Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.
1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
Vidas Vidas
Domiuosi auto ir moterim ;)
kaunas
Parašė atsiliepimų: 5
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Domiuosi auto ir moterim ;)
kaunas
Parašė atsiliepimų: 5
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Linas B | 2009-02-07 |
Automobilis, kuris mane nustebino geraja prasme |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patogus, praktiskas automobilis, nebrangus islaikyti ir nelabai brangiai iperkamas. Idomus interjeras ir patraukli isore. Labai puikiai valdomas ir apskritai malonus vaziuoti.
Silpnokas 1.4 variklis, kai kurie prietaisai isdestyti truputi kitaip nei iprastuose tikruose vokiskuose automobiliuose.
|
Bendras automobilio aprašas |
Trumpai turejau Ford Focus 1999 metu 2 duru su 1.4 varikliu. Pirkau beveik nauja ir is pazistamo, todel stovis automobilio buvo tiesiog puikus. Pasirinkau si automobili nes norejau apynaujo, iperkamo, praktisko, patikimo automobilio. Manau toki ir nusipirkau, nes kokio nors VW Golf tokiu paciu metu nebuciau ipirkes, o Opel Astra del tam tikru priezasciu nenorejau. Focus issiskiria idomiu dizainu, taciau nera kazkoks neiprastas, visas toks sportiskas, taciau kartu ir praktiskas – viduje tikrai pakankamai vietos, nors as esu nemazas. Bagazine manau tokios klases automobiliui yra standartine. Man patiko interjero skydelis, jo neiprastas isdestymas ne kiek netrukdo, iprasti yra nesunku. Be to pati plastmase man patiko (skirtingai nei kai kuriems kritikams), gal net labiau nei visu giriamo Golf. Kitas didelis pliuas – tai kaip automobilis stovi ant kelio. Jei kas vazinejot su Golf, tai verksit is laimes pabande Focus :) Istikruju automobilis labai gerai stovi ant kelio, jauciamas kazkoks standumas, todel labai pasitikejau automobiliu, aisku jis yra kietesnis nei daugumas konkurentu, taciau ne per kietas. Pati pakaba nebarska, yra standi. |
Variklis |
Variklis mano buvo 1.4. Nieko labai pridurti negaliu, nes variklis ne labai galingas, istiesu galios truputi truko. Reikejo galingesni pirkti. Is kitos puses vaziavo jis ekonomiskai – isspausdavau ir 6l/100 km trasoje. O ir jokiu problemu neturejau per 3 metus. Visiskai jokiu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kadangi automobilis turejo gamykline garantija, tai nuolat varydavau apziuroms. Keisdavau tepalus, skyscius, variklio dirza si bei ta pakaboje, taciau neturejau nei vieno rimtesnio gedimo. Aisku tam isleisdavau pakankamai nemazai pinigu, nes remontuoti visgi tekdavo Vistoj. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Ford Focus TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis