Markės
1783 iš 1921
Toyota RAV4 (XA50) 2019 - dabar
Toyota RAV4, (XA50) 2019 - dabar
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.812% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 20
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas interjeras
  • Komfortiškas kelyje
  • Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
  • CVT pavarų dėžė
  • Netobula infosistema
  • Triukšmingi varikliai
"Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu, kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir vyriškumo"
Naujas RAV4 dizainas didžiaja dalimi buvo “pasisklolintas” iš charizmatiško FT-AC koncepto parodyto 2017 metais. Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir "vyriškumo". Tai paryškina kampuotos ratų arkos, aštrios griežtos linijos. Tuo šis visureigis išsiskiria iš kitų tarpo, kurie dažnai nedaug besiskiria nuo įprastų sedanų ar hečbekų. Nejučiom prisimename pirmos kartos RAV4, kurie buvo nedideli ir žaismingi visureigiai – visiška priešingybė dabartiniam RAV4. Viduje automobilis yra tipiškas Toyota - interjeras yra paprastas, tačiau kokybiškai pagamintas. Viršutinė apdailos dalis yra minkšta, tačiau apatinė kaip ir reikėjo tikėtis pagaminta iš kieto plastiko. Centre įtaisytas didysis LCD ekranas nėra itin geros rezoliucijos ir veikia neitin greitai, tačiau Toyota įtaisė patogų informacijos displėjų tarp greičio ir apsukų rodmenų. Viduje įtaisyta daug įvairaus dydžio ertmių ir dėtuvių, gale sėdintiems trims suaugusiems vietos užtektinai, tačiau atidarius porankį nerandame ertmės į bagažo skyrių, kas yra gana keista. Naujas visureigis gaminamas ant TNGA-K platformos kaip ir aštuntos kartos Camry, penktos kartos Avalon ir septintos kartos Lexus ES automobiliai. Automobilis komplektuojamas su keturių cilindrų benzininiais ir benzininiais-elektriniais hibridiniais („Hybrid Synergy Drive“) varikliais, o dyzelinių versijų daugiau nebebus gaminama. Yra galimos versijos su priekiniais arba visais varomais ratais. Iš esmės RAV4 gan praktiškas ir patogus automobilis – automobilio pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, sėdynės patogios, matomumas visomis kryptimis yra geras, tik šoniniai galiniai langeliai yra mažoki. Tai automobilis kuris bus priimtinas daugeliui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Rokas | 2023-09-29
Nuo A iki B
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Atlieka savo darbą
  • Komfortiškas
  • Gera pavarų dėžė
  • Erdvus salonas
  • Talpi bagažinė
  • Nebrangus išlaikymas
  • Geras matomumas iš vidaus
0 emocijų
  • Silpnas variklis
  • Prasta garso izoliacija
  • Neinformatyvus vairas
  • Neergonomiškas salonas
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Sveiki, teko pasivažinėti keletą mėnesių su 2021 RAV4 129kw benzinu paimtu iš nuomos kompanijos (rida 35k). Per tą laiką apvažiavom latviją, estiją ir daug km lietuvoje. Turiu paminėti, kad atsisėdau į toyotą nuo Audi Q5. Tai du skirtingi automobiliai ir net nėra prasmės jų tarpusavyjė lyginti, kaip mėsgta pas mus lietuvoje. Sutinku, kad Audi yra toli gražu iki Toyota patikimumo bet ir Toyotai ir toli gražu iki audi salono kokybės, važiavimo malonumo ir pan. Bet ties čia ir užbaigsiu. Norėčiau pradėti nuo gerų komentarų apie šį auto. Automobilis su aukštom padangom ir minkšta pakaba labai gerai sugeria kelio nelygumus, žvirkelius ar net gulinčius policininkus. Geras matomumas iš vairuotojo pozicijos. Patiko, kaip veikia distronikas. Didelė bagažinė, aukšta prošvaista, tai grybauti į mišką galima važiuoti drąsiai, kai keliai pažliaugę. Daugiau nei užtektinai vietos gale suagusiems keleiviams. Tai kas nepatiko. Paprastas 129kw benzininis variklis dinamikos neturi absoliučiai, o užspaudus daugiau garso nei veiksmo. Į akseleratorių reaguoja labai vangiai. Automobilis posūkiuose prie didesnio greičio labai svyra į šonus, atrodo, kad guminis bet ramiai važiuojant viskas ok. Garso izoliacijos nerasta ir važiuojant trąsoje leistinu greičiu darosi sunku susikalbėti. Važiuojant per nelygų kelią barška bagažinės dangtis, kaip skardos gabalas. Artimos šviesos šviečiai gerai bet labai mažu atstumu. Su ilgom šviesom viskas ok. Virš 130km/h gali matyti, kad variklio dangtis vibruoja ir "vaikšto" nuo vėjo, nes jis pats labai lengvas ir plonas. Labai nepatogios bazinės sėdynes. Ilgoje kelionė paskausta nugarą. Bažinėje nėra jokių kabliukų pirkinių krėpšiams prilaikyti ar kitiem dalykam. Bendrai po nuomos laikotarpio džiaugiausi atidavęs Rav4 ir persėdau į jau naujesnę audi.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Manau, kad su toyota ir nuvertėjimu tikrai problemų neturėsite.
Patarimai perkančiajam
Nerekomenduoju šio automobilio tiems, kad nori persėti į jį nuo Premium klasės segmento. Liksite labai nusivylę. Jeigu piniginės apimtis leidžia išlaikyti aukštesnės klasės mašiną - nesirinkite rav4, kad ir kaip patraukliai ji gali atrodyti. Rekomenduoju RAV4 tiems kas nori patikimo ir ilgaamžio automobilio, kuris visuomet jus nuveš nuo taško A iki taško B.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt