Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Komfortiškos sėdynės
- Praktiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Blankus dizainas
- Nedidelė bagažinė
- Pigios medžiagos interjere
Kai pirmą kartą buvo pristatytas Ford S-MAX 2006 metais, jis pirmą kartą vienatūrių klasėje paaukojo praktiškumą vardan puikių valdymo savybių ir tapo smagiausiu vienatūriu rinkoje. Pagaliau po dešimtmečio mes sutinkame naująjį S-MAX ir galima drąsiai pasakyti, kad visas savo gerąsias sąvybes automobilis išsaugojo. Kalbant apie dizainą, naująjį vienatūrį galima lengvai supainioti su senuoju. Pagrindinis skirtumas – automobiliui buvo „uždėtas“ Ford Mondeo priekis. Didesni pasikeitimai randami viduje – čia pagrindinis dėmesys skirtas informacinei sistemai su dideliu LCD ekranu centre, plastiko kokybė pagerėjo, nors daug kieto plastiko vis dar naudojama apatinėse panelėse. Kelyje Ford S-MAX elgiasi lyg būtų keliais „numeriais“ mažesnis – panašiai kaip Ford Focus. Vienatūris išliko vikrus, puikiai valdomas, kartu visai neblogai sugeria nedidelius kelio nelygumus. Žinoma, šis kiek nestandartinis vienatūris negali pasiūlyti didelės bagažinės kaip kai kurie iš konkurentų ar Ford Galaxy, o ir trečioji sėdynių eilė yra tinkama tik vaikams susodinti.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-11-07 |
Brangi bjaurybė 2016 metų už 20 tūkst. Eurų |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Erdvus ir jaukus interjeras.
Negalingas, brangūs remontai, maža bagažinė, katastrofiška garso izoliacija, kieta pakaba ir nekomfortiška.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Taigi pirkau šį ford S-Max 2016 metų gamybos, su 1.5l Ecoboost iš salono, važinėju jau 3 metus tai jau galiu pasakyti, kad mane šis automoblis visiškai nuvylė, pasitaiko smulkių ir rimtų gedimų. Elektronika kaip ir visų fordų prasta, garso izoliacija greitkelyje nejaučiama. Salonas mažesnis už Galaxy, tačiau jis jaukesnis, bagažinė nedidelė (kaip keista tokiam vienatūriui) kelioniniai krepšiai ir lagaminai sunkiai talpinami. Per 3 metus gedimų buvo iki kaklo, variklio remontai, sankabos ir elektronikos gedimai. Apie variklį, kaip sakaiu pirkau benzininį 1.5 ecoboost variklį su 160 AG. Šis variklis silpnas nors ir 160 AG, bet traukia kaip 1litro variklis, ir dar, šis Ford nei mieste, nei užmiestyje neekonomiškas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Sankaba- 400 Eur, elektronika- 350 Eur, variklio remontai-600 Eur. Iš viso 1,350 Eur. Brangūs remontai !! |
Patarimai perkančiajam |
Norite šeimos automobilio ? Geriau pirkite kitą vienatūrį, šis prastas variantas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Ford S-MAX TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis