Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikūs dyzeliniai varikliai
- Nepaprastai komfortiškas ir puikus salonas
- Solidus įvaizdis
TRŪKUMAI
- Ne pačios geriausios klasėje valdymo savybės
- Ne pats erdviausias klasėje
- Brangi papildoma įranga
"Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą"
E klasės Mercedes visuomet buvo pats svarbiausias kompanijos modelis, tad naujos kartos buvo laukiama su dideliu nekantrumu. Automobilis dalijasi beveik identišku dizainu su mažesniuoju C klasės Mercedes, bei turi panašumu su flagmanu S klase. Manome, kad tai gana rizikingas sprendimas, nes taip šis itin svarbus ir solidus modelis pradeda asocijuotis su mažesniu C klasės modeliu. Kita vertus pats dizainas yra puikiai suderintas, harmoningas, spinduliuojantis pasitikėjimu ir išbaigtumu. Gal tik universalo galinė dalis kiek “iškrenta” iš konteksto. Na, o interjeras nusipelnė tik geriausių įvertinimų. Medžiagų kokybė, dizainas, stilius, dėmesys detalėms ir du milžiniški 12.3 colio LCD ekranai tiesiog pribloškia net ir visko mačiusius. Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą. Interjero srityje Mercedes stipriai lenkia kiek senstelėjusius 5 serijios BMW ir Audi A6, bei naują Jaguar XF. Tiesa infosistema valdoma svirtimi esančia ant transmisijos tunelio kas nėra taip patogu kaip sistemas valdant liečiant ekraną. Dėka 6,5 cm ilgesnės ratų bazės gale sėdintiems keleiviams suteikta dar didesnė erdvė, o 540 litrų bagažinė yra pati didžiausia klasėje. Tai nėra pats sportiškiausias automobilis savo klasėje, tačiau komfortas, salono tyla yra pačiame aukščiausiame lygyje. Kompanija yra įsitikinusi, kad būtent komfortas, o ne sportiškumas bus esminis kriterijus pageidaujamų automobilio sąvybių sąraše. Prie to puikiai prisideda nauji 2.0 litro 192 AG ir 400 Nm itin tylūs dyzeliniai varikliai, kurie be kita ko ir labai dinamiški – 7.3 sekundės tiek prireiks pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h. Lyginant su pirmtaku naujoji E klasė tapo maždaug 100 kg lengvesnė, daugiausia dėka aliuminio naudojimo kėbulo elementuose. Nors E klasės Mercedes yra brangesnis nei bet kuris iš tiesioginių konkurentų, tačiau bazinė Mercedes versija turi daugiau įrangos nei konkurentai. Tad pozityviai sutinkame naują klasės lyderį ir lauksime ką į tai atsakys kiti.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Linas | 2022-07-06 |
Žaislas kiekvienai dienai – E klasės kupė |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Interjero dizainas, stabilumas, komfortas, triukšmo izoliacija, įranga
Kaina
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Gražus automobilis, ypač su AMG paketu kaip pas mane. Salonas – tamsios ir šviesios odos per vidurį derinys. Yra kelio ženklų atpažinimo sistema, sistema kuri stebi atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio – todėl ekrane automobilis visą laiką laiką pypsi ir pranešinėja kas vyksta priekyje. Telefono ir išorinių prietaisų valdymas pasenęs lyginant su šiuolaikinėm technologijom. Degalų bako dangtelis pasirodo atsidaro ne mygtuko ar svirtele, o tiesiog lauke :) Variklis galios turi sočiai, bet tiesą pasakius ir netraukia spausti akseleratorių. Kogero nesinorisi sugadinti idealaus komforto viduje. Galinio vaizdo veidrodėliai man nepatogūs ir matomumas atgal yra labai prastas – reikia prie to priprasti. Durelės tik dvi, bet jos didžiulės. Automobilių stovėjimo aikštelėse reikia į tai atkreipti dėmesį - dabar man atrodo, kad bet kur vietos nepakanka. Sėdynės yra fantastiškos. Praverčia ir parkavimo asistentas. Kelyje automobilis nepaprastai minkštas ir patogus. Žinoma nelakstau per greičio mažinimo kalnelius, bet apskritai kelio nelygumus automobilis sugeria nepaprastai geri - net ir didelius. Apie kuro sąnaudas ir patikimumą dar anksti rašyti - dar nenuvažiavau tiek daug, kad galėčiau objektyviai įvertinti. Jei netingėsiu vėliau parašysiu apie remontą ir išlaidas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Mercedes-Benz E klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis