Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas interjeras
- Komfortiškas kelyje
- Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
- CVT pavarų dėžė
- Netobula infosistema
- Triukšmingi varikliai
"Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu, kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir vyriškumo"
Naujas RAV4 dizainas didžiaja dalimi buvo “pasisklolintas” iš charizmatiško FT-AC koncepto parodyto 2017 metais. Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir "vyriškumo". Tai paryškina kampuotos ratų arkos, aštrios griežtos linijos. Tuo šis visureigis išsiskiria iš kitų tarpo, kurie dažnai nedaug besiskiria nuo įprastų sedanų ar hečbekų. Nejučiom prisimename pirmos kartos RAV4, kurie buvo nedideli ir žaismingi visureigiai – visiška priešingybė dabartiniam RAV4. Viduje automobilis yra tipiškas Toyota - interjeras yra paprastas, tačiau kokybiškai pagamintas. Viršutinė apdailos dalis yra minkšta, tačiau apatinė kaip ir reikėjo tikėtis pagaminta iš kieto plastiko. Centre įtaisytas didysis LCD ekranas nėra itin geros rezoliucijos ir veikia neitin greitai, tačiau Toyota įtaisė patogų informacijos displėjų tarp greičio ir apsukų rodmenų. Viduje įtaisyta daug įvairaus dydžio ertmių ir dėtuvių, gale sėdintiems trims suaugusiems vietos užtektinai, tačiau atidarius porankį nerandame ertmės į bagažo skyrių, kas yra gana keista. Naujas visureigis gaminamas ant TNGA-K platformos kaip ir aštuntos kartos Camry, penktos kartos Avalon ir septintos kartos Lexus ES automobiliai. Automobilis komplektuojamas su keturių cilindrų benzininiais ir benzininiais-elektriniais hibridiniais („Hybrid Synergy Drive“) varikliais, o dyzelinių versijų daugiau nebebus gaminama. Yra galimos versijos su priekiniais arba visais varomais ratais. Iš esmės RAV4 gan praktiškas ir patogus automobilis – automobilio pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, sėdynės patogios, matomumas visomis kryptimis yra geras, tik šoniniai galiniai langeliai yra mažoki. Tai automobilis kuris bus priimtinas daugeliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Rokas | 2023-09-29 |
Nuo A iki B |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Atlieka savo darbą
0 emocijų
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, teko pasivažinėti keletą mėnesių su 2021 RAV4 129kw benzinu paimtu iš nuomos kompanijos (rida 35k). Per tą laiką apvažiavom latviją, estiją ir daug km lietuvoje. Turiu paminėti, kad atsisėdau į toyotą nuo Audi Q5. Tai du skirtingi automobiliai ir net nėra prasmės jų tarpusavyjė lyginti, kaip mėsgta pas mus lietuvoje. Sutinku, kad Audi yra toli gražu iki Toyota patikimumo bet ir Toyotai ir toli gražu iki audi salono kokybės, važiavimo malonumo ir pan. Bet ties čia ir užbaigsiu. Norėčiau pradėti nuo gerų komentarų apie šį auto. Automobilis su aukštom padangom ir minkšta pakaba labai gerai sugeria kelio nelygumus, žvirkelius ar net gulinčius policininkus. Geras matomumas iš vairuotojo pozicijos. Patiko, kaip veikia distronikas. Didelė bagažinė, aukšta prošvaista, tai grybauti į mišką galima važiuoti drąsiai, kai keliai pažliaugę. Daugiau nei užtektinai vietos gale suagusiems keleiviams. Tai kas nepatiko. Paprastas 129kw benzininis variklis dinamikos neturi absoliučiai, o užspaudus daugiau garso nei veiksmo. Į akseleratorių reaguoja labai vangiai. Automobilis posūkiuose prie didesnio greičio labai svyra į šonus, atrodo, kad guminis bet ramiai važiuojant viskas ok. Garso izoliacijos nerasta ir važiuojant trąsoje leistinu greičiu darosi sunku susikalbėti. Važiuojant per nelygų kelią barška bagažinės dangtis, kaip skardos gabalas. Artimos šviesos šviečiai gerai bet labai mažu atstumu. Su ilgom šviesom viskas ok. Virš 130km/h gali matyti, kad variklio dangtis vibruoja ir "vaikšto" nuo vėjo, nes jis pats labai lengvas ir plonas. Labai nepatogios bazinės sėdynes. Ilgoje kelionė paskausta nugarą. Bažinėje nėra jokių kabliukų pirkinių krėpšiams prilaikyti ar kitiem dalykam. Bendrai po nuomos laikotarpio džiaugiausi atidavęs Rav4 ir persėdau į jau naujesnę audi. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Manau, kad su toyota ir nuvertėjimu tikrai problemų neturėsite. |
Patarimai perkančiajam |
Nerekomenduoju šio automobilio tiems, kad nori persėti į jį nuo Premium klasės segmento. Liksite labai nusivylę. Jeigu piniginės apimtis leidžia išlaikyti aukštesnės klasės mašiną - nesirinkite rav4, kad ir kaip patraukliai ji gali atrodyti. Rekomenduoju RAV4 tiems kas nori patikimo ir ilgaamžio automobilio, kuris visuomet jus nuveš nuo taško A iki taško B. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Toyota RAV4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis