobiliui yra standartine. Man patiko interjero skydelis, jo neiprastas isdestymas ne kiek netrukdo, iprasti yra nesunku. Be to pati plastmase man patiko (skirtingai nei kai kuriems kritikams), gal net labiau nei visu giriamo Golf. Kitas didelis pliuas – tai kaip automobilis stovi ant kelio. Jei kas vazinejot su Golf, tai verksit is laimes pabande Focus :) Istikruju automobilis labai gerai stovi ant kelio, jauciamas kazkoks standumas, todel labai pasitikejau automobiliu, aisku jis yra kietesnis nei daugumas konkurentu, taciau ne per kietas. Pati pakaba nebarska, yra standi.
Variklis
Variklis mano buvo 1.4. Nieko labai pridurti negaliu, nes variklis ne labai galingas, istiesu galios truputi truko. Reikejo galingesni pirkti. Is kitos puses vaziavo jis ekonomiskai – isspausdavau ir 6l/100 km trasoje. O ir jokiu problemu neturejau per 3 metus. Visiskai jokiu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kadangi automobilis turejo gamykline garantija, tai nuolat varydavau apziuroms. Keisdavau tepalus, skyscius, variklio dirza si bei ta pakaboje, taciau neturejau nei vieno rimtesnio gedimo. Aisku tam isleisdavau pakankamai nemazai pinigu, nes remontuoti visgi tekdavo Vistoj.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt