Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Įspūdingas išorės dizainas
- Nebrangus išlaikyti
- Smagus kelyje
TRŪKUMAI
- Automatinė pavarų dėžė
- Nedaug erdvės gale sėdintiems
- Brangus įsigyti
"Automobilis ne tik atrodo puikiai, tačiau ir valdomas neprastai, turi rafinuoto stiliaus saloną, o brangiausios ZR versijos turi netgi projekcinį ekraną ant priekinio stiklo"
Nedaug yra svarbesnių premjerų už visame pasaulyje gerai žinomos Toyota Corolla. Jau 12-os kartos Corolla gaminama nuo 1967 metų su sunkiai suvokiamais skaičiais - jau parduota daugiau nei 45 milijonai automobilių. “Naujas” – toks apibūdinimas labiausiai tinka naujos kartos Corolla, kadangi automobilis neturi beveik nieko iš savo pirmtako. Nors milijoniniai pardavimai buvo pasiekti daugiausia dėka patikimumo ir geros kainodaros, naujas modelis prideda daugiau charakterio ir išraiškingumo. Kuomet VW Golf iš kartos į kartą beveik nesikeičia, o Honda Civic prarado turėtą stilingą sportiškumą, panašu kad Toyota Corolla kaip niekada turi puikius šansus tapti karaliumi savo klasėje. Automobilis ne tik atrodo puikiai, tačiau ir valdomas neprastai, turi rafinuoto stiliaus saloną, gana kokybiškas interjero medžiagas, o brangiausios ZR versijos turi netgi projekcinį ekraną ant priekinio stiklo. Be to automobilis turi puikų saugumo paketą – tiek aktyvaus, tiek pasyvaus saugumo, o hibridinės versijos gali pasiūlyti pagirtiną ekonomiškumą. Dar viena gera naujiena – galinė pakaba daugiau nebe torsioninė, o nepriklausoma daugiasvirtė. Tai pridės ne tik komforto, bet ir gerokai didesnį stabilumą bei sportiškumą. Rodos puikus pasiūlymas, tačiau visa tai turi savo kainą - Toyota Corolla nebėra pigus automobilis, o ir antrinėje rinkoje neabejotinai išlaikys aukštą kainą. Yra ir kitų trūkumų – aptakus kėbulo dizainas kiek sumažino erdvę keleivių galvoms, ypač sėdintiems ant galinių sėdynių. Nors visi Corolla modeliai turi 60:40 padalintas sulankstomas galines sėdynes, bagažinė yra negili ir mažoka pagal klasės standartus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-02-01 |
Toyota touring Sport, arba universalas kuris mane nustebino. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Aukščiau jau išvardinau :)
Garso izoliacija neprasta, tačiau važiuojant prastesniu keliu girdimas padangų keliamas triukšmas.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,4 |
Bendras automobilio aprašas |
Pradėsiu nuo to, kad niekada nebuvau Toyotos fanas. Apskritai man arčiau širdies prancūziškų automobilių filosofija: komfortas svarbiausia! Buvau ilgametis Citroen XM ir Renault GrandEspace savininkas. Taigi, kuo mane papirko Toyota Corolla Touring Sport su 1.2 litro benzininiu varikliu ir automatine pavarų dėže, kad net tapau jos savininku? Privalumai: 1. Adaptyvinė kruizo kontrolė, visose komplektacijose (už tai papildomai mokėti nereikia). Jei priekyje važiuojantis automobilis mažina greitį, taviškis automatiškai daro tą patį. Jei priekyje važiuojantis automobilis sustoja, taviškis irgi. Ir greitėja taip pat. Mano nuomone, tai vienas geriausių pastarojo meto išradimų, palengvinantis ilgas keliones. 2. Geras matomumas iš vairuotojo pozicijos. Tai, vėlgi mano nuomone, gan svarbi, tačiau daugelio gamintojų pamiršta savybė. Pvz. Toyota Auris dalį vaizdo užstojo šoninis veidrodėlis, o pvz. Hyundai i30 priekiniai statramsčiai tokie stori ir tokiu keistu kampu pakrypę, kad pėstįjį einantį per perėją pamatai tik paskutinę akimirką. Corolloje tai jau išspręsta - veidrodėlis atstumtas nuo lango, statramstis nestoras, vaizdo neužstoja. Beje, geras matomumas ir gale, vaikams tai patinka. 3. Patogios sėdynės. Yra kur pasidėti patogiai tiek kairę, tiek dešinę ranką. Stumdomas ranktūris taip pat labai gerai - mieste jis nereikalingas, tad gali nustumti, o ilgose kelionėse išsitraukti. 4. Važiuoklė. Kad girsiu Toyotos važiuoklę - tikrai nesitikėjau. Ji pakankamai minkšta, sugeria net didelius smūgius komfortiškai. Ir tuo pačiu labai gerai laiko kelią. T.y. automobilis gerai subalansuotas, neturi nei understeer'o, nei oversteer'o. Klauso ir važiuoja ten, kur tu nori. Važiuoklė tiek priekyje, tiek gale nepriklausoma. Kėbulas taip pat labai standus, ir tai jaučiasi. Reklaminiuose bukletuose rašo, kad lyginant su Auris, jis standesnis 40 procentų. Panašu, kad šį kartą reklaminis bukletas nemelavo. Beje, turėkite omenyje, kad skirtinguose kėbuluose, važiuoklė sureguliuota ne vienodai. Hetčbekas - kiečiausias, sedanas, teoriškai, minkščiausias, o universalas per vidurį. 5. Galinė vaizdo kamera. Ji - standartinėje komplektacijoje. Ekrano ir kameros rezoliucija kaip iš kokių 2010, bet, funkciją atlieka. 6. Šildomas vairas ir sėdynės. Džiaugiuosi, kiekvieną kartą žiemą sėsdamas už vairo. 7. Automatas. Nežinau, ką Toyota ir Aisin inžinieriai padarė su CVT pavarų dėže, nes anksčiau CVT negalėjau pakęsti, tačiau naujojoje Corolla TS ji veikia visiškai sklandžiai ir švelniai. Pvz., Auris'e ir Yaris’e jos gan pobjauriai veikė - paspaudus akceleratorių, kildavo daug triukšmo, o efekto mažai. Tai va, dabartinė veikia taip, kad neturiu jokių priekaištų. Kai kurie video blogeriai teigia, kad CVT labiausiai tinka komplektuoti su mažais turbininiais varikliais. Toyota Corolla tai patvirtina. 8. Nesigirdi variklio triukšmo ir jokių vibracijų salone. 9. Android auto. Tai yra pliusas iš minuso :) Toyotos gimtasis multimedijos interface’as toks baisus, kad atrodo lyg būtų kurtas 1994 (pasiskolino iš Norton arba Volkov Commander’io). Tai android auto pakeičia jį. Ir savaime suprantama kiti Android Auto pranašumai - spotify, didelis Gmaps arba Waze navigacijos ekranas, su visais trafikais, kamščiais ir greičio kameromis. 10. Automatinis avarinis stabdymas. Automobilis lazeriu ir vaizdo kameros pagalba fiksuoja aplinką ir jei pėstysis arba dviratininkas netyčia kerta trajektoriją, arba priešais esanti mašina staigiai stabdo, automobilis signalizuoja apie netikėtą kliūtį, sustiprina stabdžių veikimą, o galiausiai ir pats pradeda stabdyti. Kitos mintys ir pastebėjimai: Taip, 1.2 variklis mažas, bet dinamikos pakanka. Su automatine pavarų dėže iki 100 km/h įsibėgėja per 10,3 sekundės. Not great, not terrible. Mieste užtenka per akis, o užmiestyje… na norėtųsi daugiau galios, bet aplenkti pavyksta. Tiesa, pilnu ekipažu suaugusiųjų, dinamika krenta. Realios kuro sanaudos. Užmiestyje, jei neviršijamas leistinas greitis, apie 4,7-4.9 litrai 100-ui km (toks gavosi kelionėje iki Talino ir atgal). Mieste vasarą apie 7-8 litrus 100-ui km. Žiemą mieste - litru didesnė. Tiesa, kol sušyla variklis, sanaudos būna gan didelės, tarkim jei važiuojama tik kelias minutes, jos tikrai nedžiugins. Patinka, kaip veikia start-stop sistema. Variklis gesinamas tik tokiu atveju, jei sustojus bus papildomai smarkiau nuspaustas stabdžio pedalas. T.y., sistema variklio prie sankryžos neužgesins, jei pats to nenorėsi. Universalo bagažinė talpi. Keturių asmenų šeimai keliavimui po Europą tokio dydžio užtenka. Riebus pliusas už tai, kad nulenkus galines sėdynes, telpa MTB 29er dviratis (nenuėmus ratų). Bagažinės dangtis dvigubas: iš vienos pusės - veliūras, iš kitos - plastikas, murziniems dalykams vežioti. Audio aparatūra vidutiniška. Ne pati blogiausia, bet upgreido norisi. Šildomi valytuvai. Šio privalumo naudos nesupratau. Reflektoriniai Led žibintai Active komplektacijoje. Vidutiniški, paraboliniai LED’ai brangesnėse komplektacijose šviečia geriau. Aktyvi linijų palaikymo sistema. Ji stengiasi pati automobilį išlaikyti savo juostoje, bet pvz., lyjant, sningant arba prieblandoje, prasčiau pažymėtuose Lietuvos keliuose dažniausiai neveikia. 1. Jei variklio ar vėjo triukšmo beveik nesigirdi, tai padangų triukšmas nuo ratų arkų, deja, girdisi. Jei pirksite padangas, ieškokite, kad jų triukšmo indeksas neviršytų 69 db. Apie dygliuotas padangas net nerašau. Neištversit :D 2. Multimedija. Interfeisas turbūt atkeliavo iš 1994 metų, pasiskolinus dizainą iš Norton arba Volkov komanderio. Ekrano LCD pagamintas turbūt 2010, bet reikia džiaugtis, kad ne 2000-aisiais :D Bet gerai, kad jau yra Android Auto, ir galima nenaudoti Toyotos interfeiso. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 35)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis