Markės
589 iš 1919
Ford Fusion 2002 - 2005
Ford Fusion, 2002 - 2005
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.410% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 7
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)
Ar rekomenduojuTaip 57% Ne 43%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Europietiškas Ford Fusion yra padidinta Ford Fiesta versija, kuriame galima įžvelgti tiek universalo, tiek SUV bruožų. Automobilis yra gan aukštas, taip yra dėl to, kad turi paaukštintą stogą, bei padidintą prošvaisą. Dėl to automobilis yra talpesnis ir tinkamesnis aukštiems vairuotojams nei daugelis Fiesta klasės automobilių ir panašėja į vienatūrį. Fusion yra netradicinis automobilis, kurį sudėtinga apibrėžti - vieni pirkėjai jį mato kaip kompaktišką vienatūrį tokį kaip Opel Meriva ar Nissan Note, kiti mano, kad jam trūksta šių automobilių universalumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.6

Atsiliepimai įvertinti 34 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: ispanas | 2015-05-13
Ford Fusion 1,4 TDCI pirmoji karta
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Taupus, sąlyginai pigi eksplotacija, aukštas
Korozija, dažni gedimai, chroniškos ligos (sankaba, spyruoklės), itin blankus dizainas, nuvertėjimas, komfortas
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilį pirkome salone, 2003 metais ir su juo keliaujama kasdien visus tuos metus. Nuvažiuota ~200000km. Sąlyginai nedaug. Perkant atrodė, kad receptas išties neblogas: pakelta Ford Fiesta bazė, viduje daugiau vietos aukštiems keleiviams, labai taupus variklis. Po daugiau kaip dešimties metų naudojimo galiu pasakyti, kad automobilis turėjo du veidus. Pirmasis veidas buvo 2003-2005 metais - niekas negedo, veikė kaip laikrodis, minimalus aptarnavimas, detalės pigios, kuro sąnaudos įspūdingos. Fusion nuolat pakliūdavo į Autobuild.de ir TUR vokiečių technikinės apžiūros patikimiausių penketuką. Praėjus šiam laikotarpiui viskas pasikeitė.. Pradėjo lysti pirmos rūdys, subyrėjo sankaba, teko pilnai pakeisti visą važiuoklę. Dar po kelių metų pradėjo leisti purkštukų tarpinės, praktiškai nebesivesdavo žiemą, nuolat tekėdavo dyzelinas - remontas 500lt. Iš oro lūžo priekinė spyruoklė. Trūko rankinio trosas, dar kartą pakeisti amortizatoriai. Kurį laiką durniavo elektra, greičių dėžė ant ribos. Nors detalios pigios, paskutinius du metus, tenka į automobilį kišti pinigus nuolat.. VĖL lūžo jau keista spyruoklė (supuvo), VĖL bus keičiama sankaba. Dar vienas užknisantis momentas - senesnės kartos Fusion'ai turi durnas plastmases šalia visų langų, kurios mėgsta nukristi, kaip ir šoniniai moldingai. Naujesnėje kartoje padaryta visai kita konstrukcija, kuri gerokai patikimesnė. Jau turbūt minėjau, kad automobilis itin linkęs rūdyti. Bent pirmos kartos Fusion skardos - siaubingos, panašios į Mazda 6 (tas pats koncertas, tas pats fabrikas UK). Daryta dugno antikorozija padėjo tik sąlyginai, pūna kitos detalės, durelių kraštai ir pan. Spėju, po poros metų skardose švies skylės. Salonas skurdus, sėdynės nėra patogios. Tačiau tai buvo gana pigus automobilis. Garso izoliavimo irgi praktiškai nėra. Pakaba gana kieta, tačiau automobilis yra aukštas, todėl geru valdymu irgi nepasižymi (užtat neblogas pravažumas, mieste laipioti ant bordiūrų - nėra problemų).
Variklis
Variklis 1,4 TDCI. Itin taupus, tačiau labai bukas. Visiškai neelastingas,labai triukšmingas, užmiestyje trūksta galios. Vienok gana patikimas. Ir kaip minėjau - labai labai taupus..
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalės ir aptarnavimas nėra brangūs. Keletas pavyzdžių: spyruoklės 35eu, amortizatorius nuo 50eu, vairo traukės ~10 eur, pagrindinis diržas 235 eu. Tiesa servise tenka lankytis dažnai. Rezultate - ką sutaupai "ant kuro" išleidi servise. Kaip ir visi Fordai, nuvertėja greit - pirkome už ~55k litų, dabar po 12 metų vertė geriausiu atveju sieks 6-7k lietuviškų.
Patarimai perkančiajam
Ieškantiems pigaus ir taupaus aukšto miesto automobilio ir nebijantiems dažnai lankytis servise - variantas gal ir neblogas. Važiuojantiems dažnai užmiestyje - 1,4 TDCI variklis tikrai per silpnas, reikėtų 1,6 TDCI. Rekomenduočiau pirkti tik naujesnės kartos, t.y. nuo 2006 metų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt