Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Fiesta versija, kuriame galima įžvelgti tiek universalo, tiek SUV bruožų. Automobilis yra gan aukštas, taip yra dėl to, kad turi paaukštintą stogą, bei padidintą prošvaisą. Dėl to automobilis yra talpesnis ir tinkamesnis aukštiems vairuotojams nei daugelis Fiesta klasės automobilių ir panašėja į vienatūrį. Fusion yra netradicinis automobilis, kurį sudėtinga apibrėžti - vieni pirkėjai jį mato kaip kompaktišką vienatūrį tokį kaip Opel Meriva ar Nissan Note, kiti mano, kad jam trūksta šių automobilių universalumo.
Europietiškas Ford Fusion yra padidinta SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
mancius
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: mancius | 2016-05-03 |
Ford Fusion 2004 1.4 Automatas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patogi mieste, geras pravažumas, geras matymas aplinkui, garso aparatūra, praktiškumas.
Greičių dėžė, pigi visa aplinkui, kuro sanaudos mieste, mažai traukos.
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Nu ką galima pasakyt apie šitą auto, blankus, nuobodus ir pigiai surinktas. Žmona ją vairuoja jau metus laiko, ir ji jau norėtu kito automobilio, nes papraščiausiai ji kaip vežimas, važiuoklė jos kieta kaip akmuo, atrodo lyg vietoj amortizatoriu butu ydėta coilai, duobės ir nelygumai jaučiami absoliučiai visi, o kaip miesto mašinai tai ji tikrai per kieta, nes pravažiuoti tenka ir man dažnai. Pliusas tame kad ji aukšta, musiškė stovi ant R16 ratų, kaip moteriai tai pliusas nes priekis nesivelka ant bardiūrų kai parkuoja, duobes gali pravažiuot nesukdamas galvos kad kabinsi dugną. Užmietyje ji visai nestabili, nesinori imt posukiu daugiau negu 60km/h nes labai virsta per posūkius, nors ji yra miesto džipukas tad užmiestyje jai tikrai ne vieta. Dizainas atrodo normaliai kaip tokių metų mašinai, tik galas kažkoks neaiškus. Surinkimo kokybė tikrai pigi, duru skambesys kaip MK3 Golf. Įlipus į vidų pajauti kad sedynė visai minkšta ir maloni, nors kiek mažoka stambesniam žmogui, bet moteriai pats tas. Visur kur pažiūrėsi ir bepaliesi pigus, šiurkštus ir pilkas plastikas, vairas net ir tas plastikinis, pas mus yra BASE modelis kuris beveik nieko neturi, centrinis užraktas, priekiniai el. langai, oro kondicionierius ir dvi oro pagalvės, tai turbut viskas, nors mašina yra pati gan pigi iš naujos tad nėra ko tikėtis. Yra dėtuvių kurios tikrai praverčia, viena is jų ant panelės kuri yra uždaroma. Priekinę sėdynę galima užlenkti taip paciai kaip ir galines ir įtalpinti ilgesnius daigtus, o to manau reikes nes bagažinė nėra didelė. Originali garso aparatūra skamba gan gražiai, panasiai kaip Opel arba naujesniuose Volkswagen. Matomumas važiuojant tikrai geras, parkuoti irgi vienas juokas nes gabaritai jaučiami labai lengvai. Didžiausias jos minusas turbūt ta nelemta greičių dėžė. Ji nebuvo pagedus nei karto, bet veikia nenormaliai nes ji yra paprasta mechaninė greičių dėžė su elektriniais varikliukais kurie ir muša bėgius. Ji muša bėgius su maždaug 1 ar 2 sec tarpais kurie labai jaučiasi ir tas erzina. Atbulinis - su juo reikia moket važiuot, bent šiek tiek pajudink gazą, ir rauna atgal kaip raketa, tad jei parkuosiesi šonu prie bardiuro atbuliniu, gazo neliesk nes turėsi problemu. Po normalaus automato įlipus į šitą, iškart jaučiamas skirtumas nes ši dėžę daug prastesnė negu tikri automatai. |
Variklis |
Variklis normalus, dirba tyliai, bet užmiestį galios visiškai neužtenka, pradedi net keikti kodėl ji taip netraukia, o mieste kitas reikalas, iki 60 įsibėgėja taip kad net nespėji pastėbėt, nes losimo kažkio nesijaucia visai. Sanaudos mieste gan didelės, suvalgo maždaug apie 8l, tad gan daugokai kaip 1,4 varikliui o užmiestį pašilus varikliui ima apie 5, nors ir netraukia. Teko keisti pagrindinį dirža, komplektas kainavo 110e, ir pakeitimas dar 120e (Airijoj). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Tvarkyti teko tik stabdžių vamzdelius vieno galinio rato, pervirinimas kainavo 30e, o toliau jokių tvarkymo išlaidų nebuvo, tad galima sakyti gan patvarus automobilis, o ilgai jo turėti nesiruošiame nes norisi Toyota Corrola. |
Patarimai perkančiajam |
Nepatarciau pirkti nes ji labai kieta, ir navarotų bent jau BASE modelyje nėra. Važiuoklė nors ir labai kieta bet kantri, o jeigu nusprendėte pirkti tai pažiūrėkit ar nesurudije durys iš vidaus ir kokios būklės dugnas. Jokiu būdu nepirkit automato, ir jeigu benzina tai tik 1.6 nes valgys panašiai o traukos bus žymiai daugiau, nes 1.4 mažoka. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Ford Fusion TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis