Markės
1753 iš 1918
Toyota Hilux, 2004 - 2015
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Hilux pikapas buvo atnaujintas 2004 metais. Automobilis toliau gaminamas ant patobulintos rėminės konstrukcijos kaip ir senosios versijos. Naujas Hilux tapo didesnis ir dabar klasifikuojamas kaip vidutinio dydžio pikapas. Šis automobilis žinomas kaip be galo patikimas ir ištvermingas automobilis. Atrodo jis ir toliau pasiryžęs išlaikyti šį titulą. Automobilio universalumas yra skiriamasis bruožas: jis naudojamas konkrečioms darbinėms užduotims, bekelėje ir laisvalaikiui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2017-01-17

Dakaras baigėsi, prasidėjo Dakaras

Dakaras baigėsi, prasidėjo Dakaras
Tai – gerai žinoma penkiskart Dakaro ralyje dalyvavusio Benedikto Vanago frazė, ištarta po vieno iš jo įveiktų maratonų. 2017-aisiais ši frazė irgi tinka, tik ją taria jau ne B. Vanagas, o kitas patyręs bekelės lenktynininkas – Antanas Juknevičius.

A. Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažas – vienintelis iš trijų startavusių lietuviškų ekipažų, pasiekęs finišą. Ne bet kokioje, o 21-oje vietoje – geresnėje nei kada pavyko užkopti Baltijos šalių atstovams. Iki šiol geriausio pasirodymo rezultatas priklausė B. Vanagui, su Andrejumi Rudnickiu 2015-aisiais finišą pasiekusiam 24-oje vietoje.

Tai yra puikus pasirodymas, įvertinant visas logiškas galimybes. Dakaro ralio greičiausiųjų dešimtuke įsikūrusios gamyklinės „Peugeot“, „Toyota“ ir MINI komandos, turinčios itin didelius biudžetus ir disponuojančios naujausiais automobiliais. Prie jų kartais prisišlieja didelių komandų, disponuojančių tik privačių rėmėjų lėšomis, atstovai, kaip Romainas Dumasas, Ericas Bernardas ir kt. Šių – taip pat apie dešimt. Norint būti greitesniu už šiuos atstovus, reikia ne tik mokėti greičiau važiuoti, bet ir turėti naujausią automobilį bei skirti daug pinigų jo priežiūrai maratono metu, ko lietuviai sau leisti nelabai gali.

Kaip pripažino pats A. Juknevičius, jo komanda daug kur taupo. Pavyzdžiui, gamyklinės „Toyota“ komandos sportiniams automobiliams amortizatoriai keičiami kas tris dienas, reduktoriai, sankaba – kas dvi. Lietuvių „Toyota Hilux“ finišą pasiekė tuo pačiu amortizatorių komplektu, kuriuo ir startavo, o sankabos, reduktoriaus ir kitų daug kainuojančių detalių keitimas buvo atliekamas tik vieną kartą. Juk net specialaus sportinio reduktoriaus kaina viršija dešimt tūkstančių eurų, tad yra didelis skirtumas, ar per lenktynes sunaudoti juos du, ar keturis.

Tačiau A. Juknevičius sugebėjo rasti idealų balansą tarp taupymo ir rezultato. Priešingai nei ankstesniais metais, jo automobilio nekamavo techninės problemos ir tik viename greičio ruože sugedo pavarų dėžės daviklis, dėl kurio teko visą etapą važiuoti turint tik tris pavaras. Visas kitas dienas ekipažas arba atvažiuodavo į finišą be didesnių problemų, arba užtrukdavo trasoje tik dėl savo klaidų: pavyzdžiui, kelios šturmano D. Vaičiulio klaidos naviguojant kainavo ne vieną dešimtį minučių, o A. Juknevičiaus šokant per trampliną sugadintas kardaninis velenas viename etape „Toyota Hilux“ paliko varomą tik užpakaliniais ratais.

Viso to rinkinys atvedė lietuvius į aukščiausią kada nors Dakare užimtą poziciją. Paradoksalu, tačiau kitiems dviems lietuviškiems ekipažams 2017-ųjų Dakaras baigėsi kur kas anksčiau ir prasčiau: B. Vanagas su Sebastiano Rozwadowskiu dėl automobilio gedimo pasitraukė trečiame greičio ruože, o Vaidotas Žala su Sauliumi Jurgelėnu – ketvirtame. 

B. Vanagas jau užsiminė apie savo artimiausius planus – jis dalyvaus Pasaulio ralio maratonų taurėje ir sieks užimti aukštą vietą šiose iš 11 etapų susidedančiose varžybose. Apie 2018-ųjų Dakarą jis dar nekalba – tai didžiulio biudžeto reikalaujantis renginys, o pagrindiniu prioritetu lenktynininkas dabar įvardija „Baja“ lenktynių seriją.

V. Žala apie artimiausius planus dar nekalba, tačiau antras Dakaras iš eilės jam buvo nesėkmingas dėl tos pačios priežasties – gendančio automobilio. Ar užteks jam jėgų ir resursų trečiam bandymui, spėlioti anksti, tačiau būtų realu ir logiška, kad automobilio bandymams būtų pasirinkta artimesnė vieta nei Pietų Amerika.
Tad visiškai realu, kad 2018-ųjų Dakare bus tik vienas lietuviškas automobilio ekipažas. Kita vertus, sklando gandai, kad lietuviška trispalvė švies ir ant vieno motociklo. O kaip bus iš tikrųjų, sužinosime greičiausiai tik vasarą. 
 


Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt