Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės dizainas
- Dalinė hibridinė sistema
TRŪKUMAI
- Atgyvenęs interjero dizainas
- Mažas variklių pasirinkimas
"Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais"
Perskaitę pavadinimą tikėjotės kitokio automobilio? Ne jūs vieni apgauti ir ne vien Ford apgaudinėja. Ištiesų automobilių gamintojai primirštus bet skambius vardus prikelia naujam gyvenimui tik šįkart jie įgauna naujas formas. Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais. Naujoji Puma mus pasitinka naujo stiliaus Ford dizainu, kurio filosofiją būtų galima apibrėžti taip – mažiau egzotiškų linijų ir daugiau atletiško paprastumo. Panašią filosofiją kiek anksčiau sėkmingai pritaikė Jaguar, Volvo ir Mazda kompanijos. Todėl naujoji Puma atrodo nors ir paprastai, bet tikrai patraukliai, it nedidukas Porsche Macan. Nedidelis minusas nebent tas, kad paskutinių metų Ford tapo itin panašūs vienas į kitą, todėl tarkim Puma labai lengva supainioti su Ford Fiesta. Automobilio interjeras skirtingai nei išorės dizainas naujų Ford madų nepristato. Iš esmės tai toks pats interjeras kokį turi Focus ir Fiesta modeliai ir nors dėl skonio nesiginčijama, tačiau manome kad prietaisų panelės stilius stipriai atsilieka nuo tendencijų. Kaip pavyzdį paminėsime puikų pastarųjų metų Mazda stilių. Jau anksčiau Ford paskelbė, kad nuo šiol kiekvienas naujas gamintojo automobilis turės bent dalį elektrinių sprendimų ir Puma ne išimtis. „Ford EcoBoost“ hibridinė sistema, kurią sudaro 11,5 kW galios starteris-generatorius ir 48 voltų akumuliatorius, padeda „Pumai“ apsirūpinti papildoma galia. Automobilis taip pat turi įvairių išmanių pagalbos vairuotojui asistentų: prisitaikančioji greičio valdymo sistema (Adaptive Cruise Control) su „Stop&Go“ funkcija, kelio ženklų ir eismo juostų atpažinimo technologijos ir būsimų pavojų kelyje informacinė sistema (New Local Hazard Information). Pastaroji gali perspėti apie bet kokią kelyje laukiančią kliūtį ar pavojingą situaciją (pvz. automobilio gedimas, gyvūnų ar pėsčiųjų judėjimas kelyje ir kt.), dar prieš joms tampant matomoms vairuotojui. Tokias galimybes automobiliui suteikia palydovinio ryšio technologijos, į automobilį iš „duomenų debesies“ perduodančios pagalbos tarnybų ir kitų transporto priemonių turimus vairavimo sąlygų duomenis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Giedrius | 2021-12-30 |
Ford Puma Ecoboost su hibridine jėgaine |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Lengvas, kompaktiškas ir talpus
Kiek silpnokas variklis
|
Kuro tipas: Benzinas / Elektra |
Bendras automobilio aprašas |
Turiu prisipažinti, kad tai pirmas automobilis, kurį nusipirkau beveik jo neišbandęs. Po atsibodusio BMW 3 serijos su 3 litrų dyzeliniu varikliu ir Touring kėbulu norėjau kažko pigaus, linksmo, paprasto ir kad tiktų miestui. Žodžiu nuėjau į YouTube ir ten gerokai pasižiūrinėjau Puma automobilių apžvalgas. Apžvalgos buvo tokios geros, dizainas man patiko nerealiai ir kadangi buvo senokai pribrendęs reikalas pirkti naują automobilį ir nesukti galvos dėl gedimų pirmus tris metus, tai nusprendžiau rizikuoti ir užsakyti Puma. Taigi, užsakiau baltos nerealiai puikios spalvos. Dabar įveikiau apie 6000 kilometrų ir pirmas įspūdis tiesiog puikus :) Patogus interjeras, gera komplektacija, neverta visko paminėti, tačiau turiu paminėti šildomas sėdynes ir šildomą vairą bei Sync3 infosistemą kuria labai paprasta naudotis. Tačiau geriausia savybė yra didelė bagažinė. Vairavimas, pakabos veikimas yra pats tas. 125 AG irgi užtenka, nors bijojau kad bus visiškai prastai po trilitrio variklio. Kol kas neturėjau labai ilgų kelionių, tačiau iki šiol Fordukas labai gerai susidoroja su visom užduotim, nepavedė ir greitkelyje. Pavarų perjungimas yra labai tikslus. Kol kas viskas labai gerai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Ford Puma TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis