Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Toyota Carina yra vidutinės klasės automobilis, pradėtas gaminti dar 1970 metais. Automobilis buvo gaminamas su ketverių durų sedano, penkerių durų hečbeko ir penkerių durų universalo kėbulais. Carina pasižymi patikimumu ir ekonomiškumu. Ženklių trūkumų sunku ir rasti – gal kiek blankokas dizainas, nors tai būdinga daugeliui to meto Toyota modelių. Carina Europoje pakeitė 1997 metais pasirodęs Avensis.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Toyota Carina yra vidutinės klasės automobilis, pradėtas gaminti dar 1970 metais. Automobilis buvo gaminamas su ketverių durų sedano, penkerių durų hečbeko ir penkerių durų universalo kėbulais. Carina pasižymi patikimumu ir ekonomiškumu. Ženklių trūkumų sunku ir rasti – gal kiek blankokas dizainas, nors tai būdinga daugeliui to meto Toyota modelių. Carina Europoje pakeitė 1997 metais pasirodęs SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Rimantas Ališauskas
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Rimantas Ališauskas | 2015-06-25 |
TOYOTA Carina E 2.0 TD GL 1997/09 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, maži eksploatacijos kaštai, kokybė, geros garso kolonėlės, daug vietos tiek keleiviams, tiek kroviniams.
Garso izoliacija, mažoka variklio galia
|
Pagaminimo metai: 1997
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
TOYOTA Carina E 2.0 TD GL 1997/09 turėjome 8 metus. Iš patirties galima pasakyti, kad šis automobilis yra tikrai tvirtas ir patikimas, atsparus korozijai. Patogus tiek ilgesnėse kelionėse tiek ir mieste. Šiek tiek erzina triukšmas, bet labiau pasigarsinus muziką, tai nekelia jokio didelio diskomforto, nes susikalbėti tikrai įmanoma automobilyje :D Beje originalios garso kolonėlės atkuria tikrai labai gerą ir kaip tokių metų auto tikrai kokybišką garsą. Geros ir tikrai kokybiškos salono dalys, niekas nebarška. Elektronikos tokiame automobilyje yra minimaliai, bet tai galbūt ir gerai, nes nėra kam sugesti. Auto tikrai nėra pats gražiausias, ypač iš priekio, bet tai skonio reikalas. Man asmeniškai kaip tokių metų auto yra tikrai gražus. Daug vietos salone (lengvai telpa vairuotojas ir 4 keleiviai, o ypač daug vietos keleiviams gale), didelė bagažinė, o atvertus sėdynes vietos kroviniams tikrai nepritrūks. Apibendrintai galima pasakyti, kad ši mašina tinka tiems kas nori tikrai patikimos, kokybiškos, vagių nemėgstamos, mažai nuvertėjančios, gana ekonomiškos transporto priemonės. |
Variklis |
Variklis patikimas. Per 8 metus nieko nereikėjo tvarkyti. 2 litrų 61 Kw (82 AG) dyzeliniam varikliui šiek tiek trūksta galios. Kartais norint ką nors aplenkti tenka jungti žemesnė pavarą. Šis auto tinka ramesnį vairavimo būdą mėgstantiems vairuotojams. Maksimaliai su šiuo auto yra tekę pasiekti ~150 km/h (daugiau "nebetraukė"), bet važiuoti tokiu greičiu yra tikrai nesmagu (didelis garsas, aukštos apsukos, didelis kuro suvartojimas, bet važiavimas gana stabilus). Optimaliausias greitis kaip ir daugumai dyzelių yra apie 80-100 km/h. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacijos kaštai tikrai žemi. Kaip visiems auto reikėjo keisti filtrus, tepalus, kitus skysčius, stabdžių kaladėles, diržus, akumuliatorių, padangas. Daugiau nieko. Na ir žinoma reikėjo įsipilti kuro :D Nuvertėjimas, manyčiau, gana nedidelis, nes per 8 metus auto nuvertėjo apie pusę pirkimo vertės (11 tūkst. Lt -> 5 tūkst. Lt). Pavyzdžiui, koks Renault tokių metų per 8 metus būtų tikriausiai nuvertėjęs daug labiau. Svarbiausia, kad auto tiek iš techninės pusės, tiek iš išvaizdos lygiai toks pat kaip ir prieš 8 metus. |
Patarimai perkančiajam |
Automobilio pirkimas yra loterija, bet dėl TOYOTA Carina šansai, kad išlošite ir nesigailėsite yra daug didesni nei perkant kitą panašaus amžiaus auto. Jei auto buvo prižiūrėtas ir "nenudrožtas" (tai padaryti šiam auto yra tikrai sudėtinga :D ), tai jūs tikrai įsigysite patikimą automobilį, kurį tinkamai prižiūrėdami dar galėsite ilgai ir laimingai naudoti, o galbūt ateityje perleisite ir kažkam kitam :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Toyota Carina TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis