Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Saugumo įranga
- Pigiausias Mercedes
- Patogus vairuoti mieste
- Gera dyzelių ekonomija
TRŪKUMAI
- Neinformatyvus vairas
- Triukšmingas važiuojant didesniu
- Standi pakaba
- Silpni benzininiai varikliai
Mercedes-Benz A yra subkompaktinės klasės automobilis gaminamas su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulais ir yra pats mažiausias Mercedes. Antros kartos automobilis nepristatė radikalių pokyčių, tai greičiau evoliucinis modelis. Priekyje matome naujus aštresnio dizaino žibintus, viduje daug elektroninių naujovių, o bagažo skyrius padidintas 15 procentų. Šis Mercedes kaip ir jo pirmtakas turi priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. Automobilis turi standartinę ESP elektroninę stabilumo sistemą, daugybę oro pagalvių, taip pat ir gale sėdintiems keleiviams, aktyvią galvos apsaugos sistemą ir kitas. Galingiausias A200 variantas turi turbo variklį su 193 AG (144 kW) galia ir 280 Nm sukimo momentu, galingiausias dyzelinis variantas A200 CDI turi 140 AG (104 kW) ir 300 Nm sukimo momentą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-03-26 |
Mersedesas ir Afrikoje Mersedesas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Manevringumas, salono ergonomika, nedidelės kuro sanaudos, patikimumas.
Labai žema prošvaistė. Važinėti kaimo keliukais, žiemą ar laipioti per bortelius - nerekomenduoju. Aštri pakaba. Pakankamai stipriai krato.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,1
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 3,7
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Puikus miesto tipo automobiliukas. Deja, dėl lietuviško mentaliteto, atseit - moteriškas automobilis su labai brangiais priežiūros kaštais, todėl jis netapo LT populiarus. Automobilis ypač manevringas, lengvai valdomas, gerai stabdo, talpus, aukšta sėdėsena. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Garažo sąlygomis remontas labai sudėtingas, o serviso sąlygomis ypač brangus. Tik dėka ORIGINALIŲ detalių ilgaamžiškumo, užsitikrinamas ne taip dažnas lankymasis pas meistrus. Pvz.: originalus sankabos komplektas (diskas, diskatorius ir išminamas guolis) kainuoja 783 Eur. pakeitimas autorizuotame servise - 520 Eur = 1303 Eurų... Tačiau turint galvoje, kad šis komplektas tarnauja 250 tks kilometrų, gal ir nėra taip baisu. Tiesa, neoriginalus sankabos smagratis kainuoja 520 Eurų, kurį galimai irgi tektų keisti... Iš viso, blogas sprendimas dėl variklio ir kitų agregatų išdėstymo. Generatorius, dirželis ir įtempėjas išdėstyti apačioje, šalia priekinio rato, todėl šis agregatas pakankamai kenčia nuo pertektinės drėgmės. Variklio aušinimas su senomis MB problemomis, labai ilgai šyla (kol variklis neišilęs, naudojamas perteklinis kuras). DPF sistema, veikia taip, kad kuros sanaudas išlaikyti nedidelėmis, pakankamai sudėtinga. Automobilio durų vyriai - tikras nesusipratimas, per laiką susidėvi ir pradeda strigti, ko pasekoje išlieka galimybė, ypač duris naudojant intensyviai, sulaužyti durų vyrių tvirtinimo vietą. Problema su variklio alyvos lygio davikliu. Tradiciškai jis pradeda strigti, tai yra be jokio pagrindo įsijungia čaižus tepalo variklyje trūkumo įspėjimas, kuriam pašalinti gali tekti pakloti - 200 Eurų (daviklis ir darbas). Probleminis indukcinis variklio užvedimo raktas. Pasitaiko atvejų, kad jis streikuoja, dažniausiai taip ir nepavyksta nustatyti priežasties, ar tai rakto ar spynelės ar el.dalies gedimas (raktelio gamyba ir parinkimas kainuoja - 350 Eurų). |
Patarimai perkančiajam |
Perkant naudotą W169 kėbulo MB, verta pasverti ar įsigyjant sąlyginai pigų automobilį (2500 - 3500 Eurų) esate pasiruošę brangiam remontui, kuris, kai kuriais atvejais gali viršyti naudoto automobilio kainą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Mercedes-Benz A klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis