Donce | 2016-02-19 |
FORD FOCUS 2.0 TDCI SPORT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai stabilus ir veržlus, galima važinėti be problemų dideliais greičiais. Patogus interjeras, sportiškas dizainas.
Apsisukimo spindulys, šviesos priekinės ir atbulinė silpnai šviečia, ilgai šyla žiemą
|
Automobilis galingas ir žiauriai smagiai vairuojasi. Pakaba tiesiog pasakiška tiek važiuojant dideliais greičiais, tiek ir miesto posūkiuose. Gera kontrolė ant sniego, pravažumas įkalnėje ant ledo dėl puikiai veikiančio ESP. Apskritai jausmas, kad vairuotum ne kompaktinį hetchback'ą, o didesnės klasės automobilį. Tikrai nenuvylė pasirinkimas, kadangi ieškojau pakankamai ekonomiško, tačiau veržlaus ir stabilaus miesto automobilio. Šildomas priekinis stiklas yra didžiulis privalumas. Tačiau greitai nukepa H7 halogenai, po žiemos neveikia galinis valytuvas ir veidrodėlių užlenkimas.
Pats variklis vertinamas, kaip vienas kokybiškesnių, tačiau kuro padavimo common-rail sistema tikrai nėra tokia patikima, kaip 1.9 TDI.
Deja, pataupiau ir išsirinkau labai prasto stovio automobilį. Šią žiemą nervų patyriau daugiau negu galėjau kada įsivaizduoti. Pirma ėmė strigti kuro slėgio reguliatorius, vėliau siurblys ir purkštukai. Matyt ir dėl susidėvėjimo ir dėl prasto kuro reikėjo atnaujinti kuro padavimo sistemą. Atėjus šalčiams labai sunkiai kūrėsi dėl nebeveikiančių pakaitinimo žvakių. Visa tai - normalus susidėvėjimas, tačiau savaime gali susidaryti įspūdis, kad pati mašina prastai pagaminta. Turbina kol kas veikia gerai, bet meistrai servise minėjo, kad jau matosi dilimo požymiai, nežinia kada gali prireikti remonto. Kuro turėtų suvalgyti mažiau, negu aš nurodžiau. Čia yra mano asmeninis suvartojimas, kadangi turint tiek galios norisi dažnai užminti stipriau. Detalės kainuoja vidutiniškai. Kuro, oro, tepalo filtrai visai nebrangūs. Pasižiūrėti ar viskas veikia, ypač elektroniniai įtaisai. Nepirkti pigaus varianto, arba bent jau gerai patikrinti prieš perkant. Šiaip meistrai sako, kad 1.6 tdci patvaresnis motoras, tačiau galios skirtumas užmiestyje tikrai jaučiasi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Darius | 2015-04-11 |
Focus 2.0 TDCI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gražus, galingas, geras interjeras
Jei gerai nupirksi - jokių :)
|
Smagus dizelinis variklis, paklusni važiuoklė. Komfortabilus važioujant didesniais greičiais. Stabilumo kontrolė pats didžiausias gėris esant sudėtingoms sąlygoms. 2,0 tdci focus'e sumontuotas peogeot/citroen grupes 2,0 hdi variklis. Variklis pakankamai ekonomiškas ir galingas. 6 bėgių pavarų dėžė. Variklis žinomas kaip itin patvarus. Bet 2,0 reiktų atkreipti ar smagratis nebarška(2 masių). Barškėjimas kažkiek gali girdėtis prie laisvų apsukų o labiausiai prie 2000rpm. Nežinodamas nusipirkau su barškančiu bet jau 2 metai ir virš 40 000km o jis sėkmingai toliau sukasi (keitimas nauju apie 2000lt). Taip pat problema gali būti DPF filtras (suodžių filtras). Jį galima mechaniškai išpjauti ir išprogramuoti (operacijos kaina 400-500lt) po operacijos pagerėja trauka ir sumažėja kuro sąnaudos. Bet programavimas pakankamai sudėtingas ir ne bet kas sugeba, todėl linkiu neužsirauti ant diletantų. Užmiestyje važiuojant iki 100 galima sutilpti i 5 litrus/100km, važiuojant 140+ sąnaudos išauga iki 7,5 (ne universalui gal mažiau). Man asmeniškai net ir žiemą per šalčius vidutinės sąnaudos niekada neviršijo 6,5. Dažniausiai vidurkis telpa į 5,2-6l/100km. (nuo pilno bako iki pilno) Nuvertėjimas manau didesnis nei vidutinis. Ekploatacijos kaštai nemanau kažkuo išsiskiria. Tepalai, filtrai. Pavažinėjus žvirkeliais didesniais greičiais lūžo spyruoklė teko keisti vieną amortizatorių. Nieko įdomaus nepapasakosiu :) 2.0 tdci modelyje atkreipti dėmesį į smagratį ir DPF filtrą. (smagračio keitimas 2000lt, dpf pašalinimas 500lt). Smagračio diangostika - tikrinama klausant prie 2000rpm, o DPF filtras tikriausiai reiktų keisti visiems virš 200000 km. Tai derėkitės atatinkamai.
DPF filtro keisti neapsimoka nes neoriginalus tarnauja trumapi (pagal atsiliepimus iki 30 000km), originalus kainuoja 5000lt. Išoperavus filtrą dėl comon rail sistemos variklis vizualiai visiškai nedūmija ir techninę apžiūrą sėkmingai praeina, po filtro operacijos jaučiasi geresnė trauka ir 0,2-0,5l/100km sumažėjusios kuro sąnaudos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aš | 2015-02-26 |
Ford Focus 2005 m 1.6 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, erdvus
Viskas kas susiję su varikliu
|
Esu labai nusivylęs šiuo automobiliu. Automobilis buvo pirktas 2008 metais iš vilniaus vistos, kai jam buvo trys metai ir rida 80000. Per 5 metus pravažiavau tiek pat 80000. Tvarkiau generatorių, vėliau pradėjo dingti aušinimo skystis, pasirodo jis bėgo į tepalus, reikėjo keisti galvos tarpinę, o tas malonumas tikrai nepigus. Dar keičiau lambdą zondą.
Pavažinėjus užsidegė check, tai taip ir neišsiaiškinau kodėl. Vienam servise sakę lambdą reikia keisti, kitam vožtuvai, tai metus atvažinėjau su check ir pardaviau. Pirktas buvo už 30000 Lt, o po 5 metų parduotas už 10000 Lt Tikrinti variklį
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Donatas | 2014-01-29 |
Ford focus 1,6 Benzinas AT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Praktiskas
Neekonomiskos kuro sanaudos
|
Komfortiskas Patikimas Remontas nebrangus.
Kuro sanaudos mieste/uzmestyje
vasara =12/6
ziema = 14/7 Rinktis dyzelini.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ernestas | 2012-12-25 |
FORD FOCUS 2005 TDCI 1,6 80kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greitis, Comfortas, Eksplotacija, Kuro sanaudos.
Ratu pasukamumas
|
FORD FOCUS 2005 TDCI 1,6 80kw dvieju duru. TDCI 1.6 80kw Kuro sanaudos labai mazos, mieste visa menesi vazinejant ant didesniu apsuku, veziojant kitus zmones 6,8L. Uzmiestyje vaziuojant ~110km/h 4,4L. Tobula. :) Seip viskas nebrangu, nebent kuro filtras palyginus su kitais, brangiausias Tanagroje man kainavo 118lt, bet ji keisti reikia kas 50 000km, ne kaip kitus, kasmet. Tuomet palyginus taippat yra pygus, nes as i metus pravaziuoju asmeniskai apie -/+10 000km. Svarbiausia turbut ar nera rimtu rudziu... :) Nes kitokiu "lygu" kaip ir nezinau siam automobiliui.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Povilas | 2012-09-30 |
Ford Focus, 1,6 TDCi, 66 KW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nekaprizingas, kantrus arkliukas. Jei teisingai eksploatuoji:)
Smulkūs konstrukciniai defektai, šiek tiek rūdija.
|
Geras ir patikimas automobiliukas. Pirktas naujas 2008 m., šiuo metu "nubėgęs" jau
245000 km. Iki 240000 Lt keista tik vienas guolis ir EGR vožtuvas dar garantijos metu. Nėra labai lengvai eksploatuojama - veža krovinius po 50-70 kg ir pan. Daugiau jokių bėdų vertinant kad šis atstumas per 4,5 m. Šiuo metu jau pakeičiau stabdžių diskus, šarnyrą, vieną "silentbloką", atraminius amortizatorių guolius (buvo atsiradę traškesiai sukant vairą), intercooler'io vamzdį. Diržas keistas prie 160000 km. (tokia rekomendacija), tepalai - tik Valvoline (tokius beje ir Vista naudoja). Keičiama laiku - kas 20000 km. Iš variklio - nė dūmo, dirba tyliai, sklandžiai.
Konstrukciniai trūkumai:
1. Galinio numerio apšvietimo "plafonai" - įtariu patenka kondesatas nuo galinio lango, nes pastoviai pilni vandens - iš išorės lyg ir gerai užsandarinta. Lemputės aprūdijusios. Kadangi teka srovė, įtariu todėl greitai supūna metaliniai kontaktai maitinantys ir laikantys lemputes.
2. Galinis buferis trina galinių sparnų kampus - nusitrina dažai ir gruntas. Iš karto pagauna rūdys. Pastebėjau šitą problemą ne vien tik ant savo mašinos.
3. Šiek tiek rūdija, matosi puslelės viršutinėje slenksčio ties vairuotojo durelėmis dalyje. Atsirado rūdelių ties priekine arka.
4. Sąlyginai greitai perkepa pagrindinės Osram H7 lempos. Kol pirkau iš vieno didelio PC laikydavo 4-6 mėn. Dabar perku iš serviso - laiko apie 1 metus. Privalumas - tas pačias lempas galiu pakeisti per 10-15 min, atsukęs tik 1 varžtą.
5. Kvailai padarytas atrakinamas kapoto užraktas. Iš vidaus atidaryti neįmanoma. 1 kartą ne į tą pusę pasukau raktą - išsinėrė kažkokios traukės. Po kapotu nebepatekau :( Vienas auksinių rankų žmogus sutvarkė tas traukes tik nuėmęs priekinio buferio apsaugą. Kitaip neprieisi. 1,6 l TDCi 66 KW variklis, gaminamas Peugeot. Be priekaištų. Turbina veikia gerai, man galios pakanka (vairuojant tokį patį FF 1,6 l bet benziną - to nepasakyčiau) nors lenkiant naudojų 4 pavarą. Brangiai kainuoja kuro filtras (apie 160 Lt - gal yra ir pigiau, bet čia "brangiųjų" servisų kainos). Brangus, nes keičiasi su kažkokia schema ar valdymo bloku. Kas kažkiek laiko nuo vibracijos atsikrato ir skyla laikiklis laikantis intercooler'io vamzdį. Nežinau ar tikslus terminas - bet čia kiek servise aiškinausi šitų variklių liga. Dėl to gali sugesti turbina (nesu geras dyzelinių variklių specas, tikiu pažodžiui:). Remontuojant originaliuose servisuose nebus labai pigu. Dėl nuvertėjimo - sunku vertinti. Kol kas važinėju, dėl nuvertėjimo - nesidomėjau:) Kažko ypatingo neišskirčiau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nerijus | 2012-03-06 |
Ford Focus Trend
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
O siap labai faina mašinikė, tik dabar pirkčiau 1.6i 16v, nes su 1.4 mažoka traukos, o ir kuro netaip jau ir mažai ryja, kaip rašo. Ir tik DŽIA imčiau, kad priekinis langas šildytų. 1.4i 16v Jau du katus keistos lemputės priekinių lempų ir nr. apšvietimo, priekinės ir galinės stabdžių kaladėlės greitai dyla ir su varikliu jau problemos (neaišku iš kur jame antifrizo atsirado).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2011-09-30 |
tikrai geras, siaurinis variantas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas, verzlus, erdvi bagazine
triuksmas dideliame greityje
|
matau ankstesni komentara nemazai kas sukritikavo.
turiu 2007 dyzeli universala. pirkau jau naudota (3 metu su 103.000 km), patikrinau istorija, pirktas ir eksploatuotas LT, todel skirtas siauriniam klimatui, o tai yra DIDZIULIS privalumas, yra programuojamas sildytuvas (Webasto) ir kebulas atsparesnis zieminei chemijai ir korozijai. zodziu dabar automobilis jau beveik 5 metu, o as juo vis dar patenkintas, trauka puiki, valdymas tikslus, pakaba patvari ir gan komfortiska, triuksmas- ilgoje kelioneje, dideliu greiciu gal noretusi maziau triuksmo, taciau tai C segmento automobilis, todel viskas OK.
zianau kad daugelis prisiperka nudroztu modeliu is Vakaru Europos ir skalyja, kad tai nevykes, prastas, nekokybiskas automobilis... jei taupai pinigus ir perki lauza is vakaru, tai bent patylek (cia siaip) dyzelis tikrai gan taupus, zinoma ji reikia priziureti, oro, kuro filtrus pasikeisti dazniau nei reikalauja gamintojas (60.000), keiskit kas 20 t. sanaudos kaip naudotam automobiliui neblogos - uzmiestyje smarkiai prikrautas 120 km/h suvalgo ~5.2/5.5l del nepelnyto Ford vardo nurasymo nuvertejimas nemenkas, taciau niekas neperka vien tam kad tuoj pat parduotu...
eksploatacijos kastai gan minimalus (tech aptarnavimai ir viskas), kaladeles, diskai cia jau pagal tai, kur automobilis daugiau rieda - mieste ar trasoje, siaip dalys nera brangios (net ir originalios). Pirkite siaures salims pritaikyta modeli, ne is vakaru.
kaip atpazinti? minimum: zibintu apiplovimas, sildytuvas dyzeliams (borto kompe), ESP, kai kuriuose modeliuose ir sildomas priekinis stiklas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Jokala | 2010-07-01 |
Superauto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, elektronika, ergonomika.
Dar neradau.
|
Turiu Ford Focus 1.6 TDCi Ghia komplektacijos universala.
Nesitikejau, kad tokios klases masina gali buti tokia konfortabili ir ergonomiska.
Pakaba minksta, vaziuokle stabili. Labai gera variklio trauka. Galiu apie tai sakyti, nes esu turejes zymiai galingesniu. Stulbinanciai mazos kuro sanaudos. Mieste, kamsciuose su pastoviai veikianciu klimatroniku borto kompas rodo iki 7ltr./100km.
Nesneku apie tokius dalykus kuriu reiketu gerai paieskoti pas kitus gamintojus (nuo pultelio uzsidarantys/atsidarantys el. langai; vairo stiprintuvo veikimo pasirinkimai; lietaus davikliai; automatiskas zibintu isijungimas; sildomas priekinis stiklas; dvieju zonu klimato kontrole ir t.t.
Vienu zodziu as apakes. Super gerai traukianti ir ekonomiska sirdis. Vazineju jau puse metu ir nieko nedarau, nes viskas puikiai veikia. Pirkite kuo daugiau privalumu turincius modelius Ghia ar Platinum.
Visi papildomi, kad ir smulkmeniski privalumai VEZA.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
vienuolis | 2008-11-21 |
focus xr
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
puikus auto labai stabilus trauka tai labai gera vazioujant tuscia masina tai galima neviena gerokai galingesne masina aplenkt;
minusai kieta, sedynes galetu geriau prilaikyti maksimalus greitis tik 185; 1.8 dci 115cv tepalai filtrai
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |