Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus salonas
- Ekonomiškas
- Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Pigios medžiagos interjere
- Blankus dizainas
"Labai retas Toyota Corolla pirkėjas nusivilia savo pirkiniu ir šis modelis yra ne išimtis"
Sutikdamas savo 40-uosius metus rinkoje Corolla vis dar išlieka ne tik pats populiariausias automobilis pasaulyje, bet populiariausias automobilis per visą automobilizmo istoriją. Priekiniais ratais varomas kompaktiškas sedanas turi subūręs ištikimų gerbėjų armiją dėka savo kokybės, patikimumo, ekonomiškumo ir puikaus pritaikymo šeimynos reikmėms. Nauja Corolla padidėjo, tapo labiau prigludusi ir panaši į didesnįjį Camry. Labai retas Toyota Corolla pirkėjas nusivilia savo pirkiniu ir šis modelis yra ne išimtis. Automobilis pasižymi puikiu ekonomiškumu, artimu hibridiniam Prius, erdviu interjeru, tyliu ir komfortišku salonu kiek primenančiu tą patį Camry ir visa tai už labai patrauklią kainą. Keletas nuviliančių momentų tokių kaip blankokas dizainas, pigokas plastikas, ne pačios azartiškiausios valdymo savybės kogero nesutrukdys Corollai atlikti savo misiją tarnauti sparčiai gausėjančiai pasaulio populiacijai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-11-22 |
Puiki masina |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Lengva vairuoti, daug vietos daiktams, gerai valdosi
Variklis silpnokas, bet jei nori galios tai ir neperki masinos su 1.4 varikliu
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Kas rasot kad nedziugina ir nuobodi masina, tai gal tiesiog esat nuobodus vairuotojai? Asmeniskai nustebau, manevringa, galios kaip 1.4d4d normaliai, zinoma, labai trumpi begiai, tame yra ir pliusu ir minusu. Per posukius lekia, su r16 ratais net salyginai minksta, kaip sedanas net labai praktiska, gale keista, bet nemazai vietos, kiekvienam keleiviui po cupholderi, labai daug vietu visokiems smulkiems daiktams susideti, garso izoliacija adekvati, vairas labai lengvas, gali su pirstu sukineti :D Dizainas kaip kam, lietuviska akis prie jo neipratus, priekis juokingas trumpas kaip hecbeko, siaip atrodo normaliai. Kieti plastikai salone, bet vaziuojant niekas netraska, nebent pats stumdai panele ir panasiai. Garso sistema irgi adekvati, neliudina kai klausai. Kelyje visai stabili net galima sakyti iki labai dideliu greiciu. Mate ji ir offroado nevaikisko ir zieminio ir pavasarinio, niekada nebuvo pakibus niekur. Turejo kabli, tai viena karta ji dar pati kita masina tempe. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacija nieko nuostabaus, jei nebutu teke visiskai restauruoti mechanines dezes, kas yra ju problema, butu jis buves net labai pigus, per 19000km su vaziuokle niekada nebuvo nei menkiausiu, tu einamu, bedu. Teko keisti egr ausintuva, siaip visos ekologines sistemos po 400000km liko vietoj, dumelio jokio niekada nemete. |
Patarimai perkančiajam |
Perkant verta pasiklausyt ar deze neuzia, ir ziurek ka i baka pili |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis