Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikūs dyzeliniai varikliai
- Nepaprastai komfortiškas ir puikus salonas
- Solidus įvaizdis
TRŪKUMAI
- Ne pačios geriausios klasėje valdymo savybės
- Ne pats erdviausias klasėje
- Brangi papildoma įranga
"Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą"
E klasės Mercedes visuomet buvo pats svarbiausias kompanijos modelis, tad naujos kartos buvo laukiama su dideliu nekantrumu. Automobilis dalijasi beveik identišku dizainu su mažesniuoju C klasės Mercedes, bei turi panašumu su flagmanu S klase. Manome, kad tai gana rizikingas sprendimas, nes taip šis itin svarbus ir solidus modelis pradeda asocijuotis su mažesniu C klasės modeliu. Kita vertus pats dizainas yra puikiai suderintas, harmoningas, spinduliuojantis pasitikėjimu ir išbaigtumu. Gal tik universalo galinė dalis kiek “iškrenta” iš konteksto. Na, o interjeras nusipelnė tik geriausių įvertinimų. Medžiagų kokybė, dizainas, stilius, dėmesys detalėms ir du milžiniški 12.3 colio LCD ekranai tiesiog pribloškia net ir visko mačiusius. Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą. Interjero srityje Mercedes stipriai lenkia kiek senstelėjusius 5 serijios BMW ir Audi A6, bei naują Jaguar XF. Tiesa infosistema valdoma svirtimi esančia ant transmisijos tunelio kas nėra taip patogu kaip sistemas valdant liečiant ekraną. Dėka 6,5 cm ilgesnės ratų bazės gale sėdintiems keleiviams suteikta dar didesnė erdvė, o 540 litrų bagažinė yra pati didžiausia klasėje. Tai nėra pats sportiškiausias automobilis savo klasėje, tačiau komfortas, salono tyla yra pačiame aukščiausiame lygyje. Kompanija yra įsitikinusi, kad būtent komfortas, o ne sportiškumas bus esminis kriterijus pageidaujamų automobilio sąvybių sąraše. Prie to puikiai prisideda nauji 2.0 litro 192 AG ir 400 Nm itin tylūs dyzeliniai varikliai, kurie be kita ko ir labai dinamiški – 7.3 sekundės tiek prireiks pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h. Lyginant su pirmtaku naujoji E klasė tapo maždaug 100 kg lengvesnė, daugiausia dėka aliuminio naudojimo kėbulo elementuose. Nors E klasės Mercedes yra brangesnis nei bet kuris iš tiesioginių konkurentų, tačiau bazinė Mercedes versija turi daugiau įrangos nei konkurentai. Tad pozityviai sutinkame naują klasės lyderį ir lauksime ką į tai atsakys kiti.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: jk | 2023-07-13 |
Ekonomiškas AMG? 53 AMG coupe |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Variklio galia fantastiška, AMG stilius kėbulo ir interjeri detalėse, sportiškos patogios sėdynės, AMG charizma, nepavedęs patikimumas ir degalų sąnaudos
Brangus
|
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
E klasės AMG E53 su kupė kėbulu. Automobilį turime šiek tiek daugiau nei pusę metų. E53 pavadinimas manau pasako viską. Ištiesų AMG versija nieko bendro su įprastu E kupė neturi. Tai iš esmės kitokie automobiliai. AMG turi daug įdomių sportinių režimų, iškirtinis duslintuvo riaumojimas ir žinoma tikram sportiniui automobiliui artimesnė dinamika. Be to, automobilis gali būti geras kompromisinis variantas – gali būti supersportiškas automobilis kai norisi, gali būti ramus kruizeris. Jei neturite intereso vaikytis sekundžių ir visokių kelių erelių, tai pamatysit kad su šiuo AMG galima ir pataupyti. Tai man buvo tikras atradimas. Paprastai automobilis iki 100 km/h įsibėgėjantis per 4 sekundes nebūna nei ekonomiškas nei pigus važinėti. Bet šis AMG yra “mild hybrid”, todėl automobilis kartais leidžia visai nenaudojant kuro, na beveik. Tarkim išvažiuoji į trasą, matai kad su likusiu kuru galima įveikti 240 km, o tu pravažiuoji tuos 240 km ir dar plius įveiki kokius 60 km. Žodžiu ekonominiu požiūriu automobilis beveik visada nustebina geraja prasme. Rekomenduoju visiems, kurie nenori pernelyg išsiskirti gatvėje, bet nori prie šviesoforo startuoti pirmi jeigu to užsimanys, o degalinėse lankytis rečiau nei buvo planuojama. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Mercedes-Benz E klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis