Markės
584 iš 1918
Ford Focus, 1998 - 2005
543Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 43
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.

Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.


1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
Patalpino: Vitalij | 2013-07-31
Ford Focus Universal 1.8 TDDI 66kw 2000m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Manevringas, isvaizdus, neatsibostantis dizainas, gera garso aparatura Ghia komplektacijoje, islaidu nereikalaujantis, pigus, prieinamas kiekvienam
Didziausias minusas - korozija - norint eksploatuoti ilgai - nepagailekit lesu antikoroziniam
Bendras automobilio aprašas
Musi seimoje si masinyte jau penkti metai. Bendras ispudis grazi, patogi, pigi miesto masinyte. Per 5 eksploatacijos metus susidureme tik su smulkiais defektais. Detaliu kainos yra juokingos. Focusu priekine pakaba yra gana silpna, patarciau atkreipti demesi i tai, renkantis automobili. Daznas atvejis - mechanines dezes 3 sinchronizatoriaus skleidziamas triuksmas perjunginejant pavaras. Kuro sanaudos - vilniaus mieste vaziuojant aktyviu rezimu - iki 6.5l - trasoje pasiektas rekordas - 4.3l tad masina yra tikrai labai ekonomiska. Is pliusu: patikima masinyte - nekrecia neprognozuotu staigmenu, varikliuskas is puses apsukos vedasi net per pacius didziausius salcius - prie -32 problemu su dizeliuku nebuvo! Salonas gana patogus, bet sedynes neminkstos, ilgoje kelioneje pavargsti universalus, talpi bagazine, gera isvaizda komplektacija GHIA geras spalvu pasirinkimas ipac spalva siesiai zalias perlas - turi isvaizda po siai dienai - ;) dulkiu nesimato, masina dideliu investiciju nepraso, man asmeniskai mielesne negu tos pacios klases vw Golf - taciau cia skonio reikalas Minusai: visokios smulkmenos - ventiliatoriaus greiciu perjungejo kontaktai lydosi, gan silpna garso izoliacija ties masinos arkomis ir galu. Plonas dazu sluoksnis - matosi ibrezimai nuo visko, gana plonos skardos, Didziausia beda - lietuviskos druskos - norint ilgai sekmingai eksploatuoti sia masinyte - teks daryti antikorozini - tusciom ertmem ir t.t., kietai taciau labai tikslia junginejasi pavaros, laidu instaliacija su laiku oksiduojasi - daznas atvejis luzineja bagazines sulenkimo vietoje laideliai. Bet visos sios bedos nera tragiskos.
Variklis
1.8 TDDI varikliai yra labai patvarus, galios masinai su tokia kubatura pilnai pakanka, 5 metai eksploatacijos parode - varikliai tepalu nerija. daug prieziuros nesipraso. Kadangi patys netingim susitepti ranku - tai ir dirzu keitimas dideliu problemu nesukelia -vienintelis pastebejimas po kapotu ganetinai mazai vietos. Intercooleriuose daznokai galima pamatyti tepaliuko. Variklis nera lepus kuro kokybei - 3 metai eksploatuojamas rusisku-baltarusisku kuru.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Taigi - per 5 eksploatacijos metus rimtesniu gedimu nebuvo: Isigyti nauji stabdziu diskai, kaladeles, tvarkyta priekine pakaba. Tik palyginimui - priekine granata Focusui parduotuveje man kainavo 50lt su viskuom, mano turimai volvo v70 97m - tik granatos gumu komplektas kainavo tiekpat. Nors automobiliu klases skirtingos, taciau pagal daliu kainas turiu su kuom lyginti - fordo dalys dazniausiai 2 kart pigesnes uz volvo. Masinos nuvertejimas: deje Fordai labai greitai atpinga, 2008m masina imta uz 15000lt siuo metu ju kaina yra nuo 3000lt iki 7000lt
Patarimai perkančiajam
Patarimai standartiski - negailekit pinigeliu masinos patikrai gerai zinomam servise, jeigu yra galimybe - rinkites auto nevazineta lietuvos keliuose (priekine pakaba gan silpnoka + bijo lietuvisku drusku), jeigu norit vazineti ne lietuvisku kuru - rinkites TDDI 1.8 66kw varianta. Keisdami visus dirzus - BUTINAI pakeiskite vandens pompa! Vienintele beda del ko verta pagalvori ar rinktis sia masina - rudeles - yra antikoroziniai - taciau ar kiekvienas nores nusipirkus masina dar kisti pinigus antikoroziniam - spresti patiems.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 36)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt