Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikūs dyzeliniai varikliai
- Nepaprastai komfortiškas ir puikus salonas
- Solidus įvaizdis
TRŪKUMAI
- Ne pačios geriausios klasėje valdymo savybės
- Ne pats erdviausias klasėje
- Brangi papildoma įranga
"Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą"
E klasės Mercedes visuomet buvo pats svarbiausias kompanijos modelis, tad naujos kartos buvo laukiama su dideliu nekantrumu. Automobilis dalijasi beveik identišku dizainu su mažesniuoju C klasės Mercedes, bei turi panašumu su flagmanu S klase. Manome, kad tai gana rizikingas sprendimas, nes taip šis itin svarbus ir solidus modelis pradeda asocijuotis su mažesniu C klasės modeliu. Kita vertus pats dizainas yra puikiai suderintas, harmoningas, spinduliuojantis pasitikėjimu ir išbaigtumu. Gal tik universalo galinė dalis kiek “iškrenta” iš konteksto. Na, o interjeras nusipelnė tik geriausių įvertinimų. Medžiagų kokybė, dizainas, stilius, dėmesys detalėms ir du milžiniški 12.3 colio LCD ekranai tiesiog pribloškia net ir visko mačiusius. Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą. Interjero srityje Mercedes stipriai lenkia kiek senstelėjusius 5 serijios BMW ir Audi A6, bei naują Jaguar XF. Tiesa infosistema valdoma svirtimi esančia ant transmisijos tunelio kas nėra taip patogu kaip sistemas valdant liečiant ekraną. Dėka 6,5 cm ilgesnės ratų bazės gale sėdintiems keleiviams suteikta dar didesnė erdvė, o 540 litrų bagažinė yra pati didžiausia klasėje. Tai nėra pats sportiškiausias automobilis savo klasėje, tačiau komfortas, salono tyla yra pačiame aukščiausiame lygyje. Kompanija yra įsitikinusi, kad būtent komfortas, o ne sportiškumas bus esminis kriterijus pageidaujamų automobilio sąvybių sąraše. Prie to puikiai prisideda nauji 2.0 litro 192 AG ir 400 Nm itin tylūs dyzeliniai varikliai, kurie be kita ko ir labai dinamiški – 7.3 sekundės tiek prireiks pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h. Lyginant su pirmtaku naujoji E klasė tapo maždaug 100 kg lengvesnė, daugiausia dėka aliuminio naudojimo kėbulo elementuose. Nors E klasės Mercedes yra brangesnis nei bet kuris iš tiesioginių konkurentų, tačiau bazinė Mercedes versija turi daugiau įrangos nei konkurentai. Tad pozityviai sutinkame naują klasės lyderį ir lauksime ką į tai atsakys kiti.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Gytis | 2024-01-02 |
Geriausia vidutinės verslo klasės atstovas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, stabilus valdymas, idealus komfortas, surinkimo kokybė, visa transmisijos sistema veikia be priekaištų, žinoma saugumo įranga
Pravažumas ir gana žema prošvaisa, priežiūros kaina, bagažinė galėtų būti erdvesnė
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Naujasis E klasės Mercedes tiek man, tiek matau daugeliui kitų besidominčių turi geriausią komforto ir kokybės santykį plius gerą patikimumą. Sklandus didelio automobilio elgesys kelyje ir aukštas vairavimo malonumas – šitai pajausite kiekvieną dieną. Vienintelis tikras šio automobilio minusas yra originalių dalių kaina. Bet tai kogero nieko nenustebins, tokia pati situacija bus ir Audi bei BMW atstovybėse. Būkit atsargūs jei pas jus AMG apdaila – ši gali nesunkiai nukentėti žiemą. Priekinio buferio apačia lengvai apdaužoma prie bortelių, o po apačia esanti apsauga lengvai užkliūna ant sniego arba ledo. Reikia būti atsargiam. Tačiau be AMG apdailos šios kartos E klasė atrodo beformė. Dinamika gera kaip 2 L varikliui, automatinė pavarų dėžė veikia puikiai be trūkčiojimų. Eksploatacijos metu gedimų nebuvo, tech. apžiūra darau kas 7000 km. Beje, nuo pernai metų vasario labai stipriai pabrango eksploatacinės medžiagos ir panašu nesiruošia atpigti. Palyginti su Audi A6 ir BMW 5, Mercedes yra daug komfortiškesnis automobilis, todėl tai ir fantastiškas interjeras būtų pagrindiniai šio automobilio privalumai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Mercedes-Benz E klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis