Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus, solidus dizainas
- Itin komfortiškas
- Itin technologiškas
TRŪKUMAI
- Itin brangus
"S klasės Mercedes-Benz kogero labiausiai atpalaiduojantis automobilis visoje autoindustrijoje"
Tai neeilinis automobilis pritraukiantis ypatingą automobilių gerbėjų dėmesį. Pristatydama naują S klasės Mercedes, kompanija kaip visada nepraleidžia progos parodyti ką ji sugeba geriausiai. Reikia paminėti, kad uždarius Maybach kompaniją, visas dėmesys nukrypo būtent į šį Mercedes modelį. Kaip žmogus pasitinkamas pagal rūbą, taip ir automobilis pagal išorės dizainą. Taigi, čia matome tipišką Mercedes, kuris panašus į savo pirmtaką, tačiau tai ne priekaištas, nes dizaineriai išlaikė geriausius pirmtako bruožus, bei pridėjo naujų. Naujas modelis neatrodo didelis dėka subtilių linijų einančių per automobilio šonus, bei puikiai priderintų priekinių ir galinių žibintų. Priekyje puikuojasi tradicinės Mercedes radiatoriaus grotelės, kurios yra be didžiulės žvaigždės – tai yra tik pačių prestižiškiausių Mercedes bruožas. Interjere išlaikytas pasiteisinęs stilius – didelis prietaisų skydelis, talpinantis milžinišką 12.3 colių LCD monitorių centre, minimalus kiekis įvairių mygtukų ir keletas bruožų pažįstamų iš pirmos kartos Mercedes-Benz CLS modelio. Kiek neįprastai atrodo apvalios salono vėdinimo angos ir dviejų stipinų minimalistinis vairas – bet tai nerėžia akies, greičiau suteikia išskirtinumo. Visumoje kiekviena interjero detalė spindi nepriekaištinga prabanga ir kokybe. Vien ko vertas interjero apšvietimas, kurį sukuria daugybė LED lempučių! S klasės Mercedes-Benz kogero labiausiai atpalaiduojantis automobilis visoje autoindustrijoje – vairo ar pedalų vibracijos praktiškai neegzistuoja, išorės triukšmo negirdėti beveik prie bet kokių greičių, liko tik vos girdimas pakabos mechanizmo judėjimas į viršų ir į apačią. Įdomi naujovė – šis puikus automobilis turi gamyklinį kvapų gaiviklį, kuris gali skleisti net keturių skirtingų aromatų kvapą. Nenuostabu, kad automobilis prikimštas įvairios saugumo ir komforto įrangos, tokios kaip masažuojamos sėdynės, įvairiomis kryptimis valdomos galinės sėdynės, kelio nelygumų numatymo sistema ir daug kitų. Buvo gaminamos tokios versijos: S400 Hybrid, S500, S350 BlueTec bei S350 BlueTec Hybrid. S400 Hybrid modifikacija turi 3,5 litro V6 motorą su 302 AG galia bei elektrinį varikliuką, generuojantį dar 27 AG. S500 slepia solidesnį motorą - 4,7 litro V8 jėgainę su 448 AG. Su šiuo varikliu didžiulis sedanas iki 100 km/h įsibėgėja vos per 4,8 sekundės! S350 BlueTec bei S350 BlueTec Hybrid yra dyzelinės versijos: S350 varomas 3,0 litrų dyzelinio variklio su 254 AG galia, o kita turi mažytį 2,1 litro keturių cilindrų dyzelinį variklį. Šiam varikliui į pagalbą ateis 27 AG galią turintis elektros motoras. Rezultate maksimalus šio modelio greitis siekia net 240 km/h, o iki 100 km/h sedanas įsibėgės per 7,6 sekundės. Degalų sanaudos vertos rimtų susimastymų – S klasės Mercedes važiuos su vos 4,4 litro šimtui kilometrų. Tikrai, kad stebuklingas automobilis...
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia S 65 AMG versija turi 6 litrų V12 biturbo variklį su 463 kW (630 AG) galia ir 1000 Nm:
Tokį automobilį vairuoja ir Jim Carrey:
Tokį automobilį vairuoja ir Jim Carrey:
Patalpino: Egidijus | 2021-07-19 |
Geriausias automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Saugumas, dinamika, valdymas, degalų sąnaudos, pakaba, komfortas, triukšmo izoliacija, dizainas
Kaina, matmenys, bagažinė
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Mercedes Benz S W222, 2016 metų, 350D, varomas visais keturiais ratais. Važinėju vieneri metai. Anksčiau turėjau Volvo XC90. Prieš pirkdamas kelias dienas teko pavažinėti Mercedes E 63S, BMW 740, išbandžiau visus aukščiausios klasės krosoverius - Mercedes GLE, BMW X5, Audi Q7, Range Rover Sport. Buvau linkęs rinktis vieną iš šių variantų, bet tada išbandžiau S klasę ir viskas išsisprendė. Joks kitas automobilis nesuteikia tokio komforto jausmo kaip šis. Mano MB yra trumpos ratų bazės versija, parvaryta iš Vokietijos. Rida perkant buvo apie 70.000 km. Automobilis itin harmoningas: išbandžiau sportinį režimą su nuleista pakaba ir įsitikinau kaip stipriai pneumo pakaba gali pakeisti automobilio charakterį - nuo jachtos komforto iki aštraus valdymo. Automobilis gerai laiko kelią net ir važiuojant posūkyje didesniu nei 160 km/h greičiu – jautiesi visiškai ramus ir užtikrintas. Atsižvelgiant dar ir į komforto lygį, tai yra geriausias kruizeris koks tik yra sukurtas. Pliusai: ekonomiškas ir patikimas variklis, 9 laipsnių automatika, keturių varančiųjų ratų pavara. Važiuojant maždaug 160 km/h greičiu variklio apsukos - ne daugiau kaip 2000 aps, vidutinės kuro sąnaudos - 7,3 litro šimtui prie 130–140 km/h greičio. Prie 180 automobilis važiuoja taip pat užtikrintai, kaip ir prie 140. Mieste sunaudoja nuo 10 iki 11 litrų. Naudingos išmanios sistemos - automobilis sulėtins greitį, jei pamatys kliūtį arba jei staigiai sumažės atstumas iki priekyje važiuojančio automobilio. Saugos sistema įtemps saugos diržą, o posūkiuose sėdynės šonai aktyviai palaiko kūną. Apskritai saugos ir komforto sistemų rinkinys toks, kad surašyti užtruktų ilgai. Sunku rasti kažką panašaus tarp visureigių. Plius automobilis yra bene gražiausias iš visų savo laiko konkurentų. Trūkumai: net ir trumpoji versija siekia daugiau nei 5 metrus ilgio. Reikia priprasti prie dydžio. Žinoma padeda 360 kamera, taip pat ir parkavimo jutikliai, tačiau pasitaiko, kad vietos paprasčiausiai nepakanka. Aptarnavimo kaina atitinka automobilio statusą. R20 ratai reikalingi geram vaizdui, bet jie nėra praktiški. Sėdynių masažas galėtų būti aktyvesnis. Ir svarbiausia: automobilis nėra skirtas krovinių gabenimui. Čia negalima sudėti vaikų dviračio jo neišardžius. Bagažinėje nėra ilgų krovinių ertmės. Išvada: kogero tai buvo geriausias masiškai gaminamas automobilis savo laiku. Tačiau reikia atsižvelgti į praktišką pusę - jei turite galimybę turėti du automobilius, iš kurių vienas būtų S klasė, tai kitas turėtų būti visureigis ar universalas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Mercedes-Benz S klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis