Markės
615 iš 1918
Ford Puma, 2019 - dabar
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 6
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Dalinė hibridinė sistema
TRŪKUMAI
  • Atgyvenęs interjero dizainas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais"
Perskaitę pavadinimą tikėjotės kitokio automobilio? Ne jūs vieni apgauti ir ne vien Ford apgaudinėja. Ištiesų automobilių gamintojai primirštus bet skambius vardus prikelia naujam gyvenimui tik šįkart jie įgauna naujas formas. Kaip ir Mitsubishi Eclipse Cross, taip ir Ford Puma iš sportiškų automobilių tapo krosoveriais – pačiais populiariausiais paskutinio dešimtmečio automobiliais. Naujoji Puma mus pasitinka naujo stiliaus Ford dizainu, kurio filosofiją būtų galima apibrėžti taip – mažiau egzotiškų linijų ir daugiau atletiško paprastumo. Panašią filosofiją kiek anksčiau sėkmingai pritaikė Jaguar, Volvo ir Mazda kompanijos. Todėl naujoji Puma atrodo nors ir paprastai, bet tikrai patraukliai, it nedidukas Porsche Macan. Nedidelis minusas nebent tas, kad paskutinių metų Ford tapo itin panašūs vienas į kitą, todėl tarkim Puma labai lengva supainioti su Ford Fiesta. Automobilio interjeras skirtingai nei išorės dizainas naujų Ford madų nepristato. Iš esmės tai toks pats interjeras kokį turi Focus ir Fiesta modeliai ir nors dėl skonio nesiginčijama, tačiau manome kad prietaisų panelės stilius stipriai atsilieka nuo tendencijų. Kaip pavyzdį paminėsime puikų pastarųjų metų Mazda stilių. Jau anksčiau Ford paskelbė, kad nuo šiol kiekvienas naujas gamintojo automobilis turės bent dalį elektrinių sprendimų ir Puma ne išimtis. „Ford EcoBoost“ hibridinė sistema, kurią sudaro 11,5 kW galios starteris-generatorius ir 48 voltų akumuliatorius, padeda „Pumai“ apsirūpinti papildoma galia. Automobilis taip pat turi įvairių išmanių pagalbos vairuotojui asistentų: prisitaikančioji greičio valdymo sistema (Adaptive Cruise Control) su „Stop&Go“ funkcija, kelio ženklų ir eismo juostų atpažinimo technologijos ir būsimų pavojų kelyje informacinė sistema (New Local Hazard Information). Pastaroji gali perspėti apie bet kokią kelyje laukiančią kliūtį ar pavojingą situaciją (pvz. automobilio gedimas, gyvūnų ar pėsčiųjų judėjimas kelyje ir kt.), dar prieš joms tampant matomoms vairuotojui. Tokias galimybes automobiliui suteikia palydovinio ryšio technologijos, į automobilį iš „duomenų debesies“ perduodančios pagalbos tarnybų ir kitų transporto priemonių turimus vairavimo sąlygų duomenis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Giedrius | 2021-12-30
Ford Puma Ecoboost su hibridine jėgaine
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Lengvas, kompaktiškas ir talpus
  • Gerai valdomas
  • Talpi bagažinė
  • Nebrangus nusipirkti
  • Informatyvus vairas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Manevringas
  • Gražus dizainas
Kiek silpnokas variklis
  • Silpnas variklis
  • Mažas salonas
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Bendras automobilio aprašas
Turiu prisipažinti, kad tai pirmas automobilis, kurį nusipirkau beveik jo neišbandęs. Po atsibodusio BMW 3 serijos su 3 litrų dyzeliniu varikliu ir Touring kėbulu norėjau kažko pigaus, linksmo, paprasto ir kad tiktų miestui. Žodžiu nuėjau į YouTube ir ten gerokai pasižiūrinėjau Puma automobilių apžvalgas. Apžvalgos buvo tokios geros, dizainas man patiko nerealiai ir kadangi buvo senokai pribrendęs reikalas pirkti naują automobilį ir nesukti galvos dėl gedimų pirmus tris metus, tai nusprendžiau rizikuoti ir užsakyti Puma. Taigi, užsakiau baltos nerealiai puikios spalvos. Dabar įveikiau apie 6000 kilometrų ir pirmas įspūdis tiesiog puikus :) Patogus interjeras, gera komplektacija, neverta visko paminėti, tačiau turiu paminėti šildomas sėdynes ir šildomą vairą bei Sync3 infosistemą kuria labai paprasta naudotis. Tačiau geriausia savybė yra didelė bagažinė. Vairavimas, pakabos veikimas yra pats tas. 125 AG irgi užtenka, nors bijojau kad bus visiškai prastai po trilitrio variklio. Kol kas neturėjau labai ilgų kelionių, tačiau iki šiol Fordukas labai gerai susidoroja su visom užduotim, nepavedė ir greitkelyje. Pavarų perjungimas yra labai tikslus. Kol kas viskas labai gerai.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt