Markės
1656 iš 1775
Toyota Supra (A70) 1986 - 1993
Toyota Supra, (A70) 1986 - 1993
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.015% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
45% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Toyota Supra yra sportinis kupė arba kabrioletas. Trečios kartos Supra daugiau nebebuvo Celica automobilio atmaina – šįkart abu automobiliai gaminami kaip du visiškai skirtingi modeliai. Celica tapo pigesnis priekiniais ratais varomas automobilis, tuo tarpu Supra išliko solidus sportinis galiniais ratais varomas automobilis. Buvo gaminamos dvi pagrindinės versijos – turbo versija su varikliu turinčiu 230 AG (172 kW)/5600 RPM galią ir atmosferiniu varikliu su 200 AG (149 kW)/6000 RPM galia. Japonijoje gaminta Supra versija buvo dar galingesnė ir turėjo 2.5 L dviejų turbinų variklį su 280 AG (209 kW). Supra buvo itin populiari tarp gerbėjų mėgstančių automobilius modifikuoti dėl sportiško, unikalaus dizaino ir galios. Buvo gaminama itin reta Turbo A versija (buvo pagaminta tik 500 vienetų) skirta varžytis įvairių šalių Group A žiedinėse varžybose. Šiam 3 litrų darbinio tūrio automobiliui tekdavo varžytis su lengvesniu, bet turinčiu mažesnį 2.4 litro tūrio variklį R32 Skyline GTRautomobiliu. Toyota Supra yra labai gerai valdomas, ypač prie didelių greičių, kartu turi Toyota patikimumą ir komfortą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pirmos kartos Supra pavadinimu "Celica Supra" buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:



Buvo gaminama itin reta Turbo A versija (buvo pagaminta tik 500 vienetų) skirta varžytis įvairių šalių Group A žiedinėse varžybose. Šiam 3 litrų darbinio tūrio automobiliui tekdavo varžytis su lengvesniu, bet turinčiu mažesnį 2.4 litro tūrio variklį R32 Skyline GTR automobiliu. Pastarasis pakankamai lengvai „susitvarkydavo“ su Toyota Supra


Supra Turbo A
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
Skaliaras | 2010-11-06
Toyota Supra, 1990m., targa, 3l, turbo, automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Parašyti aukščiau
Parašyti aukščiau
Nusipirkau šią mašiną 2005m. Važinėju jau 5 metai. Labai patenkintas. Privalumai: labai dinamiška, gerai valdoma greitai važiuojant, stabili posukiuose, greita (važiavau 240km/val greičiu, didesniu greičiu jau baisoka, per daug mašinų), techniškai patikima, pakankamai didelė bagažinė, nusiima stogas, nedidelės kuro sąnaudos ( 8,5-10,5l/100km. važiuojant iki 140km/val ir 10 - 13l/100km. važiuojan dinamiškai ir greitai. Minusai: sunku parkuotis (vairo nepasukamumas), mašina dvivietė, ant galinių sėdynių gali tilpti tik krepšiai arba vaikai, nelaiko gamyklinė galvos tarpinė, reikia dėti metalinę, galėtų būti geresnė garso aparatūra. 3litrai, benzinas, turbo, 24 vožtuvai. Per 5 metus praktiškai mažai ką taisiau. Oro įsiurbimo žarna į turbiną - 120lt. Galinių ratų pagrindiniai salenblokai 2 x 240lt.=480lt. Daugiau tik kasmetinis variklio tepalų keitimas ir kartą keičiau automatinės dėžės tepalus , filtrą ir kuro filtrą - kainoskaip ir kitiems auto. Tai puikus ir patikimas automobilis. Perkant gerai būtų pasidomėti ar pakeista variklio galvos tarpinė, autoservise pasitikrinkite važiuoklę, nes pakaitalų negausite, o originalios detalės brangokos, šiaip atspari rudims, tačiau pažiūrėkite ar nerudija amortizatorių tvirtinimo vietos variklio skyriuje ir po atsarginiu ratu, važiuodami greitėkite ir stebėkite turbinos slėgį ir tepalo slėgį, įsiklausykite ar nekala alkūninis velenas, nes nepatyrę vairuotojai ar draguose važiuojantys pagadina variklį. Tepalo sudeginimas yra numatytas gamintojo iki 300gr./1000km. Tai kas pamiršta dapilti - ir užvelia indėklus. Variklio tepalas tik sintetika.
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Mini   AygoAygo
  iQ  
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPrius
  Vidutiniai  CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza  
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  Sequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma
  Dideli pikapai  TundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt