Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Saugumo įranga
- Pigiausias Mercedes
- Patogus vairuoti mieste
- Gera dyzelių ekonomija
TRŪKUMAI
- Neinformatyvus vairas
- Triukšmingas važiuojant didesniu
- Standi pakaba
- Silpni benzininiai varikliai
Mercedes-Benz A yra subkompaktinės klasės automobilis gaminamas su trijų arba penkerių durų hečbeko kėbulais ir yra pats mažiausias Mercedes. Antros kartos automobilis nepristatė radikalių pokyčių, tai greičiau evoliucinis modelis. Priekyje matome naujus aštresnio dizaino žibintus, viduje daug elektroninių naujovių, o bagažo skyrius padidintas 15 procentų. Šis Mercedes kaip ir jo pirmtakas turi priešakinio smūgio jėgos sugėrimo sistemą pavadintą "sumuštiniu". Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. Automobilis turi standartinę ESP elektroninę stabilumo sistemą, daugybę oro pagalvių, taip pat ir gale sėdintiems keleiviams, aktyvią galvos apsaugos sistemą ir kitas. Galingiausias A200 variantas turi turbo variklį su 193 AG (144 kW) galia ir 280 Nm sukimo momentu, galingiausias dyzelinis variantas A200 CDI turi 140 AG (104 kW) ir 300 Nm sukimo momentą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-08-08 |
Mercedes Benz A200, 2008 m. dyzelis- puikus didmiesčio automobiliukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
taupus, patikimas, prie šviesoforo visada startuoja pirmas, aukšta sedėsena, greitas šildymas/kondicionavimas
brangus remontas, žema pakaba, prastokas apšvietimas
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Tai ekonomiškas automobilis, kuro sąnaudos sudaro apie 40 EUR per mėnesį, kai 30 dienų viešojo transporto bilietas Vilniuje kainuoja 29 EUR. Šiuo atžvilgiu niekas tau nešnopuoja į ausį ir negrumdo, šiltai sėdi ir riedi- namai- darbas- prekybos centrai- namai. Automobilio išorinis dizainas labai gražus, vidus gana paprastas, kaip pavyzdžiui golfo. Tačiau 2008 m. modelis jau turi šildomas sėdynes, laisvų rankų pokalbio galimybę ir kondicionavimo sistemą. Minusai: kieta pakaba, pakankamai žemas, todėl pradedančiajam nerekomenduotinas, nes daug tikimybės, kad bamperis bus nuplėštas. Brangus remontas, kadangi mašinos „snukutis“ suspaustas, tai reikia daug išardyti, norint prieiti prie tam tikrų dalių. Automobiliukas dviejų durų, todėl parkuojantis reikia pasilikti vietos durų atidarymui. Keistas šviesų apšvietimo kampas, išvažiavus naktį už miesto prastokas matomumas, tas pats su galiniu žibintu parkuojantis galu- rudenį lyjant ir tamsoje, labai prastai matos, geriau parkuoti priekiu. Pliusai: beveik negenda, automobilį turiu nuo 2012 m., per septynerius metus remontuotas buvo lygiai du kartus (vieno remonto kaina atsiėjo 300 EUR, kito- 200 EUR). Kas metai pakeičiu tepalus ir tiek žinių. Labai smagiai traukia 1,9 variklis, mieste prie šviesoforo visada startuoja pirmas. Šaltuoju metų laiku labai greitai prikaista salonas, greitai atitirpsta langai (kas aktualu žiemos rytais, kai norisi 10 min. numigti ilgiau), tuo tarpu vasarą kondicionierius nedidelį saloną greitai atvėsina. Smagu aukštai sėdėti. Bendrai vertinant- rekomenduoju Lietuvos didžiųjų miestų vairuotojams kaip komfortišką, taupią ir patikimą alternatyvą viešajam transportui |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Beveik negenda, automobilį turiu nuo 2012 m., 120 000 km. rida, per septynerius metus remontuotas buvo lygiai du kartus (vieno remonto kaina atsiėjo 300 EUR, kito- 200 EUR. Kuro sąnaudos sudaro apie 40 EUR per mėnesį, kai 30 dienų viešojo transporto bilietas Vilniuje kainuoja 29 EUR. |
Patarimai perkančiajam |
Įvertinti savo vairavimo galimybes dėl bortelių :-) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Mercedes-Benz A klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis